Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2005, 11:04
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
volgens gamespot is t nogal gewoon een bugje in t spel. wachten op een patch dus.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Advertentie
Oud 13-06-2005, 11:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
doodoohead schreef op 12-06-2005 @ 23:58 :
ik vind de controls kut! de muis draait het hele beeld weg.. het beeld moet gewoon met de autos meegaan net als bij vice city
Mee eens ja, ze hadden veel coole veranderingen kunnen maken, maar dit is gewoon vervelend.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-06-2005, 11:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 13-06-2005 @ 12:04 :
volgens gamespot is t nogal gewoon een bugje in t spel. wachten op een patch dus.
Ja, maar het spel is onspeelbaar op deze manier. Camerastandpunt is te laag, ik hoor geen conversaties (en ondertitels zijn kut om te lezen als je rijdt) en je hoort het niet als je beschoten wordt, dat moet je dan ineens maar zien.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-06-2005, 11:47
DG
Avatar van DG
DG is offline
Mee eens, ik vind hem nogal zwaar tegen vallen op de PC
Mensen die hiervoor 60 euro betaald hebben voelen zich denk best wel bedrogen.
-Het camerastandpunt zuigt.
-Tijdens het optrekken van de auto blijft je camera gewoon op 1 punt staan, na 50 mtr oid draait hij pas bij.
-De besturing is bagger

GTA SA was op de PS2 wel goed, en een leuke vernieuwing in de GTA reeks, maar op de PC vind ik Vice City toch beter dan SA.

Mensen hadden beter een ps2 erbij kunnen kopen, of tweedehands(nieuw= ± 160 euro)
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Oud 13-06-2005, 11:48
DG
Avatar van DG
DG is offline
Wat is beter op de PC?

-GTA San Andreas
of
-GTA Vice City
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Oud 13-06-2005, 11:52
Verwijderd
Vind de camera in SA ook erg irritant, dacht al dat het aan mij lag maar niet dus. Verder is het wel grappig, maar die hele rap/urban/neger cultuur is niet echt aan mij besteed.
Oud 13-06-2005, 12:02
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
DG schreef op 13-06-2005 @ 12:48 :
Wat is beter op de PC?

-GTA San Andreas
of
-GTA Vice City
Ik vond Vice City vetter, om heel eerlijk te zijn. Dat was ook wat doorzichtiger, hier is het niet helemaal duidelijk wat voor nut bepaalde dingen hebben. Vice City met de San Andreas database zou dan wel weer heel vet zijn
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-06-2005, 13:22
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Sinds mijn broer(tje) dat spel heeft, hoor ik hem de hele dag over "zijn hippe gespierde neger praten"

__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Oud 13-06-2005, 13:40
Verwijderd
Citaat:
DG schreef op 13-06-2005 @ 12:48 :
Wat is beter op de PC?

-GTA San Andreas
of
-GTA Vice City
San Andreas.

Ik weet niet wat je met je controls uithaalt, maar bij mij is alles net zoals Vice, camerastandpunt ook.

Graphics zijn vetter, steden zijn enorm en het loopt als een trein bij mij. Bovendien vind ik het verhaal wat interactiever, er is meer interactie met NPC's.

Enige wat ik beter vond in Vice waren de setting (Vercetti en zn Scarface-sfeer is gewoon cooler) en de radiostations.
Oud 13-06-2005, 13:43
doodoohead
Avatar van doodoohead
doodoohead is offline
san andreas is leuker, je kunt zo veel meer [je eigen pakkie samen stellen, inbreken, je haircut, etc etc] en het is een veel grotere map
alleen is wel de camera wat kutter idd maar daar moet je ff aan wennen en misschien komt er wel een patch want op de console is het niet zo
Oud 13-06-2005, 16:54
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ik weet niet wat idd iedereen met die controls doet, maar loopt gewoon vlekkeloos.

Je kan het ook zelf aanpassen, dat je de controls hebt zoals GTA III.

Alleen met die vliegtuigjes met besturing is kut, die missies van Zero dus.

Maja, die heb ik achter de rug .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 13-06-2005, 18:08
Legend Of Rusj@
Avatar van Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
zoals ik hier al gelezen heb, kan mij pc dit spel niet aan (wat raar vind maar ja) Is de xbox controls een beetje goed voor dit spel?
Oud 13-06-2005, 18:56
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
omg

pentium 4 2.4ghz
256 mb ram(binnekort 1024)
mx440 (binnekort fx5600)

zoals het nu loopt staat ie op medium grafix, lelijk maja de gameplay roxxt

vraagje, met mijn nieuwe opstelling die ik krijg binnekort kan ie dan wel "high"of "very high"aan?


btw: die missie just buisness is VET
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 13-06-2005, 20:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Waarschijnlijk niet. Een fx5600 is ook vrij kut...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-06-2005, 20:10
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
pfff, ik moet alweer geld verdienen, die huizen zijn duur, nu moet ik de airport over nemen, 80k

Wel vet, Area 53, die radio is echt tof
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 13-06-2005, 20:52
Verwijderd
Kan iemand me ff zeggen in welke wijk van Los Santos de garages staan waar je met de burglary missies je spul moet inleveren? Ik heb niet opgelet toen het me verteld werd ingame en ik krijg geen symbooltje op mn map.
Oud 14-06-2005, 00:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Revan schreef op 13-06-2005 @ 21:52 :
Kan iemand me ff zeggen in welke wijk van Los Santos de garages staan waar je met de burglary missies je spul moet inleveren? Ik heb niet opgelet toen het me verteld werd ingame en ik krijg geen symbooltje op mn map.
Er moet toch echt een symbooltje staan.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-06-2005, 09:52
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Jolt schreef op 13-06-2005 @ 21:10 :
pfff, ik moet alweer geld verdienen, die huizen zijn duur, nu moet ik de airport over nemen, 80k

Wel vet, Area 53, die radio is echt tof
Aah dat heb ik ook gedaan en de eerste paar vliegmissies maar ik moet er nog een paar en die heb ik nu al 80x gedaan maar het wil maar niet lukken. Nog maar ns proberen misschien heb ik meer geluk vandaag
Oud 14-06-2005, 11:06
doodoohead
Avatar van doodoohead
doodoohead is offline
echt een verslavend kutspel zeg, grrrr
ik ben nu een neger met grote gorilla armen, maximum muscles hij ramt best
Oud 14-06-2005, 11:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik heb maximum vet

Je moet RL toch een beetje resemblen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-06-2005, 11:42
doodoohead
Avatar van doodoohead
doodoohead is offline
maximum vet is ook cool ja maar toen kon ik die missies niet halen, zo'n vetzak kan niet sprinten en niet klimmen wel geinig om maximum vet te hebben en dan blote bast + trainingsbroek
echte tokkie
Oud 14-06-2005, 11:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
doodoohead schreef op 14-06-2005 @ 12:42 :
maximum vet is ook cool ja maar toen kon ik die missies niet halen, zo'n vetzak kan niet sprinten en niet klimmen wel geinig om maximum vet te hebben en dan blote bast + trainingsbroek
echte tokkie
Is mijn gozer langzamer? Wtf, vandaar
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-06-2005, 19:34
Verwijderd
Hoe werkt dat custom radio gedoe? Ingame staat dat je in de map User Tracks (mijn documenten) shortcuts moet maken naar je muziek. Ok, dat heb ik dus gedaan, maar ik hoor echt mn muziek niet . In de readme file staat dat je de juiste codecs moet hebben om GTA mp3s te laten afspelen, maar die heb ik ook wel dusss.. Enig idee?

Ik heb ook geprobeerd gewoon de mp3s in de map te gooien net als bij GTA3 en Vice City maar ook dat werkt niet.
Oud 14-06-2005, 21:02
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Audio opties --> Scan for User Tracks (of zoiets)
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Oud 14-06-2005, 21:15
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Ik vind het erg tof tot nu toe, misschien nog leuker dan VC.

Alleen, weet iemand die al wat verder is:

Bij stats staat 'lung capacity'. Komt dat later nog van pas? En hoe verhoog je dat? Onderwater zwemmen?

Hoe verhoog je je driving skill? Ik rij me rot in auto's, maar het helpt nauwelijks.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 14-06-2005, 22:25
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 14-06-2005 @ 22:15 :
Bij stats staat 'lung capacity'. Komt dat later nog van pas? En hoe verhoog je dat? Onderwater zwemmen?

Hoe verhoog je je driving skill? Ik rij me rot in auto's, maar het helpt nauwelijks.
Ik denk dat je dan langer/sneller kunt rennen, en je het door te rennen (in de gym), of te zwemmen kunt opvoeren.

Moet je niet zovaak botsen
Oud 14-06-2005, 22:28
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Ik heb het spel nu eindelijk, maar kan het niet installeren. Als ik op install druk, of autorun, krijg ik een zwart dos-schermpje, waarna hij zomaar dichtgaat. Niks foutmelding ofzo.
Heeft iemand hier een oplossing voor ?
Oud 15-06-2005, 00:03
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 14-06-2005 @ 22:15 :
Ik vind het erg tof tot nu toe, misschien nog leuker dan VC.

Alleen, weet iemand die al wat verder is:

Bij stats staat 'lung capacity'. Komt dat later nog van pas? En hoe verhoog je dat? Onderwater zwemmen?

Hoe verhoog je je driving skill? Ik rij me rot in auto's, maar het helpt nauwelijks.
Door veel onder water te zwemmen verhoogt je long capaciteit, waardoor je langer onderwater kan zwemmen. Logische.

Door veel te rijden en stunts te doen en bijv snel te rijden zonder geraakt te worden verhoogt je skill, dat is ook bij andere voer/vaar/vlieg-tuigen.

Bij mij staat mn vliegskills op het hoogst terwijl ik niet het meest heb gevlogen. Je kunt ook je skills verbeteren door naar de rij of vliegschool te gaan.
Oud 15-06-2005, 08:10
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 14-06-2005 @ 23:25 :
Ik denk dat je dan langer/sneller kunt rennen, en je het door te rennen (in de gym), of te zwemmen kunt opvoeren.
Hm, ik gebruik altijd de hometrainer ipv de treadmill, zal eens kijken of dat helpt. Gewoon zwemmen heb ik al een tijdje gedaan, maar onderwater zwemmen niet echt. Stom.
Citaat:
Q schreef op 15-06-2005 @ 01:03 :
Door veel te rijden en stunts te doen en bijv snel te rijden zonder geraakt te worden verhoogt je skill, dat is ook bij andere voer/vaar/vlieg-tuigen.

Bij mij staat mn vliegskills op het hoogst terwijl ik niet het meest heb gevlogen. Je kunt ook je skills verbeteren door naar de rij of vliegschool te gaan.
Ahhhhh. Ik behandel m'n wagens altijd als botsauto's, vandaar.

Ik neem aan dat deze dingen in de manual staan?
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 15-06-2005, 08:21
Verwijderd
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 14-06-2005 @ 22:02 :
Audio opties --> Scan for User Tracks (of zoiets)
Helpt ook niet.
Oud 15-06-2005, 08:32
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Yes vliegtuig skills gehaald, maar het is echt zo fucking groot.
Ik ben ook een beetje verslaafd....
Zondag na mijn werk tot 5 uur smorgens gespeeld, en toen maandag om 12 uur weer tot 12..Dag erna eventjes examen koken, en toen weer .

Naja, nu hou ik ff de pin erin.
Ik wil trouwens weer met de homies van mijn 'The Grove' zijn, lekker drive by's doen.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 15-06-2005, 10:18
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Jolt schreef op 15-06-2005 @ 09:32 :
Yes vliegtuig skills gehaald, maar het is echt zo fucking groot.
Ik ben ook een beetje verslaafd....
Zondag na mijn werk tot 5 uur smorgens gespeeld, en toen maandag om 12 uur weer tot 12..Dag erna eventjes examen koken, en toen weer .

Naja, nu hou ik ff de pin erin.
Ik wil trouwens weer met de homies van mijn 'The Grove' zijn, lekker drive by's doen.
volges mij kon dat ook met die Latino's die voor de garage in Fierro staan...die zijn ook jouw homies gloofik...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 15-06-2005, 10:20
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Tja ik zit nu in de 3e stad, daar zijn wel chinezen, zou ik die eens kunnen mee nemen?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 15-06-2005, 10:23
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
je kan kijken of je ze kan recruiten...ik dacht van niet...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 15-06-2005, 10:29
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Dan schiet ik ze wel dood, heb ik weer wat ammo voor mijn AK-47, die is echt zo goed, headshots maken bij het leven , wel jammer dat hij zo duur is in die Ammu Nation, $4200....
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 15-06-2005, 11:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Hey, ik ben nu hoods aan het overnemen, maar ze vallen de hele tijd mijn hoods aan, als ik alle hoods van een bepaalde gang in handen heb, zijn zij dan ook weg? Want ik wil niet elke keer terugmoeten om mijn hoods te verdedigen, verliezen en daarna weer te moeten veroveren.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 15-06-2005, 15:50
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Gewoon meteen als je hood wordt aangevallen die mensen ff doodschieten, ook als je met een missie bezig bent. Ik zelf zit al in de laatste stad, dus kan niet meer terug
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 15-06-2005, 17:34
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
En ik was zo blij dat ik de xbox versie had.

Wat een tegenvaller.

De overgang van Vice City ps2 naar Vice City xbox was enorm.
Zeer goede grafisch uitgewerkt op de xbox.


Maar nu lijken de spellen identiek. Erg matige grafix voor de xbox.
Vooral de anti-aliasing is dramatisch en storend.
Van een ps2 is dit te verwachten.

Maar als je de Vice City versie van de xbox vergelijkt met de San Andreas kun je niet begrijpen dat het grafisch zon verschil is.
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Oud 15-06-2005, 18:17
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Jolt schreef op 15-06-2005 @ 16:50 :
Gewoon meteen als je hood wordt aangevallen die mensen ff doodschieten, ook als je met een missie bezig bent. Ik zelf zit al in de laatste stad, dus kan niet meer terug
Ja, maar daarom wil ik dus eerst ff alle hoods veroveren. Maar dat heeft dus geen zin?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 15-06-2005, 20:16
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Nee je krijgt dan wel veel geld, maar daarna wordt je toch eruit gekicked, je moet wel nog terug komen, en dan weer alles innemen lijkt mij.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 16-06-2005, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 15-06-2005 @ 21:16 :
Nee je krijgt dan wel veel geld, maar daarna wordt je toch eruit gekicked, je moet wel nog terug komen, en dan weer alles innemen lijkt mij.
Endgame:
Spoiler
Oud 16-06-2005, 00:19
Q
Avatar van Q
Q is offline
Ik heb dr echt geen spijt van ik vind het een fantastische game, enige nadeel is dat de camera niet blijft hangen maar gewoon netjes mee gaat en te laag hangt. Dus ik moet hem steeds omhoog doen en dan gaat die vanzelf weer omlaag, ze mochten hem dus wel wat hoger instellen of gewoon een camlock maken.
Oud 16-06-2005, 00:29
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Damm, wat haat ik om met die girls te gaan daten...pfff. Gaan ze steeds zeuren.

Trouwens die Latino chick is zo fucking irritant...
Kan ook 2 handguns of 2 uzi's vast pakken.

Maar dat vind ik maar dom, 9mm silenced owange, zelfde geld voor mp-5 en AK-47, headshots al the way.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 16-06-2005, 09:51
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Jolt schreef op 15-06-2005 @ 21:16 :
Nee je krijgt dan wel veel geld, maar daarna wordt je toch eruit gekicked, je moet wel nog terug komen, en dan weer alles innemen lijkt mij.
Okee, dan geef ik het op
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 16-06-2005, 10:01
Q
Avatar van Q
Q is offline
Ja dat daten begrijp ik ook niet helemaal je krijgt na een date een ministreepje progress dr bij en dat is als ze het leuk vond, als je dat tot het einde moet volhouden moet je 800 dates hebben ofzo
Oud 16-06-2005, 10:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Q schreef op 16-06-2005 @ 11:01 :
Ja dat daten begrijp ik ook niet helemaal je krijgt na een date een ministreepje progress dr bij en dat is als ze het leuk vond, als je dat tot het einde moet volhouden moet je 800 dates hebben ofzo
Kan ze het ook niet leuk vinden? Wat een kutwijf.

Ik heb haar overigens door d'r kop geschoten, hehe

EDIT: Oh trouwens, nog zoiets, de bos bloemen !

Ik vond ergens een bos bloemen, dus ik denk, heu, we gaan die aan dat wijf geven, hij zat ook in een apart compartiment bij de wapens enzo, dus ik dacht, zal wel wat leuks geven. Ik zap naar de bos, ga bij haar staan, druk LMB, slaat ie d'r voor d'r kop. "You abused your girlfriend, the date is over". Wat is die kerel van mij voor een brainless gorilla?

Overigens heb je iemand wel na 2 klappen neer met die bloemen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3

Laatst gewijzigd op 16-06-2005 om 10:07.
Oud 16-06-2005, 10:34
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Leuk als je met een paarse dildo mensen in elkaar gaat slaan

Katana is nog altijd dikke ownage, vliegen is trouwens best tof, ook dat parachuut springen is leuk gemaakt, dat je sneller kan duiken in je free fall, etc.

ik zat al op 57%
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 16-06-2005, 10:55
Verwijderd
Ik ben net begonnen, maar ik vind het maar vaag...

Iedereen rijd als een bezetene rond, en alle gangsters schieten op mij! hoort dit zo? En met de allereerste missie, waarbij je die 2/3 moet volgen: dat lukt niet want ze schieten me dood...

Hoe kan dit? Wat moet ik doen?
Oud 16-06-2005, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-06-2005 @ 11:04 :
Kan ze het ook niet leuk vinden? Wat een kutwijf.

Ik heb haar overigens door d'r kop geschoten, hehe

EDIT: Oh trouwens, nog zoiets, de bos bloemen !

Ik vond ergens een bos bloemen, dus ik denk, heu, we gaan die aan dat wijf geven, hij zat ook in een apart compartiment bij de wapens enzo, dus ik dacht, zal wel wat leuks geven. Ik zap naar de bos, ga bij haar staan, druk LMB, slaat ie d'r voor d'r kop. "You abused your girlfriend, the date is over". Wat is die kerel van mij voor een brainless gorilla?

Overigens heb je iemand wel na 2 klappen neer met die bloemen
Haha LOL
Oud 16-06-2005, 11:29
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
SX-SuperFly schreef op 16-06-2005 @ 11:55 :
Ik ben net begonnen, maar ik vind het maar vaag...

Iedereen rijd als een bezetene rond, en alle gangsters schieten op mij! hoort dit zo? En met de allereerste missie, waarbij je die 2/3 moet volgen: dat lukt niet want ze schieten me dood...

Hoe kan dit? Wat moet ik doen?
Gewoon snel weg fietsen, c.q hun achterna fietsen, en die auto's ontwijken.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games PS3 - Next-gen gaming
Th0m4s
387 31-12-2006 20:50
Games Grand Theft Auto - San Andreas - III
Jolt
500 07-04-2006 20:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.