Oud 09-12-2001, 20:43
gevalletje
gevalletje is offline
Vraag me niet wat ik verkeerd doe, blijkbaar alles, want ik ben niet goed zoals ik ben.
Ik dacht altijd dat wanneer ik aardig tegen mensen doe dat ze ook aardig tegen mij doen. Beetje zoals: Wie goed doet, die goed ontmoet. Dit is dus zeker niet zo.
Zeggen jullie het maar, hoe moet ik zijn, zodat de mensen geen hekel aan mij hebben?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2001, 20:47
!KiTTiE!
Avatar van !KiTTiE!
!KiTTiE! is offline
heus niet iedereen is perfect hoor, as mensen je niet mogen ga je gewoon met de verkeerde mensen om!!
je bent zoals je bent, en je moet jezelf niet gaan veranderen voor anderen, fuck hun as ze jou niet aardig vinden, jij bent wie je bent, en mensen vinden je aardig en lief en leuk om wie je bent.
je moet jezelf niet gaan veranderen, dat is nie goed hoor.
heel veel succes en sterkte, en blijf zijn wie je nu bent!!!!
xxxxx
__________________
ik ben een muisje
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 20:52
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
gevalletje schreef:
Ik dacht altijd dat wanneer ik aardig tegen mensen doe dat ze ook aardig tegen mij doen.
Dat werkt niet. Mensen mogen jou of niet, maakt niet uit hoe jij je gedraagt. Als mensen je niet mogen om de 1 of andere vage reden, helpt het je niets om desperaat aardig te zijn om er uiteindelijk 'bij te horen'...

Blijf gewoon jezelf. Als mensen je niet mogen, pech dan voor ze. Zoek mensen op die je wel liggen
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 20:58
DarGull
Avatar van DarGull
DarGull is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Dat werkt niet. Mensen mogen jou of niet, maakt niet uit hoe jij je gedraagt.


En wat leren wij hiervan?

(niks persoonlijks hoor) Marc S. heef een zwart/wit visie, mijn ervaring is dus weldegelijk dat als je vriendelijk bent mensen vriendelijk terug zijn, en als ze dat niet zijn dan zijn het k@t lui!
__________________
Der Uber Scepticus
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 21:56
BoRNLoZeR
BoRNLoZeR is offline
meestal heeft iedereen wel een oordeel over een ander. Ookal heb je elkaar nog nooit gesproken, je kan al een oordeel vellen door naar iemand te kijken.

Als je nieuwe mensen ontmoet moet je altijd proberen je in de groep te mengen. Je moet vriendelijk zijn en gewoon meedraaien. Als je niet eens de kans krijgt om te laten zien hoe je echt bent, kan je beter op zoek gaan naar andere mensen.

__________________
It's only a matter of time,b4 tears do dry©BlDownForEmbracement -_- I'm on my way, I'm leaving 4good
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 21:58
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
DarGull schreef:
En wat leren wij hiervan?

(niks persoonlijks hoor) Marc S. heef een zwart/wit visie, mijn ervaring is dus weldegelijk dat als je vriendelijk bent mensen vriendelijk terug zijn, en als ze dat niet zijn dan zijn het k@t lui!
Die ervaring heb ik anders niet opgedaan

Als mensen je niet mogen, dan HELPT HET NIET om aardig 'proberen' te zijn. Het zijn dan gewoon kut lui.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 21:07
BoRNLoZeR
BoRNLoZeR is offline
Citaat:
Marc S schreef:

Als mensen je niet mogen, dan HELPT HET NIET om aardig 'proberen' te zijn. Het zijn dan gewoon kut lui.
zo heb ik ut ook ondervonden, life's not fair and until I die it will stay the same
__________________
It's only a matter of time,b4 tears do dry©BlDownForEmbracement -_- I'm on my way, I'm leaving 4good
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 14:18
sweetduck
sweetduck is offline
bleh al die mensen die niet eens eerlijk te kunnen zijn ....zijn ook kut lui doen ze heel aardig tegen je maar achter je rug om.....bah daar walg ik ook net zo hard van
__________________
I will always love him | Life's a Bitch
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 14:53
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
gevalletje schreef:
Ik dacht altijd dat wanneer ik aardig tegen mensen doe dat ze ook aardig tegen mij doen.
Met deze filosofie ben ik het wel eens. Wanneer je aardig tegen iemand doet, zal die ander ook aardig terug doen (uiteindelijk, vroeg of laat)

Het is alleen zo, dat je niet altijd de gevoelens van andere kunt begrijpen. Wanneer iemand hatelijk tegen jou doet, hoef je dat niet eens altijd op te merken dat gevolgen kan hebben van jouw kant. Aan de andere hoeft een ander niet te kunnen merken dat jij lief bent tegen die ander dat natuurlijk weer allerlei gevolgen kan hebben van jouw kant (zelfde geld natuurlijk ook voor andersom, vanzelfsprekend)

Mijn advies is: blijf aardig zijn. Lukt dat niet? Wordt dan afstandelijk. In bepaalde situaties is het niet altijd even slim om een afstandelijke relatie te hebben. Bijvoorbeeld een goede band met je ouders of klasgenootjes is uiteindelijk fijner dan een afstandelijke, globale band.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 16:06
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
zie he
wees gewoon jezelf
ik doe dat ook
ik moet wel toegeven dat ik er veel mensen door verloren ben
zeer veel
maar ik heb geleeft zoals ik wou leven
en niet mezelf schuilhoudend achter een masker
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #62!
MartinV
396 17-09-2009 16:03
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geen referendum EU-verdrag
Verwijderd
151 27-09-2007 17:55
Psychologie Muziektopic #4
coopergirl
487 05-03-2006 21:23
Levensbeschouwing & Filosofie moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands
malaika
5 28-09-2005 22:36
Liefde & Relatie Wie kan mij helpen??
Vissie
5 27-02-2004 21:30
Psychologie heb jij jezelf al volledig gevonden?
BELLEKE
36 09-07-2003 12:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56.