Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2001, 20:17
slavko111
slavko111 is offline
Ik heb er een stuk of 14 of zo. Maar ik vind ze allemaal niet echt boeiend, behalve Uncle Worm. Hoeveel hebben jullie ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2001, 20:38
Arita
Arita is offline
hoe moet je dan spelletjes spelen, in welke menu kun je die vinden?
__________________
Mag ik een foto van je? Ik spaar namelijk natuurrampen!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2001, 07:37
slavko111
slavko111 is offline
Spelletjes kun je van iemand anders overnemen, met behulp van een kabel. Dan staan ze in het menu programma's. Of je kunt spellen zelf maken, zoals ik dat doe.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2001, 10:43
beestje
beestje is offline
op het moment maar 1

blackjack

maar eerst ook nibbles en teris en falldown en bomberkid das echt cool om mjet zijn tweeen te spelen trouwens!!

------------------
als je nou heel hard gaat rennen, dan heb je er nog niks aan
__________________
*front anti-slaap* *lid van AntiBreezerFront**bieeeeeeeeer*
Met citaat reageren
Oud 05-02-2001, 16:05
Sytske
Sytske is offline
Op het moment heb ik nog geen spelletjes op mijn rekenmachine staan. Het probleem is dat ik pas in de derde zit en op advies van mijn leerkracht wiskunde eerder zo'n rekenmachine gekocht. Ik ken daardoor niemand die spelletjes op een rekenmachine staan die ik over kan nemen.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2001, 17:40
GinnyPig
GinnyPig is offline
Geen 1

die dingen vreten batterijen
__________________
O_o
Met citaat reageren
Oud 05-02-2001, 18:32
bulbanos
Avatar van bulbanos
bulbanos is offline
Bij tijden staat het hele geheugen vol, soms niet.
Anders ga ik nieuwe halen op http://ti83games.cjb.net

[Dit bericht is aangepast door bulbanos (21-10-2001).]
Met citaat reageren
Oud 05-02-2001, 18:46
M-maybe
M-maybe is offline
Als er iemand spelletjes wil dan heb ik een voorstel:

Ik heb hier een TI83-plus van 3 maand oud die ik wil evrkopen voor 3,000,- BEF, in de winkel kostte die zo'n 4,500. Verder zit er een niet-gekreukte handlaiding bij (ned.) en ee kabeltje om spelletjes over te namen van vrienden. Batterijen (nieuwe duracell) zitten er ook bij!
En niet te versmaden, spelletjes!!!
Ook een eigen geschreven perogramma om vierkantsvergelijkingen op te lossen, en die meteen ook de Discriminat berekent!!! (ook complexe opl)

Zend een mailtje als je interesse toont
Met citaat reageren
Oud 05-02-2001, 19:10
Artemis-oud
Artemis-oud is offline
Ik heb helemaal geen spelletjes op mijn grm Ik mis het ook niet, ik klest wel een eind weg met mijn buren op school
Met citaat reageren
Oud 06-02-2001, 17:17
Verwijderd
Citaat:
M-maybe schreef:
Als er iemand spelletjes wil dan heb ik een voorstel:

Ik heb hier een TI83-plus van 3 maand oud die ik wil evrkopen voor 3,000,- BEF, in de winkel kostte die zo'n 4,500.
Hoeveel is dat in guldens?

Met citaat reageren
Oud 07-02-2001, 15:26
M-maybe
M-maybe is offline
Hmmm... 3000,- BEF in guldens?
Dat zal ongeveer 150,- gulden bedragen!

Vergeet niet dat de garantie nog geldig is en met nieuwe batterijen die al snel 10,- gulden kostten en bovenal, het is een TI-83 Plus met Flash applications and meer RAM (wat beiden neerkomt op meer spelletjes, en vooral de Flash software bied zeer veer mogelijkheden) bovendien is deze TI-83 Plus uitgerust met een Mat Black/White scherm, tegenover een Glanzend Blue/Yellow scherm dat niet zo goed leesbaar is!

Tenslotte, de deren dat ik dezemachine verkoop na zo'n korte tijd, is omdat ik intussen een TI-92 Plus heb, vanwege mijn schoolpakket zware wiskunde.

Oh ja: 150,- met alles erop en eraan bij mij
tegenover 225,- in dewinkel en dat moet je nog een speciaal programmatje kopen om de software erop te plaatsen, die nog eens 125,- gulden kost. (Ik plaats de software er tenminste gratis op)

[Dit bericht is aangepast door M-maybe (07-02-2001).]
Met citaat reageren
Oud 11-02-2001, 21:23
NeoPower
NeoPower is offline
Geen, geheugen gewist... :-(

Maar op school heb ik laptop waarop Need For Speed 3, Rollercoaster Tycoon en Police Quest staan en die vind ik eerlijk gezegd leuker....
Met citaat reageren
Oud 12-02-2001, 06:53
slavko111
slavko111 is offline
Hoe sluit je GR eigenlijk bij de PC aan ?Want de leukste spellen staan op Internet. En hoe moet je dan aan je PC aangeven dat je juist deze bestand naar de GR wilt laten doorgeven??
Met citaat reageren
Oud 13-02-2001, 14:28
Je kunt op www.ti-linkcable.com ofzo een kabeltje bestellen en de hele softwarezut downloaden
Met citaat reageren
Oud 15-02-2001, 19:10
nine
nine is offline
die spelletjes hebben mijn 'geweldige" rekenmachien(TJE) kapat gemaakt. Het hele geheugen weg, ach wat jammer nou....
Met citaat reageren
Oud 15-02-2001, 19:46
NoSfErAtU
NoSfErAtU is offline
geeneen, te veel werk om het erin te zetten
__________________
j'ai été condamné pour autrache, putain procureur m'a allumé
Met citaat reageren
Oud 20-02-2001, 12:27
Cybernon
Cybernon is offline
Vraagje: weet er iemand waar ik zulke spelen kan vinden voor een Casio?? Ik heb namelijk een Casio GRAPH 65.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2001, 19:03
Smanty
Smanty is offline
Ik heb er nog geen spelletjes opstaan, maar ik wil er wel heel graag spelletjes op hebben. Kan iemand me geen code geven dan, zodat ik ook een spelltje erop heb?

Groetjes een zielige Smanty
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-02-2001, 14:07
OHJEAH
OHJEAH is offline
Welke kneus is er zo treurig om spelletjes te spelen om een REKENMACHINE!?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2001, 15:27
Magicstar84
Magicstar84 is offline
Citaat:
slavko111 schreef:
Spelletjes kun je van iemand anders overnemen, met behulp van een kabel. Dan staan ze in het menu programma's. Of je kunt spellen zelf maken, zoals ik dat doe.
Hoe maak je dan zelf spelletjes?En waar haal je dat kabeltje vandaan, want die zat niet bij mijn Gr.?????
Met citaat reageren
Oud 21-02-2001, 16:32
slavko111
slavko111 is offline
Citaat:
Smanty schreef:
Ik heb er nog geen spelletjes opstaan, maar ik wil er wel heel graag spelletjes op hebben. Kan iemand me geen code geven dan, zodat ik ook een spelltje erop heb?

Groetjes een zielige Smanty
Code?? Welke code?? Er zijn 3 manieren om aan Games te komen - overnemen van vrienden
- overnemen van een PC(heb je een speciaal kabeltje voor nodig, http://ti-linkcable.com) - zelf maken.
De laatste is de moeilijkste.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2001, 16:40
slavko111
slavko111 is offline
Citaat:
OHJEAH schreef:
Welke kneus is er zo treurig om spelletjes te spelen om een REKENMACHINE!?
Beste OHJEAH, het is geen REKENMACHINE. Het is een GRAFISCHE REKENMASCHINE. En deze zou helemaal niet leuk zijn zonder spelletjes. Je hebt ze zeker nooit gespeeld, anders zou je niet zo zeggen.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2001, 16:44
slavko111
slavko111 is offline
Citaat:
Magicstar84 schreef:
Hoe maak je dan zelf spelletjes?En waar haal je dat kabeltje vandaan, want die zat niet bij mijn Gr.?????
In de handleiding staat alles over programeren. Als je OOK geen handleiding bij had zitten heb je wel een illegale TI gekocht denk ik
Verder is het BASIC-taal, niet de oorspronkelijke maar een dialect daarvan. Je kunt ook heel erg veel over programmeren op TI op Internet vinden.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2001, 19:31
lotje!!
lotje!! is offline
Ik heb eigenlijk alleen maar tetris,
maar dat komt omdat mijn hele rekenmachientje al vol staat met allerlei extra rekenbestanden die vet handig zijn, dus heb ik weinig geheugen meer voor spelletjes...helaass...
__________________
eindelijk een sig! Maar nu weet ik niet wat ik erin moet schrijven!!hihihihihihihihi!!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2001, 21:14
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Ik heb er nou geen meer, maar ik had eerst dat hele ding vol staan. Ik heb nibbles, tetris, turbo break out 2, Mario, Zelda, Pokemon, Gunfight, Air Squad, Sea Battle en zelfs windows erop gehad, maar na 4 keer nieuwe batterijen heb ik ze eraf gehaald. Ik had trouwens ook nog zo'n programma waarmee het leek alsof je je geheugen had gewist, zodat je alles kon houden als je iets moest wissen tijdens proefwerken
__________________
Relativeren is een werkwoord
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2001, 21:46
slavko111
slavko111 is offline
Citaat:
lotje!! schreef:
al vol staat met allerlei extra rekenbestanden
Extra rekenbestanden ? Ik heb alleen maar die ABC formule, heb je nog veel meer?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2001, 22:06
sterk
sterk is offline
k had er spelletjes op zitten, maar telkens liep het geval vast. Of ik delete de spelletjes per ongelijk. Ook bij vrienden. Vraag niet aan me hoe ik het voor elkaar gekregen heb
Met citaat reageren
Oud 02-03-2001, 17:15
the Phit
the Phit is offline
Bij ons op school is zo`n Grafische Rekenmachine verplicht en dus zitten we met tentamens het hele geheugen vol te tikken met formules en theoretische stukken tekst. Handig joh die dingen.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2001, 07:02
CodeName Egg
Avatar van CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Effe tellen...
- Galaxian
- Landmine
- Bomberkids
- Uncle Worm
- Aandelenspel
- Gokken
- Tbout

7 denk ik. t kunnen er ook 8 zijn want keb nu mn GR niet bij de hand.
__________________
"ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun"
Met citaat reageren
Oud 03-03-2001, 14:44
slavko111
slavko111 is offline
Die aandelenspel en gokken ken ik niet.
Wat is dat ??
Met citaat reageren
Oud 04-03-2001, 17:59
stefano17
stefano17 is offline
Citaat:
Cybernon schreef:
Vraagje: weet er iemand waar ik zulke spelen kan vinden voor een Casio?? Ik heb namelijk een Casio GRAPH 65.
http://grafische-rekenmachine.pagina.nl/ rechts onderaan de pagina.

------------------
Je hebt 3 soorten mensen: zij die kunnen tellen en zij die dat niet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2001, 19:32
Cybernon
Cybernon is offline
stefano17 schreef:
[/QUOTE]
http://grafische-rekenmachine.pagina.nl/ rechts onderaan de pagina.

[/B][/QUOTE]


MERCIKES
Met citaat reageren
Oud 06-03-2001, 15:35
-DeJa-Vu-
-DeJa-Vu- is offline
Ik heb wel wat beters te doen dan spelletjes. Probeer ze liever zelf is te maken. In assembler...
Een vriend van me heeft op die manier een virus gemaakt. Erg simpel, ik kan het alleen niet. Interesse in dee code? Zeg het dan even, dan zal ik het um vragen.
Wij hebben zo'n kabel op school, en vrienden hebben allerlei spellen gedownload. Voor de meeste geldt: 1 dag spelen en er weer af gooien. Aanrader is Lotus, en Bomberkids (met z'n 2en tegen elkaar, of zelfs met zn 4en).
MVG,
Niek
__________________
Ik drink niet als ik nog moet rijden... Integendeel; ik drink juist wel als ik nog moet rijden!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2001, 19:31
De ULTIMATE site voor ti83 spellen www.ticalc.org
voor alle merken TI rekenmachines
http://www.ticalc.org/pub/83/asm
voor asm spellen neem geen basic dat is zuig

probeer BOMBERKIDS, MARIO DEATHMATCH of MULTIPONG eens zware lauigheid is allemaal multiplayer

Moet je wel een link voor je pc hebben
zelf maken : 10tje
kopen: 7 10tjes

staat ook op hoe je een link van 5 meter kan maken (ti-ti) is lau kun je door het hele lokaal heen bombermannen :-)))))))
Met citaat reageren
Oud 21-10-2001, 11:56
SuPaGuRl
SuPaGuRl is offline
Ik heb super mario bros op de GR
Met citaat reageren
Oud 23-10-2001, 13:44
Citaat:
slavko111 schreef:
Beste OHJEAH, het is geen REKENMACHINE. Het is een GRAFISCHE REKENMASCHINE. En deze zou helemaal niet leuk zijn zonder spelletjes. Je hebt ze zeker nooit gespeeld, anders zou je niet zo zeggen.
Ik ben het echt helemaal met ohjeah eens, overal op school staan waarschijnlijk computers, en overal op school kun je dus spelletjes spelen, dan ga je je toch niet vermaken met een zielig spelletje op een mini schermpie met een oppervlakte van ongeveer een vierkante cm of weetikwat.
Echt triest hoor
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-11-2001, 11:02
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Jer0en schreef:
De ULTIMATE site voor ti83 spellen www.ticalc.org
voor alle merken TI rekenmachines
http://www.ticalc.org/pub/83/asm
voor asm spellen neem geen basic dat is zuig

probeer BOMBERKIDS, MARIO DEATHMATCH of MULTIPONG eens zware lauigheid is allemaal multiplayer

Moet je wel een link voor je pc hebben
zelf maken : 10tje
kopen: 7 10tjes

staat ook op hoe je een link van 5 meter kan maken (ti-ti) is lau kun je door het hele lokaal heen bombermannen :-)))))))
hoe moet je nou zelf zo een kabel maken??
Met citaat reageren
Oud 05-11-2001, 19:31
Hmmmmm

koop nou voordat je vanalles met je rekenmachine gaat doen een échte rekenmachine van HP!
Daar kán je tenminste wat mee

en OHJEAH.. ja spelletjes op je rekenmachine spelen kan ook leuk zijn!
Maar op de computer is het leuker maar als je tentames hebt, heb je geen computer mee want dat mag niet
dus koop een HP en een laptop en neem ze mee naar school

maar wel blijven opletten hè!!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2001, 11:32
bulbanos
Avatar van bulbanos
bulbanos is offline
Citaat:
Terr0rByte schreef:
Hmmmmm

koop nou voordat je vanalles met je rekenmachine gaat doen een échte rekenmachine van HP!
Daar kán je tenminste wat mee

en OHJEAH.. ja spelletjes op je rekenmachine spelen kan ook leuk zijn!
Maar op de computer is het leuker maar als je tentames hebt, heb je geen computer mee want dat mag niet
dus koop een HP en een laptop en neem ze mee naar school

maar wel blijven opletten hè!!
HP stopt met hun rekenmachine afdeling, support van hen moet je niet meer verwachten...
Neem TI.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2001, 19:04
Ik heb een Casio... onze school heeft ons die laten aanschaffen omdat ze gemerkt hadden dat hoewel, of juist omdat, de TI beter is, je er ook beter spelletjes mee kan spelen. Ik heb er zelf wat Casio-basic spelletjes voor geschreven, waaronder (goede) clones van mijnenveger, snake, othello (geen AI), vier-op-een-rij 3D (geen AI) en patience. Ik heb alleen geen zin om ze over te gaan schrijven. En ik heb ook geen (toegang tot een) linkkabel .

Ik vind een laptop ook een stuk beter (niet alleen voor spelletjes!), maar dan moet je er wel het geld voor hebben. En je kunt niet in elke les je laptop pakken, maar je GR meestal wel. Gelukkig zit ik volgend jaar op de TU en dan ook natuurlijk met een laptop.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2001, 20:24
Hmm wist nog niet dat hp daarmee ging nokken ze hebben net een nieuwe uitgebracht of gaan dat binnenkort doen
HP49nogwat

heb zelf HP48GX btw

en waar heb je dan dat support voor nodig dan???
bel jij soms elke dag met jou ti-hulplijn omdat je niet snapt hoe die aanmoet
kom nou
die dingen zijn zo simpel te bedienen, als je eenmaal de quickstart heb gelezen snap je het echt wel
en voor geavanceerde dingen pak je toch de echte handleiding of heeft een ti dat niet??
en als je iets niet snapt kan iemand op internet je ook wel helpen ja toch? is (voor hp in elk geval maar dat zal ook voor andere zo zijn) genoeg over die dingen te vinden.

en jammer dat jullie niet overal je laptop mogen pakken. wel klote wij alleen niet als we getoetst worden maar hé dat is logisch anders zet je alles in je laptop - maar daar heb je nou weer een rekenmachine voor

je hebt ook een soort errr.. zenderkaarjtes voor hp (moet je wel zelf maken voor ong. fl60) zie je niks van aan de buitenkant
kan je tijdens je toets wel chatten met je klasgenoten handig hoor, of een zender aan je laptop hangen die je in je tas op de gang hebt liggen (aan natuurlijk ) ff een client bouwen en alle belangrijke zooi op je pc zetten, heb je veel meer geheugen dan wat er in je rekenmachine zit
zit ook infrarood op maar dan moet je ze max 30cm uit elkaar leggen en op elkaar richten leuk voor oversturen van spelletjes maar tijdens je toets valt het wel op ;(

naja goed ik vind hp gewoon de beste maar als je liever een ti hebt.. van mij mag je (hé ik heet geen adolf!)
Met citaat reageren
Oud 07-11-2001, 17:42
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Triest schreef:
Ik ben het echt helemaal met ohjeah eens, overal op school staan waarschijnlijk computers, en overal op school kun je dus spelletjes spelen, dan ga je je toch niet vermaken met een zielig spelletje op een mini schermpie met een oppervlakte van ongeveer een vierkante cm of weetikwat.
Echt triest hoor
Misschien weet je dit nog niet, maar niet iedereen ken gewoon met de computer op school. Zelf staan er bij ons in de mediatheek 10, maar die worden streng gecontroleerd en in de computerlokalen kom ik nooit aangezien ik geen informatica heb. Dan blijft er dus 1 alternatiefje over... de GR! zelf heb ik er 1 spel op , Galaxan 2, maar noem het gewoon space invaders
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2001, 10:28
Roland
Roland is offline
Ik heb ze allemaal op de computer staan en sommigen gebackupt in het gebruikersarchief van mn TI-83 Plus. Als ik een ander spel wil, tank ik m over met de datakabel...
Met citaat reageren
Oud 12-12-2001, 20:12
Yan
Yan is offline
Iedereen heeft het over spelletjes met leuke namen (Bomberman, Uncle Worm enz.). Zijn die spelletjes ook te krijgen op de Casio of alleen op de TI?
__________________
I do the things I do the way I do them.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 15:52
een kleine tiran
een kleine tiran is offline
Citaat:
slavko111 schreef:
Ik heb er een stuk of 14 of zo. Maar ik vind ze allemaal niet echt boeiend, behalve Uncle Worm. Hoeveel hebben jullie ?
14 spellen !! Wel veel. 27 kb geheugen/14 = 1.9 kb per spel. Zou kunnen. Maar met een spel als Phoenix for Ion ben je al snel 8 kb kwijt, dus ....
Zelf heb ik niet zo veel games, nu alleen maar Boberkids en Tetris. Eerder had ik veel meer weet je wel, Avalanche Falldown Uncle Worm Mars Patrol enz.Bobmerkids is echt cool als je tegen mekaar speelt, ik zou het ook wel eens met zn vieren uit willen proberen, ook wel lachen

ik heb veel meer programmas op staan, abc-formule, handige programma's en spiekbriefjes voor verschillende vakken. Zelf gemaakt allemaal.

Trouwens wat is jullie highscore bij Phoenix For Ion ?? Ik heb een maand geleden 31812 gehaald, de BESTE van de school tot nu toe
*trots op mezelf*
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 15:53
een kleine tiran
een kleine tiran is offline
Trouwens mensen
die topic is bijna een jaar oud
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 18:38
Lateralus
Avatar van Lateralus
Lateralus is offline
2 geloof ik
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 20:07
bulbanos
Avatar van bulbanos
bulbanos is offline
Citaat:
een kleine tiran schreef:
14 spellen !! Wel veel. 27 kb geheugen/14 = 1.9 kb per spel. Zou kunnen. Maar met een spel als Phoenix for Ion ben je al snel 8 kb kwijt, dus ....
er bestaat een TI-83+ ...

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Wat te doen met mijn huidige thuissituatie?
Pruts0r
3 07-05-2007 12:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07.