Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2005, 14:34
Verwijderd
WoW is dus echt wel mooi, soms lig ik echt met m'n bek open. Anyway, m'n doel is om er zo uit te komen zien:

Advertentie
Oud 21-04-2005, 18:01
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline


Mooi?
1600x1200 Max Detail.

Water kan bij mij echt niet meer hoor.
Het is fucking 2005, of hij kwam in 2004 uit. Verwacht ik wel wat mooier water.

Zelfs Warcraft III zag er nog redelijk gelikt uit voor zijn tijd.
Ik ben misschien een zeikerd, maar graphics spelen bij mij ook een rol.
Het oog wilt immers ook wat.

Star Wars galaxies leek mij ook heel mooi, 1x gespeeld, eentonige map, allse lijkt op elkaar. Saai ingericht, etc. Hoe de mensen bewegen ziet gewoon niet uit.

Die heeft mijn MMORPG intresses helemaal naar de kloten geholpen, misschien, probeer ik eens een trail of zo. Of ga een keer bij iemand kijken.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 21-04-2005, 18:13
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Jolt schreef op 21-04-2005 @ 19:01 :
[afbeelding]

Mooi?
1600x1200 Max Detail.

Water kan bij mij echt niet meer hoor.
Het is fucking 2005, of hij kwam in 2004 uit. Verwacht ik wel wat mooier water.

Zelfs Warcraft III zag er nog redelijk gelikt uit voor zijn tijd.
Ik ben misschien een zeikerd, maar graphics spelen bij mij ook een rol.
Het oog wilt immers ook wat.

Star Wars galaxies leek mij ook heel mooi, 1x gespeeld, eentonige map, allse lijkt op elkaar. Saai ingericht, etc. Hoe de mensen bewegen ziet gewoon niet uit.

Die heeft mijn MMORPG intresses helemaal naar de kloten geholpen, misschien, probeer ik eens een trail of zo. Of ga een keer bij iemand kijken.
Dan ben je inderdaad een zeiker. Ik speel liever een spel dat eruit ziet als WoW en gewoon een geweldige gameplay en storyline ervaring heeft dan dat ik iets speel met Half-Life2 graphics maar verder flinterdun excuus om alles maar overhoop te schieten.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 21-04-2005, 18:17
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Smaken verschillen .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 21-04-2005, 18:53
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Als er HL2 graphics in een MMO game komen dan kun je het kwa gameplay wel schudden

De lag die nu voorkomt in MMORPG's is er nog totaal niks bij
Oud 21-04-2005, 19:09
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 21-04-2005 @ 19:53 :
Als er HL2 graphics in een MMO game komen dan kun je het kwa gameplay wel schudden

De lag die nu voorkomt in MMORPG's is er nog totaal niks bij
Inderdaad, HL2 graphics zouden betekenen dat lag (met zoveel spelers) ineens vervijfvoudigt ofzo...
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 21-04-2005, 19:49
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Dan spelen de mensen met een lagere pc toch gewoon op Low?800x600 ofzo .

Everquest I vond ik ook al tegenvallen. II daarintegen lijkt me wel wat leuker.

Btw, Half Life 2 was zo slecht ook weer niet Leuk als tussendoortje.
En een FPS met een MMORPG vergelijken is ook eigenlijk niet al te goed , 2 hele verschillende soorten actie.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending

Laatst gewijzigd op 21-04-2005 om 19:56.
Oud 21-04-2005, 20:40
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 21-04-2005 @ 15:28 :
Vind je? IK vind de UC juist erg cool vormgegeven, beetje Tim Burtonesque...

Ik vind zelf Org een beetje een ondergeschoven kindje... een stel plaggenhutten bij elkaar .
Hm, heb je wel 'n beetje gelijk in jah.. Ik vind orgri er een beetje zielig uitzien.. tuurlijk, het is machtig groot, maar tog.. het zijn wel allemaal plaggenhutten, dat vind ik nou ook niet echt horen voor een machtige hoofdstad van een sterk volk..
De muren zijn wel mooi, torenen hoog uit, maar toch.. Er had iets meer afwisseling geweest meoten zijn..
Tuurlijk, we zijn het wel gewend van WC123.., we hebben altijd zulke orc-gebouwen gehad, maar we hebben ook never een hoofdstad gehad.. het het gwoon wel iets machtiger mogen zijn..
Oud 21-04-2005, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 21-04-2005 @ 19:01 :
[afbeelding]



Star Wars galaxies leek mij ook heel mooi, 1x gespeeld, eentonige map, allse lijkt op elkaar. Saai ingericht, etc. Hoe de mensen bewegen ziet gewoon niet uit.
Galaxies lijkt in de verste verte grafisch niet op WoW, dus wat zit je nou?
Oud 21-04-2005, 21:24
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Reverend schreef op 21-04-2005 @ 22:09 :
Galaxies lijkt in de verste verte grafisch niet op WoW, dus wat zit je nou?
Nee, WoW meer kiddy graphics .
Maar ik zou hem wel eens proberen .

Als Sorcerer
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 21-04-2005, 21:35
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Jolt schreef op 21-04-2005 @ 20:49 :
Dan spelen de mensen met een lagere pc toch gewoon op Low?800x600 ofzo .

Everquest I vond ik ook al tegenvallen. II daarintegen lijkt me wel wat leuker.

Btw, Half Life 2 was zo slecht ook weer niet Leuk als tussendoortje.
En een FPS met een MMORPG vergelijken is ook eigenlijk niet al te goed , 2 hele verschillende soorten actie.
Op low maakt dan geen verschil

Het gaat dan niet om tientallen maar duizenden mensen op 1 server
Oud 21-04-2005, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 21-04-2005 @ 19:01 :

Ik ben misschien een zeikerd, maar graphics spelen bij mij ook een rol.
Het oog wilt immers ook wat.
\
Als je wow er niet mooi vind uitzien ben je inderdaad een zeikerd. Er is veel mis met het spel maar de graphics ademen gewoon pure sfeer uit. Daar kan geen HL2 tegenop.
Oud 21-04-2005, 22:04
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 21-04-2005 @ 22:35 :
Op low maakt dan geen verschil

Het gaat dan niet om tientallen maar duizenden mensen op 1 server
Dan moet Blizzard betere servers verzorgen .
Dat is wel mooi vind ik van Blizzard, altijd wel bezig om weer te zorgen dat niet een class te sterk is, was ook al bij Warcraft.
Vind ik wel tof.

Owja ik heb ooit een keer Ultima als MMORPG gespeelt. Wat een bout spel, dat raak ik nooit meer uit.

Lelijk als de pest.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 22-04-2005, 09:15
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 21-04-2005 @ 22:41 :
Als je wow er niet mooi vind uitzien ben je inderdaad een zeikerd. Er is veel mis met het spel maar de graphics ademen gewoon pure sfeer uit. Daar kan geen HL2 tegenop.
Sfeer >>>>> Geliktheid

Plus je hebt bij dit spel tenminste echt het gevoel in die vertrouwde warcraft wereld rond te lopen.
En de eerste keer dat je een grote stad als Stormwind of Darnassus binnen komt wanderen krijg je opzich toch wel kippenvel.
(vooral die ENORME ancient of war in Darnassus. Wat voel je jezelf dan ineens klein)

EDIT: PAtch1.4 EINDELIJK HONOR!!!!!
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 22-04-2005, 11:48
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Jeeej, let the ganking begin!
__________________
They came...from...behind!
Oud 22-04-2005, 12:15
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Bluch, als die servers nou weer eens online zouden komen zouden we kunnen beginnen.
(als het te erg word met dat ganken verhuis ik wel naar een RP server tot het verholpen is)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 22-04-2005, 12:18
Verwijderd
Muis heeft gelijk, het is gewoon ontzettend cool om nu 'ns de wereld in eerste persoonsperspectief mee te maken die we alleen in WC1, 2 en 3 van boven zagen.

Tuurlijk spellen als Half Life en Doom3 zijn wel mooier, maar ik kan me wel herinneren dat ik het behoorlijk irritant vond om om de 5 minuten weer zo'n laad-scherm voor m'n kiezen te krijgen. En ik zie het ook niet echt voor me om met 80 man Stormwind aan te vallen onder die engines...

(niet dat het met WoW wel echt lekker lukt hehe )
Oud 22-04-2005, 12:26
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Niks mis met wow, je kan ook totaal niet van plaatjes uitgaan, de sfeer die je ervaart als je door de bossen loopt en de overgangen tussen verschillende velden daar kunnen half life en doom nog wat van leren.
Het is lastiger om met wows polygonen limiet zoiets neer te zetten dan de limiet die HL had en toch is het ze gelukt.
Dat je gaat miereneuken dat het water niet mooi genoeg is, je kijkt er op dat plaatje tegen de zijkant aan en dan is het idd duidelijk dat het gewoon een plane is met een bewegende texture, maar ingame staat je camera altijd op een dusdanige hoek dat niet niet opvalt en het gewoon in de omgeving blend.

En dat de servers nog niet up zijn, tja wat een verrassing
__________________
They came...from...behind!
Oud 22-04-2005, 12:57
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
De servers zijn niet up nee En net nu ik een warrior of paladin wil gaan maken
Oud 22-04-2005, 13:18
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Captain N schreef op 22-04-2005 @ 13:26 :
Niks mis met wow, je kan ook totaal niet van plaatjes uitgaan, de sfeer die je ervaart als je door de bossen loopt en de overgangen tussen verschillende velden daar kunnen half life en doom nog wat van leren.
Het is lastiger om met wows polygonen limiet zoiets neer te zetten dan de limiet die HL had en toch is het ze gelukt.
Dat je gaat miereneuken dat het water niet mooi genoeg is, je kijkt er op dat plaatje tegen de zijkant aan en dan is het idd duidelijk dat het gewoon een plane is met een bewegende texture, maar ingame staat je camera altijd op een dusdanige hoek dat niet niet opvalt en het gewoon in de omgeving blend.

En dat de servers nog niet up zijn, tja wat een verrassing
Het is tot 13:00 GMT+2... dus 14:00 GMT+1 (en zelfs nu zijn ze nog niet online....)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 22-04-2005, 13:21
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
http://forums-en.wow-europe.com/thre...&tmp=1#post187
__________________
They came...from...behind!
Oud 22-04-2005, 14:18
Verwijderd
hehe ik wist het gewoon

ik dacht ik check nog effe vlug om 3 uur of de servers al up zijn, kan ik effe kijken hoe het pvp nu in zn werk gaat precies. Maar dat zit er denk ik niet meer in
Oud 22-04-2005, 16:50
Verwijderd
Nou..

Op een server waar de horde in een veels te grote overmacht is is het nou niet echt leuk. We kunnen naar geen contested stad meer vliegen of je bent gewoon dood bij aankomst.


Maargoed, draait wel bij.
Oud 22-04-2005, 17:13
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Captain N schreef op 22-04-2005 @ 13:26 :
Niks mis met wow, je kan ook totaal niet van plaatjes uitgaan, de sfeer die je ervaart als je door de bossen loopt en de overgangen tussen verschillende velden daar kunnen half life en doom nog wat van leren.
Het is lastiger om met wows polygonen limiet zoiets neer te zetten dan de limiet die HL had en toch is het ze gelukt.
Dat je gaat miereneuken dat het water niet mooi genoeg is, je kijkt er op dat plaatje tegen de zijkant aan en dan is het idd duidelijk dat het gewoon een plane is met een bewegende texture, maar ingame staat je camera altijd op een dusdanige hoek dat niet niet opvalt en het gewoon in de omgeving blend.

En dat de servers nog niet up zijn, tja wat een verrassing
Post jij dan eens een mooi plaatje . 100 Alliance vs 100 horde's of zo, aan het vechten danwel, met van die mooie kleurtjes dat ze spreuken aan het casten zijn .

Half Life 2, om de 5 minuten laden, dan doe je toch wat fout .
Maar FPS vergelijken met een MMORPG kan eigenlijk ook niet .
Tot nu toe, belooft alleen Everquest II wat, en misschien de nieuwe Morrowind maar of die online is is een vraag teken .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 22-04-2005, 17:40
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Door die nieuwe patch, kan ik niet echt normaal meer spelen. Om de seconden een lag en kan ook niet naar contest delen vliegen, omdat je gelijk dood gaat.

Alleen die lag is het vervelends, bijna niks gaat vloeiend meer
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Oud 23-04-2005, 02:47
Krekker
Krekker is offline
Hey mensen ik heb even een vraagje. Ik wil misschien binnenkort ook WoW gaan doen, maar ik wil eigenlijk even weten hoeveel dat kost (software en subscription). Ook vraag ik me af hoe je kunt betalen voor WoW.
Oud 23-04-2005, 11:25
XyZyX
Avatar van XyZyX
XyZyX is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 17-04-2005 @ 19:32 :
Servers doen al vaag sinds de eerste patch uit is gekomen
Idd
__________________
AA = ÜBER
Oud 23-04-2005, 11:35
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Krekker schreef op 23-04-2005 @ 03:47 :
Hey mensen ik heb even een vraagje. Ik wil misschien binnenkort ook WoW gaan doen, maar ik wil eigenlijk even weten hoeveel dat kost (software en subscription). Ook vraag ik me af hoe je kunt betalen voor WoW.
Software ligt net aan waar je het koopt (kheb het al zo goedkoop als 30 euro gezien)
11 tot 13 euro per maand (eerste maand gratis)
Betaal je per maand: 13 euro per maand
Per 2 maanden: 12 euro per maand
Per halfjaar: 11 euro per maand

Je kunt betalen met creditcard maar ook met zogenaamde scratchcards (beetje alsof je je beltegoed opwaardeerd)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 23-04-2005, 11:44
XyZyX
Avatar van XyZyX
XyZyX is offline
Echt onzin dat je ervoor moet betalen...
__________________
AA = ÜBER
Oud 23-04-2005, 12:35
Verwijderd
Inderdaad, belachelijk Alles zou gratis moeten zijn in de wereld.


Eerie Peak:

Oud 23-04-2005, 12:41
Verwijderd
Volgens mij ben ik de enige die dat Honor System een beetje leuk vind.

Jah je wordt wel meer gegankt, en jah er zijn warparties met Alliance die met z'n allen d'r opuitgaan om zwervende Hordies te pakken (vast ook andersom). Maar het brengt gewoon veel meer spanning in het spel... en om dan een dwerg of een human tegen te komen die je gewoon helpt met een quest terwijl die je makkelijk had kunnen mollen, dat is geweldig.... Van night elves verwacht ik niet zoveel.. dat zijn altijd kleuters .
Oud 23-04-2005, 15:40
Adam Warlock
Avatar van Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Als ik mn nieuwe computer koop, en wat meer tijd heb ga ik het ook maar eens checken, al hoewel ik het evil dat mmorpg heet maar al te goed ken helaas
__________________
in refrigerator heaven i'll go out in STYLE!
Oud 23-04-2005, 18:29
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
eXo schreef op 23-04-2005 @ 13:41 :
Volgens mij ben ik de enige die dat Honor System een beetje leuk vind.

Jah je wordt wel meer gegankt, en jah er zijn warparties met Alliance die met z'n allen d'r opuitgaan om zwervende Hordies te pakken (vast ook andersom). Maar het brengt gewoon veel meer spanning in het spel... en om dan een dwerg of een human tegen te komen die je gewoon helpt met een quest terwijl die je makkelijk had kunnen mollen, dat is geweldig.... Van night elves verwacht ik niet zoveel.. dat zijn altijd kleuters .
Ik vind het niks. Was het eerst dat je als mage gewoon nog wel eens een horde personage tegenkwam die dan snel silence deed en /wave krijg je nu dat je nog geen poot in contested lands hoeft te zetten om bruut ge-gangraped te worden door multiple gankparties...
Woehoe, enorm veel spanning als er 20 lvl50+ een lvl32 persoon Corpse Campen omdat die persoon gewoon rustig probeert te questen.
Ik heb niks tegen een beetje PvP van mensen rond mijn eigen level (-5/+5) maar hele groepen die mensen bijna 20-30 lvl's lager gaan killen vind ik niet meer grappig.

Als ze daar nou eens gewoon dishonor voor zouden geven (en daar consequenties voor zouden hebben) maar nee, ze worden er zelfs voor beloond...
Nee, tot er iets nieuws komt zit ik wel gewoon op een normal server met /pvp uit....
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 23-04-2005, 18:41
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 23-04-2005 @ 12:35 :
Software ligt net aan waar je het koopt (kheb het al zo goedkoop als 30 euro gezien)
11 tot 13 euro per maand (eerste maand gratis)
Betaal je per maand: 13 euro per maand
Per 2 maanden: 12 euro per maand
Per halfjaar: 11 euro per maand

Je kunt betalen met creditcard maar ook met zogenaamde scratchcards (beetje alsof je je beltegoed opwaardeerd)
Pff, dat is wel duur zeg. Nou moet ik kiezen dussen een duur mobieltje en WoW. Bovendien weet ik niet eens of ik het wel zal spelen. Er is niet eens een trial ofzo, dus ik kan het niet eens proberen. Dadelijk heb ik het spel gekocht, maar vind ik het niks aan, of speel ik het maar 1 keer in de maand ofzo. Is ook zonde.

Wordt je account wel gewoon bewaard als je een tijdje niet betaalt? (als je toch niet kunt spelen, omdat je het druk hebt met school ofzo)
Oud 23-04-2005, 21:52
Verwijderd
Ff een vraagje over dat honour gebeuren..
ik heb er nog niet mee kunnen spelen, ga morgen uitproberen..
Maar van wat ik hier lees owrden veel mensen gegankt door players van 10 tot wel veel meer lvls hoger..
Ik d8 juist dat dat werd tegengegaan omdat al sje iemand van 7levels lager killed, je dan dishonour krijgt.. maar dat werkt dus niet echt ofzo? dus word je ook beloond als je gwoon 20lvls lager killed ofzo?
beetje skraal.. nja ik merk het morgen wel..
Oud 23-04-2005, 22:33
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Dishoner krijg je alleen van lagere lvl NPC's, waarom niet van players is mij ook een raadsel.
Heb tot nu toe eigenlijk weinig last gehad van ganken met mn low lvl mage dus vind het wel best zo, was wel ff laggen in het begin maar dat is nu ook over, iig op deathwing.
__________________
They came...from...behind!
Oud 23-04-2005, 23:17
waaromniet?
waaromniet? is offline
Je krijgt geen dishonor, maar ook minder (geen) honor als je lagere spelers killed. Zelfde als met mobs.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 23-04-2005, 23:24
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
eXo schreef op 23-04-2005 @ 13:35 :
Inderdaad, belachelijk Alles zou gratis moeten zijn in de wereld.


Eerie Peak:

[afbeelding]
Ziet er wel redelijk uit .
Maar nu waar is het waar de MMORPG zo bekend om staat; de uber grote battles .

Of als jullie de Demon Hunter in de pan hakken, kom maar op met die plaatjes
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 24-04-2005, 02:07
Mephi
Avatar van Mephi
Mephi is offline
Wat lopen sommigen HL2 te semi-dissen? Het verhaal van WoW is ook niks, je moet alles zelf verzinnen
Oud 24-04-2005, 08:22
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Krekker schreef op 23-04-2005 @ 19:41 :
Pff, dat is wel duur zeg. Nou moet ik kiezen dussen een duur mobieltje en WoW. Bovendien weet ik niet eens of ik het wel zal spelen. Er is niet eens een trial ofzo, dus ik kan het niet eens proberen. Dadelijk heb ik het spel gekocht, maar vind ik het niks aan, of speel ik het maar 1 keer in de maand ofzo. Is ook zonde.

Wordt je account wel gewoon bewaard als je een tijdje niet betaalt? (als je toch niet kunt spelen, omdat je het druk hebt met school ofzo)
Je kunt per maand betalen en als je een keer een maand niet kunt betaal je niet (en dan betaal je weer wanneer je wel kunt)
Alles blijft bewaard dus je kunt ten alle tijden verder waar je gebleven bent
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 24-04-2005, 08:23
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Trouwens:
(sorry voor de dubbelpost)

Heeft iemand het filmpje al gezien van de aanval van Lord Kazzak op Stormwind city?
Was een paar dagen terug op Bladefist. Best schrikken als die vent ineens midden in de stad rondsleept (Ik was erbij)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 24-04-2005, 12:10
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 24-04-2005 @ 09:23 :
Trouwens:
(sorry voor de dubbelpost)

Heeft iemand het filmpje al gezien van de aanval van Lord Kazzak op Stormwind city?
Was een paar dagen terug op Bladefist. Best schrikken als die vent ineens midden in de stad rondsleept (Ik was erbij)
Ja volgens mij had ik dat wel gezien, maar dat was in Lakeshire toch? Erg gaaf, die gast molt een hele troep ventjes met 1 aanval

Citaat:
Mephi schreef op 24-04-2005 @ 03:07 :
Wat lopen sommigen HL2 te semi-dissen? Het verhaal van WoW is ook niks, je moet alles zelf verzinnen
Dat is echt dik gelul. Als je *echt* geinteresseerd ben in het verhaal moet je maar 'ns de boeken in de library instance in Scarlet Monastry gaan lezen. Of gewoon alle andere boeken die her en der verspreidt liggen. En verder zijn er ook nog quests die een soort van plot van een groter 'scheme' verraden.
Oud 24-04-2005, 12:11
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Oh bovenstaande posts zijn van eXo.
Oud 24-04-2005, 12:16
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 23-04-2005 @ 19:29 :
Woehoe, enorm veel spanning als er 20 lvl50+ een lvl32 persoon Corpse Campen omdat die persoon gewoon rustig probeert te questen.
Mja, ik ben lvl 49 dus er zijn niet echt veel mensen die me kunnen pakken, maar als lvl32 is het misschien idd wel wat lastiger. Maar probeer gewoon plekken te zoeken om te questen waar niet veel van de opposing fraction rondlopen. Stangletorn Vale is een beetje een no-go area bij ons omdat er vrijwel permanent allies aan het ganken zijn bij Nesginwarys Expiditon. Totdat we weer wat hordies optrommelen om ze weg te jagen en je je quests kan inleveren, zal ook wel andersom zo zijn.

Ook de gurubashi arena kun je volgens mij maar beter even omheen lopen
Oud 24-04-2005, 13:11
'EliteZeehond'
Avatar van 'EliteZeehond'
'EliteZeehond' is offline
ze hadden eigenlijk honor tegelijk met battlegrounds moeten doen, nu is iedereen tussen tarren mill en southshore aan het vechten wat server lag veroorzaakt terwijl battlegrounds waarschijnlijk op een andere server gedraaid worden net als de instances
Oud 24-04-2005, 15:41
Verwijderd
Hm, tis natuurlijk bullshit dat WoW geen verhaal heeft.. je moet er echter natuurlijk wel naar willen kijken..
zoals al gezegd overal die boeken die door heel azeroth liggen, en natuurlijk de grote verhaal van wc123..
Je hebt natuulijk wel gelijk, je bent zelf neit egt de hoofdpersoon om de wereld te redden ofzo(of de black mesa research facility), dus het is ook lastig om er een fatsoenlijk en pakkend verhaal om heen te maken dat je actief door het spel heen sleept..
Dit verhaal hangt gewoon meer op de 8ergrond, je hebt het niet echt nodig omt e spelen, maar voor de geïnterreseerden is het zeker boeiend.. Ik stop zelf ook altijd ff als ik weer 'n boek zie liggen..

Citaat:
dead person schreef op 22-04-2005 @ 18:40 :
Door die nieuwe patch, kan ik niet echt normaal meer spelen. Om de seconden een lag en kan ook niet naar contest delen vliegen, omdat je gelijk dood gaat.

Alleen die lag is het vervelends, bijna niks gaat vloeiend meer
Hm, ik heb er ook(of is het nogsteeds?) last van.. ik denk ik ga ff fijn dat nieuwe gebeuren uitproberen.. maar laggen dat ie doet.. niet normaal meer.. ik kan nieteens fatsoenlijk een tegenstander meer afmaken.. In orgri was het kut omdat het daar druk was, maar later in tarren mill werd het helemaal abnormaal..
Gaat toch ook weer nergens over, vroeger had ie helemaal geen probleem met het in low latency spelen met veel ventjes in de buurt.. nja, hoop da thet strax beter gaat.. zo heb ik er iig niet veel aan

Laatst gewijzigd op 24-04-2005 om 16:34.
Oud 24-04-2005, 16:33
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
lal al me vrienden stoppen er mee, en verkopen het spel..

ik vind er ook niks aan, en ik weet niet waarom
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Oud 24-04-2005, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Koning schreef op 24-04-2005 @ 17:33 :
lal al me vrienden stoppen er mee, en verkopen het spel..

ik vind er ook niks aan, en ik weet niet waarom
Het spel is voor mij ook een grote tegenvaller. Ik ging er ook vanuit dat ik het maanden tot jaren zou spelen, net als daoc, maar nog voor mijn gratis maand voorbij was was ik het al zat. Het spel mist iets wat het verslavend maakt en het is simpelweg een grote repetitieve ervaring. Heb mn account nog wel maar al zou ik er een goed bod voor krijgen zou ik hem zonder nadenken weg doen.
Oud 24-04-2005, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 21-04-2005 @ 21:40 :
Hm, heb je wel 'n beetje gelijk in jah.. Ik vind orgri er een beetje zielig uitzien.. tuurlijk, het is machtig groot, maar tog.. het zijn wel allemaal plaggenhutten, dat vind ik nou ook niet echt horen voor een machtige hoofdstad van een sterk volk..
De muren zijn wel mooi, torenen hoog uit, maar toch.. Er had iets meer afwisseling geweest meoten zijn..
Tuurlijk, we zijn het wel gewend van WC123.., we hebben altijd zulke orc-gebouwen gehad, maar we hebben ook never een hoofdstad gehad.. het het gwoon wel iets machtiger mogen zijn..
Ze zouden meer dingen uit WC2 moeten neerzetten, zoals het Orc Fortress


Oud 24-04-2005, 20:12
Verwijderd
Agree, gewoon een paar indrukwekkende gebouwen.. die zijn ook best al wel verzonnen in de WC reeks voor de orcs.. alleen jammer dat ze nu maar 1 bouwstijl hebben, en dat is plaggenhutten..
Vind ik toch wat skraal voor zo'n superieur ras..
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games WoW Private Server (il)legaal?
YvanSoftware
30 05-11-2008 22:12
De Kantine Ctrl + v topic! #65
TommY_
500 04-01-2007 15:08
Games Word Of Warcraft Part II
Verwijderd
500 17-04-2005 16:06
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 12:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58.