Oud 24-05-2004, 10:30
verwijderen_aub
verwijderen_aub is offline
Ok, wat een klote dag wordt dit. Ik kwam zonet vol goede moet op school, maar toen ik plaats wou nemen, lag er geen kaartje met mijn naam. Ik vragen, blijkt dat mijn docent vergeten is mijn cijfer goed door te geven en er nu geen cijfer is ingeleverd voor mij voor Nederlands, wat inhoud dat ik geen examen Nederlands mocht doen als gevolg van een fout van de docent! Ikzelf heb natuurlijk bij de correctie ook mijn cijfers na moeten kijken, maar heb het echt gewoon over het hoofd gezien.

Is er iets wat ik hiertegen in kan brengen? Desnoods aanklagen, alleen ben ik bang dat ik daar weinig mee bereik aangezien ik het examen toch niet mag doen. Iemand idee?

Maar waarschijnlijk kan ik dus naar mijn diploma fluiten door dit gekloot!!! Maar is er dan nog een andere manier om mijn examen (desnoods iets later) als nog te halen? Staatsexamens ofzo? Ben aan het zoeken geweest, maar kom er niet echt uit.. Kan alleen NTI dingen vinden, waarbij je ook nog een hele opleiding moet volgen, ik wil gewoon examen doen Iemand tips plz?

Laatst gewijzigd op 24-05-2004 om 11:30.
Advertentie
Oud 24-05-2004, 10:39
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
nou het is hun fout.. dus je mag toch aannemen dat je dit examen dan alsnog in het 2de tijdvak (noem ik dat zo goed?) mag maken!! tenminste dat zou ik eisen!
Oud 24-05-2004, 10:42
verwijderen_aub
verwijderen_aub is offline
Ik hoop het.. Maar waar moet ik dan terecht? Gewoon bij de examencommissie van mijn school? En is het wel mogelijk om dan nu pas alsnog cijfers in te sturen? :?
Oud 24-05-2004, 10:45
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
ik zou iig contact opnemen met diegene die over de examens gaat ja.. of je gaat naar de conrector of je mentor ofzo

en ik weet niet of ze die cijfers nog kunnen opsturen.. hoop het wel voor je
Oud 24-05-2004, 11:27
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Je kan altijd naar het LAKS bellen, die kunnen je de goede informatie geven over hoe de regels hierop zijn. Verder meteen naar de examencommisie van je school. Het is echt belangrijk dat je er nu meteen al wat aan gaat doen.
Het is een fout van de school, dus moet er ook een oplossing komen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 24-05-2004, 11:39
Verwijderd
ik denk dat je het dan in het tweede tijdvak moet doen. maar ik ben geen expert ofzo
Oud 24-05-2004, 12:06
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Volgens mij is het ook je eigen fout, omdat JIJ je cijfers gecontroleerd heb en JIJ er mee akkoord bent g egaan! maar zit een btje schuld van de leraar misschien bij...
Oud 24-05-2004, 13:35
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 24-05-2004 @ 12:06 :
Volgens mij is het ook je eigen fout, omdat JIJ je cijfers gecontroleerd heb en JIJ er mee akkoord bent g egaan! maar zit een btje schuld van de leraar misschien bij...
precies.
Althans, officieel is het volgens mij idd jouw fout. Ik kan me wel voorstellen dat je erover heen hebt gekeken; dat deed een vriendin van mij ook met een vak. Maar het is officieel wel een fout van jou dat je akkoord bent gegaan met je cijfers.
Ik zou het LAKS bellen en vragen of zij weten hoe het zit. Of je misschien nog 2e tijdvak mee kunt doen...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 24-05-2004, 18:12
verwijderen_aub
verwijderen_aub is offline
Examen Klachten Lijn van LAKS heeft het opgelost. Respect 2 them hehe

Inderdaad, ik mag mijn examen Nederlands nu in het 2e tijdvak doen en behoud mijn recht op een herkansing (naast dat examen).

De Examen Klachten Lijn van het LAKS heeft contact opgenomen met mijn school en toen had ik ineens een mailtje dat het geregeld was (van mijn school) en dat ik de toets in 2e tijdvak kon doen (+ herkansing). Echter was het minder leuk dat ik daarna nog een emailtje van de voorzitter kreeg, waarin hij mij "hartelijk bedankte" voor het extra werk (sarcastisch). Dat was wat minder vriendelijk maargoed..

Laatst gewijzigd op 24-05-2004 om 18:39.
Oud 24-05-2004, 18:25
vogelspin
vogelspin is offline
Citaat:
r0bert schreef op 24-05-2004 @ 18:12 :
Examen Klachten Lijn van LAKS heeft het opgelost. Respect 2 them hehe
Hoe is het verder gegaan dan? Mag je het examen nu inhalen op een later moment?
Oud 24-05-2004, 18:28
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Bij ons op school was iemand het niet eens met een cijfer, omdat de toets fout was, en toen wilde de leraar het officieel afhandelen, wat dus inhoud dat het te laat klaar was en er geen cijfer is ingeleverd.. Nu moet diegene 2e tijdvak doen, dus ik denk dat dat bij jou ook wel mag.
Oud 24-05-2004, 18:40
verwijderen_aub
verwijderen_aub is offline
Zie mijn edit ^

(officieel is denk ik dat de voorzitter van de examencommissie zich moet verantwoorden ten op zichte van het centraal examenorgaan, waarom het pas nu opgeleverd kan worden)
Oud 24-05-2004, 18:44
Chris
Avatar van Chris
Chris is offline
Citaat:
r0bert schreef op 24-05-2004 @ 18:12 :
Examen Klachten Lijn van LAKS heeft het opgelost. Respect 2 them hehe

Inderdaad, ik mag mijn examen Nederlands nu in het 2e tijdvak doen en behoud mijn recht op een herkansing (naast dat examen).

De Examen Klachten Lijn van het LAKS heeft contact opgenomen met mijn school en toen had ik ineens een mailtje dat het geregeld was (van mijn school) en dat ik de toets in 2e tijdvak kon doen (+ herkansing). Echter was het minder leuk dat ik daarna nog een emailtje van de voorzitter kreeg, waarin hij mij "hartelijk bedankte" voor het extra werk (sarcastisch). Dat was wat minder vriendelijk maargoed..
tjah, het is hun fout, laat ze het ook maar oplossen hoor

iig goed dat het opgelost is

suc6 ermee!
__________________
oranje
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Alexsaainder Marcus #1916
Trimm Trabb
500 16-04-2014 16:42
Algemene schoolzaken Examen niet kunnen doen, wat nu?
missdancechick
9 27-06-2011 13:26
Psychologie Het-grote-lucht-je-hart-topic #159
kroot
480 08-12-2010 16:37
Algemene schoolzaken Handelingsdelen?
stickybandit
5 21-11-2003 14:35
Eindexamens 2003 **gym**
Kastanje
21 11-04-2003 17:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03.