Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2002, 20:15
groezel538
groezel538 is offline
Ik ben zo ontzettend fout bezig nu, en het voelt zo ontzettend lullig. Het zit namelijk zo, ik heb al heel lang een vriend, ik ben gek op hem, we hebben het leuk samen en ik wil hem voor geen goud kwijt. Maar voordat ik hem kende was ik smoorverliefd op een andere jongen, die toen vrij onbereikbaar leek.
De laatste tijd heb ik echter vrij veel contact met hem en een vriendin van me, die hem ook goed kent, vertelde me gister dat hij haar had vertelt dat ie me wel leuk vond. Ik heb geen gevoelens meer voor hem maar ik ben gvd 2,5 jaar lang verliefd op hem geweest en heb hem nooit 'kunnen krijgen'om het zo maar ff te zeggen. Nu heb ik eigenlijk de mogelijkheid om vreemd te gaan, en als ik de kans krijg vrees ik dat ik het nog zou doen ook. Gewoon omdat ik het zoalng gewilt heb. Ik weet nou echt ff niet wat ik moet doen, ja ok, niet vreemd gaan natuurlijk, ik heb er totaal geen reden voor en zou mn vriend alleen maar onnodig kwetsen. Maar ik weet dat als ik in de gelegenheid kom, het waarschijnlijk toch doe. Wat nu???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2002, 20:41
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Als je al weet dat je vreemd zal gaan, is kennelijk je vriend toch niet genoeg voor je, anders zou je die behoefte toch kunnen onderdrukken. Je moet het afwegen. Die ene keer (want dat wil jij neem ik aan) en je vriend kwijtraken of niet doen en je vriend houden en ook nog eens die andere vriend niet kwetsen. Want dat zal je doen en dan eindig jij als 'the bad guy'. Je loopt over die gevoelens van die andere vriend heen. Jij wil gewoon het voelen, want je wilde het zo lang, terwijl die vriend verliefd op je is...

Het is niet dat ik het niet begrijp, ik snap het heel goed, kan het me ook goed voorstellen, maar als je het doet kwets je 2 buitenstaanders en uiteindelijk ook jezelf. Of je moet kiezen voor die andere vriend, maar dan kwets je je huidige vriend en deels jezelf...

lastig, maar vreemdgaan is niet goed, maar snap je zelf ook wel
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 21:17
Verwijderd
Simpel: niet doen. Als je hem ziet als een soort prijs die je ooit nog 'ns wilt winnen, ben je sowieso niet goed bezig en en ben je mijns inziens hem niet waard. Dan gaat het je alleen om de status, die populaire jongen die je nooit kon krijgen ligt nu binnen je bereik...verlokking, oh verlokking

Als je tevreden bent met je vriend heb je trouwens ook geen reden om vreemd te gaan, je moet het gewoon niet doen. Punt
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 21:29
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Simpel: niet doen. Als je hem ziet als een soort prijs die je ooit nog 'ns wilt winnen, ben je sowieso niet goed bezig en en ben je mijns inziens hem niet waard. Dan gaat het je alleen om de status, die populaire jongen die je nooit kon krijgen ligt nu binnen je bereik...verlokking, oh verlokking
Dat hoeft nog niet eens... Ik heb hetzelfde gehad, tenminste, ik ben ook zo lang verliefd geweest op een jongen en ik weet dat ik, mocht ik de kans krijgen iets met hem te hebben, al is het alleen maar zoenen, die kans aangrijp. Omdat ik dat zó lang zó graag gewild heb (dus niet om de status). Dan heb je tenminste het gevoel dat het niet allemaal voor niets is geweest...
Nu heb ik dan momenteel geen relatie, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je, als je verkering hebt, en ookal ben je gek op hem (of haar), je toch nog die vage oude gevoelens voor die ander hebt...
Tja, als je echt verder wil met je vriend, zul je de mogelijkheden om vreemd te gaan uit de weg moeten gaan. Dus niet alleen met die jongen zijn enzo. Maar je zult toch moeten kiezen...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 15:41
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
Ik denk dat je vriend je dan waarschijnlijk toch niet genoeg voor je betekent als je al bijna zeker weet dat je vreemd zult gaan. Ookal ben je zo lang verliefd geweest... Ik weet precies hoe t is. Ik ben bijna 3 jaar op een jongen geweest, vond m echt geweldig en hij mij alleen maar aardig. Nu heb ik met zn broer (kon dr echt niets aan doen, wist niet dat ze broers waren) en toen kwam die afgelopen oud en nieuw op t idee mij leuk te gaan vinden. Toen heb ik nog met m gedanst, hij wilde mij zoenen. Maar dat heb ik niet gedaan. Ik hou van mn vriend. Ja, was wel gevleid, maar dat was dan ook echt alles.

Al zou je met die gozer vreemdgaan ben je echt triest bezig. Spijt me zeer dat ik dat zeg, maar dat denk ik nou eenmaal.
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 16:38
Piccola
Piccola is offline
Je zegt dat je geen gevoelens meer voor die jongen hebt. Je zegt dat je hartstikke gek op je vriend bent. Je weet dat vreemdgaan fout is. Waarom zou je het dan willen doen?!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 16:42
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Je zegt dat je geen gevoelens meer voor die jongen hebt. Je zegt dat je hartstikke gek op je vriend bent. Je weet dat vreemdgaan fout is. Waarom zou je het dan willen doen?!
Hypocriet!
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 23:15
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
groezel538 schreef:
Ik ben zo ontzettend fout bezig nu, en het voelt zo ontzettend lullig. Het zit namelijk zo, ik heb al heel lang een vriend, ik ben gek op hem, we hebben het leuk samen en ik wil hem voor geen goud kwijt. Maar voordat ik hem kende was ik smoorverliefd op een andere jongen, die toen vrij onbereikbaar leek.
De laatste tijd heb ik echter vrij veel contact met hem en een vriendin van me, die hem ook goed kent, vertelde me gister dat hij haar had vertelt dat ie me wel leuk vond. Ik heb geen gevoelens meer voor hem maar ik ben gvd 2,5 jaar lang verliefd op hem geweest en heb hem nooit 'kunnen krijgen'om het zo maar ff te zeggen. Nu heb ik eigenlijk de mogelijkheid om vreemd te gaan, en als ik de kans krijg vrees ik dat ik het nog zou doen ook. Gewoon omdat ik het zoalng gewilt heb. Ik weet nou echt ff niet wat ik moet doen, ja ok, niet vreemd gaan natuurlijk, ik heb er totaal geen reden voor en zou mn vriend alleen maar onnodig kwetsen. Maar ik weet dat als ik in de gelegenheid kom, het waarschijnlijk toch doe. Wat nu???

Als ik jou was zou ik de relatie verbreken gewoon het simpele feit dat vreemdgaan een gebrek aan vertrouwen en respect is. Aangezien je aangeeft dat je die verleiding niet kan weerstaan, kan daaruit geconcludeerd worden dat je geen respect hebt voor je huidige vriend. Immers als je dat wel zou hebben zou je eerlijk tegenover hem zijn.
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Liefde & Relatie ik ben een lul he??
GRRR
53 17-09-2002 19:25
Liefde & Relatie Ik ben zo vreemd bezig volgens mij.....
Starrie
5 12-04-2002 14:15
ARTistiek Een nieuw verhaal van mij: ik noem het maar Contact
Anne
9 01-11-2001 14:50
Verhalen & Gedichten Ben bang...
~Black~Angel~
5 16-09-2001 13:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:29.