Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2006, 14:22
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Tio schreef op 28-05-2006 @ 11:55 :

Oh, en @Not for Sale.
Een andere reden om wel redelijk wat levels te maken is natuurlijk die Sigil Stones. Die worden pas bruut als je die vanaf level 10+ ofzo gaat vinden. En sommige quests komen pas vanaf hogere levels vrij.

Groet,
Tio (die Mark en Recall nog steeds erg mist)
Ja, die is wel waar. Voor sommige Daedric quests moet je 16+ zijn geloof ik. Maar weet je, sinds ik de MQ heb opgelost is de belachelijke item-levelling van bandits en dergelijke voorbij. Op een gegeven moment liep elke highwayman in full Daedric armor rond, maar nu weer in fur en dergelijke

Mark en Recall heb je toch niet echt nodig nu je naar praktisch overal waar iets is kan fast-travellen met één klik op de kaart?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Advertentie
Oud 28-05-2006, 17:16
Tio
Avatar van Tio
Tio is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 28-05-2006 @ 15:22 :
Ja, die is wel waar. Voor sommige Daedric quests moet je 16+ zijn geloof ik. Maar weet je, sinds ik de MQ heb opgelost is de belachelijke item-levelling van bandits en dergelijke voorbij. Op een gegeven moment liep elke highwayman in full Daedric armor rond, maar nu weer in fur en dergelijke

Mark en Recall heb je toch niet echt nodig nu je naar praktisch overal waar iets is kan fast-travellen met één klik op de kaart?
Oh, dat is wel grappig. Ik zal eens kijken of dat bij mij ook gebeurt als ik de MQ heb uitgespeeld, hoewel dat wellicht nog een tijdje gaat duren. Maar het zou wel suf zijn als dat item-levelling voorbij gaat als de MQ voorbij is. Als je dat per ongeluk weet te doen met een laag level, heb je opeens nog maar weinig kans om echt brute items te vinden.

En Mark/Recall ging me niet zozeer om het fast-travellen, maar meer zodat je jezelf kon verplaatsen zelfs als je veel te veel loot had. Die Daedric-spullen zijn vaak nogal zwaar, en dan is het handig om in één keer in je eigen huis te staan. (En bovendien train je je mysticism skill daar ook nog eens mee).

Groet,
Tio
__________________
Elke dag kaas is ook niet alles
Oud 28-05-2006, 18:35
Ravnica
Avatar van Ravnica
Ravnica is offline
Citaat:
Tio schreef op 28-05-2006 @ 18:16 :
Oh, dat is wel grappig. Ik zal eens kijken of dat bij mij ook gebeurt als ik de MQ heb uitgespeeld, hoewel dat wellicht nog een tijdje gaat duren. Maar het zou wel suf zijn als dat item-levelling voorbij gaat als de MQ voorbij is. Als je dat per ongeluk weet te doen met een laag level, heb je opeens nog maar weinig kans om echt brute items te vinden.

En Mark/Recall ging me niet zozeer om het fast-travellen, maar meer zodat je jezelf kon verplaatsen zelfs als je veel te veel loot had. Die Daedric-spullen zijn vaak nogal zwaar, en dan is het handig om in één keer in je eigen huis te staan. (En bovendien train je je mysticism skill daar ook nog eens mee).

Groet,
Tio
eeh, wat is de MQ?
Oud 28-05-2006, 21:01
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Ravnica schreef op 28-05-2006 @ 19:35 :
eeh, wat is de MQ?
Main Quest. Het hoofdverhaal over die dooie keizer enzo, waar je je verder ook niks van aan hoeft te trekken als je niet wil
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 28-05-2006, 22:50
Verwijderd
Omg, hoe lame, voor iedereen die de MQ gedaan heeft. Veel spoilers:

Spoiler
Oud 28-05-2006, 23:54
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
superduck schreef op 28-05-2006 @ 23:50 :
Omg, hoe lame, voor iedereen die de MQ gedaan heeft. Veel spoilers:

Spoiler
:D :cool: :p
Hoe vaag!

Spoiler
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 29-05-2006, 12:00
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
superduck schreef op 17-05-2006 @ 00:21 :
Nord? Kies Redguard als warrior.
Ik ben een imperial warrior

Weet iemand nog goeie tips om geld te verdienen? (geen cheats) maar echt verdienen dus. Ben al bijna Gladiator (rank) dus daar krijg ik ook wel wat geld van, maar heb nog lang geen 5000 bij elkaar, en groente verkopen levert zo weinig op (weet een groentetuintje te vinden )
Oud 29-05-2006, 12:15
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Q schreef op 29-05-2006 @ 13:00 :
Ik ben een imperial warrior

Weet iemand nog goeie tips om geld te verdienen? (geen cheats) maar echt verdienen dus. Ben al bijna Gladiator (rank) dus daar krijg ik ook wel wat geld van, maar heb nog lang geen 5000 bij elkaar, en groente verkopen levert zo weinig op (weet een groentetuintje te vinden )
Gebruik die groentes om potions mee te maken en die te verkopen
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 29-05-2006, 14:33
Tio
Avatar van Tio
Tio is offline
Citaat:
Q schreef op 29-05-2006 @ 13:00 :
Ik ben een imperial warrior

Weet iemand nog goeie tips om geld te verdienen? (geen cheats) maar echt verdienen dus. Ben al bijna Gladiator (rank) dus daar krijg ik ook wel wat geld van, maar heb nog lang geen 5000 bij elkaar, en groente verkopen levert zo weinig op (weet een groentetuintje te vinden )
Loop een dungeon/grot/ruïne in, maak alles af, neem de meest waardevolle items mee en verkoop die.
Herhaal vervolgens bovenstaande receptuur een keer of tien, en het begint lekker op te schieten.

Groet,
Tio (die om de één of andere reden altijd 's nachts terugkomt van het looten van een dungeon, zodat alle merchants dicht zijn )
__________________
Elke dag kaas is ook niet alles
Oud 29-05-2006, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Not for Sale schreef op 29-05-2006 @ 00:54 :
Hoe vaag!

Spoiler
Spoiler



@Q: Imperials zijn ook best wel chill. Ik wil mezelf nog een keer namaken als Imperial

Vervolgens noem ik mezelf Jagar Tharn, en kies ik Battlemage als class
Oud 29-05-2006, 16:12
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 29-05-2006 @ 13:15 :
Gebruik die groentes om potions mee te maken en die te verkopen
Daar zat ik ook mee te experimenteren Als je alchemie beter wordt krijg je meer geld voor zo'n potion en dat loopt ook wel op. Vanavond nog maar ns wat meer groente plukken
Oud 29-05-2006, 21:00
DT
DT is offline
Geld = nutteloos in dit spel, in het begin denk je zo veel dingen te zien om te kopen maar na een tijdje realiseer je dat je er niks aan hebt (behalve voor het kopen van huizen en trainen).
Oud 29-05-2006, 22:20
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
DT schreef op 29-05-2006 @ 22:00 :
Geld = nutteloos in dit spel, in het begin denk je zo veel dingen te zien om te kopen maar na een tijdje realiseer je dat je er niks aan hebt (behalve voor het kopen van huizen en trainen).
Tenzij je estethiek wil. Of mods download . In MW ook heb ik een hele zooi dingen verzameld. Niet omdat ik er iets mee kon, maar omdat ik het fijn kon uitstallen. De jager verzamelaar kan zich zonder concequenties uitleven, heerlijk is dat.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 30-05-2006, 18:38
Ravnica
Avatar van Ravnica
Ravnica is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 29-05-2006 @ 13:15 :
Gebruik die groentes om potions mee te maken en die te verkopen
Hoe maak je potions?
Oud 30-05-2006, 19:05
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Ravnica schreef op 30-05-2006 @ 19:38 :
Hoe maak je potions?
Serieus, het wordt tijd dat je die manual gaat lezen.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 30-05-2006, 19:46
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
eindbaas gehaald.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 30-05-2006, 19:55
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Ben nu lvl 12 maar heb nog steeds geen bandits in dadric armor gezien . Yuy . Heb een groot loot probleem, het weegt allemaal te veel .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 30-05-2006, 20:43
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Spoiler
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 31-05-2006, 08:10
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Meadow schreef op 30-05-2006 @ 20:05 :
Serieus, het wordt tijd dat je die manual gaat lezen.
Of de tutorial gewoon nog eens speelt.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 31-05-2006, 08:35
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 31-05-2006 @ 09:10 :
Of de tutorial gewoon nog eens speelt.
Kan ook, maar daar komt ook niet alles in naar voren. Het klinkt alsof hij het spel of de serie totaal niet kent en alle tekstjes genegeerd heeft ofzo... De manual geeft in mijn ogen gewoon het meest complete beeld.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 31-05-2006, 08:40
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Komen er nog meer stats of ben ik de enige die ze post ?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 31-05-2006, 10:24
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Ik beloof mijn stats. Maar ik moet ze ff overschrijven. Tenzij een van jullie een file weet waarin ze non coded staan?
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 31-05-2006, 15:16
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Maar even in een nieuwe post, mijn stats in screenies .











__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 31-05-2006, 15:27
Ravnica
Avatar van Ravnica
Ravnica is offline
Citaat:
Meadow schreef op 30-05-2006 @ 20:05 :
Serieus, het wordt tijd dat je die manual gaat lezen.
het boekje wat bij het spel zit?
Oud 31-05-2006, 15:41
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Ravnica schreef op 31-05-2006 @ 16:27 :
het boekje wat bij het spel zit?
OMG.

Ja, die ja.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 31-05-2006, 17:15
Verwijderd
Ik ben ondertussen klaar met de Thieves Guild en met de Dark Brotherhood. Ik weet niet helemaal wat ik nu moet gaan doen..Mages Guild dan maar? Fighters Guild vind ik echt helemaal niets....

MQ moet ik nog mee beginnen. Zijn er een beetje goede rewards voor de MQ?
Oud 31-05-2006, 18:08
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Zojuist mijn 2e gate gesloten, yeeey! Weten jullie of ze random verschijnen? Of volgen ze jou als het ware?
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 31-05-2006, 18:13
Verwijderd
Volgens mij hebben ze fixed locations op de map.
Oud 31-05-2006, 18:51
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Hmm, en ze openen gewoon pas als je erbij in de buurt komt? En waarom vallen de creatures uit een gate die dicht bij een stad staat de stedelingen niet aan?
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 31-05-2006, 21:15
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Meadow schreef op 31-05-2006 @ 19:51 :
Hmm, en ze openen gewoon pas als je erbij in de buurt komt? En waarom vallen de creatures uit een gate die dicht bij een stad staat de stedelingen niet aan?
Rest assured, er komen méér dan genoeg gates voor je .

Volgens mij wel op vaste locaties, maar wel echt vele tientallen. En soms moorden ze de regio uit,
Spoiler
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 31-05-2006, 21:43
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Mja, meer dan genoeg gates? Ik vin 1 gate al veel te veel. Vind dat hele main verhaal maar niets, het is mij te griezelig. Geeft wel een kick als ik het dan gedaan heb, maar ik vind het serieus dood eng. Ik ga liever meisjes redden en farms ontdoen van monsters. Dit soort RPGs doe ik om de leuke kleine schattige questjes. Speel bijvoorbeeld ook geen shooters, daar ontfloft mijna drenaline helemaal van. Als iemand anders het speelt en ik kijk mee vind ik het al doodeng.

Ooit leer ik het wel, vond het ook heel erg dapper van mezelf dat ik vandaag die 2e gate heb gesloten, maar voorlopig is het nog zodanig gruwelijk dat ik Oblivion liever zonder gates had gehad.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 31-05-2006, 22:13
Verwijderd
Oblivion zonder gates zou alles een stuk makkelijker maken.

Overigens hoef je voor de MQ helemaal niet zoveel gates te sluiten.
Spoiler
Oud 31-05-2006, 22:43
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Hmm, misschien toch de moeite waard om die af te maken dan. Als ik er te veel last van krijg.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 31-05-2006, 23:04
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Meadow schreef op 31-05-2006 @ 22:43 :
Mja, meer dan genoeg gates? Ik vin 1 gate al veel te veel. Vind dat hele main verhaal maar niets, het is mij te griezelig. Geeft wel een kick als ik het dan gedaan heb, maar ik vind het serieus dood eng. Ik ga liever meisjes redden en farms ontdoen van monsters. Dit soort RPGs doe ik om de leuke kleine schattige questjes. Speel bijvoorbeeld ook geen shooters, daar ontfloft mijna drenaline helemaal van. Als iemand anders het speelt en ik kijk mee vind ik het al doodeng.

Ooit leer ik het wel, vond het ook heel erg dapper van mezelf dat ik vandaag die 2e gate heb gesloten, maar voorlopig is het nog zodanig gruwelijk dat ik Oblivion liever zonder gates had gehad.
Waarom heb je dan geen thief gekozen die overal langs sneakt? ^^
Trouwens, meekijken is ook gewoon enger dan zelf spelen volgens mij
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 01-06-2006, 06:40
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 01-06-2006 @ 00:04 :
Waarom heb je dan geen thief gekozen die overal langs sneakt? ^^
Trouwens, meekijken is ook gewoon enger dan zelf spelen volgens mij
Omdat ik het brute hakwerk wel weer leuk vind, en een enorme hekel heb aan pijl en boog. En een thief zonder marksman wordt niet heel veel soeps. Ikvertrouw liever op een zooi heavy armor en een reusachtig zwaard.

Edit: Over meekijken. Mhah. Als ik zelf quake 2 of return to caslte wolfenstein induik, haak ik binnen 10 minuten af omdat ik geheel de kluts kwijt ben. Als ik kijk kan ik uuuuren plezier hebben .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 01-06-2006, 12:03
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Main Quest gehaald, kzit nu bij de Fighters Guild.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 01-06-2006, 15:43
Verwijderd
thief zonder markmanship is best leuk. Sneak, Security, Blade, Light Armor, Illusion, Alteration, en Mercantile. of Speechcraft. Lijkt me wel een leuke combo.
Oud 02-06-2006, 14:26
Verwijderd
Waarom zeuren mensen trouwens over de quest voor de Vampirism cure? Ik vond 'm zelfs vrij kort..
Oud 05-06-2006, 11:11
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Ben nu bij FG quest.. Master's son..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 05-06-2006, 19:48
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
superduck schreef op 01-06-2006 @ 16:43 :
thief zonder markmanship is best leuk. Sneak, Security, Blade, Light Armor, Illusion, Alteration, en Mercantile. of Speechcraft. Lijkt me wel een leuke combo.
Hmm, ja, maar zelf zou ik illusion en alteration eruit halen... Ik gebruik qua magic alleen restoration en destruction eigenlijk, aan de rest ben ik nooit echt toegekomen. Tenminste: heb in Mw ooit alles getest door een pure mage te spelen, en besloot dat ik bijna alle magic loos vind . Liever CE amuletten met de effecten die ik grag gebruik, like night eye en charmeleon, water walking/breathing.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 10-06-2006, 15:12
one.
one. is offline
Alteration is anders best nuttig, en het is heel makkelijk te trainen door gewoon een simpele spell te casten op een kist oid. Illusion vind ik handig omdat ik dan twee andere ringen om kan doen in plaats van een base ring of night eye.
__________________
.
Oud 10-06-2006, 20:03
Verwijderd
Alteration vooral om feather te casten......als je strength niet al te hoog is heb je dat wel nodig. Illusion vooral voor charm, evt voor invisibility of chameleon.

Ben trouwens beetje gestopt met Oblivion om weer MW te gaan spelen.....vind ik toch stukken leuker. Alleen bagger dat iemand raken met een zwaard zo verschrikkelijk lastig is
Oud 11-06-2006, 11:29
one.
one. is offline
Alteration gebruik ik anders vooral voor het openen van sloten, water-breathing en het lopen op water, dan hoef je tenminste niet telkens allerlei ringen af te doen.
__________________
.
Oud 13-06-2006, 16:06
Ravnica
Avatar van Ravnica
Ravnica is offline
Waar zie je aan of het een MQ is?

En heeft een van jullie wat tips? want ik zit nu in level 19 en ik vind het nu kei moeilijk!
Oud 13-06-2006, 17:00
Verwijderd
MQ omvat alle quests die de verhaallijn volgen. De eerste opdracht is MQ, en alle quests van NPCs die je via die quest tegenkomt zijn MQ.
Oud 13-06-2006, 17:39
Ravnica
Avatar van Ravnica
Ravnica is offline
Citaat:
superduck schreef op 13-06-2006 @ 18:00 :
MQ omvat alle quests die de verhaallijn volgen. De eerste opdracht is MQ, en alle quests van NPCs die je via die quest tegenkomt zijn MQ.
maar als je zomaar een mannetje aanspreekt en je vraagt over iets waardoor je een Quest krijgt, is dat dan geen MQ? en er staan tekentjes voor je Quests, is er een bepaald tekentje voor de MQ?
Oud 13-06-2006, 18:02
Verwijderd
Nope. Eigenlijk zijn het gewone quests, alleen volgen ze een verhaal, en sluiten ze op elkaar aan.
Oud 14-06-2006, 15:59
one.
one. is offline
Citaat:
Ravnica schreef op 13-06-2006 @ 17:06 :
En heeft een van jullie wat tips? want ik zit nu in level 19 en ik vind het nu kei moeilijk!
Als je het spel echt heel moeilijk vindt moet je maar wat Oblivion gates sluiten en een transcendent sigil stone pakken die je een Chameleon effect van 30% geeft, vier items hiermee enchanten en tegelijk dragen en je kan alles doen, alleen verpest het het spel wel.
__________________
.
Oud 14-06-2006, 19:39
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Ravnica schreef op 13-06-2006 @ 18:39 :
maar als je zomaar een mannetje aanspreekt en je vraagt over iets waardoor je een Quest krijgt, is dat dan geen MQ? en er staan tekentjes voor je Quests, is er een bepaald tekentje voor de MQ?
alles wat zo'n beetje met die oblivion gates, jauffre of martin te maken heeft is de MQ. de rest niet
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."

Laatst gewijzigd op 15-06-2006 om 09:27.
Oud 14-06-2006, 22:17
Verwijderd
als je het te moeilijk vind moet je de slider gewoon naar links zetten.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34.