Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2020, 10:31
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik heb de sleutel van mijn nieuwe huis
Gefeliciteerd Daantje! Super fijn!
Advertentie
Oud 30-01-2020, 11:08
Verwijderd
Daantje gefeliciteerd! Nu lekker klussen en fantaseren over je nieuwe huis!
Oud 30-01-2020, 11:09
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Gefeliciteerd.
Oud 30-01-2020, 11:39
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
hopelijk kunnen jullie je huidige huis snel kwijt.
Dat hoop ik ook. De makelaar denkt iig van wel omdat het huidige huis pas 3,5 jaar oud is en er vrijwel niets aan hoeft te gebeuren.
Oud 30-01-2020, 15:10
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik ben niet blij met school
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 30-01-2020, 15:10
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik moet om half 5 een LO-toets maken, en ik was om half 2 al uit. Maar ik mag niet van school af tussendoor. WAAROM THE FUCK MAG DAT NIET KUTSCHOOL
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 30-01-2020, 15:11
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ik heb dus nu al bijna 3 uur verpest
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 30-01-2020, 15:12
Verwijderd
Huiswerk makennnnn
Oud 30-01-2020, 15:18
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Dat is allemaal al af, want de toetsweek is net geweest. We starten nu met nieuwe hoofdstukken waar we de introductie nog van moeten krijgen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 30-01-2020, 15:26
Verwijderd
Aftrekken op de school wc
Oud 30-01-2020, 16:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Goede eerste klusdag! Bijna al het behang wat eraf moet, is er al af. Mijn (ex)-schoonmoeder heeft de plinten in de slaapkamer geverfd en daar gaat ze morgen behangen met mijn (ex)-schoonzusje. Morgen ook lampen ophangen en verder verven. Gaat goed
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-01-2020, 16:11
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Daantje doe ons een pleziertje en verban Kluun
Oud 30-01-2020, 16:58
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik moet om half 5 een LO-toets maken, en ik was om half 2 al uit. Maar ik mag niet van school af tussendoor. WAAROM THE FUCK MAG DAT NIET KUTSCHOOL
Dat moet je niet vragen maar gewoon doen sukkel haha. Wat willen ze doen dan? Je weer ophalen?
Oud 30-01-2020, 17:13
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Op mijn school mocht je alleen naar huis als het laatste uur uitviel en later komen mocht niet
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-01-2020, 17:26
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Dat moet je niet vragen maar gewoon doen sukkel haha. Wat willen ze doen dan? Je weer ophalen?
Ik had het niet gevraagd, het werd zeg maar aangegeven van tevoren. Het scheelde weinig en we werden bewaakt in de kantine
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 30-01-2020, 17:27
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Maar ja ik ben geslaagd dus ik heb dat gezeik niet nog een keer
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 30-01-2020, 19:59
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Goede eerste klusdag! Bijna al het behang wat eraf moet, is er al af. Mijn (ex)-schoonmoeder heeft de plinten in de slaapkamer geverfd en daar gaat ze morgen behangen met mijn (ex)-schoonzusje. Morgen ook lampen ophangen en verder verven. Gaat goed
Yay! Is het ook in Roffa trouwens?

Ik moet ook nog een hoop klussen, maar ik heb zondag pas weer vrij. Vinnik stom!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-01-2020, 20:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Jep! Vijf minuten van waar ik nu woon.

Is het gelukt om je vloer te halen? En weet je al wat je met die muur gaat doen?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-01-2020, 20:36
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Op woensdag ben ik altijd vrij, vandaag en morgen heb ik vrij genomen/gekregen en het weekend hoef ik ook niet te werken dus ik hoop dat ik nu even meters kan maken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-01-2020, 20:56
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Jep! Vijf minuten van waar ik nu woon.

Is het gelukt om je vloer te halen? En weet je al wat je met die muur gaat doen?
Ah, zo dichtbij is fijn met verhuizen. Dan kan je ook effe tussendoor wat doen. Voor mij is het te ver weg om bijv. voor m'n werk te gaan.

Vloer is nog niet gehaald, want m'n vader vond het allemaal te duur. Hij gaat nu kijken voor tapijttegels, want die zijn makkelijk te leggen.
En die vieze muur hebben we al redelijk schoon gekregen met de stoomreiniger. Ik wil de rest ook nog schoonblasten en dan kwak ik er wat goedkope verf tegenaan. En anders hang ik er gewoon posters overheen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-01-2020, 20:58
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Op woensdag ben ik altijd vrij, vandaag en morgen heb ik vrij genomen/gekregen en het weekend hoef ik ook niet te werken dus ik hoop dat ik nu even meters kan maken.
Dat is fijn. Hier hebben we maar 3 medewerkers en nr.1 werkt ook in Rotterdam en nr.3 is ziek. Dus ik moet wel.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-01-2020, 21:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ah, zo dichtbij is fijn met verhuizen. Dan kan je ook effe tussendoor wat doen. Voor mij is het te ver weg om bijv. voor m'n werk te gaan.

Vloer is nog niet gehaald, want m'n vader vond het allemaal te duur. Hij gaat nu kijken voor tapijttegels, want die zijn makkelijk te leggen.
En die vieze muur hebben we al redelijk schoon gekregen met de stoomreiniger. Ik wil de rest ook nog schoonblasten en dan kwak ik er wat goedkope verf tegenaan. En anders hang ik er gewoon posters overheen.
Na werk red ik niet qua energie maar het is evengoed handig want ik kan makkelijk nog iets halen of brengen en ik heb geen reistijd.

Verf is nu nog veel in de aanbieding bij gamma! Dan heb je misschien dure verf die beter dekt voor de prijs van goedkope verf. Als je geen tijd hebt om het te halen voor de aanbieding afloopt, kan je het misschien wel nog online bestellen voor de aanbieding prijs.

Citaat:
Dat is fijn. Hier hebben we maar 3 medewerkers en nr.1 werkt ook in Rotterdam en nr.3 is ziek. Dus ik moet wel.
Oh dat is stom bij ons zijn er nu niet zoveel mensen vrij of op vakantie (en als er iemand langdurig ziek is, ben ik het )
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-01-2020, 21:27
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Daantje saves the day
Oud 30-01-2020, 21:48
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Verf is nu nog veel in de aanbieding bij gamma! Dan heb je misschien dure verf die beter dekt voor de prijs van goedkope verf. Als je geen tijd hebt om het te halen voor de aanbieding afloopt, kan je het misschien wel nog online bestellen voor de aanbieding prijs
Ah dank je, dat wist ik niet! Ik ga wel even kijken.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-01-2020, 22:04
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik moet om half 5 een LO-toets maken, en ik was om half 2 al uit. Maar ik mag niet van school af tussendoor. WAAROM THE FUCK MAG DAT NIET KUTSCHOOL
Ik kon me altijd wel vermaken, had eigenlijk ook altijd wel een boek mee ofzo. Heb ook wel eens met mijn gameboy of tekenboeken rondgelopen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 31-01-2020, 18:12
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
21 graden vandaag joepie lente!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 31-01-2020, 18:39
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Mijn 11jaar oude eastpack begint kapot te gaan
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 31-01-2020, 18:54
Verwijderd
Citaat:
21 graden vandaag joepie lente!
Je kon hier vandaag zonder jas buiten aan het werk
Oud 31-01-2020, 19:01
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Het klimaat gaat dood
Oud 31-01-2020, 20:04
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Vandaag is er een bod op ons huis uitgebracht. Ze zouden “erg enthousiast” zijn, maar ze hebben €15.000 onder de vraagprijs geboden Grapjassen.
Oud 31-01-2020, 20:11
Verwijderd
Dat valt best mee eigenlijk hoor Dan kom je bijna altijd wel op of net iets onder de vraagprijs uit. En de vraagprijs kan natuurlijk iets te enthousiast ingeschat zijn...
Oud 31-01-2020, 21:17
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Dat valt best mee eigenlijk hoor Dan kom je bijna altijd wel op of net iets onder de vraagprijs uit. En de vraagprijs kan natuurlijk iets te enthousiast ingeschat zijn...
De vraagprijs is gelijk aan de getaxeerde waarde. Onlangs is een huis in de straat verkocht voor net iets minder dan onze vraagprijs, maar dit is een hoekwoning met uitbouw. De vraagprijs is eerder aan de lage kant
Oud 31-01-2020, 21:36
Verwijderd
Dat kan je zelf wel vinden maar uiteindelijk is de markt degene die daar het laatste woord in heeft
Oud 01-02-2020, 12:05
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Er is ook rekening gehouden met de markt. Het huis staat nog geen twee weken te koop, dus we kunnen nog wel wachten tot er een beter bod komt.
Oud 01-02-2020, 13:46
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Vandaag is het 11 graden, lekker weer
Oud 01-02-2020, 16:11
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Haha ik ben geblokkeerd door een meisje uit mijn studie op facebook.
Enkel omdat ik vroeg wat er mis was (en waarom ik het prima vind) met mensen betalen tijdens hun opleiding voor verpleegkunde als ze al een buitenlands diploma verpleegkunde of arts hebben. Nadat ze er een artikel over linkte met enkel "oei".
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 01-02-2020, 16:15
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
xD
Oud 01-02-2020, 17:20
Verwijderd
Huh?
Oud 01-02-2020, 18:52
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Huh?
Dit.
Oud 01-02-2020, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Huh?
Ja goeie vraag.

Wat gaat er in zo iemand om IK WIL HET NU WETEN
Oud 01-02-2020, 23:33
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik ben nu ff online, spelletjes weekend met mijn vrienden en moeder. Ideale vorm van vrije tijd
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 02-02-2020, 12:54
Verwijderd
Een collega en een moeder van een client waren bezig over dat de jinge ouders van nu het maar makkelijk hebben. Want opa's en oma's passen te pas en te onpas op, ze vinden dat ze moeten werken, krijgen zomaar oudeeschapsverlof ("dat is niet eerlijk tov de mensen zonder kinderen") en er is ook nog een oppas of kinderdagverblijf waar ze hun kinderen zomaar naar toe brengen. Zelfs als ze ziek zijn, want ouders moeten zelf werken! Zij waren tenminste hele dagen thuis bij de kinderen. Dat was pas opvoeden. Geen wonder dat de jeugd van tegenwoordig ontspoort.

Ik heb mezelf zelden zo hard uit het raam willen gooien.
Oud 02-02-2020, 14:22
Verwijderd
Ik moet zo knijterstoned grofvuil aan de straat gaan zetten. Najah. Als ik eenmaal in beweging ben dan komt het wel goed en zoveel is het nou ook weer niet.
Oud 02-02-2020, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Een collega en een moeder van een client waren bezig over dat de jinge ouders van nu het maar makkelijk hebben. Want opa's en oma's passen te pas en te onpas op, ze vinden dat ze moeten werken, krijgen zomaar oudeeschapsverlof ("dat is niet eerlijk tov de mensen zonder kinderen") en er is ook nog een oppas of kinderdagverblijf waar ze hun kinderen zomaar naar toe brengen. Zelfs als ze ziek zijn, want ouders moeten zelf werken! Zij waren tenminste hele dagen thuis bij de kinderen. Dat was pas opvoeden. Geen wonder dat de jeugd van tegenwoordig ontspoort.

Ik heb mezelf zelden zo hard uit het raam willen gooien.
Ja ik wil tante-verlof!
Oud 02-02-2020, 16:24
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Een collega en een moeder van een client waren bezig over dat de jinge ouders van nu het maar makkelijk hebben. Want opa's en oma's passen te pas en te onpas op, ze vinden dat ze moeten werken, krijgen zomaar oudeeschapsverlof ("dat is niet eerlijk tov de mensen zonder kinderen") en er is ook nog een oppas of kinderdagverblijf waar ze hun kinderen zomaar naar toe brengen. Zelfs als ze ziek zijn, want ouders moeten zelf werken! Zij waren tenminste hele dagen thuis bij de kinderen. Dat was pas opvoeden. Geen wonder dat de jeugd van tegenwoordig ontspoort.

Ik heb mezelf zelden zo hard uit het raam willen gooien.
Ja maar dat was toch ook waarom je zwanger wilde worden?
Oud 02-02-2020, 17:30
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Spelletjesweekend is voorbij. Mijn oom die in Duitsland woont kwam gisteren langs, zou vandaag even bij de rest van het gezin langsgaan en dan weer terug naar Duitsland. Alleen hij zou de koffers van mij en mijn moeder alvast meenemen, omdat het anders niet zou passen in de kofferbak. Maar hij is dus vergeten om het bij mijn huis af te leveren. Dus momenteel is mijn schooltas (die ik gebruikte als koffer) met laptop, oortjes, opladers, pyjama, deo etc. in Duitsland. Ook mijn moeder heeft een probleem, want die heeft nu geen lenzenspul en andere belangrijke spullen. Dus nu is het zeg maar de bedoeling dat we een oplossing vinden. Alleen moet mijn oom (treinmachinist) aankomende nacht om 3 uur opstaan, dus die moet op tijd naar bed. Wat is nu handig om te doen?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 02-02-2020, 17:46
Verwijderd
Gewoon heen en weer rijden.
Oud 02-02-2020, 17:46
Verwijderd
Hoe lang isnhet rijden?
Oud 02-02-2020, 18:07
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Gewoon naartoe karren. Of anders in het midden afspreken.
Oud 02-02-2020, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Ja maar dat was toch ook waarom je zwanger wilde worden?
Is ook zo. Lekker een half jaar er uitgeweest. HEERLIJK. Niks gedaan. Beetje op m'n luie reet gelegen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32.