Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2006, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Berryvdheuvel schreef op 07-03-2006 @ 15:08 :
Hoi,

Ik geef Bijles Wiskunde en Statistiek in Utrecht en Culemborg. Mijn naam is Berry van den Heuvel (dé Radio538 Wiskunde A- en B-NERD 2004!). Ik ben Constructief afgestudeerd Ingenieur HTS Bouwkunde en tevens vierdejaars Student Universiteit Wiskunde) Ik heb ruim 8 jaar ervaring met het geven van bijles aan meer dan 68 leerlingen van WO, UNIVERSITEIT, HOGESCHOOL, HAS, HEAO, HES, HTS, HBO, MBO, MTS, MEAO, ROC, PBNA, GYMNASIUM, ATHENEUM, HAVO EN VMBO.

Kijk op mijn website voor meer informatie en om je aan te melden...

http://www.wiskundebijles.net/

Groetjes, Berry
Advertentie
Oud 09-01-2007, 13:01
WisMon
WisMon is offline
Even voorstellen: Wij zijn WisMon: Wiskunde Bijles Instituut Utrecht en omgeving.


Wij kunnen je helpen om jouw wiskundige kennis uit te breiden en/of om het vak wiskunde met een voldoende af te sluiten. Je zult zien dat het helpt en dat je het vak wiskunde steeds beter gaat begrijpen en zelfs leuk gaat vinden.


Wij leveren wiskundebijles/-begeleiding op maat. Dat wil zeggen: er wordt voor iedereen bekeken wat zijn problemen en wensen zijn. Vervolgens wordt een student uitgezocht die daar het beste bij kan helpen.


Alle lessen en begeleidingen worden gegeven door competente, enthousiaste studenten wiskunde die allemaal ervaring hebben met het duidelijk overbrengen van wiskunde. Het voordeel van deze studenten is dat ze net klaar zijn met de middelbare school en dus weten wat er van de leerlingen gevraagd worden. Ook hebben ze een goede kennis van de grafische rekenmachine.

Oftewel: ben je op zoek naar wiskundebegeleiding op maat? Dan ben je hier op het goede adres!

Voor verdere informatie kunt u terecht op onze website: www.wismon.nl
Vragen kunt u altijd mailen naar info@wismon.nl of u kunt even telefonisch contact opnemen op nummer 0621-542250.

Met vriendelijke groet,

WisMon: Wiskunde Bijles Instituut Utrecht
Oud 12-01-2007, 17:12
vanilla
vanilla is offline
hallo, iemand in alkmaar die les wil geven aan wisa1?
Oud 31-01-2007, 12:52
gertjuh84
gertjuh84 is offline
kijk even op de website:

http://www.bijlesweb.nl

Voor het zoeken naar bijles in alle vakken, overigens veel wiskunde.
Oud 26-03-2007, 07:56
LFD
Avatar van LFD
LFD is offline
Ik geef biologie bijles voor VWO4 en lager. Via mail: little.fire.dragon@hotm......
__________________
~*~ Hoezo blond? ~*~
Oud 05-05-2007, 10:10
looneylover
Avatar van looneylover
looneylover is offline
kan niet iemand toevallig mij alle dingen die ik echt moet weten voor examens op havo niveau bij doormailen enzo..
ik sta namelijk niet echt goed voor scheikunde en natuurkunde (en ik snap er ook niks van, komt door de leraren maargoed)
en ja het is een beetje laat enzo, maar misschien kan iemand mij de belangrijkste dingen geven en de beste manier geven om in een aantal dagen alles goed te leren en te snappen..

groetjes..
__________________
life sucks but it beats the alternative
Oud 05-05-2007, 10:31
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
looneylover schreef op 05-05-2007 @ 11:10 :
kan niet iemand toevallig mij alle dingen die ik echt moet weten voor examens op havo niveau bij doormailen enzo..
ik sta namelijk niet echt goed voor scheikunde en natuurkunde (en ik snap er ook niks van, komt door de leraren maargoed)
en ja het is een beetje laat enzo, maar misschien kan iemand mij de belangrijkste dingen geven en de beste manier geven om in een aantal dagen alles goed te leren en te snappen..

groetjes..
Als je ze nog niet hebt, raad ik je aan om havo natuurkunde samengevat 2e fase en havo scheikunde samengevat 2e fase aan te schaffen. In deze samenvattingen staat de examenstof schematisch uiteengezet, met op de linkerpagina de theorie en op de rechterpagina de voorbeelden om de theorie te verduidelijken.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Oud 05-05-2007, 10:32
looneylover
Avatar van looneylover
looneylover is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 05-05-2007 @ 11:31 :
Als je ze nog niet hebt, raad ik je aan om havo natuurkunde samengevat 2e fase en havo scheikunde samengevat 2e fase aan te schaffen. In deze samenvattingen staat de examenstof schematisch uiteengezet, met op de linkerpagina de theorie en op de rechterpagina de voorbeelden om de theorie te verduidelijken.
ja volgens mij kunnen we die op school krijgen.. dus als je die kent moet het wel lukken dan?
tenminste eh ik denk niet dat ik echt alles eruit zal begrijpen maar het meeste dan wel eh..
__________________
life sucks but it beats the alternative
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken Het grote bijlestopic
ILUsion
72 27-02-2019 14:58
Lichaam & Gezondheid Dyslexie met cijfers?
FireCracker
34 18-07-2011 15:59
Huiswerkvragen: Exacte vakken Bijles scheikunde gezocht
Irishegeman
3 30-03-2006 16:11
Huiswerkvragen: Exacte vakken Nask
oujdiagirl
2 16-02-2004 13:41
Huiswerkvragen: Exacte vakken WiSkUnde
oujdiagirl
7 06-01-2004 17:29
Huiswerkvragen: Exacte vakken Bijles
Bijles
6 02-05-2003 17:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15.