Oud 10-06-2005, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 10-06-2005 @ 18:20 :
gvd alweer BSOD . Nog ff en ik koop hem gewoon
Goedkoper om ff news abonnementje te nemen. alt.binaries.games en vele anderen heb je het binnen een paar uur binnen.


Citaat:
superduck schreef op 10-06-2005 @ 19:28 :
bedoel dat een hoop rar en par bestanden beschadigd zijn.
4 blocks missing bij mij. Valt reuze mee, ff hooguit paar minuten parren en klaar is Wes. Had alleen vandaag het origineel verwacht, zal wel na het weekend komen dan.
Advertentie
Oud 10-06-2005, 21:35
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
98,6 % dus nog eventjes, mooie was trouwens dat alt.binaries meuk werkt niet bij mij.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 10-06-2005, 21:45
DG
Avatar van DG
DG is offline
ik heb een:
Celeron 2.4 GH
tig aan HDD
512 HD ram
GeForce FX 5200
alles wat ik er aan moet doen om het spel te laten lopen.

nieuwe driver dingen geinstalleerd comp gedefragmenteerd, noem het op en ik heb het gedaan.

is dat kutspel lagggg niet normaal,
of je speelt supernintendo graphic style
of je loopt schokkend door de stad

en zo erg vrouderd is mijn pc tog ook weer niet?
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Oud 11-06-2005, 01:17
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Ik heb nu zo'n acht missies voltooid, maar m'n respect bar lijkt nog steeds leeg te zijn. Is dat een bug? Wat heb je überhaupt aan respect?

En de missie waarbij je met je Lowrider op maat van de muziek moet bouncen, hoe werkt dat? a,w,s,d lijkt niks te doen, FAQS hebben het over de right analog stick, moet je dan Numpad gebruiken op een toetsenbord?

Citaat:
DG schreef op 10-06-2005 @ 21:45 :

is dat kutspel lagggg niet normaal,
of je speelt supernintendo graphic style
of je loopt schokkend door de stad

en zo erg vrouderd is mijn pc tog ook weer niet?
Bij mij hielp het een boel om de Visual FX Quality op Low te zetten.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 11-06-2005, 01:20
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Jah je moet je numpad gebruiken.

Over het respect ik geloof dat je daarna van die gang members erbij krijgt, etc.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 11-06-2005, 01:23
DG
Avatar van DG
DG is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 11-06-2005 @ 01:17 :
Ik heb nu zo'n acht missies voltooid, maar m'n respect bar lijkt nog steeds leeg te zijn. Is dat een bug? Wat heb je überhaupt aan respect?

En de missie waarbij je met je Lowrider op maat van de muziek moet bouncen, hoe werkt dat? a,w,s,d lijkt niks te doen, FAQS hebben het over de right analog stick, moet je dan Numpad gebruiken op een toetsenbord?

Bij mij hielp het een boel om de Visual FX Quality op Low te zetten.

Respect komt heel langzaam op, maar dat gaat later een stuk sneller.
Hoe meer respect je heb, hoe meer gangsters je kan "recruiten"
In het begin kan je bijvoorbeeld maar 1 of 2 man recruiten en op het eind ligt dat tussen de 8 of de 12 man.
Recruiten wil zeggen dat zo'n gangster achter je aan loopt, je gaat dan gangsters van andere gangs afschieten,je kan ook met een aantal gangsters een drive-by shooting doen of ze helpen je als je in de problemen zit, denk aan politie ed.

Dat van die Lowridermeeting weet ik niet, daar ga ik zo even naar kijken.

Dus Visual FX Quality op Low?
Ok ik ga het even proberen.
------------------------------------------------------------------------
edit: Nog bedankt voor de tip, het werkt nu zoals het hoort te lopen, alleen ligt het aan mij of is de muis "reverse" of hoe dat dan ook mag heten, dat heb je wel vaker met spellen, dwz dat de muis dan het tegenovergestelde doet van normaal, bijvoorbeeld:
normaal beweeg je de muis omhoog, en gaat de cursor dan ook omhoog,
maar volgens mij is het nu tegengesteld, dus muis omhoog=cursor naar beneden, of verbeeld ik me dat?
Als dit wel het geval is , kan je dit veranderen en waar?

@ Rollo Tomasi:
Ik heb ff bij controls gekeken en volgens mij is dat inderdaad dat numpad 4/2/6/8 gebeuren.
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.

Laatst gewijzigd op 11-06-2005 om 01:33.
Oud 11-06-2005, 01:27
Verwijderd
Citaat:
Wes schreef op 10-06-2005 @ 20:53 :
4 blocks missing bij mij. Valt reuze mee, ff hooguit paar minuten parren en klaar is Wes. Had alleen vandaag het origineel verwacht, zal wel na het weekend komen dan.
606
Oud 11-06-2005, 01:42
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Bedankt jongens, zal het maandag uitproberen.

Citaat:
DG schreef op 11-06-2005 @ 01:23 :
alleen ligt het aan mij of is de muis "reverse" of hoe dat dan ook mag heten, dat heb je wel vaker met spellen, dwz dat de muis dan het tegenovergestelde doet van normaal, bijvoorbeeld:
normaal beweeg je de muis omhoog, en gaat de cursor dan ook omhoog,
maar volgens mij is het nu tegengesteld, dus muis omhoog=cursor naar beneden, of verbeeld ik me dat?
Als dit wel het geval is , kan je dit veranderen en waar?
Onder Mouse Settings staat iets als Invert Mouse Axis, die kun je off/on zetten.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 11-06-2005, 08:54
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
kheb em

zoals zie boven loopt hij als een NES game, maja het speelt in ieder geval

ik ben nu denk ik op de helft van los santos en heb lkkr dikke neger in sportklere

alleen ligt het aan mij of zijn de AMMUnation's zo schaars, want alene een geweer(wel lv2 skill) gata vervelen
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 11-06-2005, 11:41
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
IK weet niet wat voor pc's jullie hebben, maar hier draait ie fucking soepel, 1024 x 768, 2x AA, alles high, alles helemaal open, dat alleen op een 6600 GT, Athlon 64 3200+ en 1024 mb ram, ik heb wel de laatste forceware drivers.

Lachen spel, ziet alleen niet uit, voor 2005, zo kaal, maja, gameplay zulllen we het maar op houden.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 11-06-2005, 11:45
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
superduck schreef op 11-06-2005 @ 01:27 :
606
606 Blocks missing? Ik had genoeg parretjes om zelfs dat nog wel op te kunnen vangen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 11-06-2005, 12:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Fucking hell, ik blijf steken bij die missie met Ryder waar je wapens van het leger gaat jatten. Die is echt fucked.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 11-06-2005, 13:35
Verwijderd
Wat krijg je als je in Los Santos 100 spraytags hebt gevonden? Ik heb (met hulp natuurlijk) ze allemaal gevonden, maar ik zie geen resultaat?

Edit: LOL, nevermind... ik had niet goed om me heen gekeken in mn safehouse

Laatst gewijzigd op 11-06-2005 om 14:00.
Oud 11-06-2005, 14:40
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Waar kan ik die map vinden .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 11-06-2005, 17:37
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
gamefaqs is je vriend

die misise met die heftruck jah
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 11-06-2005, 18:40
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 11-06-2005 @ 17:37 :
gamefaqs is je vriend

die misise met die heftruck jah
Ik kom nu wel ver als ik eerst die dozen ga versjouwen ipv. het hek losmaken, want dan wordt de auto minder beschoten, maar het blijft een kutmissie, ben er nog steeds niet doorheen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 11-06-2005, 18:59
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 11-06-2005 @ 18:40 :
Ik kom nu wel ver als ik eerst die dozen ga versjouwen ipv. het hek losmaken, want dan wordt de auto minder beschoten, maar het blijft een kutmissie, ben er nog steeds niet doorheen.
onder een van de bruggen achter je huis in Grove street ligt een uzi...en de brug daar links naast ligt body armor...dan MOET et wel lukken...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 11-06-2005, 19:20
DG
Avatar van DG
DG is offline
Ik heb m ook al uitgespeeld op de PS2
maar nu hoorde ik weer op de pc, dan komen al die stukjes van vorige keer weer boven

Spoiler


Maar ik weet het niet, ben ik dat vergeten of is dat nooit duidelijk gemaakt?

Edit: Ja sorry, niet over nagedacht.
Maar zoveel is er niet onthult want dit hoor je in de 1e missie al.
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.

Laatst gewijzigd op 11-06-2005 om 20:17.
Oud 11-06-2005, 21:32
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
DG schreef op 11-06-2005 @ 19:20 :
Ik heb m ook al uitgespeeld op de PS2
maar nu hoorde ik weer op de pc, dan komen al die stukjes van vorige keer weer boven

Spoiler


Maar ik weet het niet, ben ik dat vergeten of is dat nooit duidelijk gemaakt?

Edit: Ja sorry, niet over nagedacht.
Maar zoveel is er niet onthult want dit hoor je in de 1e missie al.
MEGA SPOILER!!!! NIET LEZEN ALS JE HEM NIET HEBT UITGESPEELD!!
Spoiler
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 11-06-2005, 23:28
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 11-06-2005 @ 21:32 :
MEGA SPOILER!!!! NIET LEZEN ALS JE HEM NIET HEBT UITGESPEELD!!
Spoiler
Spoiler
Oud 12-06-2005, 00:23
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Iemand tips om snel geld te verdienen?

Zit nu bij die missie met die big smokey achter op de moter, maar is irritant, lukt niet echt, moet hij die gozers van de trein afschieten.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 12-06-2005, 00:31
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Trouwens, ik kreeg net zo te horen, dat ik 3 gangmemnbers kan mee nemen of zoiets, maar ze willen niet volgen?

Welke knopje moet ik indrukken?

En hoe neem je eigenlijk 'hoods' over?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 12-06-2005, 01:44
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Burglaries zijn vet
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-06-2005, 01:55
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Jolt schreef op 12-06-2005 @ 00:31 :
Trouwens, ik kreeg net zo te horen, dat ik 3 gangmemnbers kan mee nemen of zoiets, maar ze willen niet volgen?

Welke knopje moet ik indrukken?

En hoe neem je eigenlijk 'hoods' over?
als de mogelijkheid 'unlocked' is na een bepaalde missie dan moet je alleen maar zo'n groepje vijanden neer te maaien...dan zie je vanzelf dat je een gangwar hebt getriggered...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 12-06-2005, 02:55
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ow, naja, ben nu al een eindje, maar heb nog altijd weinig geld/weinig wapens.

Schiet ze wel altijd neer met een headshot.

En die fietsen zijn sweet
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 12-06-2005, 09:33
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
god die hydra is fiijn, ik heb em natuurlijk gecheated, ik cheat nooit, maar wou de hele map es verkenne.

eindelijk es vliegtuige die barrel roll en looping kunnen
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 12-06-2005, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 11-06-2005 @ 14:40 :
Waar kan ik die map vinden .
http://www.g-unleashed.com/

Aan de map alleen heb je niet genoeg, je moet ook die screenshots goed bekijken. Lol, ik 'zag' gewoon een blauwe spray op een blauwe muur, no way dat ik die ooit had gevonden

Alle honderd vinden is zeer nuttig trouwens, ik was op zoek gegaan voor ik aan het verhaal begon, eigenlijk puur om de stad te verkennen.

Verder ben ik nu net de stad uitgegooid door Tenpenny, maar heb nu moeite een bankjob te doen met Catalina. Maarja kom er wel uit.
Oud 12-06-2005, 11:25
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Naja ik heb er al 10, maar vind nog niks in mijn huis
Wat krijg je eigenlijk allemaal?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 12-06-2005, 11:38
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Jolt schreef op 12-06-2005 @ 00:23 :
Iemand tips om snel geld te verdienen?

Zit nu bij die missie met die big smokey achter op de moter, maar is irritant, lukt niet echt, moet hij die gozers van de trein afschieten.
Ah de trein, die vond ik ook moeilijk maar ik heb hem wel gehaald. Wat je moet doen is naast de trein blijven rijden en zorgen dat je naast de 1ste wagon blijft en dan moet je net buiten de 2e rails rijden aan de rechterkant anders blijft smoke telkens tegen de trein schieten. In de tunnel valt er eentje van de trein af zorg dat je rechts rijdt en dr naast en dan is die in ieder geval snel weg. Geen gekke omwegen maken en probeer hem bij te houden dan zul je het net halen.
Oud 12-06-2005, 12:00
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
jah steeds rechts heb hem nu ook gehaald, eitje
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 12-06-2005, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 12-06-2005 @ 11:25 :
Naja ik heb er al 10, maar vind nog niks in mijn huis
Wat krijg je eigenlijk allemaal?
Spoiler
Oud 12-06-2005, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 12-06-2005 @ 11:38 :
Ah de trein, die vond ik ook moeilijk maar ik heb hem wel gehaald. Wat je moet doen is naast de trein blijven rijden en zorgen dat je naast de 1ste wagon blijft en dan moet je net buiten de 2e rails rijden aan de rechterkant anders blijft smoke telkens tegen de trein schieten. In de tunnel valt er eentje van de trein af zorg dat je rechts rijdt en dr naast en dan is die in ieder geval snel weg. Geen gekke omwegen maken en probeer hem bij te houden dan zul je het net halen.
Hm ik deed dat anders:

Idd, rechts van de tracks blijven, zo word er iig eentje snel omgelegd, na de eerste tunnel rechts de heuvel op, en dan op de heuvel links blijven rijden. Op een gegeven moment kun je OP de trein springen en de gastjes doodrijden. Ik weet niet hoe moeilijk dit is en waar precies, maar bij mij ging ie in een keer vanzelf goed eigenlijk.
Oud 12-06-2005, 12:46
DG
Avatar van DG
DG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-06-2005 @ 01:44 :
Burglaries zijn vet
hoe doe je dat dan?
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Oud 12-06-2005, 13:06
Q
Avatar van Q
Q is offline
Is het nog mogelijk om restaurants enzo te overvallen? Want ik sta daar zo met mn pistool maar niemand geeft geld
Oud 12-06-2005, 13:15
LeiGif
Avatar van LeiGif
LeiGif is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 09-06-2005 @ 12:06 :
mdeth werkt wel, rotwerk om aan de praat te krijgen
hoodlum top versie, geen gezeik.
heeft niemand anders het probleem dat je voor de hoodlum versie een password moet ingeven bij het extracten?
__________________
suffering should be creative, should give birth to something good and lovely
Oud 12-06-2005, 13:26
DG
Avatar van DG
DG is offline
Citaat:
Q schreef op 12-06-2005 @ 13:06 :
Is het nog mogelijk om restaurants enzo te overvallen? Want ik sta daar zo met mn pistool maar niemand geeft geld
Met een missie van cathalina moet je wel het wedkantoor overvallen, maar nadat je dat gedaan heb kan dat niet meer
En winkeliers kan je ook niet overvallen volgens mij
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Oud 12-06-2005, 13:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
DG schreef op 12-06-2005 @ 12:46 :
hoe doe je dat dan?
Zo'n zwarte bus te pakken te zien krijgen en dan kun je tussen 20:00 en 8:00 met burglary missies activated (bij mij de 2) gewoon huizen binnenwandelen. Je hebt dat al eens gedaan, met die wapens toen. Dezelfde manier, alleen nu neem je TV's en DVD spelers mee

Ik verdien zo ongeveer 6000 per nacht
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-06-2005, 14:02
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
jee, ik heb nu de helft van gta-sa binnen (k*ttorrents, gem. snelheid 30 kbps down... )
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 12-06-2005, 14:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 12-06-2005 @ 14:02 :
jee, ik heb nu de helft van gta-sa binnen (k*ttorrents, gem. snelheid 30 kbps down... )
Je moet ook geen nieuwe releases bittorrenten.

Hebben trouwens meer mensen die problemen met het geluid?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-06-2005, 14:32
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
lol, ik kan eindelijk andere hoods overnemen, te simpel, alleen is het echt zo geklaard, weg rennen, AK-47 pakken, schieten, weg rennen, schieten, etc. Heb zo lekker veel wapens gekregen, en kan nu ook 4 man meenemen
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 12-06-2005, 20:22
MB
Avatar van MB
MB is offline
Weet iemand cheats voor de PC, want ik wil nu een beetje klooien en veel wapens etc hebben En met google kan ik niks vinden

(ik speel de missies enzo wel zonder cheats trouwens)
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 12-06-2005, 21:16
Verwijderd
Ok, ik ben hem nu aan het "kopen". Als ie werkt tenminste.
Oud 12-06-2005, 21:42
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 12-06-2005 @ 20:22 :
Weet iemand cheats voor de PC, want ik wil nu een beetje klooien en veel wapens etc hebben En met google kan ik niks vinden
Trainer of cheats?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-06-2005, 21:45
Verwijderd
Bij mij werkt hij inmiddels weer.....toch wel even grappig om het ook op je comp te spelen. Is vervolgens gebrand en van m'n hd gegooid
Oud 12-06-2005, 21:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Mensen, wie heeft er nog meer die soundproblems, ik heb al veel mensen gesproken die het ook hebben, maar ik wil eigenlijk weten of er iets aan te doen is.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-06-2005, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-06-2005 @ 21:52 :
Mensen, wie heeft er nog meer die soundproblems, ik heb al veel mensen gesproken die het ook hebben, maar ik wil eigenlijk weten of er iets aan te doen is.
Ergens in je windows configuratiescherm kun je een schuifje instellen voor hardware accelerator of iets dergelijks. Dit terugschuifen schijnt te werken voor veel mensen. Kijk anders in het topic op GoT

http://gathering.tweakers.net/forum/...ages/1043999/0
Oud 12-06-2005, 23:58
doodoohead
Avatar van doodoohead
doodoohead is offline
ik vind de controls kut! de muis draait het hele beeld weg.. het beeld moet gewoon met de autos meegaan net als bij vice city
ik liever ook een boer zijn ipv een neger
het boerendorpje is geinig, van die gasten met lang haar die de hele dag op trekkers rijden en pizzas eten
Oud 13-06-2005, 00:00
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
GVD, ik zit nu dus niet meer in de stad, zonder geld, zonder wapens, hendig kut .

Zooo groot, ik verdwaal, c.q ik pak de verkeerde route.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 13-06-2005, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-06-2005 @ 21:52 :
Mensen, wie heeft er nog meer die soundproblems, ik heb al veel mensen gesproken die het ook hebben, maar ik wil eigenlijk weten of er iets aan te doen is.
Ik heb het alleen als het regent, volgens mij gewoon wachten op een patch ofzo.
Oud 13-06-2005, 11:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Wes schreef op 12-06-2005 @ 22:50 :
Ergens in je windows configuratiescherm kun je een schuifje instellen voor hardware accelerator of iets dergelijks. Dit terugschuifen schijnt te werken voor veel mensen. Kijk anders in het topic op GoT[/url]
Werkt voor mij heel soms en dan ook maar een kwartiertje ofzo. Geldt voor meer mensen die ik ken, maar anderen hebben nergens last van.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games PS3 - Next-gen gaming
Th0m4s
387 31-12-2006 21:50
Games Grand Theft Auto - San Andreas - III
Jolt
500 07-04-2006 21:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.