Oud 06-02-2020, 20:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn behang bestelling is kwijt
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 06-02-2020, 22:41
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Mijn behang bestelling is kwijt
Huh, ik dacht dat je al had behangen? En hoe raken ze in fucksnaam een bestelling kwijt?

ot:
Dit weekend rijden er geen treinen van en naar Leiden, dus ik kan niet effe heen en weer om nog wat te klussen. En nu baal ik echt dat ik geen rijbewijs heb. Ik zie overal toffe dingen die gratis op te halen zijn, maar ik kan het niet komen halen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 07-02-2020, 03:20
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Dat is crap HO!

Ot: ik lig wakker maar ben zo enorm moe. Dus frustreer ik mezelf en dat houdt me dan ook weer wakker. Hihi
Oud 07-02-2020, 07:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Huh, ik dacht dat je al had behangen? En hoe raken ze in fucksnaam een bestelling kwijt?

ot:
Dit weekend rijden er geen treinen van en naar Leiden, dus ik kan niet effe heen en weer om nog wat te klussen. En nu baal ik echt dat ik geen rijbewijs heb. Ik zie overal toffe dingen die gratis op te halen zijn, maar ik kan het niet komen halen.
Ik heb alleen de slaapkamer nog behangen. Het behang voor de gang hadden ze niet bij gamma dus dat had ik in de webshop besteld. Ik ging het gisteren ophalen maar het is nergens te vinden. Meisje heeft postnl gebeld en de webshop en de collega thuis die het aangepakt zou hebben maar nop. Ik kan het wel opnieuw bestellen maar het is nu niet meer in de aanbieding.

Oh, dat is ook kut zeg
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-02-2020, 07:34
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik zou er toch eens achteraan mailen/bellen. Kwijt geraakt en niet meer in aanbieding blablabla overmacht.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-02-2020, 07:43
Verwijderd
Ik ook, ik zou flink stampij maken.
Oud 07-02-2020, 10:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga de klantenservice van de webshop bellen ergens vandaag als ik tijd heb.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-02-2020, 10:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh, ik word net gebeld dat ze het toch gevonden hebben en ze gaan proberen of ik 10% extra korting kan krijgen voor het ongemak
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-02-2020, 20:48
Verwijderd
Ik ben verdomme al de hele week alleen thuis en er speelt het een en ander en ik kan het ZO niet gebruiken nu
Oud 10-02-2020, 21:05
Verwijderd
Ik voel me nog steeds meh, maar werd oprecht blij van Doris vandaag die op de achtergrond zat te kirren Caro!
Oud 10-02-2020, 21:11
Verwijderd
OH MAAR DAN ga je nog veel vaker blij worden! Word geregeld!
Oud 10-02-2020, 22:03
Verwijderd
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <333333 omg echt duizendmaal dank. <3 Ik heb zoveel van dit soort filmpjes en appjes en voicemessages.
Oud 19-02-2020, 11:03
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik mis Daniël24
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 19-02-2020, 11:04
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
En mijn zus is inmiddels op 2 dagen na een maand te laat met mijn verjaardagscadeau
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.

Laatst gewijzigd op 21-02-2020 om 08:42.
Oud 19-02-2020, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Ik mis Daniël24
Nog 1 dag wachten en dan mag je weer met hem spelen
Oud 19-02-2020, 11:16
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
gap dat klinkt zo fout
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 19-02-2020, 11:44
Verwijderd
Trek mijn zin nog eens in twijfel en je bent fucking uitgeschakeld! Get out!!!!!
Oud 19-02-2020, 11:47
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Heb ik daar wel zin in?:think:
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 19-02-2020, 11:51
Verwijderd
JA
Oud 19-02-2020, 11:51
Verwijderd
JO
Oud 19-02-2020, 12:06
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
WAT GA JE DAT BEPALEN VOOR MIJ
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 19-02-2020, 12:06
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Wat ben jij aangebrand vandaag Gordon
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 19-02-2020, 12:20
Verwijderd
It’s raw! Fuck you! Get the fuck out!
Oud 19-02-2020, 13:00
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Fuck you!
Sorry daar ben ik nog iets te jong voor. misschien volgend jaar
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 19-02-2020, 18:00
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
M'n internet is al overgezet naar m'n nieuwe huis en nu blijkt ineens dat ik daar geen telefoonaansluiting heb en dus m'n modem niet kan aansluiten.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 19-02-2020, 18:01
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Weer ruzie gehad met mijn vader
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 19-02-2020, 18:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
M'n internet is al overgezet naar m'n nieuwe huis en nu blijkt ineens dat ik daar geen telefoonaansluiting heb en dus m'n modem niet kan aansluiten.
Huh. Dan moet je verhuurder dat toch fixen?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-02-2020, 18:47
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Huh. Dan moet je verhuurder dat toch fixen?
Ja dat lijkt mij wel. Volgens de buurman was er ooit wel een aansluiting, maar die hebben ze doorgeknipt/weggehaald en toen moest ie de verhuurder inschakelen om een nieuwe verbinding aan te leggen. Dat is toch dom en omslachtig?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 20-02-2020, 18:26
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Weer ruzie gehad met mijn vader
en alweer

Ik ga dit weekend de doodzwijgtactiek toepassen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 20-02-2020, 18:42
Verwijderd
Waarover heb je ruzie en op welke manier loopt het uit de hand, Japie?
Oud 20-02-2020, 18:50
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Waarover heb je ruzie en op welke manier loopt het uit de hand, Japie?
Echt over de meest onzinnige dingen.

Ik vroeg om zijn hulp bij het koken, voor 1 ding. Hij reageert neerbuigend, en duidelijk geïrriteerd. Als ik zeg dat het neerbuigend overkomt reageert hij dingen als: "Ja maar dat weet je toch?!" Nee dat weet ik niet, daarom vraag ik het duuuuh. Mijn vader geeft vaak aan dat ik het moet zeggen als ik hem neerbuigend vind doen, maar als hij er niets mee doet, heeft dat natuurlijk geen zin. Daarna begon hij te zeiken over het eten, omdat het niet zijn smaak was. Hij was bezig met pannen te pakken en ging voor zichzelf koken. Maar dat is al te vaak gebeurt. Ik ben de kok, hij niet. Dus hij gaat niet ineens het diner voor zichzelf (en soms voor anderen) maken als ik heb gekookt. Hij eet maar wat de pot schaft, en anders eet hij niet, dat is zijn keuze. Ik ben dus in de weg van het fornuis gaan staan, en aangegeven (rustig) dat ik het niet vind kunnen dat hij dit zo vaak doet. Daarop reageert hij eigenlijk praktisch met: "hou je bek en ga aan de kant." Dit laat precies zien hoe ik me voel bij het gezin; alsof mijn mening er niet toe doet. Omdat ik voet bij stuk hield, is hij uiteindelijk boos naar boven gelopen, en heb ik het natuurlijk gedaan (zoals altijd blijkbaar). En net is hij naar mijn kamer gekomen, puur om me even de waarheid te vertellen en hoe fout ik wel niet zat. En het is natuurlijk kansloos om er tegenin te gaan, dus dat heb ik niet gedaan.

Maar ik vind het schandalig dat mijn mening niet telt, en gewoon wordt genegeerd. Ik moet me constant aan hem aanpassen, maar andersom gebeurt er helemaal niks.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 20-02-2020, 19:22
Verwijderd
Ooooh, nou, deze karaktereigenschap was me in jou nog niet opgevallen

Maar euh, als het zo gegaan is dan denk ik dat je juist gehandeld hebt en dat je vader kinderachtig doet. Misschien moet je het met humor bestrijden. Gewoon lachen, en dan niet nep maar echt oprecht er een beetje om lachen en als 'ie er naar vraagt uitlachen dat hij een beetje mal doet en dat je daarom lacht.

Tevens: Vraag het niet meer aan je vader, zoek het op op internet.
Oud 20-02-2020, 19:23
Verwijderd
Tenminste, als je dit wil voorkomen want ik kan heb de indruk dat je het niet leuk vindt. Dan kan je situaties waarin het vaker voorkomt misschien beter voorkomen.
Oud 20-02-2020, 19:26
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik weet vrijwel zeker dat mijn vader het absoluut niet kan waarderen als ik lach in zo'n situatie. Dan is de kans dat hij agressief wordt alleen maar groter. Je indruk is overigens correct.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 20-02-2020, 21:25
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Mijn vader was net zo toen ik nog thuis woonde. Het enige wat je kan doen is het negeren, want het maakt niet uit wat je zegt of doet, de ontploffing komt er toch wel.
Als jouw vader zo nodig wat anders wilt dan regelt hij het zelf maar.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 20-02-2020, 22:22
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Jep, same here.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 20-02-2020, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Mijn vader was net zo toen ik nog thuis woonde. Het enige wat je kan doen is het negeren, want het maakt niet uit wat je zegt of doet, de ontploffing komt er toch wel.
Als jouw vader zo nodig wat anders wilt dan regelt hij het zelf maar.
Yeah, bij mij begonnen de buitenstaanders op een gegeven moment te zien dat ik het echt niet was en dat m'n pa gewoon z'n onkunde op mij afschoof.

Hij nam me toen ik 13 was ooit eens mee naar een van z'n vrienden. Zijn muis deed het niet en dat maakte het instellen van een rijweg op z'n digitale modelbaan moeilijk. Ik zag binnen tien seconden wat er mis was en ze begonnen goed, maar ze luisterden niet. Ze zijn uuuuuren bezig geweest, we waren om 01:13 thuis. M'n moeder was des duivels en het probleem was nog niet eens opgelost. Toen ik huilen uitbarstte en vertelde dat ik al honderd keer gevraagd had om naar huis te gaan en haar uit m'n hoofd in drie zinnen vertelde wat het probleem en de oplossing was en dat we zonder de oplossing naar huis waren geweest omdat ze iedere keer dat ik m'n mond open deed me gewoon negeerden, veranderde ze in de duivel.

TERWIJL IK FUCKING MEEGEVRAAGD WAS VOOR SPECIFIEK DIT PROBLEEM

Voor de geïnteresseerden, de muis zat op COM2 in de parameter in de TSR maar stond in hardware op COM4.

Anyway, m'n moeder veranderde in de duivel en begon asbakken naar m'n vader te gooien, waarop ik ze uit elkaar gehouden heb en dat is het verhaal hoe ik stoïcijns ben geworden (na jaren verwerking) over andere mensen hun uitspattingen.
Oud 21-02-2020, 04:56
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb morgen een belangrijk gesprek maar ik lig nog wakker. En dat komt niet door dat gesprek. Maar erg handig is het dus ook niet. Ik twijfel nu of ik beter kan doorhalen of pitten.
Oud 21-02-2020, 04:56
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Deadlock ik vind je verhaal trouwens intrigerend heftig!
Oud 21-02-2020, 09:39
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Echt naar deadlock! Gebeurde dat vaak?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 21-02-2020, 09:42
Verwijderd
Nee, maar dat bij dit soort dingen is het helemaal niet relevant of ze vaak gebeurden.
Oud 21-02-2020, 09:45
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik denk dat dat juist wel relevant is. Als het vaker voorkomt, dan kan je op een gegeven moment patronen ontdekken in het gedrag. Als je die ziet, kan je een poging doen om die te doorbreken.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 21-02-2020, 09:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik denk dat dat juist wel relevant is. Als het vaker voorkomt, dan kan je op een gegeven moment patronen ontdekken in het gedrag. Als je die ziet, kan je een poging doen om die te doorbreken.
Jamaar lieve Jaapie, als kind ben je dus NOOIT verantwoordelijk voor het gedrag van je ouders en is het niet jouw taak om hun patronen te fiksen. Wat Bas denk ik bedoelde is dat zijn beschreven gebeurtenis niet vaak hoeft voor te komen om bij het desbetreffende kind trauma te veroorzaken.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-02-2020, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat dat juist wel relevant is. Als het vaker voorkomt, dan kan je op een gegeven moment patronen ontdekken in het gedrag. Als je die ziet, kan je een poging doen om die te doorbreken.
Vroeger leerden ze mensen zwemmen door ze in het water te flikkeren en dan te zeggen "gewoon trappen met je benen". Ik ken echt veel vrouwen van m'n moeder's generatie die op het platteland opgegroeid waren die dus bang zijn voor water.

Es is maar één incident nodig.
Oud 21-02-2020, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat dat juist wel relevant is. Als het vaker voorkomt, dan kan je op een gegeven moment patronen ontdekken in het gedrag. Als je die ziet, kan je een poging doen om die te doorbreken.
Nee. Als kind ben je niet verantwoordelijk voor het gedrag van je ouders. Nooit. Het is dus ook niet aan kinderen om patronen te doorzien en te doorbreken. Nooit.
Oud 21-02-2020, 10:09
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Jamaar lieve Jaapie, als kind ben je dus NOOIT verantwoordelijk voor het gedrag van je ouders en is het niet jouw taak om hun patronen te fiksen. Wat Bas denk ik bedoelde is dat zijn beschreven gebeurtenis niet vaak hoeft voor te komen om bij het desbetreffende kind trauma te veroorzaken.
Citaat:
Nee. Als kind ben je niet verantwoordelijk voor het gedrag van je ouders. Nooit. Het is dus ook niet aan kinderen om patronen te doorzien en te doorbreken. Nooit.
Ik heb het misschien verkeerd verwoord, maar ik bedoelde dat ik wel patronen kan zien, en die doorgeven aan de hulp die momenteel in huis is. Dan kan die er iets aan proberen te doen. Ik wilde hiermee niet impliceren dat ik die patronen zelf probeer te doorbreken.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 21-02-2020, 11:11
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik heb diarree vandaag
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 21-02-2020, 11:20
Verwijderd
Dank voor die info
Oud 21-02-2020, 11:25
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Graag gedaan
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 21-02-2020, 11:25
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Het kwam door die bruine bonen van gisteren denk ik
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49.