Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2016, 09:41
TheUnknown123
TheUnknown123 is offline
Wanneer ik naar school moet (of moet werken) dan moet ik soms om 6u/7u uit bed, die avond daarvoor ga ik meestal rond 23u naar bed aangezien ik de hele dag weg ben geweest, huiswerk moet maken en ik ook nog minstens een paar uur vrije tijd wil hebben. Ik slaap meestal rond half 12. Als het dan de volgende ochtend is om 6/7u dan ben ik kapot en kom ik m'n bed niet uit. Ik denk dan dat ik misschien te weinig slaap heb gehad.

Vervolgens als ik een keer langer kan slapen omdat school pas om 12:15 begint en ik er ipv 6/7 uur om 9u uit bed ga voel ik me opzich prima. Maar wanneer ik rond 12u ga slapen en ik word om 10:30 wakker heb ik opnieuw moeite met uit bed komen en vallen mij ogen zo weer dicht en kan ik gerust in een diepe slaap liggen (aan de ene kant vind ik dat wel leuk want dan zit ik heel snel in REM slaap waardoor ik leuke mooie dromen elke keer heb haha, vrijwel meteen heb ik dat als ik rond half 9 wakker word en elk half uur opnieuw in slaap val heb ik vrijwel meteen een droom). Bovendien word ik ook steeds wakker tussendoor (alleen in de ochtend), hierna val ik gewoon in slaap en het lijkt na half elf dat ik dan gewoon als ik elke keer dat ik wakker word, en mijn ogen opnieuw zou sluiten dit de hele dag zou kunnen doen.

Zover ik weet heb ik geen aandoeningen qua slaap behalve dat ik autisme heb. Verder weet ik ook niet hoeveel slaap ik gemiddeld nodig heb (ben 18 jaar), 6u is te weinig denk ik want dan ben ik kapot...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2016, 12:43
Ikbeninorde.
Avatar van Ikbeninorde.
Ikbeninorde. is offline
Das normaal hoor, wanneer ik maar een paar uur slaap voel ik me beter dan wanneer ik 8-10 uur slaap.
Alleen op den duur breekt het je op als je maar een paar uur slaapt.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2016, 05:54
TheUnknown123
TheUnknown123 is offline
Ik ben al kapot als ik 1x te weinig heb geslapen haha..zoals nu, ik moest er om 6 uur uit, ging 23u naar bed en viel in slaap om half 1 ongeveer en vervolgens werd ik elk uur wakker..
Met citaat reageren
Oud 21-08-2016, 19:35
Marijn-S
Avatar van Marijn-S
Marijn-S is offline
Ik probeer 8 uur slaap aan te houden, ik heb een tijd gehad dat het me onmogelijk lukte door een kwaal dan was ik overdag ook altijd kapot op school.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Te veel dromen
Verwijderd
6 05-06-2012 20:00
Psychologie te veel druk maken
anoniem48
4 06-03-2010 22:01
Drugs & Alcohol te veel energie?
Blitzkrieg Bop
12 19-06-2003 09:16
Lichaam & Gezondheid Moe door te lang slapen
Warsocket
12 28-05-2003 22:19
Psychologie Te laat slapen
K-Cobain
28 08-11-2002 17:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35.