Oud 04-08-2005, 16:55
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Countess Summoner Nihlathak, elk dropt 1 bepaalde key.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Advertentie
Oud 04-08-2005, 17:04
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ok en ik las ook nog iets over een extra boss die ergens @ random spanwnt in het spel. Hoe zit het daarmee?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 04-08-2005, 17:13
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Zonder mh hoeft het niet, heb geen zin om uren rond te struinen voor een bepaalde quest
Oud 04-08-2005, 17:16
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
wammus schreef op 04-08-2005 @ 18:04 :
Ok en ik las ook nog iets over een extra boss die ergens @ random spanwnt in het spel. Hoe zit het daarmee?
Niet at random, die portals.
Ik verklap verder niets, als je een spoiler wil zijn er op de b.net fora genoeg te vinden, maar de mensen die het liever zelf uitvinden wil ik niet de lol van verpesten.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 04-08-2005, 17:18
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
ok, met een m8 heb ik al lilith en trist gedaan
was leuk
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 04-08-2005, 17:23
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Jezus fucker
Ik wil ook!
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 04-08-2005, 17:23
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Hmmz . En laat dat nou net mijn ex zijn die Diablo vergeleek met Pokemon....
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 04-08-2005, 17:26
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
wammus schreef op 04-08-2005 @ 18:23 :
Hmmz . En laat dat nou net mijn ex zijn die Diablo vergeleek met Pokemon....
Zij is je ex? hahaha.
Diablo vergelijken met Pokémon is not done
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 04-08-2005, 17:27
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ymir schreef op 04-08-2005 @ 18:26 :
Zij is je ex? hahaha.
Diablo vergelijken met Pokémon is not done
Juh. Verder gaan we er maar niet te veel op in maar grappig vond ik het wel toen ik de naam Lilith las als nieuw monster .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 04-08-2005, 17:42
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
wammus schreef op 04-08-2005 @ 18:27 :
Juh. Verder gaan we er maar niet te veel op in maar grappig vond ik het wel toen ik de naam Lilith las als nieuw monster .
Hahaha
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 04-08-2005, 17:43
Eresh'kigĺl
Avatar van Eresh'kigĺl
Eresh'kigĺl is offline
lololol
Oud 04-08-2005, 17:49
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 04-08-2005 @ 18:27 :
Juh. Verder gaan we er maar niet te veel op in maar grappig vond ik het wel toen ik de naam Lilith las als nieuw monster .
Oud 04-08-2005, 17:57
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Ymir schreef op 04-08-2005 @ 18:23 :
Jezus fucker
Ik wil ook!
vannacht miss nog een keer, kost toch geen ruk (soj voor 3 keys)
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 04-08-2005, 17:59
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
wammus schreef op 04-08-2005 @ 18:27 :
Juh. Verder gaan we er maar niet te veel op in maar grappig vond ik het wel toen ik de naam Lilith las als nieuw monster .
briliant
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 05-08-2005, 07:10
Verwijderd
Citaat:
beeble schreef op 04-08-2005 @ 18:57 :
vannacht miss nog een keer, kost toch geen ruk (soj voor 3 keys)
Non-ladder is lame.
Oud 05-08-2005, 07:41
Verwijderd
Citaat:
DarkSavior schreef op 05-08-2005 @ 08:10 :
Non-ladder is lame.
Diablo 2: Ladder Reset Announced!
XG3 on August 4, 2005
Right on the heels of our new Patch 1.11 comes the next great Ladder season for Diablo 2. Got what it takes to be the first to climb to the top of the Ladder? Hardcore players ready to be number 1 and stay on top? The new Ladder season for Diablo 2 will commence, starting this Monday, August 8th.

The current season will not end til the weekend is over, so get out there and clash blades with Diablo, Mephisto and Baal before it all ends!

For more information on the Diablo 2 Ladder, check out our D2 FAQ.
Oud 05-08-2005, 08:13
Verwijderd
YEAH! Lddr mthrfckng reset!

Het werd tijd
Oud 05-08-2005, 10:05
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
hopen dat de duped dingen niet gedelete worden :/

als dat namelijk het geval is kap ik ermee, waar ik zoiezo al over zit te denken
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 05-08-2005, 10:18
Verwijderd
Citaat:
beeble schreef op 05-08-2005 @ 11:05 :
hopen dat de duped dingen niet gedelete worden :/

als dat namelijk het geval is kap ik ermee, waar ik zoiezo al over zit te denken
Dus je blijft maar non-ladder spelen?
Oud 05-08-2005, 10:20
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
dat weet ik niet, maar ik vind het spel ook steeds minder worden, en heb niet echt veel zin meer om te spelen
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 05-08-2005, 10:30
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
als hellgate:london uitkomt ga ik dat zoiezo ipv diablo spelen ^^
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 05-08-2005, 12:29
Verwijderd
Citaat:
beeble schreef op 05-08-2005 @ 11:30 :
als hellgate:london uitkomt ga ik dat zoiezo ipv diablo spelen ^^
Hangt ervan af hoe goed die is.
Oud 05-08-2005, 12:43
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
ziet er erg goed uit tot nu toe, er is een trailer van te vinden op gamespot
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 05-08-2005, 13:07
Verwijderd
Citaat:
beeble schreef op 05-08-2005 @ 13:43 :
ziet er erg goed uit tot nu toe, er is een trailer van te vinden op gamespot
Met hoeveel mensen kan je online spelen in een game?

Ik dacht 2 geloof ik.
Oud 05-08-2005, 18:08
blupp
blupp is offline
Jammer dat ze nu gaan resetten...ik ben geloof ik een van de weinige mensen die normaal speelt zoals t spel hoorde te zijn (geen mh, bots, dupen, ebay en die lame shit) en had bijna de goeie runes voor faith maargoed, opnieuw beginnen is ook wel leuk..is iedereen weer een tijdje gelijk, naja je hoort al mensen praten over 8 sorcs maken en hun bots een paar nachten laten aanstaan, is dat nou leuk?
Ik ga denk ik maandag als er reset is al mn dan non-ladder items weggeven en opnieuw beginnen op ladder, non ladder is dan nog triester, mensen geven alles weg enzo en dan is t nog normaler als iedereen 500 enigma's heeft op nl
Dus..iemand zin om maandag opnieuw te beginnen samen? Gewoon legit dus, geen gezeik met mh's of wat anders want dan hoeft t niet
Ik speel t spel voor de lol, maarja misschien vinden sommige mensen het leuk om alles in 1 week te hebben ofzo, ik dacht altijd dat diablo voor een groot deel bestond uit coole items vinden, niet dat het normaal is dat je alle beste dingen meteen heb.
Oud 05-08-2005, 19:10
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Als ie reset wordt mssn toch maar weer beginnen zonder mh...
Oud 05-08-2005, 19:49
blupp
blupp is offline
Ik speel bijna altijd samen met andere mensjes, solo is gewoon boring meestal. Ik ga maandag denk ik op ladder een summonnecro maken..lekker safe (iets van 24 skeletons+mages(-ligt aan de items) veel puntjes in CE en decrepify en de rest in revive) en dan met andere mensen in een team spelen..iig een fire sorc ofzo, die staat dan veilig achter mn leger en firesorcs hebben meestal sowieso flinke dmg zonder goeie gear en daarmee wat door hell crossen denk ik als het lukt, ik zoek nog meer mensen die mee willen doen. Hammerdin zou ook geinig zijn voor de concentration.

Komend weekend geen diablo meer voor mij, zonde als je toch opnieuw moet beginnen.
Oud 05-08-2005, 19:52
Verwijderd
Ik speel ook volkomen legit. Heb in het begin wel een half jaartje MH gebruikt, maar dat ging zo vervelen.
Solo spelen ben ik gewend omdat ik HC speelde. Dan voel je je niet altijd velig als jan en alleman zo je game in kan lopen en zo'n kiddie exploit kan gebruiken om je character te killen waar je veel tijd in hebt gestoken omdat je niet aan rushes en shit doet.
Oud 05-08-2005, 19:55
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik ga zowiezo opnieuw beginnen op ladder. Ik houd m'n non ladder zooi voorlopig wel in de hoop een paar free enigma's enzo te krijgen om van de chars die ik nu heb echt goede te maken. Ik heb wel zin om maandag legit opnieuw te beginnen. Ik ben toch vrij. Nu alleen maar hopen dat ze het niet om 2 uur s'nachts doen zoals de vorige. Niet dat ik dan niet gewoon een nacht doorga net als de vorige keer maar dat is ff wat anders .

Ik ga beginnen met een Orb meteor sorc om te mfen. Daarna een Hamerpally en dan alles wat ik vind zo snel mogelijk voor runes traden en hopen dat ik deze keer al vroeg een beetje geluk heb zodat ik ook eindelijk een keer een Enigma op ladder bij elkaar ga krijgen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 05-08-2005, 19:58
blupp
blupp is offline
Hehe ik heb nog enkele weekjes vakantie dus ik heb er ook wel zin in maandag, misschien leuk om met een flinke groep te beginnen
Voor de vorige reset(met al mn chars die ik dus deleted heb) kwam ik nooit echt ver in hell, nu met de meeste builds die ik maak wel dus ik ga er wel vanuit dat ik wat rijker ga worden weer als afgelopen seizoen door die ervaring...mn enige echte goeie item die ik heb gemaakt is een cta 4-5-5 maar deze keer gaat het vast sneller. Eigenlijk best leuk om helemaal opnieuw te beginnen, laat die non-ladder ventjes maar rijk zijn
Oud 05-08-2005, 20:05
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Met een groep van 8 man beginnen is volgens mij het beste. Dan krijg je xp als een malle en je kan de eindbazen enzo ook makkelijk aan (Duriel normal met een lvl 15 sorcje suckt echt hard). Bovendien heb je dan veel kans om vanaf het begin al goede items te vinden. Het enige probleem is om de groep dan bij elkaar te houden maar dat zien we dan wel weer. Eerst maar eens 8 man bij elkaar zien te krijgen .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 05-08-2005, 20:11
blupp
blupp is offline
Ach, op dit forum vind je vast niet gelijk 8 moet je op channels rondvragen ofzo.
Een vriend van me waarmee ik ongeveer altijd samenspeel (die nu nog op vakantie is en dan maandag verrast wordt met het nieuws dat er een nieuwe patch is en een ladderreset dat onze runeverzameling dus voor niks is omdat we bijna een faith hadden) zit er sowieso bij en die blijft er ook bij
Verder ken ik maar weinig mensen die het spel nog spelen en het ook legit spelen...een hoop ventjes hielp ik bijvoorbeeld toen ze pas begonnen waren aan items enzo..waarna ze na een week opeens een eni hebben omdat ze op bots zijn overgestapt(of ebay like sites dus dat ze alles met geld kopen) Maargoed, het gaat vooral om het begin ook al is t wel zo leuk om een normale groep te hebben die wat langer meegaat

Duri wordt trouwens geen probleem als ik een summoner maak
Oud 05-08-2005, 20:36
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik ben altijd al een soloër geweest en heb alleen hulp gehad met door het spel komen zegmaar ( norm, nm, helboosts dus). Bots en weet ik het wat heb ik nooit aan gedaan dat vind ik lame. Alleen een mh omdat dat toch wel heel erg handig is met het mfen omdat je als je pech hebt 5 minuten oid aan het rondteleporten bent in Durance of hate lvl 2 en dat soort onzin. Dat schiet gewoon niet op. Ik denk dat we op dit forum al een heel eind komen als iedereen er tenminste zin in heeft om met z'n allen opnieuw te beginnen...?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 05-08-2005, 22:04
blupp
blupp is offline
Count me in en die vriend van me, dat is dus in ieder geval 3.
Als er nog mensen geinteresseerd zijn lees ik het hier wel...ik kom hier niet erg vaak maar ik zal het wel in de gaten houden dit weekend enzo
Mn accounts zijn: uzumaki123 & serin123 voor de geintereseerden

En over die mh, ik speel niet erg vaak met een sorc maar ik kom toch redelijk snel altijd aan in durance 3 met teleport, je went er vanzelf wel aan om dingen snel te vinden zonder mh...hoort voor mij een beetje bij de uitdaging
Best wel kut eigenlijk dat ik nu niet 'kan' spelen/mf'en want het is een beetje nutteloos geworden nu gezien de reset

Laatst gewijzigd op 05-08-2005 om 22:07.
Oud 05-08-2005, 22:17
Verwijderd
Citaat:
blupp schreef op 05-08-2005 @ 23:04 :
Count me in en die vriend van me, dat is dus in ieder geval 3.
Als er nog mensen geinteresseerd zijn lees ik het hier wel...ik kom hier niet erg vaak maar ik zal het wel in de gaten houden dit weekend enzo
Mn accounts zijn: uzumaki123 & serin123 voor de geintereseerden

En over die mh, ik speel niet erg vaak met een sorc maar ik kom toch redelijk snel altijd aan in durance 3 met teleport, je went er vanzelf wel aan om dingen snel te vinden zonder mh...hoort voor mij een beetje bij de uitdaging
Best wel kut eigenlijk dat ik nu niet 'kan' spelen/mf'en want het is een beetje nutteloos geworden nu gezien de reset
Juh, ik ben bezig met spirits maken.

15 spirits al, is handig voor als je naar non-ladder gaat.
Bewaar al je stuff en trade het om voor sojs of de 1.10 runewords only.
Oud 05-08-2005, 22:30
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 05-08-2005 @ 23:17 :
Juh, ik ben bezig met spirits maken.

15 spirits al, is handig voor als je naar non-ladder gaat.
Bewaar al je stuff en trade het om voor sojs of de 1.10 runewords only.
Dat is wel een strak plan. Ff een zooi runewords maken die daar jesus veel waard zijn omdat ze ze daar niet kunnen maken .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 05-08-2005, 22:43
blupp
blupp is offline
Ja dat kan maar heeft weinig zin als ik zelf geen non ladder speel
Je kan ook dingen upgraden naar elite..dat kon geloof ik ook niet op non ladder, denk aan upped ribcrackers enzo..goedkoop maar fijn
Faiths enzo gaan denk ik wel redelijk gestoord duur worden op nl.
Insights zijn ook ladder only zie ik net, zal ook wel een populair prulletje worden.

Laatst gewijzigd op 05-08-2005 om 22:46.
Oud 06-08-2005, 10:25
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 05-08-2005 @ 23:30 :
Dat is wel een strak plan. Ff een zooi runewords maken die daar jesus veel waard zijn omdat ze ze daar niet kunnen maken .
Soj is niet meer te krijgen op ladder...

Meer dan 2 ists kosten ze in ieder geval
Oud 06-08-2005, 10:43
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
mag ik dan misschien een paar spirits terug?
pmdat ik er ongeveer 7 heb weggegeven hier XD
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 06-08-2005, 10:59
blupp
blupp is offline
Lekker nuttig om items op non ladder te traden als je geen non ladder speelt *in mijn geval dan* dus ik denk dat ik al mn gear weer weggeef en dan alles delete en opnieuw begin..niet moeilijk doen
Relaxed dat je nu geen mercs meer hoeft te trainen...op nm enzo zijn ze ook gewoon net onder je eigen level, weet nog dat ik uren mn mightmerc zat te trainen.

Laatst gewijzigd op 06-08-2005 om 11:02.
Oud 06-08-2005, 11:06
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
in hell je merc trainen ging wel tyfus snel, gewoon pitruns doen meer dan 1 lvl per run
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 06-08-2005, 13:18
blupp
blupp is offline
Merc trainen op hell heeft geen zin alstie level 40 is ofzo en na de eerste groep monstertjes dood is.
Oud 06-08-2005, 13:51
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
bescherm em dan
met een summon necro gaat t makkelijk
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 06-08-2005, 14:51
blupp
blupp is offline
Helaas heb je niet altijd een summonnecro bij de hand EN gelukkig hoef je je merc nooit meer echt te trainen, enige voordeel dat ik tot nu toe heb gezien aan de patch
Verder zie ik vooral bugs en overpowered charms
Oud 06-08-2005, 14:57
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
hehe XD

en standard of heroes me lvl req van 90 die niks doet -.-
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 06-08-2005, 15:15
blupp
blupp is offline
Standard of heroes? Is dat wat nieuws, van die lilithquest of weet ik veel? Vind het maar vage shit
Oud 06-08-2005, 15:32
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
het is van diezelfde quest, alleen de standard of heroes wordt samen met die nieuwe charm gedropt in tristram
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 06-08-2005, 15:55
blupp
blupp is offline
Damn..net gelezen wat je allemaal moet doen voor zo een zieke charm, wel overpowered ding maar ook welverdiend als je er zo een krijgt. Maar ik vind het wel jammer dat er maar 1 charm dropt want je weet hoe dat gaat met die snel-item-oppak-hacks-voor-ze-op-de-grond-vallen ... en aangezien je het onmogelijk alleen kan flikken lijkt me de kans klein dat ik er ooit 1 krijg

>>>>Dus hopelijk zijn hier een aantal mensen die samen willen spelen op ladder..in ieder geval voor het begin en dan later als we sterker/rijker zijn met zn allen op gestoorde ubercharms-jacht gaan want ik ga echt nooit naar chaos tristram met mensen die ik niet ken(lees: vertrouw)
Als je dan een groep vrienden heb kan je het gewoon keer op keer doen dat iedereen 100% zeker een charm krijgt omdat we het gewoon verdelen...hopelijk zijn er veel geinteresseerden

Ik begin de patch al wat leuker te vinden, want door deze goeie uitdaging wordt elkaar oplichten bevorderd maar ook het samenwerken, ik doel dus op het laatste

Laatst gewijzigd op 06-08-2005 om 16:03.
Oud 06-08-2005, 16:18
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
op nonladder willen ik en een paar vrienden van me altijd wel helpen met tristram, 100% betrouwbaar en trist is gecleard in minder dan 10 minuten
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 06-08-2005, 16:27
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
die charm is btw echt briljant

25% chance to cast lvl 10 firestorm on striking

je cast dan echt zo'n diablo firestorm, dus echt zo'n huge ding XD
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14.