Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2020, 22:09
Verwijderd
Donderdag wordt het vlees bezorgd van koopeenkoe.nl. Ik ben benieuwd.
Advertentie
Oud 04-02-2020, 22:35
Verwijderd
Zouden die er ook voor kip en paard zijn?
Oud 04-02-2020, 23:17
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Heej ben jij nog gaan staken? Hoe sta jij tov de stakingen?
Wel gestaakt als in niet naar werk toegegaan. Voor het eerst geen actie gevoerd, maar thuis administratie bijgewerkt.

We begonnen ooit te staken voor een gelijk salaris met vergelijkbare beroepen met opleiding. Inmiddels staken we voor het lerarentekort.

Al die zoethoudertjes lossen het probleem niet op. Vet leuk, dat extra geld, maar het lost structureel niks op. We moeten blijven vechten om serieus genomen te worden en te laten zien dat wij dit probleem niet zelf kunnen oplossen...

Ik denk nu dat het werk neerleggen geen zin meer heeft. Ondernemers profiteren ervan, ouders gaan gezellig een lang weekend weg. Ik gun het ze van harte, maar zo wordt onze roep om hulp nog steeds als een lachertje gezien...

Ik weet niet goed wat wel de oplossing is. Ik hou mijn hart vast voor de toekomst als er niet snel iets verandert.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 04-02-2020, 23:19
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Donderdag wordt het vlees bezorgd van koopeenkoe.nl. Ik ben benieuwd.
Dat is echt awesome! Heb je een grote vriezer?

Citaat:
Zouden die er ook voor kip en paard zijn?
Ja, voor de kip iig, paard weet ik niet
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 04-02-2020, 23:22
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Wel gestaakt als in niet naar werk toegegaan. Voor het eerst geen actie gevoerd, maar thuis administratie bijgewerkt.

We begonnen ooit te staken voor een gelijk salaris met vergelijkbare beroepen met opleiding. Inmiddels staken we voor het lerarentekort.

Al die zoethoudertjes lossen het probleem niet op. Vet leuk, dat extra geld, maar het lost structureel niks op. We moeten blijven vechten om serieus genomen te worden en te laten zien dat wij dit probleem niet zelf kunnen oplossen...

Ik denk nu dat het werk neerleggen geen zin meer heeft. Ondernemers profiteren ervan, ouders gaan gezellig een lang weekend weg. Ik gun het ze van harte, maar zo wordt onze roep om hulp nog steeds als een lachertje gezien...

Ik weet niet goed wat wel de oplossing is. Ik hou mijn hart vast voor de toekomst als er niet snel iets verandert.
Misschien een maand lang het onderwijs platleggen? Zodat er een grotere impact is.
Oud 04-02-2020, 23:22
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
inb4 robots nemen het onderwijs over.
Oud 04-02-2020, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Misschien een maand lang het onderwijs platleggen? Zodat er een grotere impact is.
Das wel heel Frans hoor. In Denemarken heeft een grote beroepsgroep niet heel lang geleden dusdanig lang gestaakt (iets van verplegend personeel ofzo?) dat ze in de top 10 stakers van Europa hebben gestaan En met Frankrijk, België, Italië en Spanje als concurrenten is dat best een prestatie.
Oud 05-02-2020, 09:07
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Jaapie naamzoek stop eens met jezelf naar beneden halen en al het negatieve dat over je gezegd wordt te beamen. Wordt je niet beter van en werkt alleen maar negatief. Je gaat jezelf niet leuker vinden als je continu negatief doet.
Naar aanleiding van welke post komt deze reactie?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 05-02-2020, 09:10
Verwijderd
Koffie is goor en jouw hoofd ook.
Oud 05-02-2020, 09:20
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Dat was niet negatief over mezelf dat was zelfspot
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 05-02-2020, 13:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
HO, hoe gaat het bij jou met klussen?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-02-2020, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Dat was niet negatief over mezelf dat was zelfspot
Oké!
Oud 05-02-2020, 14:56
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ik heb vernomen uit betrouwbare bronnen dat ik zin heb om naar huis te gaan. Jammer genoeg kan dat niet.
Graag gedaan voor deze informatie
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 05-02-2020, 15:02
Verwijderd
Ik ben thuis maar kan geen drie stappen zetten zonder dat Doris in paniek raakt. Ook leuk.
Oud 05-02-2020, 15:04
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Kan je Doris dan niet oppakken en meenemen?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 05-02-2020, 15:04
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
of is dat te veel gedoe/mission impossible?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 05-02-2020, 15:10
Verwijderd
Drie tassen met boodschappen uit de autp halen, opruimen, twee machines was vouwen en koken met 12 kilo kind op je arm is minder makkelijk dan het lijkt.
Oud 05-02-2020, 15:11
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
En het lijkt al zo moeilijk
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 05-02-2020, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Drie tassen met boodschappen uit de autp halen, opruimen, twee machines was vouwen en koken met 12 kilo kind op je arm is minder makkelijk dan het lijkt.
Is dat alles? Wij mannen hebben het veel zwaarder! Wij moet godverdomme bier drinken en nog toekijken ook
Oud 05-02-2020, 15:12
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Is dat alles? Wij jochies hebben het veel zwaarder! Wij moet godverdomme Fristi drinken en nog toekijken ook
Tja, het werkt nou eenmaal zo in deze harde maatschappij
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 05-02-2020, 15:23
Verwijderd
Ik heb dr met rozijntjes voor de tv gezet. Loedermoeder.
Oud 05-02-2020, 18:49
Verwijderd
Gisteren lag Henk de hele avond in de hondenmand op de grond naast me waar dus eerst de logeerhond de halve week heeft doorgebracht. Dus ik heb gisteren m'n joggingbroek pas aangedaan toen ik om half twaalf ging zuurstoffen ofzo omdat ik de hele tijd dacht "ik ga echt niet in die dunne losse Deadpool-yogapants naar buiten om 23:30" Maar nu dus gecorrigeerd.
Oud 05-02-2020, 19:13
Verwijderd
Holy FUCK kijk Baudet eens even op z'n smoel gaan. Echt, het is de moeite waard om terug te kijken NOS Journaal item <3
Oud 05-02-2020, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Gisteren lag Henk de hele avond in de hondenmand op de grond naast me waar dus eerst de logeerhond de halve week heeft doorgebracht. Dus ik heb gisteren m'n joggingbroek pas aangedaan toen ik om half twaalf ging zuurstoffen ofzo omdat ik de hele tijd dacht "ik ga echt niet in die dunne losse Deadpool-yogapants naar buiten om 23:30" Maar nu dus gecorrigeerd.
Ja, het was erg lekker in de mand. Dankje voor de gastvrijheid <3
Oud 05-02-2020, 19:27
Verwijderd
Lekkere zwarte tenk <3
Oud 05-02-2020, 19:32
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
HO, hoe gaat het bij jou met klussen?
Afgelopen maandag heeft m'n vader vloerbedekking meegenomen en wat deuren, kozijnen en dorpels zijn geverfd. Morgen ga ik er heen om nog een muur te verven. Het begint iig langzaamaan ergens op te lijken.

Wel grappig dat m'n vader alles als gevaarlijk ziet en alles super wil beveiligen. Hij gaat een ijzeren plaat voor de deur maken, want glas kunnen ze kapotslaan en ik mag m'n fiets niet in de berging zetten want dat is te donker en eng. Ik ben 34. :')

Hoe gaat het bij jou?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-02-2020, 19:38
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Iemand wees me er zojuist op dat ik een doppelgänger heb. Wat creepy
Oud 05-02-2020, 20:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Afgelopen maandag heeft m'n vader vloerbedekking meegenomen en wat deuren, kozijnen en dorpels zijn geverfd. Morgen ga ik er heen om nog een muur te verven. Het begint iig langzaamaan ergens op te lijken.

Wel grappig dat m'n vader alles als gevaarlijk ziet en alles super wil beveiligen. Hij gaat een ijzeren plaat voor de deur maken, want glas kunnen ze kapotslaan en ik mag m'n fiets niet in de berging zetten want dat is te donker en eng. Ik ben 34. :')

Hoe gaat het bij jou?
Oh, dat klinkt al goed

Haha

Ik heb donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag geklust. De slaapkamer is behangen, de helft van de kozijnen staat in de eerste laag verf, de kleine slaapkamer, wc en gang zijn gewit en de plinten op die in de woonkamer na zijn geverfd. Ik ging vandaag kijken voor de vloer maar wat ik wilde hebben ze niet meer en vinyl mag alleen meer in een appartement met dure ondervloer dus ik doe waarschijnlijk toch laminaat. Ze gingen nu een offerte maken, vrijdag ga ik terug. Zaterdag hopelijk de keuken behangen en zondag de woonkamer verven en ik hoop dat er nog iemand komt helpen met de kozijnen. Ik heb een collega geregeld die eind van de maand m'n rolgordijnen gaat ophangen, die heb ik besteld. Gaat best goed maar ook nog veel te doen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-02-2020, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Iemand wees me er zojuist op dat ik een doppelgänger heb. Wat creepy
Ik heb er ook eentje! Zelfde stad ook, ik krijg echt heel vaak vragen als: was je daar en daar? sta je nu op station *** etc. En Ik heb je gezien gisteren!

Ik weet ondertussen waar ze woont, welke hobby's ze heeft, en op welk metrostation ze blijkbaar vaak staat te wachten.
Oud 06-02-2020, 06:27
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Oh die sloerie van de Van Der Madeweg zeker?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 06-02-2020, 06:36
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik heb er ook eentje! Zelfde stad ook, ik krijg echt heel vaak vragen als: was je daar en daar? sta je nu op station *** etc. En Ik heb je gezien gisteren!

Ik weet ondertussen waar ze woont, welke hobby's ze heeft, en op welk metrostation ze blijkbaar vaak staat te wachten.
Dat bovenste heb ik dus ook in dezelfde stad waar ik woon. Ben inmiddels door genoeg mensen aangesproken die me dachten te herkennen van een periode waar ik hier nog niet kwam. Weet inmiddels wel op welke middelbare school hij gezeten heeft, maar verder nog vrij weinig
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 06-02-2020, 07:40
Verwijderd
Geen geintje, ik heb wegens een dubbelganger een keer met mijn toenmalige vriendin een discussie, welhaast ruzie, gehad. Een vriendin van haar had me in de supermarkt in Maastricht gezien met een meisje. Er gebeurde niets spannends, maar mijn vriendin dacht dat ik in Amsterdam zat (waar ik toen woonde). Of op mijn werk, ergens in het land maar ver van Maastricht. Nou, daar zat ik ook. Onwerkelijke discussie. Ik kon redelijk gemakkelijk bewijzen dat ik niet in Maastricht was, maar ja, als je dingen moet bewijzen in een relatie gaat het al flink verkeerd wat mij betreft.

Een paar weken later liepen we samen door diezelfde supermarkt in Maastricht en liep mijn dubbelganger daar ook. Toen geloofde mijn vriendin me pas echt. Of nee, zelfs toen nog niet helemaal. Relatie liep dan ook niet veel later stuk.


Dit was dezelfde vriendin die er van overtuigd was dat ik vreemdging met Mema ongeveer 7 jaar voor Mema en ik een relatie kregen. Wat een kutrelatie was dat, op de eerste paar maanden na.
Oud 06-02-2020, 07:44
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Wacht. Is er een dubbelganger van jou in Maastricht
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 06-02-2020, 08:10
Verwijderd
Ik vond hem uiteraard niet eens zo goed lijken en aanzienlijk lelijker. Minder kaak, iets kleiner.
Oud 06-02-2020, 09:31
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik heb er ook eentje! Zelfde stad ook, ik krijg echt heel vaak vragen als: was je daar en daar? sta je nu op station *** etc. En Ik heb je gezien gisteren!

Ik weet ondertussen waar ze woont, welke hobby's ze heeft, en op welk metrostation ze blijkbaar vaak staat te wachten.
Wat bizar. Vind je zelf ook dat jullie op elkaar lijken? Mensen zeggen af en toe wel dat ik op iemand lijk, maar meestal vind ik dan dat ze ijlen

Citaat:
Geen geintje, ik heb wegens een dubbelganger een keer met mijn toenmalige vriendin een discussie, welhaast ruzie, gehad. Een vriendin van haar had me in de supermarkt in Maastricht gezien met een meisje. Er gebeurde niets spannends, maar mijn vriendin dacht dat ik in Amsterdam zat (waar ik toen woonde). Of op mijn werk, ergens in het land maar ver van Maastricht. Nou, daar zat ik ook. Onwerkelijke discussie. Ik kon redelijk gemakkelijk bewijzen dat ik niet in Maastricht was, maar ja, als je dingen moet bewijzen in een relatie gaat het al flink verkeerd wat mij betreft.

Een paar weken later liepen we samen door diezelfde supermarkt in Maastricht en liep mijn dubbelganger daar ook. Toen geloofde mijn vriendin me pas echt. Of nee, zelfs toen nog niet helemaal. Relatie liep dan ook niet veel later stuk.

Dit was dezelfde vriendin die er van overtuigd was dat ik vreemdging met Mema ongeveer 7 jaar voor Mema en ik een relatie kregen. Wat een kutrelatie was dat, op de eerste paar maanden na.
Haha, paranoïde much?
Oud 06-02-2020, 09:52
Verwijderd
Is het mogelijk om in het vliegtuig live naar voetbal te kijken?
Oud 06-02-2020, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Haha, paranoïde much?
In haar vorige en enige serieuze relatie kwam ze er achter dat die vent een notoire vreemdganger was. Dus ik snap het op zich nog wel, maar ik heb geen behoefte aan zo'n relatie joh flikker op

Citaat:
Is het mogelijk om in het vliegtuig live naar voetbal te kijken?
Ja. Via Emirates en Cathay gedaan, werkt redelijk goed, soms een hapering maar niets schokkends. Maar dat was dus Premier League/Bundesliga via het inflight system. Geen idee of de wifi van het vliegtuig sterk genoeg is om op je eigen laptop wedstrijden te streamen.
Oud 06-02-2020, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Oh die sloerie van de Van Der Madeweg zeker?
Dat is mijn dubbelganger niet... DAT BEN IK
Oud 06-02-2020, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Wat bizar. Vind je zelf ook dat jullie op elkaar lijken? Mensen zeggen af en toe wel dat ik op iemand lijk, maar meestal vind ik dan dat ze ijlen
Ik vraag dan of ze subtiel een foto kunnen maken ofzo of haar nummer vragen, want ik heb nu wel een idee van haar en niet echt op ik qua uiterlijk op haar lijk.

De eerste keer dat iemand tegen me zei dat ik op Doutzen lijk, dacht ik:
Tweede keer dacht ik: Jaja je wil met me naar bed
Derde en volgende keer:

Maar dat schijnt uitstraling te zijn ofzo, dus ik heb dus nog geen idee van mijn dubbelgangster. Maar ik wil het ondertussen wel weten.
Oud 06-02-2020, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Geen geintje, ik heb wegens een dubbelganger een keer met mijn toenmalige vriendin een discussie, welhaast ruzie, gehad. Een vriendin van haar had me in de supermarkt in Maastricht gezien met een meisje. Er gebeurde niets spannends, maar mijn vriendin dacht dat ik in Amsterdam zat (waar ik toen woonde). Of op mijn werk, ergens in het land maar ver van Maastricht. Nou, daar zat ik ook. Onwerkelijke discussie. Ik kon redelijk gemakkelijk bewijzen dat ik niet in Maastricht was, maar ja, als je dingen moet bewijzen in een relatie gaat het al flink verkeerd wat mij betreft.

Een paar weken later liepen we samen door diezelfde supermarkt in Maastricht en liep mijn dubbelganger daar ook. Toen geloofde mijn vriendin me pas echt. Of nee, zelfs toen nog niet helemaal. Relatie liep dan ook niet veel later stuk.


Dit was dezelfde vriendin die er van overtuigd was dat ik vreemdging met Mema ongeveer 7 jaar voor Mema en ik een relatie kregen. Wat een kutrelatie was dat, op de eerste paar maanden na.
Lol ik zie het dus als een goede manier van iedereen tegelijk daten --- wat ik nu dus absoluut niet meer doe --- maar voordat ik Mema-stylo viel voor mijn Ertur, heb ik lekker aangekloot en vertelde dan ook dat ik een dubbelgranger had hahahahahahahahaahahah dus kon ik gewoon doordaten en zeggen ja hihih ik zei toch dat ik een dubbelganger heb ehehehehehe.
Oud 06-02-2020, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Is het mogelijk om in het vliegtuig live naar voetbal te kijken?
Oud 06-02-2020, 13:06
Verwijderd
Oud 06-02-2020, 13:11
Verwijderd
Hangt er vanaf waar je heen vliegt. Als je met een van de Arabische maatschappjien of Virgin Atlantic gaat is het antwoord namelijk ja.
Oud 06-02-2020, 13:12
Verwijderd
En bij Delta en KLM is streaming onderweg snel genoeg om het te kunnen kijken trouwens.
Oud 06-02-2020, 15:58
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Dat is mijn dubbelganger niet... DAT BEN IK
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 06-02-2020, 20:36
Verwijderd
Ik heb een ongestelde neus
Oud 06-02-2020, 21:56
Verwijderd
Ik moet douchen maar heb geen zin.
Oud 07-02-2020, 14:37
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb vandaag briefing gehad voor mijn scriptieonderzoek en ik heb er echt zin in
Oud 07-02-2020, 14:59
Verwijderd
Ik ga een applicatie schrijven als staff-lid op de server waar ik 20 keer ben geband.
Oud 07-02-2020, 15:31
Struilhuik
Struilhuik is offline
Sex Education is toch wel een prettige serie.

In dat licht: ik sprak een poosje terug een iemand, eind dertig, die niet wist dat alcohol over het algemeen geen positief effect heeft op het krijgen/handhaven van een erectie. Het kan verkeren.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04.