Oud 17-07-2006, 15:28
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Hai Hai,

hier computerleek FOOIJDONK met een vraag:
als ik mijn pc opstart duurt dat vet te lang naar mijn zin. Heb spyware en dat soort shit verwijdert. Maar probleem niet opgeloste.

Heb het idee, dat comp teveel programmas laad

Wat kan ik hieraan doen, en hoe??

Groeten

FOOIJDONK
ps. LIEF ZIJNN
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2006, 16:55
Verwijderd
Lief zijn voor je pc en naar je startmenu gaan, op run/uitvoeren klikken, msconfig typen en op enter rammen. Dan even naar het allerrechtste tabblad gaan. Dan uitvinken wat je niet nodig hebt.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 18:23
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Maar Piloff, FOOIJDONK zegt toch al datie een computerleek is?
Hoe zou hij moeten weten welke zelfopstartende proces hij moet afsluiten.

Ik zou hem eerder aanraden om eerst rotzooi wat zijn computer en hij niet meer gebruiken te verwijderen met crapcleaner.
En nog de inhoud van een logje hiet posten, dat hij maakt met hijackthis.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.

Laatst gewijzigd op 17-07-2006 om 18:25.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 18:24
Verwijderd
Citaat:
freyk schreef op 17-07-2006 @ 19:23 :
Maar Piloff, FOOIJDONK zegt toch al datie een computerleek is?
Hoe zou hij moeten weten welke zelfopstartende proces hij moet afsluiten.

Ik zou hem eerder aanraden om eerst rotzooi wat zijn computer en hij niet meer gebruiken te verwijderen met crapcleaner.
En nog de inhoud van een logje hiet posten, dat hij maakt met hijackthis.
Nou, het maakt niet echt uit wat hij daar allemaal uitzet, zo lang hij de virusscanner en evntueel firewall maar inhoudt.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 08:05
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
Citaat:
Piloff schreef op 17-07-2006 @ 19:24 :
Nou, het maakt niet echt uit wat hij daar allemaal uitzet, zo lang hij de virusscanner en evntueel firewall maar inhoudt.
en toen deed z'n MP3-speler, scanner, printer, wireless internet, USB-apparaten, speciale knopjes op z'n tobo, temperatuur-meter 't nietmeer...

ik denk idd dat je een n00b meer op weg helpt met dingen als:

1) Bij configuratiescherm/ Add/Remove software programma's de-installeren die je niet (meer) gebruikt, gebruik eventueel google om te zien wat het programma is

B) Met welk progje heb je spyware verwijderd? Soms is het handig om de combinatie Spybot S&D icm Ad-aware te gebruiken, zodat zoveel mogelijk spyware verwijderd word

III) Firewall / virus-scanner ? Uit ervaring weet ik dat sommige virus-scanners de PC nogal traag maken, je zou NOD32 kunnen overwegen (free trial)

7) Het is bij een windows-PC zo, dat hij toch altijd naar verloop van jaren 'volloopt', het is wellicht verstandig een format te overwegen, daarmee worden alle bestanden van je PC gehaald (ALLES, dus ook windows zelf) waarna je windows weer opnieuw kunt installeren. Ik weet dat je een windows-PC nooit zo mooi kan opschonen, als een nieuwe install
__________________
$karma++;
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22.