Oud 13-03-2005, 22:40
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
M-Leentje schreef op 13-03-2005 @ 22:35 :
Ik werk altijd veel met de cheat voor leeftijd...
Gebruiken jullie die ook?
ik wel
aangezien ik alleen maar met volwassenen speel
en het niet de bedoeling is dat de hunks grijs worden en uitlubberen
__________________
I love dr Phil :D
Advertentie
Oud 13-03-2005, 23:42
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
M-Leentje schreef op 13-03-2005 @ 22:35 :
Ik werk altijd veel met de cheat voor leeftijd...
Gebruiken jullie die ook?
nog nooit gebruikt.
maar ik wil dan ook dat m'n mensen gewoon oud worden. Soms worden ze zelfs té oud (ik vind de duur van het leven van bejaarden behoorlijk lang ivm dat van volwassenen)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-03-2005, 23:56
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
krijg altijd weer zin om dat te spelen
heb alleen zo weinig tijd
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-03-2005, 00:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 13-03-2005 @ 23:56 :
krijg altijd weer zin om dat te spelen
heb alleen zo weinig tijd
tijd heb je niet; die moet je maken
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 14-03-2005, 00:39
Nickje
Nickje is offline
Ik heb egt alle sims want vind het gewoon cool
Me moeder en me zusje spelen het ook dus de vrouwtjes enzo afpakkuh vink wel leuk

Worden ze weer boos hahaha
Oud 14-03-2005, 09:25
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-03-2005 @ 00:37 :
tijd heb je niet; die moet je maken
op stage..ja jongens ik ga ff the sims spelen hoor...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-03-2005, 12:04
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Damn, mijn versie van University vraagt continu naar de originele 4e sims2 CD bij installatie (en zonder dat kan ik University niet installeren *jank*)

Spoiler
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 14-03-2005, 12:14
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 14-03-2005 @ 09:25 :
op stage..ja jongens ik ga ff the sims spelen hoor...
precies

nee maar je bent toch ook wel eens thuis?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 14-03-2005, 12:17
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-03-2005 @ 12:14 :
precies

nee maar je bent toch ook wel eens thuis?
ja vandaag maar hoor nu aan mn stage opdrachten wil toch wel ff mn laatste jaar halen...beetje zonde anders
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-03-2005, 13:09
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 14-03-2005 @ 12:04 :
Damn, mijn versie van University vraagt continu naar de originele 4e sims2 CD bij installatie (en zonder dat kan ik University niet installeren *jank*)

Spoiler
Ik zou als ik jou was dan toch ten einde raad ergens de 4e CD vandaan halen .. Met Azureus bv. (daar kan je specificeren welke files je precies wilt downloaden en welke niet) ..

En tja .. anders heb je pech?
Oud 14-03-2005, 13:23
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Marcade schreef op 14-03-2005 @ 13:09 :
Ik zou als ik jou was dan toch ten einde raad ergens de 4e CD vandaan halen .. Met Azureus bv. (daar kan je specificeren welke files je precies wilt downloaden en welke niet) ..

En tja .. anders heb je pech?
Hmmmz, probleem is alleen dat hij CD's niet herkent die je via Deamon Tools (of soortgelijken) gebruikt. Ik heb namelijk de DVD versie voor installatie (maar ook nog wel de 4CD versie. Ja, ik heb schijfruimte teveel)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 14-03-2005, 14:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Oh ik heb d'r echt een zooitje van gemaakt

Ik had drie sims: vrouw 1, vrouw 2 en man 1. (even voor het gemak )
vrouw 1 en man 1 zijn getrouwd en vrouw 2 is goed bevriend met beiden.

Op een gegeven moment zaten man 1 en vrouw 2 samen op de bank en liet ik ze knuffelen. Ik dacht dat het het getrouwde stel was, maar het bleek dus de verkeerde vrouw te zijn. Spontaan waren ze verliefd op elkaar... Toen vervolgens vrouw 1 thuis kwam en d'r man een zoen gaf, was vrouw 2 meteen kwaad op die man en begon ze te slaan.

Vervolgens wilde ik het weer goed maken, door te praten, moppen te vertellen en te omarmen. Ik wilde dat de vrouwen elkaar zouden omhelzen, maar ik koos de verkeerde (verliefde) optie. Toen waren ineens de twee vrouwen ook verliefd op elkaar en werd die man weer kwaad

Nou ja, ik weet niet of iemand het nog kan volgen, maar het is een groot zooitje haha.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 14-03-2005, 14:14
Verwijderd

Volgens mij moeten er maar een paar mensen het huis uit.
Ik heb dat ook altijd, maar dan bewust, vooral die Stefano die in die Droomzicht buurt woont had bij mij vier kinderen bij vier vrouwen
Oud 14-03-2005, 14:15
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 14-03-2005 @ 13:23 :
Hmmmz, probleem is alleen dat hij CD's niet herkent die je via Deamon Tools (of soortgelijken) gebruikt. Ik heb namelijk de DVD versie voor installatie (maar ook nog wel de 4CD versie. Ja, ik heb schijfruimte teveel)
Je bedoelt, je mount CD 4 met daemontools en die herkent die niet? Vaag. Ik had daar dus geen problemen mee; alleen ik heb altijd de 4 CD versie gebruikt.

Als je de 4 CD versie hebt; kan je die niet installeren ipv. de DVD versie. Als je daemon tools gebruikt voor alles moet 't volgens mij gewoon gaan.

Tenminste zo heb ik 't gedaan en zo doet Miracle het nu ook.
Oud 14-03-2005, 14:19
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-03-2005 @ 14:12 :
Oh ik heb d'r echt een zooitje van gemaakt

Ik had drie sims: vrouw 1, vrouw 2 en man 1. (even voor het gemak )
vrouw 1 en man 1 zijn getrouwd en vrouw 2 is goed bevriend met beiden.
Stiekem was 't gewoon wel je bedoeling en vind je driehoeks relaties opwindend

Ik heb nu een man en vrouw die getrouwd zijn en allebei flirttypes zijn. Die man heb ik gisteren pas aangemaakt maar die vrouw leeft al een tijdje en heeft ondertussen al 1 man en 5 andere vrouwen afgelebberd (ja sorry; ik ben man, ik houd er meer van om te kijken naar vrouw-vrouw dan man-vrouw gelebber. ) Vooralsnog gaat 't goed gelukkig .. ook op feestjes waar al die andere vrouwen komen. Maar das gewoon geluk geloof ik omdat die man nog niks gezien heeft. Hmm.

Die man's ultieme goal is neuken met 20 verschillende sims Blah.
Oud 14-03-2005, 14:32
//ItsJustMe\\
Avatar van //ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
[Vraagje]

Kan je ook die irritante elven oren of whatever weg krijgen op één of andere manier?
Ik heb nou een getrouwt stel waarvan 1 van die puntige oren heeft en de zoon daarvan nu ook, ik vind het een beetje irritant.
__________________
Mag ik een samenvatting van de werking van de wereld aub?
Oud 14-03-2005, 16:02
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Marcade schreef op 14-03-2005 @ 14:15 :
Je bedoelt, je mount CD 4 met daemontools en die herkent die niet? Vaag. Ik had daar dus geen problemen mee; alleen ik heb altijd de 4 CD versie gebruikt.

Als je de 4 CD versie hebt; kan je die niet installeren ipv. de DVD versie. Als je daemon tools gebruikt voor alles moet 't volgens mij gewoon gaan.

Tenminste zo heb ik 't gedaan en zo doet Miracle het nu ook.
Kan wel, kheb het hele spel uit frust er maar af gedonderd dus ik kan nu het hele gebeuren sowieso overnieuwd installeren (kijken of het dan wel wil )

(ik moest sowieso het spel altijd al met een no-cd crack spelen omdat het anders niet herkend werd)

Ach, nog een halfjaar/jaar wachten en dan de hele bups uit de budgetbak plukken is wel net zo makkelijk
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 14-03-2005, 18:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Marcade schreef op 14-03-2005 @ 14:19 :
Stiekem was 't gewoon wel je bedoeling en vind je driehoeks relaties opwindend

maar dan moeten ze wel allemaal mee werken. Nu zijn ze alleen maar boos omdat ze belazerd zijn.

Wel grappig trouwens dat je al die vrouwen elkaar laat aflebberen

Gelukkig is het inmiddels al wat beter en over een paar dagen gaan ze dood. Die man is trouwens rechter: die wordt met de limousine opgehaald.
Een van die vrouwtjes was eigenares van een eigen restaurant, maar omdat ze een verkeerde carrièrebeslissing maakte werd ze ontslagen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 14-03-2005, 19:45
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-03-2005 @ 18:58 :
Wel grappig trouwens dat je al die vrouwen elkaar laat aflebberen


W'rom denk je anders dat ik sims speel? Al die lesbo sex .. rrrrr ...
Oud 14-03-2005, 20:54
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Marcade schreef op 14-03-2005 @ 19:45 :


W'rom denk je anders dat ik sims speel? Al die lesbo sex .. rrrrr ...
Ik had bij jou eerder al die man/man relaties verwacht
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 14-03-2005, 20:59
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 14-03-2005 @ 20:54 :
Ik had bij jou eerder al die man/man relaties verwacht
Nou ja .. das nog altijd frisser dan .. uhm .. ..

Citaat:
MazeMouse schreef op 11-03-2005 @ 19:17 :
Ik wil mijn puppie uit Unleashed weer terug *jank*
Oud 14-03-2005, 22:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb een sim die al zo'n 10 dagen stil in de kamer staat. Ze doet niks, kan niks; gaat alleen opzij als er een geest langs komt. Nu dacht ik: ze gaat toch binnenkort dood. Maar zoals je hieronder kan zien werken de groeistuipen niet (d'r staan er 4 in de rij). Als ze niet naar d'r werk gaat, raakt ze geen vakantiedag kwijt en haar balk van d'r blaas is al dagen rood, maar ze doet het niet in d'r broek.



Wie weet wat ik d'r aan kan doen? Ik geloof dat sommigen eerder dit probleem hadden. Wat was de oplossing?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 15-03-2005, 00:42
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Aan de omgeving zal het wel niet liggen. Maar wel bizar. Het zou best kunnen dat het gewoon een fout is.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 15-03-2005, 07:42
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-03-2005 @ 22:56 :
Ik heb een sim die al zo'n 10 dagen stil in de kamer staat. Ze doet niks, kan niks; gaat alleen opzij als er een geest langs komt. Nu dacht ik: ze gaat toch binnenkort dood. Maar zoals je hieronder kan zien werken de groeistuipen niet (d'r staan er 4 in de rij). Als ze niet naar d'r werk gaat, raakt ze geen vakantiedag kwijt en haar balk van d'r blaas is al dagen rood, maar ze doet het niet in d'r broek.

[afbeelding]

Wie weet wat ik d'r aan kan doen? Ik geloof dat sommigen eerder dit probleem hadden. Wat was de oplossing?
Soms gaat het vanzelf weer goed, maar ik moest eigenlijk altijd m'n gezin uit hun huis halen.
__________________
Oud 15-03-2005, 08:24
Q
Avatar van Q
Q is offline
@Miracle: Ik begrijp dat naar de buurt gaan en weer terug komen dan niets uitmaakt? Heb je ook de laatste patch geinstalleerd?
Oud 15-03-2005, 08:58
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Marcade schreef op 14-03-2005 @ 20:59 :
Nou ja .. das nog altijd frisser dan .. uhm .. ..



Touché

EDIT:
Ik ben uit pure frustratie van een niet werkende university maar gewoon weer lekker ouderwets Sims 8in1 gaan spelen....
Wat is dat ineens EENVOUDIG
Ben in nog geen volle dag tijd Superstar geworden met 15 persoonlijke vrienden (star power: 22,5) een 'talk of town' vrouw (gevonden in Studio Town en net zo lang over gedaan tot ze wilde trouwen) en nog enkele Talk of Town/Celebrity vriendinnen (a)
Haal nu om de dag 2000 op door de catwalk te gebruiken.
En iedere dag dat ik thuis blijf haal ik dik 2800 op door Garden Gnomes te maken. En mijn vrouw ongeveer hetzelfde en die maakt op haar dagen vrij gargoyles

(en haal een mannelijke en een vrouwelijke kat in huis en in no-time heb je dat ze kittens willen maken.... En die kun je dan weer voor 250 simoleons verkopen )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!

Laatst gewijzigd op 15-03-2005 om 09:05.
Oud 15-03-2005, 11:19
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
mijn studentenleven doet het weer! Ik heb t wel overnieuw moeten installeren.

Maar nu heb ik 5 studenten en ik kan ze niet allemaal te gelijk bezig houden (het blijven kinderen hè?) dus nu vroeg ik me af of iemand een cheat van een stilstaande tijd of een langzame tijd naar mij kan pm-en
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 15-03-2005, 11:19
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-03-2005 @ 22:56 :
Ik heb een sim die al zo'n 10 dagen stil in de kamer staat. Ze doet niks, kan niks; gaat alleen opzij als er een geest langs komt. Nu dacht ik: ze gaat toch binnenkort dood. Maar zoals je hieronder kan zien werken de groeistuipen niet (d'r staan er 4 in de rij). Als ze niet naar d'r werk gaat, raakt ze geen vakantiedag kwijt en haar balk van d'r blaas is al dagen rood, maar ze doet het niet in d'r broek.

[afbeelding]

Wie weet wat ik d'r aan kan doen? Ik geloof dat sommigen eerder dit probleem hadden. Wat was de oplossing?
Zo te zien zal ze vanzelf dood gaan
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 15-03-2005, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 14-03-2005 @ 22:56 :
Ik heb een sim die al zo'n 10 dagen stil in de kamer staat. Ze doet niks, kan niks; gaat alleen opzij als er een geest langs komt. Nu dacht ik: ze gaat toch binnenkort dood. Maar zoals je hieronder kan zien werken de groeistuipen niet (d'r staan er 4 in de rij). Als ze niet naar d'r werk gaat, raakt ze geen vakantiedag kwijt en haar balk van d'r blaas is al dagen rood, maar ze doet het niet in d'r broek.

[afbeelding]

Wie weet wat ik d'r aan kan doen? Ik geloof dat sommigen eerder dit probleem hadden. Wat was de oplossing?
Haar uit huis zetten en er vervolgens weer in laten trekken. Moet je wel weer alles inrichten, maar ja, dan is ze wel los.
Oud 15-03-2005, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 15-03-2005 @ 11:23 :
Haar uit huis zetten en er vervolgens weer in laten trekken. Moet je wel weer alles inrichten, maar ja, dan is ze wel los.
En dood, denk ik?

Ik heb er overigens ook een mooi zootje van gemaakt. In vreemdvoort wonen die Olijfje Siebrand en Olivia Nicodemus. Olijfje is gestorven (op een normale manier, kun je van haar tienduizenden echtgenoten niet zeggen...) en ik had Olivia en Nerveus (de zoon van Olijfje) laten samenwonen. Ze waren verloofd, ze hadden allebei als wens trouwen, etc, dus ik dacht: dan gaan ze trouwen. Wil Olivia ineens niet Nerveus helemaal overstuur, alle relatie'punten' weg, etc.. ik heb hem maar het huis laten verlaten, maar zij was nog zwanger van hem en nu hebben ze een tweeling
*zucht* en ik dacht dat alles goed zou gaan....
Oud 15-03-2005, 12:01
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 15-03-2005 @ 11:53 :
En dood, denk ik?

Ik heb er overigens ook een mooi zootje van gemaakt. In vreemdvoort wonen die Olijfje Siebrand en Olivia Nicodemus. Olijfje is gestorven (op een normale manier, kun je van haar tienduizenden echtgenoten niet zeggen...) en ik had Olivia en Nerveus (de zoon van Olijfje) laten samenwonen. Ze waren verloofd, ze hadden allebei als wens trouwen, etc, dus ik dacht: dan gaan ze trouwen. Wil Olivia ineens niet Nerveus helemaal overstuur, alle relatie'punten' weg, etc.. ik heb hem maar het huis laten verlaten, maar zij was nog zwanger van hem en nu hebben ze een tweeling
*zucht* en ik dacht dat alles goed zou gaan....
Just like real life Ze maken maar een hoop rare mensen aan bij de Sims dus heb ik zelf maar een donor moeten maken voor mn sim Dat ging wel allemaal als gepland.
Oud 15-03-2005, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 15-03-2005 @ 12:01 :
Just like real life Ze maken maar een hoop rare mensen aan bij de Sims dus heb ik zelf maar een donor moeten maken voor mn sim Dat ging wel allemaal als gepland.

Maarreh, een donor?
Oud 15-03-2005, 12:11
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 15-03-2005 @ 12:08 :

Maarreh, een donor?
Mja mn sim was een beetje eenzaam in dr eentje en het leek me wel leuk om een stamboom op te bouwen zodat het geld ook in de familie bleef maar er was geen geschikte man voor dr. Dus heb ik iemand ff gemaakt die ook meteen het gezicht zou corigeren van het kind, voordat ze zo'n langwerpig gezicht als dr moeder zou krijgen. Maar alles ging goed ze is nu al een peuter (3e generatie) en werken hoeft ze nog lang niet
Oud 15-03-2005, 12:12
Verwijderd
Hihi, dat is wel cool.
Ik had voordat ik de sims eraf heb gegooid en weer opnieuw geinstalleerd een vrouw die vier dochters had van vier mannen
Oud 15-03-2005, 12:20
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 15-03-2005 @ 12:12 :
Hihi, dat is wel cool.
Ik had voordat ik de sims eraf heb gegooid en weer opnieuw geinstalleerd een vrouw die vier dochters had van vier mannen
pfff hoop werk zoveel mensen besturen Ik vind het leuker om dat huis enzo te bouwen dan constant op die mensen te letten
Oud 15-03-2005, 13:09
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 15-03-2005 @ 11:23 :
Haar uit huis zetten en er vervolgens weer in laten trekken. Moet je wel weer alles inrichten, maar ja, dan is ze wel los.
Inderdaad. Misschien helpt het als je ééntje uit huis plaatst, een ander dus, maar ik weet niet of dat lukt. Dat kun je ook niet terugdraaien namelijk.

@Q: Ik had dat probleem niet hoor, alleen Balance.

Maar ze gaat niet dood, ze doet gewoon niks, echt stom. Ik heb al een keer twee sims vast gehad in het bubbelbad.
__________________
Oud 15-03-2005, 13:38
Verwijderd
Nou, ik heb ze weer bij elkaar hoor. Zij is weer bij hem in getrokken. Alleen nou hebben die kinderen de achternaam van hun moeder terwijl hun moeder de achternaam van haar man en de vader van die kinderen heeft hihi.

Oh en ik heb nog een probleempje: de douche en bad overstroomt steeds ofzo, terwijl ze beide niet stuk zijn... hoe kan dit?
Oud 15-03-2005, 13:38
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Mijn puppie ging net ineens spontaan dood
(en nee, niet verhongerd)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 15-03-2005, 13:39
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 15-03-2005 @ 13:38 :
Nou, ik heb ze weer bij elkaar hoor. Zij is weer bij hem in getrokken. Alleen nou hebben die kinderen de achternaam van hun moeder terwijl hun moeder de achternaam van haar man en de vader van die kinderen heeft hihi.

Oh en ik heb nog een probleempje: de douche en bad overstroomt steeds ofzo, terwijl ze beide niet stuk zijn... hoe kan dit?
Eeehm, hele slordige sims wilden dit nogal eens doen als ze 'uit' het bad kwamen. Ik weet niet of het toevallig daar aan ligt maar dat zou kunnen
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 15-03-2005, 14:11
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Eend schreef op 15-03-2005 @ 11:19 :
mijn studentenleven doet het weer! Ik heb t wel overnieuw moeten installeren.

Maar nu heb ik 5 studenten en ik kan ze niet allemaal te gelijk bezig houden (het blijven kinderen hè?) dus nu vroeg ik me af of iemand een cheat van een stilstaande tijd of een langzame tijd naar mij kan pm-en
?
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 15-03-2005, 14:23
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 15-03-2005 @ 13:39 :
Eeehm, hele slordige sims wilden dit nogal eens doen als ze 'uit' het bad kwamen. Ik weet niet of het toevallig daar aan ligt maar dat zou kunnen
Oh, i see.
Die Nerveus is een kind van die Olijfje en de Dood (hoe ze het voor elkaar krijgt daarmee seks te hebben... maar goed. En hij heeft zodoende alle persoonlijkheidspunten bij actief staan. Vandaar zijn naam ook waarschijnlijk
Oud 15-03-2005, 14:38
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik heb alle cheats al

dus hoef geen pm meer
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 15-03-2005, 14:57
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 15-03-2005 @ 14:23 :
Oh, i see.
Die Nerveus is een kind van die Olijfje en de Dood (hoe ze het voor elkaar krijgt daarmee seks te hebben... maar goed. En hij heeft zodoende alle persoonlijkheidspunten bij actief staan. Vandaar zijn naam ook waarschijnlijk
Dat was zeer irritant altijd als ze dat deden (altijd minimaal 2 punten in het schoonmaken gebeuren zetten om dat te voorkomen. (voor alle overige opruim dingen heb je de schoonmaakster... damn, wat mis ik de servo+butler combo in Sims2 zeg )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 15-03-2005, 15:18
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
Ik heb nu ook University, alleen ik kan helemaal niet naar mn klas toe

Nu ben ik een uur van de examens af en ik ben echt de sjaak als ik die ook mis. Kan iemand me helpen?

Ik klik gewoon een uur van te voren op mijn mannetje, maar dan staat er niks. Terwijl bij de uitleg staat dat je dan op college moet klikken en dan go to class moet doen.
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Oud 15-03-2005, 17:13
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Q schreef op 15-03-2005 @ 08:24 :
@Miracle: Ik begrijp dat naar de buurt gaan en weer terug komen dan niets uitmaakt? Heb je ook de laatste patch geinstalleerd?
niet je nieuwe collega's door elkaar gaan halen he?
dat was dus bij mij... maar naar de buurt gaan en weer terug maakt niets uit idd. Ik zal d'r proberen uit huis te plaatsen. Dit is gewoon mega irritant
En de laatste patch heb ik niet geïnstalleerd, want daar heb je een cd-rom voor nodig en die heb ik niet om een reden die ik hier niet mag noemen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 15-03-2005, 17:17
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-03-2005 @ 17:13 :
niet je nieuwe collega's door elkaar gaan halen he?
dat was dus bij mij... maar naar de buurt gaan en weer terug maakt niets uit idd. Ik zal d'r proberen uit huis te plaatsen. Dit is gewoon mega irritant
En de laatste patch heb ik niet geïnstalleerd, want daar heb je een cd-rom voor nodig en die heb ik niet om een reden die ik hier niet mag noemen
Het was nog vroeg voor mij

Toch zou de patch een hoop moeten oplossen
Oud 15-03-2005, 19:11
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Mijn studentenhuis is geloof ik af. Er is momenteel plaats voor 3 losse personen en 2 stelletjes oid. Zie het aantal bedden. Ik heb nog niet gespeeld en de tuin is nog niet af, maar ik denk niet dat er nog erg veel gaat veranderen.

Sorry voor de rare kijk van boven.

De begane grond


De eerste verdieping


Buitenkant


De tweede verdieping is nog leeg.
__________________
Oud 15-03-2005, 19:20
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Het ziet er wel heel erg hetzelfde uit als het originele spel.
Maar wel mooi ingericht. Geinig: zo'n fitnessruimte
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 15-03-2005, 19:23
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-03-2005 @ 19:20 :
Het ziet er wel heel erg hetzelfde uit als het originele spel.
Maar wel mooi ingericht. Geinig: zo'n fitnessruimte
Heb je de uitbreiding nog niet? Het is wel een beetje anders, maar ik maak mijn huizen denk ik eerder hetzelfde als de rest. Er zijn wel hippe behangsoorten en leuke muziek instrumenten.
__________________
Oud 15-03-2005, 19:32
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 15-03-2005 @ 19:23 :
Heb je de uitbreiding nog niet? Het is wel een beetje anders, maar ik maak mijn huizen denk ik eerder hetzelfde als de rest. Er zijn wel hippe behangsoorten en leuke muziek instrumenten.
nope. is wel onderweg
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18.