Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2003, 00:03
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Hallo even een vraagje!
Wat voor programma moet ik hebben om geluidsbestanden die als extensie .rar hebben af te spelen?? aangezien winamp en win media player ze niet spelen....
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2003, 00:22
dystopia
dystopia is offline
(handig dat je erbij vertelt welk OS je hebt)

.rar is een compressie methode welke tegenwoordig nogal eens gebruikt wordt in de warez scene.

Om deze te gebruiken heb je een programma nodig net zoals je om een .zip uit te pakken een programma nodig hebt om deze te unzippen.

Een veelgebruikt unrar programma voor Windows is Winrar. Met Debian GNU/Linux hoef je enkel apt-get install unrar te gebruiken om een unrar programma te installeren.

Zie ook de FAQ daar is een link naar een site waar je de functie van .extenties kunt opzoeken.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 08:44
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
RAR is gewoon een archive, heeft verder niets met WareZ te maken. WinRAR is sowieso het beste compressieprog voor Windows, kun je heel makkelijk RAR, ZIP, TAR, GZ, CAB, vanalles mee uitpakken.

Must have utility.

Download:
http://files10.rarlab.com/rar/wrar320.exe
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 11:36
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
Citaat:
dystopia schreef op 18-06-2003 @ 01:22:
(handig dat je erbij vertelt welk OS je hebt)
Is voor deze vraag niet egt belangrijk lijkt me

Citaat:
dystopia schreef op 18-06-2003 @ 01:22:

.rar is een compressie methode welke tegenwoordig nogal eens gebruikt wordt in de warez scene.
Boah, RAR word idd veel in warez gebruitk, maar ook buiten de warez word het veel gebruikt hoor

Citaat:
dystopia schreef op 18-06-2003 @ 01:22:

Om deze te gebruiken heb je een programma nodig net zoals je om een .zip uit te pakken een programma nodig hebt om deze te unzippen.

Een veelgebruikt unrar programma voor Windows is Winrar. Met Debian GNU/Linux hoef je enkel apt-get install unrar te gebruiken om een unrar programma te installeren.
voor het eerst in deze post met je eens

Citaat:
dystopia schreef op 18-06-2003 @ 01:22:

Zie ook de FAQ daar is een link naar een site waar je de functie van .extenties kunt opzoeken.
*click* (makkeiljk om niet alleen naar de FAQ door te wijzen maar ff link plaatsten is nie moeluk)
__________________
$karma++;
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 22:35
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 18-06-2003 @ 09:44:
RAR is gewoon een archive, heeft verder niets met WareZ te maken.
Het heeft wel degelijk iets met warez te maken. FTP heeft ook iets met warez te maken. Dystopia en Enlightenment hebben ook iets met warez te maken.

Citaat:
dafelix schreef op 18-06-2003 @ 12:36:
Is voor deze vraag niet egt belangrijk lijkt me
Lijkt me wel. Als je mijn post had gelezen had je gelezen dat ik naast een oplossing voor Windows ook een oplossing aangeef voor Debian GNU/Linux aangeef. Newsflash: niet iedereen gebruikt Windows.

Dat jij automatisch het stereotype gebruikt dat het om Windows (eventueel met een versie X) gaat is jouw fout.

Citaat:
Boah, RAR word idd veel in warez gebruitk, maar ook buiten de warez word het veel gebruikt hoor
Mee eens. Schrijf ik dat dat niet zo is?
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 23:32
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
ha, het werkt!! Bedankt voor de hulp!
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 08:47
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef op 18-06-2003 @ 23:35:
Het heeft wel degelijk iets met warez te maken. FTP heeft ook iets met warez te maken. Dystopia en Enlightenment hebben ook iets met warez te maken.

Flauwe vent

Iso heeft ook iets me wares te maken, mpeg,mp3, avi en de hele zooi ook.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 12:07
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Ja en een schoen met het TCP/IP protocol. Want de makers van dat protocol droegen ook schoenen.

Maar ik denk dat alleen direkte relaties en verbanden relevant zijn. RAR is een inpakprogramma, naar mijn mening en dat van vele andere het beste programma voor Windows. Dat ook mensen in de WareZ-scene dit programma gebruiken is logisch, net als zij FTP of Windows of UNIX/Linux gebruiken.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 12:09
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 19-06-2003 @ 13:07:
Ja en een schoen met het TCP/IP protocol. Want de makers van dat protocol droegen ook schoenen.
Offtopic:
denk jij

maar ik ben het helemaal met je eens
__________________
$karma++;
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 19:43
dystopia
dystopia is offline
Als directe relaties en verbanden (feiten) belangrijk zijn moet je niet beginnen over 'populair programma' en 'veelgebruikt met Windows' dat is namelijk ook subjectief (populair zegt niet per definitie iets over kwaliteit en veelgebruikt is geen statistiek van net zoals er geen is van de warez scene). Dat ik zeg dat het populair onder de warez scene is, betekent dat het programma handig kan zijn wanneer je je daarmee bezig houdt.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 22:27
DeathKnight
DeathKnight is offline
Citaat:
dystopia schreef op 19-06-2003 @ 20:43:
Als directe relaties en verbanden (feiten) belangrijk zijn moet je niet beginnen over 'populair programma' en 'veelgebruikt met Windows' dat is namelijk ook subjectief (populair zegt niet per definitie iets over kwaliteit en veelgebruikt is geen statistiek van net zoals er geen is van de warez scene). Dat ik zeg dat het populair onder de warez scene is, betekent dat het programma handig kan zijn wanneer je je daarmee bezig houdt.
de opmerking dat rar wel eens gebruikt wordt in de warez scene lijtk me nogal irrelevant.

Dat je daarna ook nog eens gaat uitleggen hoe het in linux werkt lijkt me ook geen helder denkwerk.

Ben je werkelijk zo naief om te denken dat de topicstarter linux draait als hij een rar bestand probeerd te openen met windows media player
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 23:23
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
sowieso bestwel bullshit posts allemaal
gee die kerel volgende keer gewoon de directe link naar winrar, net als enlightment
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 01:57
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
DeathKnight schreef op 19-06-2003 @ 23:27:
de opmerking dat rar wel eens gebruikt wordt in de warez scene lijtk me nogal irrelevant.
Zucht. Ik vind een argumentatie relevant; hetgeen je niet post; ik ga niet mijn eerdere argumentatie herhalen. Ik vind dat zo'n opmerking wel degelijk nut kan hebben. Relevantie = subjectief.

Citaat:
Dat je daarna ook nog eens gaat uitleggen hoe het in linux werkt lijkt me ook geen helder denkwerk.

Ben je werkelijk zo naief om te denken dat de topicstarter linux draait als hij een rar bestand probeerd te openen met windows media player
Blijkbaar niet goed gelezen.

Een directe link op een (vrijwel) tijdloze plaats zoals dit forum heeft voor future reference genoeg nadelen. Bovendien leest men dan niets meer over het programma en dat is wel zo handig. Zo heb je een algoritme van Sun met een ranzige EULA dat kort gezegd inhoud dat wanneer je dat gebruikt je Sun niet mag aanklagen. Nou, lekker is dat. Bovendien zijn mensen over het algemeen niet zo dom dat ze zelf geen download link kunnen vinden op een site

Goh, alle reacties in deze thread na de 1ste zijn overbodig. Mijn laatste post in deze thread; nutteloos tijdverdijf deze 'discussie'.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Rar/Torrent]Gedownload .rar bestand versleuteld
Miles
9 20-03-2006 00:39
Software & Hardware [Software] RAR-bestand repareren?
Shock
4 10-04-2005 22:47
Muziek (educatie topic) Balthasar Gerards Kommando
DeadNation
33 29-07-2004 20:55
Software & Hardware [Software] RAR-bestand samenvoegen
x-spekkie-x
12 07-06-2004 13:03
Software & Hardware Password van RAR-bestand kraken
SuperS
11 17-05-2004 16:48
Software & Hardware .rar Unknown method ???
moenbase
10 26-01-2003 07:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03.