Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2005, 22:44
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ik speel het exclusief, leuker dan l33t3 b@77l3.n3t

je hebt wel ladder items, hoewle ik moet zegge dat lid zijn van een SP community helpt
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Advertentie
Oud 06-05-2005, 10:14
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 05-05-2005 @ 23:35 :
Ik heb geen single-player ervaring.
Houden zo, multiplayer is veel en veel leuker. En al dat levelen tussendoor duurde ook veel te lang, halls of the dead bereikte ik pas op clvl 26, waarna ik flink gpwnd werd door de undead.
Oud 06-05-2005, 14:11
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb nog wel eens sp gespeeld toen m'n internet plat lag maar god god wat ging dat slecht. Het duurt me gewoon te lang.

ik vind dat je sp niet moet gaan spelen als je het leuk vind om items te collecten en je char zo sterk mogelijk wil maken. In je eentje is het zegmaar niet te doen om aan de runes te komen voor bv een Enigma oid. Tenzij je ECHT ontiegelijk veel speelt of gewoon heel veel geluk hebt.

Sp kan je veel beter spelen als je het spel voor het spel en dus daarbij voor het verhaal speelt. Dat vind ik in Multiplayer weer kut omdat je dan meestal samen speelt en het dan gewoon niet op schiet als iedereen al die verhaaltjes gaat lezen en alle filmpjes gaat kijken enzo. Natuurlijk kan je ook sp doen op B.net maar daar heb je de sp functie voor .

Verder wil ik die Zaka heel graag en idd een um voor m'n pgems.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 06-05-2005, 16:41
Verwijderd
Okey, ik beken. De laatste paar keren dat ik SP speelde was met een crack waardoor alles dropte. Vond het wel eens leuk om óók eens stoere items op een high lvl char te hebben
Oud 06-05-2005, 16:43
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
SP cows hell met de 8 ppl mode, goede kans op runes dan....
eerst met 2 ppl mode alles clearen, dan 8 ppl mode alle chests poppen.

of gewoon de hell unleashed mod downen, kanje pgems en runes gewoon kopen bij de vendor
Oud 06-05-2005, 16:44
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Morridin schreef op 06-05-2005 @ 17:41 :
Okey, ik beken. De laatste paar keren dat ik SP speelde was met een crack waardoor alles dropte. Vond het wel eens leuk om óók eens stoere items op een high lvl char te hebben
ik kon nooit dropmods vinden
Oud 06-05-2005, 18:53
Verwijderd
Mja, werkt alleen sp btw, D2 schijnte te flippen als je online gaat.
Heb ik van een D2 maat gekregen. Was wel geinig. Slacht je een Quill Rat komt er een IK's uit >_>

Kunt ook alle runes gewoon bij Akhla kopen.
Als je hem wilt voor beetje SP fun (leuk voor types chars uitproberen) kan ik hem wel mailen. Is iets meer als 4 mb.
Oud 06-05-2005, 18:54
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Morridin schreef op 06-05-2005 @ 19:53 :
Mja, werkt alleen sp btw, D2 schijnte te flippen als je online gaat.
Heb ik van een D2 maat gekregen. Was wel geinig. Slacht je een Quill Rat komt er een IK's uit >_>

Kunt ook alle runes gewoon bij Akhla kopen.
Als je hem wilt voor beetje SP fun (leuk voor types chars uitproberen) kan ik hem wel mailen. Is iets meer als 4 mb.
Graag
e-mail/msn staat in profiel.
Oud 06-05-2005, 19:23
Verwijderd
Hotmail kan toch maar 1 mb hebben? Of heb je een gecrackte versie? >_>
Oud 06-05-2005, 19:27
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
msn werkt ook
Oud 07-05-2005, 06:02
Verwijderd
Ben vanmiddag wel weer online, dan paas ik hem wel ff >_>
Oud 07-05-2005, 12:21
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Bleh, Realm Down, alweer. Kutzooi
Oud 07-05-2005, 17:00
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
ben er weer
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 07-05-2005, 17:25
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
beeble schreef op 07-05-2005 @ 18:00 :
ben er weer
komt een soj uwer kant op m'neer
Oud 07-05-2005, 17:46
Verwijderd
Citaat:
beeble schreef op 07-05-2005 @ 18:00 :
ben er weer
hiep hiep rahoe
Oud 07-05-2005, 17:47
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
~VliereFluiter~ schreef op 07-05-2005 @ 18:46 :
hiep hiep rahoe
god god god wat een inbreng weer hoor
Oud 07-05-2005, 17:55
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Mja, ik denk dat ik een Tweaker sorc ga maken.
Oud 07-05-2005, 18:39
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Ymir schreef op 07-05-2005 @ 18:25 :
komt een soj uwer kant op m'neer
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 07-05-2005, 18:48
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
iemand op NL die even tegen me druid wil duellen?
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 07-05-2005, 21:17
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb m'n Zaka ondertussen voor 1 Um . Toch jammer dat ik de eerste keer genaaid ben en er dus alsnog 2 kwijt ben mja... Verder dropte Countes net Doll en Shaft in een drop . Ik heb nog wel steeds die 40 pgems voor een Um want elke keer als ik een normal game wil maken om ze te traden mislukt ie en schiet het dus niet op .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 07-05-2005, 21:43
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
wammus schreef op 07-05-2005 @ 22:17 :
Ik heb m'n Zaka ondertussen voor 1 Um . Toch jammer dat ik de eerste keer genaaid ben en er dus alsnog 2 kwijt ben mja... Verder dropte Countes net Doll en Shaft in een drop . Ik heb nog wel steeds die 40 pgems voor een Um want elke keer als ik een normal game wil maken om ze te traden mislukt ie en schiet het dus niet op .
Die Um heb ik ook nog voor je, dus als je het achter zou willen houden voor me zou ik dat erg waarderen.
Oud 07-05-2005, 21:53
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
ymir, ben je morgen on voor de soj?
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 07-05-2005, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Ymir schreef op 07-05-2005 @ 18:47 :
god god god wat een inbreng weer hoor
zorg jij nu maar eers dat bijballetje zijn soj krijgt he
Oud 08-05-2005, 00:41
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
beeble schreef op 07-05-2005 @ 22:53 :
ymir, ben je morgen on voor de soj?
Hoe laat ben je er?
Oud 08-05-2005, 10:48
Mephi
Avatar van Mephi
Mephi is offline
Ik krijg godverdegodverdegodver echt helemaal de zeiktyfus in over die "Failed to join game"s. Ik start verdomme D2 op en bij de eerste game: hoppa. Het gaat echt nergens meer over.
Oud 08-05-2005, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Mephi schreef op 08-05-2005 @ 11:48 :
Ik krijg godverdegodverdegodver echt helemaal de zeiktyfus in over die "Failed to join game"s. Ik start verdomme D2 op en bij de eerste game: hoppa.
Lalala
Oud 08-05-2005, 14:00
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Ymir schreef op 08-05-2005 @ 01:41 :
Hoe laat ben je er?
nu tot vanavond denk ik
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 08-05-2005, 14:48
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
beeble schreef op 08-05-2005 @ 15:00 :
nu tot vanavond denk ik
goede zaak, roep maar als je me on ziet komen
Oud 08-05-2005, 15:28
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
als ik je zie ok
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 08-05-2005, 18:00
blupp
blupp is offline
Iemand nog tips om snel legit rijk te worden op ladder?
Je schijnt op level 1 naar hell te kunnen en dan HF quest doen, iemand nog tips hoe je dat snel kunt doen? T is wel sneaky maar ik speel al 5 maanden ofzo weer en het wil niet erg opschieten.
Ik gebruik geen lame MH of zulke onzin. Dus..iemand nog goeie tips?
Oud 08-05-2005, 18:25
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ymir schreef op 07-05-2005 @ 22:43 :
Die Um heb ik ook nog voor je, dus als je het achter zou willen houden voor me zou ik dat erg waarderen.
Sure. Roep maar als je me ziet. Ik heb trouwens ook nog een Warcry skiller. Iemand daar interesse in? Die gaat ook voor een Um.

Citaat:
blupp schreef op 08-05-2005 @ 19:00 :
Iemand nog tips om snel legit rijk te worden op ladder?
Je schijnt op level 1 naar hell te kunnen en dan HF quest doen, iemand nog tips hoe je dat snel kunt doen? T is wel sneaky maar ik speel al 5 maanden ofzo weer en het wil niet erg opschieten.
Ik gebruik geen lame MH of zulke onzin. Dus..iemand nog goeie tips?
Maak een high level non Expansion character. Daarmee hoef je de Ancients niet te doen omdat je geen Act 5 hebt en kan je dus meteen nadat je Diablo hebt gekild naar NM. Boost die naar Hell Act 4 en doe de HF quest. Daarna convert je de gebooste char naar expansion en klaar. Dat herhaal je net zo lang tot je er geen zin meer in hebt en dan moet het wel goed komen met die high runes .

Snel rijk worden doe je door meteen een (Blizzard ) sorc te maken en daar zoveel mogelijk mee mfen. Je begint op Normal al door ipv sewer en cow runs en weet ik veel wat allemaal zo snel mogelijk: Countess, Andariel, Travincal, Mephisto, Diablo en Pindleskin te runnen met zo veel mogelijk mf. Ik zou eerst wat Baalruns doen om te levelen. Hetzelfde doe je op NM en Hell. Je kan de zoekfunctie gebruiken om te vinden hoe je aan wat mf komt want dat is al vaak genoeg in oude topics verteld en ik heb nu ff geen zin om dat hele verhaaltje te tikken .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?

Laatst gewijzigd op 08-05-2005 om 18:36.
Oud 08-05-2005, 19:19
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
De pit in act 1 op hell runnen, daar kunnen de beste uniques droppen zoals Tyrael's Might (minimaal 7 HR per stuk).
blijven runnen, ook al heb je na de eerste 5 runs nog niets, het duurt even.
simpelweg, snel rijk worden kan niet legit.
neem de tijd ervoor, het begin is het moeilijkst, als je eenmaal een HR of 2 ter beschikking hebt moet je Call to arms en Grief runewords bouwen, daarmee heb je de beste winstmarge.
Steek er tijd in, doe er moeite voor en na een tijdje stromen de HR's binnen.
onder geen geval gaan botten/dupen/hacken/cheaten, dat is te fucking gay en daarmee verneuk je het hele spel.

als je op ladder speelt kan ik je wel boosten en wat goede items toeschuiven om bijvoorbeeld een hammerdin te maken, goedkoop om te maken en erg fijn voor pitruns
Oud 08-05-2005, 19:35
Verwijderd
Citaat:
blupp schreef op 08-05-2005 @ 19:00 :
Iemand nog tips om snel legit rijk te worden op ladder?
Je schijnt op level 1 naar hell te kunnen en dan HF quest doen, iemand nog tips hoe je dat snel kunt doen? T is wel sneaky maar ik speel al 5 maanden ofzo weer en het wil niet erg opschieten.
Ik gebruik geen lame MH of zulke onzin. Dus..iemand nog goeie tips?
Alsjeblieft zeggen tegen mij zodat je een gratis ist krijgt.
Oud 08-05-2005, 20:39
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
weet iemand of het ook mogelijk is als je een non expansion char maakt en naar nm gaat, daar de skill/exp quests doet enzo, en dan naar expansion convert je de quests overnieuw mag doen?
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 08-05-2005, 20:40
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
@dark mag ik een ist?^^
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 08-05-2005, 20:52
Verwijderd
Citaat:
beeble schreef op 08-05-2005 @ 21:39 :
weet iemand of het ook mogelijk is als je een non expansion char maakt en naar nm gaat, daar de skill/exp quests doet enzo, en dan naar expansion convert je de quests overnieuw mag doen?
Gok er maar niet op, 110 skillpunten is de max
Oud 08-05-2005, 20:58
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Morridin schreef op 08-05-2005 @ 21:52 :
Gok er maar niet op, 110 skillpunten is de max
je kan 99 in elke skill hebben


weet je wat ik probeer het wel^^


en @ymir thanks voor de soj
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 08-05-2005, 21:09
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
beeble schreef op 08-05-2005 @ 21:39 :
weet iemand of het ook mogelijk is als je een non expansion char maakt en naar nm gaat, daar de skill/exp quests doet enzo, en dan naar expansion convert je de quests overnieuw mag doen?
Met m'n eerste sorc heb ik Normal en Nightmare non-expansion gedaan, en daarna had ik de expansion gekocht. Resultaat: ik moest baal Normal doen voor ik Nightmare mocht doen, en de andere quests die ik al had gedaan kon ik niet nog een keer doen.
Dus, helaas.


Weet iemand toevallig hoe lang het duurt voor je mana van niks naar weer vol gaat met warmth slvl 20? (zonder andere manaregenbonussen ed, dus alleen warmth)

Laatst gewijzigd op 08-05-2005 om 21:14.
Oud 08-05-2005, 22:01
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Sketch schreef op 08-05-2005 @ 22:09 :
Met m'n eerste sorc heb ik Normal en Nightmare non-expansion gedaan, en daarna had ik de expansion gekocht. Resultaat: ik moest baal Normal doen voor ik Nightmare mocht doen, en de andere quests die ik al had gedaan kon ik niet nog een keer doen.
Dus, helaas.


Weet iemand toevallig hoe lang het duurt voor je mana van niks naar weer vol gaat met warmth slvl 20? (zonder andere manaregenbonussen ed, dus alleen warmth)
bij mij werkte het in single player

ik deed dia, toen ging ik naar nm, ik deed den en haalde me skill point, ik quitte, converte en toen had ik de skill point nog steeds^^

lijkt me wel cool als het werkt op realm, 8 skillpoints extra lijkt me wel wat
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 08-05-2005, 22:13
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
beeble schreef op 08-05-2005 @ 23:01 :
bij mij werkte het in single player

ik deed dia, toen ging ik naar nm, ik deed den en haalde me skill point, ik quitte, converte en toen had ik de skill point nog steeds^^

lijkt me wel cool als het werkt op realm, 8 skillpoints extra lijkt me wel wat
Hehe, cool. Hopen dat het werkt dan, al betwijfel ik het. Ik duim voor je ^^
Oud 08-05-2005, 22:57
Verwijderd
Als het zou werken zou dat denk al lang wel bekend zijn. Overigens bedoelde ik met die 110 skillpunten niet het aantal punten per skill, maar het aantal punten wat je te besteden krijgt
Oud 08-05-2005, 23:08
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
beeble schreef op 08-05-2005 @ 23:01 :
bij mij werkte het in single player

ik deed dia, toen ging ik naar nm, ik deed den en haalde me skill point, ik quitte, converte en toen had ik de skill point nog steeds^^

lijkt me wel cool als het werkt op realm, 8 skillpoints extra lijkt me wel wat
Het lijkt me logisch dat je de skill point die je al hebt gehaald dmv je quest gewoon houd. De vraag is alleen of je ook de quest nog een keer kan doen want alleen dan heb je er wat aan .

Ik heb vandaag voor het eerst Baal Hell gesolo'd . Dus dat ga ik morgen maar de hele avond zitten doen . Wat zijn trouwens small charms met ress all waard?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 08-05-2005, 23:16
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Sketch schreef op 08-05-2005 @ 22:09 :
Weet iemand toevallig hoe lang het duurt voor je mana van niks naar weer vol gaat met warmth slvl 20? (zonder andere manaregenbonussen ed, dus alleen warmth)
Waarom zou je in godsnaam 20 punten in Warmth stoppen?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 09-05-2005, 08:11
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
wammus schreef op 09-05-2005 @ 00:16 :
Waarom zou je in godsnaam 20 punten in Warmth stoppen?
Tweaker sorc
Oud 09-05-2005, 08:23
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
tweaker sorc

is dat een enchantress?
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 09-05-2005, 10:38
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
beeble schreef op 09-05-2005 @ 09:23 :
tweaker sorc

is dat een enchantress?
Hehe, nee.
http://www.diabloii.net/strategy/art...-vorpalx.shtml
staat nog een heel lulverhaal in het begin, maar ´t is wel vermakelijk


Oh, en ik wilde ook een sorceress met inferno uitproberen, inferness

Laatst gewijzigd op 09-05-2005 om 11:01.
Oud 09-05-2005, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Sketch schreef op 08-05-2005 @ 22:09 :
Met m'n eerste sorc heb ik Normal en Nightmare non-expansion gedaan, en daarna had ik de expansion gekocht. Resultaat: ik moest baal Normal doen voor ik Nightmare mocht doen, en de andere quests die ik al had gedaan kon ik niet nog een keer doen.
Dus, helaas.


Weet iemand toevallig hoe lang het duurt voor je mana van niks naar weer vol gaat met warmth slvl 20? (zonder andere manaregenbonussen ed, dus alleen warmth)
Hangt ervan af hoeveel mana je hebt, hoe meer mana hoe sneller want de regeneration is in een percentage.
Oud 09-05-2005, 14:09
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 09-05-2005 @ 15:03 :
Hangt ervan af hoeveel mana je hebt, hoe meer mana hoe sneller want de regeneration is in een percentage.
Nee, ik bedoel van 0% naar 100%, dat is bij elke hoeveelheid toch gelijk als je dezelfde slvl warmth hebt?
Oud 09-05-2005, 18:52
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
als k die tweaker zo zie lijkt het me pre-LoD....
+7 skills is niets tegenwoordig, +21 is al snel de norm voor een char dat "af" is.

En 20 punten in warmth blijf ik zonde vinden, ik zou bijna uit principe een char dat dat "nodig" heeft al niet maken
Oud 09-05-2005, 20:58
Verwijderd
Ik ram er altijd maar 1 punt in. De rest komt wel via +skills en meestal heeft me sorc op een gegeven moment zoveel mana dat het niet mer opkomt >_> En daarvoor zuip ik gewoon zoveel mana pots dat ik een smurf word
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30.