Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2004, 20:05
4774
4774 is offline
hi

als mn vriendje iets stoms doet (wat ik stom vind van hem) dan confronteer ik hem ermee en wil ik er over praten. maar voor hem is het gelijk al weer goed als we er eventjes over hebben gepraat. (voor hem is dat: uitleggen waarom hij het deed) en dan moet het gewoon klaar zijn. maar ik ben dan nog gewoon boos. hij ontwijkt "ruzie's" en conflicten omdat hij geen zin in ruzie's heeft. maar ik moet nog dingen kwijt..ik ben nog niet klaar voor mijn gevoel. en ik snap ook wel dat hij geen ruzie wil en dat soort dingen. maar soms ben ik gewoon echt boos.

ik zie hem alleen in het weekend, en via de telefoon wil hij echt geen ruzie omdat je het zo moeilijk goed kan maken en je kunt elkaar niet troosten en dat soort dingen. en ik wil ook geen ruzie maken..maar als ik echt boos ben. wat moet ik dan

is dat een typisch jongens ding om het meisje maar dr zin te geven om ruzie te voorkomen/vermijden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2004, 20:14
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Misschien heb je niet door (en is het wel het geval, hoeft niet, kan wel) dat het voor hem niet ontwijkend gedrag is, maar dat het voor hem al gewoon echt is afgerond als je er even over hebt gepraat (of hij je gelijk geeft of wat dan ook)..


maarja, meisjes kunnen ook zo zeiken af en toe
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 20:20
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ja dat kunnen meiden maar jongens net zo goed.

ik denk dat het voor hem dan idd gewoon over is. dan kun je nog wel verder ruzie maken - praten mar dan wordt het toch alleen maar vervelend. ik snap wel wat je bedoeld en dat dat rot is maar volgens mij kan je er verder niets aan doen.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 20:23
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Sure, mannen kunnen er ook wat van.
Maar vrouwen die zijn ook sneller over de zeik, waardoor het sneller een ruzie wordt, ipv een fatsoenlijke discussie....of heb ik het hier alleen over de breezertypes?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 20:25
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 01-11-2004 @ 21:23 :
Sure, mannen kunnen er ook wat van.
Maar vrouwen die zijn ook sneller over de zeik, waardoor het sneller een ruzie wordt, ipv een fatsoenlijke discussie....of heb ik het hier alleen over de breezertypes?
breezertypes!
en wat jij zegt klopt niet, mannen zijn net zo goed snel van de zeik!!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 20:29
4774
4774 is offline
haha

kijk, hij doet iets stoms. bijvoorbeeld.. onze afspraak vergeten. of een uur te laat komen. hij weet dat ik een hekel heb aan mensen die telaat komen. en ik ben dan gwn sagy omdat ik zo lang heb gewacht op hem. en hij zegt: ja sorry ik was de tijd vergeten.
dan begin ik met een discussie: wat voor belangrijks was je aan het doen dan? etc. maar voor hem is het al afgelopen met: sorry.

of hij wil snel ophangen aan de telefoon omdat ie even wat moet doen (ik wist nie dat hij plannen had en ging gewoon kletsen) dus hij hing gewoon op. en toen belde ik terug. en vroeg: waarom hing je zomaar op? is er iets? en hij zei nee er is niets maar ik wou snel bezig met mn werk. (kijk dat begrijp ik wel maar zeg dan dat je bezig gaat met werk en niet kan kletsen aan de telefoon.) dus ik was boos en hij snapt niet waarom. en zegt: ik ben niet boos. hou van je.
maar ik ben boos

soms snap ik er niks van
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 20:38
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
ja dat is typisch jongens! en over gevoelens zijn we meestal niet zo praterig...vinden we wat ongemakkelijk
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 20:38
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
dit heeft niets met jongens of meisjes te maken maar gewoon met jullie 2
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 20:44
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
jongens zijn een beeeetje moeilijk....
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 20:47
Verwijderd
ja, stomme jongens, hihihihihihi
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 20:49
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-11-2004 @ 21:47 :
ja, stomme jongens, hihihihihihi
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 20:49
4774
4774 is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 01-11-2004 @ 21:44 :
jongens zijn een beeeetje moeilijk....
haha blijkbaar ^^

maar ik voel me zo schuldig als ik boos ben geweest
maar hij nooit..

Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 20:50
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-11-2004 @ 21:47 :
ja, stomme jongens, hihihihihihi
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 20:50
4774
4774 is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 01-11-2004 @ 21:38 :
dit heeft niets met jongens of meisjes te maken maar gewoon met jullie 2
dat kan ook. daarom post ik hier zodat ik weet wat ik moet doen. ik wil m begrijpen ..of jongens begrijpen
ik wou gewoon weten of het aan hem ligt of aan iets van jongens..hoe ze zijn ofzo.
ik ben geen expert
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 20:51
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
4774 schreef op 01-11-2004 @ 21:49 :
haha blijkbaar ^^

maar ik voel me zo schuldig als ik boos ben geweest
maar hij nooit..

hij denkt er gewoon veel makkelijker over dan jij, denk dat je er niet veel aan kan veranderen...

rekening mee houden...
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 20:59
4774
4774 is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 01-11-2004 @ 21:51 :
hij denkt er gewoon veel makkelijker over dan jij, denk dat je er niet veel aan kan veranderen...

rekening mee houden...
mmm ja maar als je echt boos bent (bv als hij zomaar ophangt, terwijl je gewoon kan zeggen: ik ga ff bezig met mn werk tot snel..en dan ophangen) kun je t toch niet gewoon negeren
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 21:03
Verwijderd
Citaat:
4774 schreef op 01-11-2004 @ 21:05 :
Is dat een typisch jongens ding om het meisje maar dr zin te geven om ruzie te voorkomen/vermijden?
Ja, het is typisch. En ze zijn slim
De meeste 'wijven' (sommige mannen ook) zeiken over dingen die er dan op dat moment niet eens toe doen, zelfs de kleine dingetjes worden olifanten gemaakt. Dan is het beter gewoon een eind aan te breien dan eropin te gaan, want je krijgt toch geen gelijk.

Goh, ze hebben gelijk.
O, en ik ben een 'vrouw'.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 21:05
Verwijderd
Citaat:
4774 schreef op 01-11-2004 @ 21:29 :
... of een uur te laat komen. hij weet dat ik een hekel heb aan mensen die telaat komen. en ik ben dan gwn sagy omdat ik zo lang heb gewacht op hem. en hij zegt: ja sorry ik was de tijd vergeten.
dan begin ik met een discussie: wat voor belangrijks was je aan het doen dan? etc. maar voor hem is het al afgelopen met: sorry.
Lijkt me logisch. Het maakt toch niets uit hoe/wat/wanner/waarom hij te laat kwam?
Hij kwam te laat, hij zei sorry. Over.
Snap niet waarom je daar dan nog op door wil gaan.
Heeft toch geen nut om te weten waarom?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-11-2004, 21:07
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Hmmm, ruzie maken is voor elke jongen anders. Met m'n ex maakte ik nooit ruzie omdat hij dat niet wilde, en met m'n huidige vriendje vechten we het gewoon lijfelijk uit
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 21:12
4774
4774 is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 01-11-2004 @ 22:05 :
Lijkt me logisch. Het maakt toch niets uit hoe/wat/wanner/waarom hij te laat kwam?
Hij kwam te laat, hij zei sorry. Over.
Snap niet waarom je daar dan nog op door wil gaan.
Heeft toch geen nut om te weten waarom?
ik word gewoon boos omdat je een afspraak hebt. als je te laat bent voor de film die je zou zien in de bios. als je te laat bent voor de kapper waar je samen heen zou gaan. ik weet dat hij altijd te laat is en hij weet dat ik er niet van hou. dus een kwartier zie ik door de vingers. maar het gaat om het principe, en ik wil niet dat hij het nog eens doet dus word ik boos. logisch toch?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 21:13
4774
4774 is offline
Citaat:
Sade schreef op 01-11-2004 @ 22:07 :
Hmmm, ruzie maken is voor elke jongen anders. Met m'n ex maakte ik nooit ruzie omdat hij dat niet wilde, en met m'n huidige vriendje vechten we het gewoon lijfelijk uit
hehe vechten is soms echt lekker
kun je in ieder geval zeggen wat je echt dwars zit en idem voor hem
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 21:16
Verwijderd
op zich wel goed dat je met je vriend over jullie meningsverschillen praten... eigenlijk beter dan opkroppen maar je vriend blijven confronteren met dingen die hij in jouw ogen fout heeft gedaan is kinderachtig.. leer te vergeven ofzo
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 21:27
Verwijderd
Citaat:
4774 schreef op 01-11-2004 @ 22:12 :
ik word gewoon boos omdat je een afspraak hebt. als je te laat bent voor de film die je zou zien in de bios. als je te laat bent voor de kapper waar je samen heen zou gaan. ik weet dat hij altijd te laat is en hij weet dat ik er niet van hou. dus een kwartier zie ik door de vingers. maar het gaat om het principe, en ik wil niet dat hij het nog eens doet dus word ik boos. logisch toch?
Nee, niet logisch.
Heb je er weleens bij nagedacht waarom hij te laat komt?
Ik heb 2 jaar met iemand samen moeten leven die hoe dan ook, altijd, 15 minuten te laat was. Daar leer je mee leven, gezien 99% van die mannen het niet eens expres doet.
Je lost het op door simpelweg niet alleen maar aan jezelf te denken, iedereen heeft een minpunt. Je zorgt dat je ipv 7 uur afspreekt, om kwart voor 7 afspreekt etcetc.

En wat bertbart zegt; je kunt niet steeds, over alles wat gaan zeggen, want je kunt iemand maar tot op een bapaalde hoogte veranderen, en zeiken heeft geen nut. Als hij er niets aan kan veranderen, leg je erbij neer.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 21:43
4774
4774 is offline
Citaat:
bertbart schreef op 01-11-2004 @ 22:16 :
op zich wel goed dat je met je vriend over jullie meningsverschillen praten... eigenlijk beter dan opkroppen maar je vriend blijven confronteren met dingen die hij in jouw ogen fout heeft gedaan is kinderachtig.. leer te vergeven ofzo
ik ga heus niet als het uitgepraat is nog eens doorzeuren. maar als ie dingen doet die ik niet leuk vind. dan is een: sorry heus niet altijd genoeg dan kun je altijd wel doen wat je wilt en gewoon sorry zeggen en verwachten dat alles toppie is.
dat is ook niet bepaald volwassen
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 21:44
4774
4774 is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 01-11-2004 @ 22:27 :
Nee, niet logisch.
Heb je er weleens bij nagedacht waarom hij te laat komt?
Ik heb 2 jaar met iemand samen moeten leven die hoe dan ook, altijd, 15 minuten te laat was. Daar leer je mee leven, gezien 99% van die mannen het niet eens expres doet.
Je lost het op door simpelweg niet alleen maar aan jezelf te denken, iedereen heeft een minpunt. Je zorgt dat je ipv 7 uur afspreekt, om kwart voor 7 afspreekt etcetc.

En wat bertbart zegt; je kunt niet steeds, over alles wat gaan zeggen, want je kunt iemand maar tot op een bapaalde hoogte veranderen, en zeiken heeft geen nut. Als hij er niets aan kan veranderen, leg je erbij neer.
alles? als hij dingen niet leuk vind zegt hij het ook. ik ga niet als een braaf hondje alles accepteren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2004, 21:52
Verwijderd
Citaat:
4774 schreef op 01-11-2004 @ 22:44 :
alles? als hij dingen niet leuk vind zegt hij het ook. ik ga niet als een braaf hondje alles accepteren.
Nee, tuurlijk niet.
Maar het feit dat je dat ene ' accepteren' als ' hondjes' defineert is al een probleem. Want dat is het totaal niet.
Je ziet hoe erg je je erom opvreet, jezelf ermee gek maakt, maar in de tussentijd verandert er niets.
Eraan wennen of het totaal opgeven, je kunt mensen niet veranderen. Je kunt ze alleen maar ' veranderen' op punten waarin/op ze zelf kunnen veranderen, en dat ook willen doen.
Hij wil het blijkbaar niet, want er veranderd niets.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 21:52
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
4774 schreef op 01-11-2004 @ 21:29 :
kijk, hij doet iets stoms. bijvoorbeeld.. onze afspraak vergeten. of een uur te laat komen. hij weet dat ik een hekel heb aan mensen die telaat komen. en ik ben dan gwn sagy omdat ik zo lang heb gewacht op hem. en hij zegt: ja sorry ik was de tijd vergeten.
dan begin ik met een discussie: wat voor belangrijks was je aan het doen dan? etc. maar voor hem is het al afgelopen met: sorry.
Maakt het uit waarom hij de tijd vergeten was? Nee. Als hij het wilde zeggen, zei hij het wel. Kan je wel doorzaniken over waarom het komt, maar daar krijg je inderdaad ruzie van. Dus het is inderdaad gedaan met sorry. Als je voor elk foutje een heel kruisverhoor moet ondergaan dan zou ik geen zin hebben in een relatie


Citaat:
of hij wil snel ophangen aan de telefoon omdat ie even wat moet doen (ik wist nie dat hij plannen had en ging gewoon kletsen) dus hij hing gewoon op. en toen belde ik terug. en vroeg: waarom hing je zomaar op? is er iets? en hij zei nee er is niets maar ik wou snel bezig met mn werk. (kijk dat begrijp ik wel maar zeg dan dat je bezig gaat met werk en niet kan kletsen aan de telefoon.) dus ik was boos en hij snapt niet waarom. en zegt: ik ben niet boos. hou van je.
maar ik ben boos
Ik twijfel aan de waarheid van dit voorbeeld. Ik geloof er vrij weinig van dat je of niet wist dat hij snel wilde ophangen of dat hij zomaar ophing. Make your choice
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 06:55
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
4774 schreef op 01-11-2004 @ 21:59 :
mmm ja maar als je echt boos bent (bv als hij zomaar ophangt, terwijl je gewoon kan zeggen: ik ga ff bezig met mn werk tot snel..en dan ophangen) kun je t toch niet gewoon negeren
ja dat snap ik wel, maar als voor hem de ruzie dan over is kan je niet veel anders...

toen ik dat met mijn ex kreeg was het vrij snel uit )eerst hadden gewoon bijna geen ruzie) maar bij hem was het ook altijd sorry en dan moest het maar over zijn. ik wist ook geen manier om het aan te pakken. soms ging ik er wel over door, maar dan had hij zoiets van ´ja en ik heb toch al sorry gezegd´! dat is echt frustrerend, en ik kon er ook niet tegen.

maar kan je je niet ergens anders op afreageren...(vraagteken doet het niet meer op het toetsenbord)als je tegen hem erover door gaat krijg je steeds alleen maar ergere ruzie. snap dat het moeilijk is, maar als het voor hem dan over is houdt het op.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 15:52
Spydogez
Avatar van Spydogez
Spydogez is offline
Grappig, mijn vriendje doet precies hetzelfde. Het is bij hem zelfs zo, dat ie de hele dag dom tegen me doet, en als ik vraag wat er is en zeg dat ie normaal moet doen hij opeens beweert dat ík dom doe. En 's avonds komt hij pas met het prbleem waar hij de hele dag mee zat. Ik zie mijn vriendje ook alleen in het weekend, dus dat kan een kostbare dag behoorlijk verpesten.

Ik heb hem gevraagd wat ik dan in godsnaam moet doen als hij zo'n bui heeft, en hij zegt, gewoon negeren. Maar laatst was er dus écht iets, en was hij boos omdat ik het negeerde.... Het is gewoon typisch iets van jongens heb ik gehoord... ik weet nu ook nog steeds niet wat ik dan wél moet doen...
__________________
The eyes of truth are always watching you...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 16:42
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-11-2004 @ 21:47 :
ja, stomme jongens, hihihihihihi



Ontopic: Mwah. Meisjes kunnen enorm zeiken en zich druk maken over niets. Als hij iets doet, jij zegt dat je het niet leuk vindt.. hij legt uit waarom hij het deed en zegt dat-ie het nooit meer zal doen.. dan is het toch gewoon goed? En als-ie het dan nog een keer doet, word je lekker weer boos.
Bovendien is het helemaal niet zo dat alle jongens dit doen en òòk niet dat meisjes nooit conflictvermijdend zijn (kijk nou naar mij ik ga alleen een conflict aan als het echt nodig is en dan nog stel ik het uit)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 19:03
Verwijderd
Als je na het uitpraten nog boos bent, dan ben je óf een aansteller en dan moet je je er maar overheen zetten óf het uitpraten ging eigenlijk niet goed en dan moet je nog even doorpraten. Het hele idee achter uitpraten is namelijk dat je dan geen ruzie meer hebt. Ik vraag me vaak af wat stellen/mensen bezielt die dagenlang boos blijven op elkaar...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 19:26
Verwijderd
mijn ex was dus ook zo; als ik ergens mee zat praatte hij er een beetje omheen. dat was ook wel een mede-reden waarom het uit is gegaan. er kwamen teveel dingen bovenop elkaar te liggen tot het teveel was. ik zou hem als ik jou was vertellen dat je geen ruzie wilt, maar dat je dit alleen doet om jullie relatie goed te houden. ik hoop voor je dat hij het begrijpt...

sterkte en succes!!!

dikke kus
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 21:46
Verwijderd
Citaat:
4774 schreef op 01-11-2004 @ 22:43 :
ik ga heus niet als het uitgepraat is nog eens doorzeuren. maar als ie dingen doet die ik niet leuk vind. dan is een: sorry heus niet altijd genoeg dan kun je altijd wel doen wat je wilt en gewoon sorry zeggen en verwachten dat alles toppie is.
dat is ook niet bepaald volwassen
vindje? wat kan hij dan nog meer doen om het goed te maken? volgens mij vind je het juist leuk om ruzie te maken
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 21:55
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
4774 schreef op 01-11-2004 @ 21:05 :


is dat een typisch jongens ding om het meisje maar dr zin te geven om ruzie te voorkomen/vermijden? [/B]
JA
anders kan hij neuken wel vergeten
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 00:40
JustMitch
JustMitch is offline
haha ok.. maar kijk wij jongens zijn niet van die praters als hij bijv te laat komt en hij zegt sorry.. dan is het voor hem over.. hij is te laat gekomen hij biedt zn excuses aan klaar.. maar wat wil jij dan nog van hem horen ? waarom die te laat was? wat is het verschil of die ehm een lekke band had of nog ff moest afwassen ( 2 heeeele lompe voorbeelden ) hij is te laat.. en heeft zn excuses aangeboden... tjah ehhmm jah accepteren dat hij niet zown prater is.. ik weet het niet.. je blijft er duidelijk mee zitten.. mssn dat je het een tijdje aan moet kijken als er iets gebeurd.. praten tot op een zekere hoogte en dan niet doorgaan maar gewoon zijn excuses accepteren.. ehmm jah lukt dat niet voor jezelf of merk je dat je helemaal gek wordt.. begin er eens over dat als jullie iets hebben.. dat het meestal voor jou gevoel niet klaar is.. maar wees duidelijk in wat je dan nog wilt horen.. enn ehmm jah het goeie moment kiezen om over zoiets te beginnen

*denkt*

zeg gewoon dat je om hem geeft en dat je wil weten wat er in hem omgaat bijv wanneer die iets doet zodat je het de volgende x kan begrijpen..

maar meisjes jullie kunnen behoooooooooooooorlijk zeiken hoor.. wat dat betreft komen jullie van een andere planeet
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 01:16
Verwijderd
Citaat:
4774 schreef op 01-11-2004 @ 21:05 :


is dat een typisch jongens ding om het meisje maar dr zin te geven om ruzie te voorkomen/vermijden?
je weet wat ze zeggen over make up sex
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-11-2004, 17:36
gogirl_1988
Avatar van gogirl_1988
gogirl_1988 is offline
ik heb nog nooit ruzie met mijn vriend gehad
we hebben soms wel hele stomme meningsverschillen
zoals dat ik zeg dat hij vet lekker is en dat vind hij dus weer niet, en anders om he
en meestal blijven we gewoon aan ons eigen standpunt
soms hebben we ook andere meningsverschillen
en dan geeft hij mij altijd gelijk
is dat wel goed dan?
dat je nooit ruzie hebt?
ik wil namelijk niet dat het fout gaat
en een ruzie is toch niet zo erg???
__________________
you found me, when no one else was looking!!!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 18:03
Verwijderd
Citaat:
gogirl_1988 schreef op 09-11-2004 @ 18:36 :
ik heb nog nooit ruzie met mijn vriend gehad
we hebben soms wel hele stomme meningsverschillen
zoals dat ik zeg dat hij vet lekker is en dat vind hij dus weer niet, en anders om he
en meestal blijven we gewoon aan ons eigen standpunt
soms hebben we ook andere meningsverschillen
en dan geeft hij mij altijd gelijk
is dat wel goed dan?
dat je nooit ruzie hebt?
ik wil namelijk niet dat het fout gaat
en een ruzie is toch niet zo erg???
nooit ruzie is een stuk beter dan altijd ruzie
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 19:04
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
gogirl_1988 schreef op 09-11-2004 @ 18:36 :
ik heb nog nooit ruzie met mijn vriend gehad
we hebben soms wel hele stomme meningsverschillen
zoals dat ik zeg dat hij vet lekker is en dat vind hij dus weer niet, en anders om he
en meestal blijven we gewoon aan ons eigen standpunt
soms hebben we ook andere meningsverschillen
en dan geeft hij mij altijd gelijk
is dat wel goed dan?
dat je nooit ruzie hebt?
ik wil namelijk niet dat het fout gaat
en een ruzie is toch niet zo erg???
Damn... heb jij nooit ruzie met je vriend Ik zou hem maar gauw duidelijk maken dat je het niet meer pikt, dat hij altijd maar inschikt en er een flinke rel over schoppen. Je hebt immers pas een goede relatie als je ruzie hebt? Waarom zou je in vredesnaam ruzie willen hebben met je vriend...?
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 19:09
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
4774 schreef op 01-11-2004 @ 22:12 :
ik wil niet dat hij het nog eens doet dus word ik boos
Heel volwassen...
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #56 deel 2
MartinV
256 25-02-2009 18:54
Liefde & Relatie Gescheiden ouders & de liefde
supernova
21 05-07-2006 09:50
Verhalen & Gedichten Columnwedstrijd: brommertjes en hoofddoekjes
Ieke
0 15-02-2005 16:56
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Groepsverkrachtingen :s
Gatara
324 27-12-2004 19:46
Seksualiteit Welk meisje is gek op facials?
60 Cent
162 06-11-2003 08:48
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 20:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.