Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2005, 09:32
Verwijderd
Guild Hall is ~52 k
Advertentie
Oud 04-07-2005, 13:10
reddragon
reddragon is offline
hoe kom je dan aan heel veel geld?¿?
__________________
jij bent de liefste die ik ken Ik heb het je alleen nooit durven zeggen omdat ik zo verlegen ben
Oud 04-07-2005, 15:23
Verwijderd
Farmen?
Oud 04-07-2005, 16:31
Verwijderd
Farmen is volgens mij verboden..
Maar gewoon runes vinden en verkopen.. dat soort crap
Oud 04-07-2005, 16:36
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Lollokaust schreef op 04-07-2005 @ 17:31 :
Farmen is volgens mij verboden..
Maar gewoon runes vinden en verkopen.. dat soort crap
Erm, zo ver ik weet is farmen dus gewoon een beetje jagen op beesies (alleen of met een groepje) en de droppings oppakken. Het gebruiken van bots voor dit soort doeleinden is wel verboden.
Oud 04-07-2005, 16:53
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Heb je eigenlijke een sterke comp nodig om dit spel te kunnen spelen? ik ben echt een totale noob op dit gebied. maar zou iemand een indicatie kunnen geven?
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *
Oud 04-07-2005, 17:33
Maxic
Avatar van Maxic
Maxic is offline
Nee valt erg mee.. ik heb zelf een kutvideokaart (vooral voor lichteffecten GeForce 5200) maar de het ziet er nog steeds wel echt hel goed uit!
__________________
Do You Prefer Love, Or Monkeys?
Oud 04-07-2005, 17:40
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:
Maxic schreef op 04-07-2005 @ 18:33 :
Nee valt erg mee.. ik heb zelf een kutvideokaart (vooral voor lichteffecten GeForce 5200) maar de het ziet er nog steeds wel echt hel goed uit!
Hmm relaxed... dan ga ik het aanschaffen maar eens overwegen (: Vooral het argument dat het een soort diablo 3 is spreekt me erg aan ... dat spel heeft mijn jeugd gestolen
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *
Oud 04-07-2005, 19:54
Verwijderd
Citaat:
DR.Avalanche schreef op 04-07-2005 @ 18:40 :
Hmm relaxed... dan ga ik het aanschaffen maar eens overwegen (: Vooral het argument dat het een soort diablo 3 is spreekt me erg aan ... dat spel heeft mijn jeugd gestolen
Verwacht niet dat je zoveel items kan vinden als in diablo 2 hoor.
Oud 05-07-2005, 11:43
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 03-07-2005 @ 18:06 :
van de week was ie 50platinum

kben nu bezig met de missies om te ascenden....
als je ge-ascend bent, ben je dan ook sterker?? want die hydra's in de desert doen wel belachelijk veel schade nl....meteor doet zo'n 200+dmg....en ik heb nog wel de beste armor die je tot nu toe kan halen...
Je word er niet egt sterker van ofzo.


Verder heb ik eergister 2 Rated GvG battles gewonnen ^^. Hierdoor waren we 1060 geranked, en de eerste 1000 staan op de site vermeld . Maar de volgende dag was ut alweer 1500.
Oud 05-07-2005, 15:19
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Robo schreef op 05-07-2005 @ 12:43 :
Je word er niet egt sterker van ofzo.
Das kut...maar hoe kan je dan in hemelsnaam sommige gebieden doorkomen? de Desert is al bagger, maar er zijn ook stukken waar je gewoon zonder genade gesloopt word door je enemies...als je naar South Shiverpeaks wil bijvoorbeeld.....zelfs met een groep van 6 players van lvl 20 worden we kansloos gesloopt...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 05-07-2005, 16:35
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Ik heb het spel vanmiddag binnengekregen en mijn eerste gast is een ranger.
Zit nu op level 5 en met een grappige pet. Maar ik ga maar weer verder spelen.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 05-07-2005, 19:36
Verwijderd
Zitten jullie eigenlijk op Europese of amerikaanse servers? Zit nu weer op Europees maar vind het toch vrij leegjes in bepaalde gebieden.
Oud 05-07-2005, 22:31
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 05-07-2005 @ 20:36 :
Zitten jullie eigenlijk op Europese of amerikaanse servers? Zit nu weer op Europees maar vind het toch vrij leegjes in bepaalde gebieden.
Ik op Europese. Vind het wel fijn als het niet zo druk is
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 05-07-2005, 22:54
Verwijderd
Nu ik in de woestijn zit valt het wel meer mee. maar de 2 gebieden ervoor waren echt uitgestorven gisteravond. Was wel naar als je een groep moet vinden om verder te komen.
Oud 06-07-2005, 00:06
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Eindelijk ascended.....wat was dat een f*cking moeilijke battle...damn....maar kan ik nu van secondary profession veranderen? Die Ranger komt me al vanaf dag 1 mn strot uit...
Kep een van die pre-ascention missions met een of andere l337 gast gedaan die kon zonder problemen bijna alles alleen doen....echt cool die gast
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006

Laatst gewijzigd op 06-07-2005 om 00:11.
Oud 06-07-2005, 09:47
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 05-07-2005 @ 16:19 :
Das kut...maar hoe kan je dan in hemelsnaam sommige gebieden doorkomen? de Desert is al bagger, maar er zijn ook stukken waar je gewoon zonder genade gesloopt word door je enemies...als je naar South Shiverpeaks wil bijvoorbeeld.....zelfs met een groep van 6 players van lvl 20 worden we kansloos gesloopt...
South Shiverpeaks moet je gewoon na ut ascenden heen gaan. Je krijgt sowieso dan ik Droknars dikke nieuwe armor ( ga maar alvast sparen ). Tis sowieso beetje raar dat je daar al eerder heen kan, mja. Verder kan zelfs een ascended team daar gesloopt worden. Alles draait om balans, teamwork en weten wat je taak is. ZO had ik gister een of andere cunt die als Ele/Me wel ff dacht dat hij voorop kon lopen en een beetje de tank uithangen ofzo. Hierdoor moest ik als monk al mijn healing op hem gooien, maar de rest neemt natuurlijk ook damage, dus liet ik hem maar telkens sterven. Wat resulteerd in een noob die mij voor noob gaat uitmaken en daarna de party verlaat.

Citaat:
Blackwater_park schreef op 05-07-2005 @ 20:36 :
Zitten jullie eigenlijk op Europese of amerikaanse servers? Zit nu weer op Europees maar vind het toch vrij leegjes in bepaalde gebieden.
Europese. ZIt me hele guild op, dus ja.

Citaat:
D@mien schreef op 06-07-2005 @ 01:06 :
Eindelijk ascended.....wat was dat een f*cking moeilijke battle...damn....maar kan ik nu van secondary profession veranderen? Die Ranger komt me al vanaf dag 1 mn strot uit...
Kep een van die pre-ascention missions met een of andere l337 gast gedaan die kon zonder problemen bijna alles alleen doen....echt cool die gast
De ascension is niet moeilijk, als je de tactiek weet. Die met die shards verzamelen missie is er een sneaky pad dat je overal achterlangs leid. Je gaat dan van de 2e shard zo zonder problemen naar de 3e en terug.
De thirsty river is alleen moeilijk door de allerlaatste priest die zichzelf heel dik kan healen. Dus neem je een ranger met distracting shot mee en klaar.
En die ander is easy.
En ja je kan na het ascenden van sec prof veranderen.
Oud 06-07-2005, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Robo schreef op 06-07-2005 @ 10:47 :
ZO had ik gister een of andere cunt die als Ele/Me wel ff dacht dat hij voorop kon lopen en een beetje de tank uithangen ofzo. Hierdoor moest ik als monk al mijn healing op hem gooien, maar de rest neemt natuurlijk ook damage, dus liet ik hem maar telkens sterven. Wat resulteerd in een noob die mij voor noob gaat uitmaken en daarna de party verlaat.
Hou maar op, ik ken er alles van. Speel al jaren in mmorpg's healers en het aantal idioten dat ik al heb meegemaakt is niet meer te tellen. Gister ook weer, ging met een groep een missie doen, maar ik moest nog de files ervan downloaden, dus het duurde iets langer voor ik er was. Toen ik eenmaal geladen had was mn hele groep al dood omdat ze doorliepen en van alles gingen aanvallen. En dan krijg ik nog de schuld dat ik er niet sneller was.

Maar ergste vind ik nog wel Wa/Mo die denken alles aan te kunnen. Deed gister die missie dat je allemaal White Mantle watchtowers moet aanvallen, was enige primary monk en wat doet meneer de Wa, die rent tot drie keer toe op een groep van 8-12 mobs af onder het mom "er is een monk die me wel zal healen". Bloody idioten.
Oud 06-07-2005, 11:52
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
die debielen ben ik ook tegengekomen....en in sommige missies is rushen simpelweg je doodvonnis....zeker in die white mantle missie....

Ik heb die armor gezien ja....armor van 60 voor mn monk...kzit alleen te twijfelen of ik de saint's armor zal kopen of die andere....en later natuurlijk de armor van 15k per onderdeel en dat dan zwart verven
kep nu iets van 20k, dus die 60 armor is no prob om te betalen...
maar hoe zie je btw dat een weapon oid de beste is voor jouw klasse?
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 06-07-2005, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 06-07-2005 @ 12:21 :
Hou maar op, ik ken er alles van. Speel al jaren in mmorpg's healers en het aantal idioten dat ik al heb meegemaakt is niet meer te tellen. Gister ook weer, ging met een groep een missie doen, maar ik moest nog de files ervan downloaden, dus het duurde iets langer voor ik er was. Toen ik eenmaal geladen had was mn hele groep al dood omdat ze doorliepen en van alles gingen aanvallen. En dan krijg ik nog de schuld dat ik er niet sneller was.

Maar ergste vind ik nog wel Wa/Mo die denken alles aan te kunnen. Deed gister die missie dat je allemaal White Mantle watchtowers moet aanvallen, was enige primary monk en wat doet meneer de Wa, die rent tot drie keer toe op een groep van 8-12 mobs af onder het mom "er is een monk die me wel zal healen". Bloody idioten.
Cker bloody idiots. Ik waarschuw ze tegenwoordig een keer en daarna kunnen ze de pot op met hun healing . Zullen we dan zien hoe sterk ze zijn.
En die W/Mo zijn altijd grappig in de GvG. Komen ze als een of andere terminator je groep ingestormt om direct je monk te pakken. Dan krijgt ie meteen een pin-down en hunters shot ( bleeding ) in zich plus wat hexes van de Me's en N's. Dan liggen die W's zo op de grond. En al komen ze voor je, dan blind ik ze lekker en gebruik ik storm chaser om weg te rennen. Mij maken ze niet bang ^^. Tis puur een populaire char omdat je er erg goed solo mee kan spelen en hij het makkelijkst is om mee te spelen.
Oud 06-07-2005, 23:55
Verwijderd
Ben nu Mo/Me, maar gebruik echt geen enkele mesmer skill. Ben pure healingslet.

Ook een grote irritatie vind ik mensen die gaan zeiken op de healer als ze zelf doodgaan. Ik ga toch ook niet zeiken op de tanks als ik doodga door teveel agro. Maar als het fout gaat is het áltijd de schuld van de healer(s), ook al heb je 8 hydra's op je.

Vandaag die missie gedaan dat je 6 teams van vijanden moet verslaan van zo'n Ghostly hero. Dat was echt een gave missie. Hoewel ik nu geen enkel idee heb wat ik moet doen om verder te gaan.
Oud 07-07-2005, 06:44
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 07-07-2005 @ 00:55 :
Ben nu Mo/Me, maar gebruik echt geen enkele mesmer skill. Ben pure healingslet.

Ook een grote irritatie vind ik mensen die gaan zeiken op de healer als ze zelf doodgaan. Ik ga toch ook niet zeiken op de tanks als ik doodga door teveel agro. Maar als het fout gaat is het áltijd de schuld van de healer(s), ook al heb je 8 hydra's op je.

Vandaag die missie gedaan dat je 6 teams van vijanden moet verslaan van zo'n Ghostly hero. Dat was echt een gave missie. Hoewel ik nu geen enkel idee heb wat ik moet doen om verder te gaan.
Als je in de desert 3 missies gedaan hebt dan moet je naar Augury Rock zodat je kan Ascenden...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 07-07-2005, 10:45
Verwijderd
Mja, bedacht me al dat op gamefaqs vast wel een walkthrough zal staan en jahoor.
Oud 07-07-2005, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 07-07-2005 @ 11:45 :
Mja, bedacht me al dat op gamefaqs vast wel een walkthrough zal staan en jahoor.
Ja dat hele ascenden met die drie missies is inderdaad wel beetje onduidelijk gedaan. Normaal krijg je alijd wel een Q of iets dat je naar de voglende missie brengt maar in de desert ineens niet. Beetje vaag mja.
Oud 07-07-2005, 23:12
Verwijderd
Zo, geascend, nu tijd om een draak te bezoeken ofzo. Die missie dat je die ghostly hero tien minuten moet beschermen was wel beetje aanfluiting. Laatste 2 minuten kwam er helemaal niks meer, op wat stenen gooiende wormen na.
Oud 08-07-2005, 01:33
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 08-07-2005 @ 00:12 :
Zo, geascend, nu tijd om een draak te bezoeken ofzo. Die missie dat je die ghostly hero tien minuten moet beschermen was wel beetje aanfluiting. Laatste 2 minuten kwam er helemaal niks meer, op wat stenen gooiende wormen na.
en als je die nou immekaar beukt had je de bonus
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 08-07-2005, 10:54
Verwijderd
Oh, waren die wormen die generals. Naja, ik ga nog wel een keer terug ervoor, nu ik weet dat je er alle tijd voor hebt.
Oud 08-07-2005, 12:08
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 08-07-2005 @ 11:54 :
Oh, waren die wormen die generals. Naja, ik ga nog wel een keer terug ervoor, nu ik weet dat je er alle tijd voor hebt.
volges mij wel iig....I could be wrong though...ik zag niemand anders in die omgeving daaro...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 08-07-2005, 12:09
Verwijderd
Dat ascenden was wel beetje een tegenvaller. Dacht van nou, nu komt, krijg je alleen een lullig filmpje en that's it.

Had met die doppelganger verslaan net niet de bonus gehaald, deed er 53 seconden over.
Oud 08-07-2005, 19:34
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
1 ding is duidelijk: so far is het vet simpel
__________________
www.mastermovies.nl
Oud 08-07-2005, 19:36
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
DR.Avalanche schreef op 04-07-2005 @ 17:53 :
Heb je eigenlijke een sterke comp nodig om dit spel te kunnen spelen? ik ben echt een totale noob op dit gebied. maar zou iemand een indicatie kunnen geven?
niet echt, zie de officiele site www.guildwars.com

btw: ik ben W/Mo13 nu
__________________
www.mastermovies.nl
Oud 08-07-2005, 22:42
Project 50
Project 50 is offline
Citaat:
Robo schreef op 07-07-2005 @ 21:25 :
Ja dat hele ascenden met die drie missies is inderdaad wel beetje onduidelijk gedaan. Normaal krijg je alijd wel een Q of iets dat je naar de voglende missie brengt maar in de desert ineens niet. Beetje vaag mja.
Als je naar het gebabbel van de 3 ghost dudes in Argury Rock - moet je wel de teleport accepten - had geluisterd, wist je precies wat je had moeten doen.

Ik had vandaag 20 consecutive wins in de Forge Team Arena's. Vond ik best netjes. Daarna moest de monk weg en verloren we meteen omdat we geen nieuwe konden krijgen. Al met al een geslaagd dagje. Ik moet wel zeggen dat Ranger/Mesmer echt ideaal is voor pvp. Komt er zo'n warrior idioot op je af. 1. Blind. 2. Conjure Phantasm. 3. Poison Arrow. 4. Storm chaser + Hunter's shot = bleeding terwijl hij loopt. 5. Warrior down. Frozen spirit er over heen en je ziet hem niet meer terug.
Oud 10-07-2005, 03:33
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
ik dacht 'ff' te gaan sparen voor fissure armor voor mn character....maar dat ik ZIEKELIJK duur...die ectoplasms etc. zijn werkelijk belachelijk duur en de area waar je ze kan vinden is walgelijk moeilijk....kben nu maar bezig voor een andere 15k armor...wel fucked dat je die eerst weer moet infusen...
Waar kanik btw et beste wapen en acc. voor een monk/mesmer vinden? (one handed) mijn wapen doet bij de latere enemies maar 1-5dmg....en das belachelijk...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 11-07-2005, 00:16
Rareware
Avatar van Rareware
Rareware is offline
Tjah wie Fissure armor wil hebben heeft zowiezo geen leven meer =p
Dat is uren werk om die shards en ectoplasm te krijgen. En dan ook nog het geld dat je nodig hebt voor die andere materials. Ik ben in ieder geval blij zat met mijn eerste 15k setje =p.
Maar het vervelendst is als je in the tombs zit dat die koreanen zo verschrikkelijk fanatiek zijn. Laast een uur zitten wachten tot die lui ons gingen aanvallen.
En ik zal mijn mond maar dicht houden over alle idioten die ik tegen ben gekomen in het spel. Daar kun je haast een boek over schrijven.
Ben trouwens wel benieuwd naar de twee nieuwe maps die er binnenkort ge-add worden.
Oud 12-07-2005, 08:35
Verwijderd
Hm, zit al een paar daagjes vast bij die Thunderhead Keep mission, hoe moet die dan?
Oud 12-07-2005, 12:21
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
dan heb ik een vraagje: zijn er eigelijk ook free-for-all pvp area's, of kan je alleen team v. team. kan je ook 1v1?
Oud 12-07-2005, 14:28
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
namnatulco schreef op 12-07-2005 @ 13:21 :
dan heb ik een vraagje: zijn er eigelijk ook free-for-all pvp area's, of kan je alleen team v. team. kan je ook 1v1?
volges mij is 1-1 pvp gewoon mogelijk...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 12-07-2005, 14:37
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
D@mien schreef op 12-07-2005 @ 15:28 :
volges mij is 1-1 pvp gewoon mogelijk...
tis mij niet gelukt (niet dat ik al pvp matches doe maargoed)
Oud 13-07-2005, 19:37
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Dwarven Ale is cool als je dr 6 achtermekaar opdrinkt kan je lachen
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 13-07-2005, 20:44
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 13-07-2005 @ 20:37 :
Dwarven Ale is cool als je dr 6 achtermekaar opdrinkt kan je lachen
Hoe bedoel je?
Wat doet Dwarven Ale?
Oud 13-07-2005, 20:55
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Lollokaust schreef op 13-07-2005 @ 21:44 :
Hoe bedoel je?
Wat doet Dwarven Ale?
aangezien et 1.2p kost zal ik et maar zeggen: bij 1 ale word je beeld wat wazig en verder nix...als je er zo'n 6 opdrinkt gaat je hele beeld draaien en gaat je character rare dingen zeggen (wat dat is moet je zelf maar zien...is werkelijk hilarisch)
je wordt er dus stomdronken van..
[edit] ik zou wel ff een paar pics kunnen plaatsen..zeg maar ff als je dat wil...maar et is véél leuker om et zelf te doen [/edit]
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 13-07-2005, 21:08
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 13-07-2005 @ 21:55 :
aangezien et 1.2p kost zal ik et maar zeggen: bij 1 ale word je beeld wat wazig en verder nix...als je er zo'n 6 opdrinkt gaat je hele beeld draaien en gaat je character rare dingen zeggen (wat dat is moet je zelf maar zien...is werkelijk hilarisch)
je wordt er dus stomdronken van..
[edit] ik zou wel ff een paar pics kunnen plaatsen..zeg maar ff als je dat wil...maar et is véél leuker om et zelf te doen [/edit]
Post maar wat pics ja
Oud 14-07-2005, 09:32
Verwijderd
* Improved faction rewards in Arenas and the Tournament:

o Arena Victory: 10 in Team/Competition Arenas, 5 in Shiverpeak Arena, 2 in Ascalon Arena

o Arena Bonus for 5 Consecutive Victories: 10 in Team/Competition Arenas, 5 in Shiverpeak Arena, 2 in Ascalon Arena

o Arena Bonus for Flawless Victory: 2 in Team/Competition Arenas, 1 in Shiverpeak Arena, 0 in Ascalon Arena

o Tournament Victory: 20 in the first map, 40 in early missions, 60 in later missions, 80 in the Hall of Heroes

* Corrected faction reward for kills in low level arenas, so that it now matches what was announced in the June 29 update notes.

* Restored XP for PvP games. Players will now receive both Faction and XP for killing an opponent.

* Improved Henchmen movement AI so that they more closely follow the player and avoid getting stuck.

* Added Lina, a level 17 protection healer henchman, to all Crystal Desert outposts.

* Improved staff damage and armor on protection healer henchmen to better match their level.

* Improved minion formations and corrected a flaw that was occasionally preventing them from following or attacking.

* Added new artwork for the Warrior’s ascended Gladiator’s Armor and Ranger’s ascended Druid’s Armor.

* Fixed the following area-of-effect (AOE) spells so that they are no longer cancelled if the target dies while you are casting them: Chaos Storm, Deep Freeze, Desecrate Enchantments, Earthquake, Enfeebling Blood, Eruption, Feast of Corruption, Fireball, Ice Spikes, Maelstrom, Meteor, Meteor Storm, Panic, Phoenix, Plague Sending, Rodgort's Invocation, Rust, Searing Heat, Shadow of Fear, Soothing Images, Suffering.

* Fixed Grenth's Balance so that it does not decrease the target's health by more than it increases your health.

* Fixed wards, spirits, and wells so that players who are resurrected within the area of effect receive that spell's effect after resurrection.

* Fixed bug which prevented the final boss in the Thunderhead Keep mission from dropping loot.

* Updated boss monster spawns in Dunes of Despair, The Frost Gate, Deldrimor Bowl, and Traveler's Vale.

* Updated or repaired flaws in the following quests: "Tower of Courage," "A Gift of Griffons," "Khobay the Betrayer," and "Undead Horde."

* Updated monster locations in North Kryta Province and Fissure of Woe.

* Updated Captain Greywind NPC to level 20 for continuity.

* Added party configuration requirement so that parties containing henchmen or unascended players are now prevented from entering the Fissure of Woe and the Underworld.

Interface changes:

* Added new trader interface.

* Expanded friends list so that you can have up to 50 on your friends list and up to 10 on your ignore list.

* Expanded maximum permitted length of guild announcement to 255 characters.

* Improved vendor windows so they remember their last size and position.

* Improved vendor windows so they show equipped items with a special symbol.

* Improved information displayed in "/age" command.

* Corrected the skill monitor and selection bar so that when they are inactive they no longer interfere with mouse interaction.

* Corrected quest markers on the compass so they update properly after completing a quest.

* Added tags to highlight fellow guild members in outposts.

* Improved several error and warning messages, especially related to guild battle formation.

* Updated icon for Flurry skill.

* Fixed minor update bugs in party formation window.

Miscellaneous:

* Updated Korean and European translations.

* Fixed miscellaneous rare crash bugs.




Nieuwe updates, ik hou van Arenanet, ze luisteren echt naar je klachten
Oud 14-07-2005, 11:41
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Net na de 6 ales:

Wat rondom gebrabbel (dit zeg ik niet zelf!):

Het begint wat uit te werken:

De kater:
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006

Laatst gewijzigd op 14-07-2005 om 18:48.
Oud 14-07-2005, 14:02
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
henchmen en AI-bots in het algemeen zijn dom
voorbeeld:
Spoiler

@D@mien cool van die ale heeft het verder nog effecten trouwens?
Oud 14-07-2005, 17:44
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 14-07-2005 @ 12:41 :
Net na de 6 ales:
[afbeelding][/URL]
Wat rondom gebrabbel (dit zeg ik niet zelf!):
[afbeelding][/URL]
Het begint wat uit te werken:
[afbeelding][/URL]
De kater:
[afbeelding][/URL]
Vet
Hoe lang duurt het?
Oud 14-07-2005, 18:48
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Lollokaust schreef op 14-07-2005 @ 18:44 :
Vet
Hoe lang duurt het?
minuutje of 5 glooifk....
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 24-07-2005, 01:05
Todo
Todo is offline
GW vind ik vet

ben zelf een lvl 14 Mo/E (Sunshine Viridia)

heb zelf ook een guild aangemaakt, vond de op dat moment aanwezige nl guilds niet echt top.

nu ik dus een eigen guild heb met cape (helaas nog zonder guildhall)
zijn alle NL en belgen welkom.

Als je me zoekt, of me wil joinen, roep me maar.


p.s: ben nu net beland bij de gates of kryta.
__________________
LOWLANDS!!! (VDG) Sunshine Viridia Mo/E (1ste van me 8 chars in GW)
Oud 25-07-2005, 13:27
Project 50
Project 50 is offline
Maar weer eens ff dit topic omhoog kicken.

Gister nacht een uur of vier doorgebracht in the Underworld met een trap ranger groep. Mijn god dat werkt goed! Naast de standaard rotzooi nog ff een Glob of Ectoplasm gescored( 10-13k ).
Oud 25-07-2005, 15:23
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
het vinden van een goede groep is vaak een probleem...ik zit al een paar dagen te kloten in Hell's precipice...alleen maar omdat mn groep bestaat uit idioten die niet luisteren naar target calls en niet wachten tot de monks gerecharged zijn...
Hell's Precipice is et enige missie-level waar planning en tactiek nodig zijn denk ik....
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Guild wars ?
Boeitjouwwat
11 10-11-2012 11:22
Games Guild Wars
Sherlock
11 10-07-2009 15:39
Games Guild Wars #2
D@mien
500 31-10-2006 21:06
Games Guild Wars VS. World of warcraft
EvilSmiley
53 17-08-2005 10:21
Games Guild Wars : Collector's Edition??
RoosjeKahlan
0 30-06-2005 10:04
Games Guild wars
MonkeyBeer
15 27-07-2004 14:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35.