Oud 05-11-2006, 12:47
lawallan
Avatar van lawallan
lawallan is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 04-11-2006 @ 16:22 :
Nee, zo simpel ligt het niet, uitgevers hebben ook ontwikkelaars nodig.
klopt, maar er is nou niet echt een tekort aan ontwikkelaars.
__________________
Nothing is just satire
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2006, 15:10
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Maar succes-series zoals The Elder Scrolls zijn wel vrij schaars, zou je zeggen
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 15:51
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Hoe kan je eigenlijk souls trappen? Voor Soul Gems te vullen?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 17:21
Verwijderd
Je moet zorgen dat je de vijand doodmaakt op het moment dat de spell 'soul trap' op hem geactiveerd is.

Je hebt bepaalde items die bijvoorbeeld '10 seconds Soul Trap On Target' hebben. Als dat een zwaard is, kun je daarmee één keer slaan en als je de vijand dan binnen tien tellen afmaakt, en als je een lege soulgem hebt die groot genoeg is, dan krijg je zijn ziel.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 18:28
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 05-11-2006 @ 18:21 :
Je moet zorgen dat je de vijand doodmaakt op het moment dat de spell 'soul trap' op hem geactiveerd is.

Je hebt bepaalde items die bijvoorbeeld '10 seconds Soul Trap On Target' hebben. Als dat een zwaard is, kun je daarmee één keer slaan en als je de vijand dan binnen tien tellen afmaakt, en als je een lege soulgem hebt die groot genoeg is, dan krijg je zijn ziel.

LUH-3417
Okeee En wat zijn de eisen voor zo'n spell oid?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 18:53
lawallan
Avatar van lawallan
lawallan is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 05-11-2006 @ 16:10 :
Maar succes-series zoals The Elder Scrolls zijn wel vrij schaars, zou je zeggen
oblivion kwam (naar mijn mening) dan ook redelijk bug vrij uit, ik doelde hier meer op de minder bekende spellen die wel sterk gerushed worden.
__________________
Nothing is just satire
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 18:58
Verwijderd
Dat is afhankelijk van de duur van de spell. Ik had een 10secs soul trap on touch voor 20 magicka en een requirement van apprentice mysticism.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 11:24
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
lawallan schreef op 05-11-2006 @ 19:53 :
oblivion kwam (naar mijn mening) dan ook redelijk bug vrij uit, ik doelde hier meer op de minder bekende spellen die wel sterk gerushed worden.
Niet niet geheel bug-vrij. Ik liep in Anvil over een brug heen en flikkerde spontaan in het water omdat ze vergeten waren het als echt object te programmeren.


Wel zitten er een paar grote AI fouten in. Op een gegeven moment moest ik een kapitein vermoorden. Ik ben niet zo subtiel, dus ik stap bewapend en al de boot op. Dat is trespassing, dus de bemanning probeerd me te villen.

Wat schetst mijn verbazing: nog voordat ik ze kon vermoorden komt een legertje townguards de bemanning in elkaar trimmen omdat ze 'onschuldige burger', namelijk mij, aanvielen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 16:18
Verwijderd
Kreeg je er ook bounty bij? Volgens mij is het namelijk zo dat alleen die piraten je dan aanvallen, maar het op zich geen trespassing is. Daardoor vielen die guards die pirates aan.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 17:33
Verwijderd
Hm. Mijn hand-to-hand tovervrouw kan nu met wat simpele, half zelfgemaakte items 100% Chameleon bereiken. Maar feitelijk is dat overbodig, want met een goed in elkaar gezette 'one-hit-kill' spell in combinatie met een invisibility-spell blijft er verdomd weinig uitdaging over.

Ik denk dat ik maar eens opnieuw ga beginnen met een pure hak- en slachtmeneer en dat ik me dan compleet focus op de main quest. Die heb ik nog nooit gedaan.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 18:03
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
superduck schreef op 20-11-2006 @ 17:18 :
Kreeg je er ook bounty bij? Volgens mij is het namelijk zo dat alleen die piraten je dan aanvallen, maar het op zich geen trespassing is. Daardoor vielen die guards die pirates aan.
Ja, klopt, op dat schip komen mag op zich, maar de piraten vallen je dan aan.

Overigens ontdekte ik nog een fout in de AI van de townguards. Val je hen aan dan proberen ze je in te rekenen. Maar.. Als ze dat dialoogje van boete/gevangenis/matten nog niet hebben uitgesproken dan lopen ze alleen naar je toe.

Dan kan je door terug te wijken ze dus straffeloos met een boog bestoken, zolang ze maar ver genoeg weg zijn.
De truc is dat ze in een gevecht je achterna zwemmen als je het water in gaat en je zonder pardon in vissenvoer veranderen.

Maar.. Zonder die dialoog zijn ze voor de AI nog niet in gevecht en worden ze dus verhinderd het water in te lopenl, ze draaien om als ze bij de kant komen, waardoor jij weer uit het water kan komen en nog meer pijlen kan afschieten.

Niet dat city guards afslachten zo lucratief is, maar met een paar honderd pijlen had mijn level 1 character wel een superharnas van de city guard buitgemaakt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 23:56
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
T_ID schreef op 20-11-2006 @ 19:03 :
Ja, klopt, op dat schip komen mag op zich, maar de piraten vallen je dan aan.

Overigens ontdekte ik nog een fout in de AI van de townguards. Val je hen aan dan proberen ze je in te rekenen. Maar.. Als ze dat dialoogje van boete/gevangenis/matten nog niet hebben uitgesproken dan lopen ze alleen naar je toe.

Dan kan je door terug te wijken ze dus straffeloos met een boog bestoken, zolang ze maar ver genoeg weg zijn.
De truc is dat ze in een gevecht je achterna zwemmen als je het water in gaat en je zonder pardon in vissenvoer veranderen.

Maar.. Zonder die dialoog zijn ze voor de AI nog niet in gevecht en worden ze dus verhinderd het water in te lopenl, ze draaien om als ze bij de kant komen, waardoor jij weer uit het water kan komen en nog meer pijlen kan afschieten.

Niet dat city guards afslachten zo lucratief is, maar met een paar honderd pijlen had mijn level 1 character wel een superharnas van de city guard buitgemaakt.
Een goed sneak character kan dat ook bereiken. Eigenlijk vind ik dat hele gebeuren dat het geleveled wordt nogal gay. Je kan overal zo snel elite in worden, wat totaal niet realistisch is. En de tegenstanders zijn vééls te simpel, behalve in the Planes of Oblivion, maar daar krijg je ze ook wel dood. Zucht.

(Dat oblivion is ook alleen in Kavatch een uitdaging trouwens, daarna wordt het ook al saai. Te makkelijk.)
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 08:49
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Speel je met de difficulty slider op max al dan?
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 08:52
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
worden save games automatisch op de c schijf (mijn doc) opgeslagen?? Zoja, dan moet ik opnieuw beginnen. Alweer.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 14:22
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 21-11-2006 @ 00:56 :
Een goed sneak character kan dat ook bereiken. Eigenlijk vind ik dat hele gebeuren dat het geleveled wordt nogal gay. Je kan overal zo snel elite in worden, wat totaal niet realistisch is.
Nou... alleen speechcraft vond ik makkelijk te levelen. Ik zette Tasker aan, startte Oblivion, klamp een voorbijganger aan en probeer die te praten.

Vervolgens start en in willekeurige volgorde alle vier de vakken aanklikken, en Tasker die input oneindig laten herhalen, waarna je lekker gaat avondeten. Novice->Journeyman in een half uur.
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 21-11-2006 @ 00:56 :
En de tegenstanders zijn vééls te simpel, behalve in the Planes of Oblivion, maar daar krijg je ze ook wel dood. Zucht.

(Dat oblivion is ook alleen in Kavatch een uitdaging trouwens, daarna wordt het ook al saai. Te makkelijk.)
Kavatch was juist niet te doen. Het was op zich wel te overleven, als je in de tussentijd even weg gaat om potions te kopen, maar echt iedereen om je heen gaat dood. Best balen aangezien je er toch voor gaat alles in leven te houden.

Wat me steekt is dat je zelfs als fighter nauwelijks items kan dragen. Al vrij snel wordt het te zwaar en dan kan je in tegenstelling tot bijvoorbeeld Neverwinter Nights helemaal niet meer lopen.

Wat ook vrij lastig is is dat meerdere zware vijanden als zombies, townguards e.d. je zo hard raken dat je seconden lang bij staat te komen. Met meerdere hakken ze je dan in de pan doordat je niet de kans krijgt uit te halen.

Ik heb overigens alleen nog maar als fighter gespeeld, dus misschien dat magisch aangelegde characters dat effect kunnen voorkomen.

Ik kom daardoor ook chronisch potions en geld tekort waardoor ik dat soort grote confrontaties niet aan kan gaan. Verrek, bij sommige RPG's kan je met level 12 een heel continent raiden zonder dat iets je tegen houdt. In Oblivion kunnen een paar lullige zombies mijn level 10 fighter alle hoeken van de crypte laten zien als ik zomaar op ze af stap.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 14:41
De #1 Baas
Avatar van De #1 Baas
De #1 Baas is offline
Vergeet niet de goblins die als je lvl 2 bent pwnd met de hoofdletter p en met lvl 25 zo sterk zijn als azura op steriods
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 16:04
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
De #1 Baas schreef op 21-11-2006 @ 15:41 :
zo sterk zijn als azura op steriods
Hehehe, daar heb ik toch wel even dubbel om gelegen. You made my day .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 16:15
Verwijderd
Obscuro's Oblivion Overhaul/Fransesco's creature mod <3

Zooi levelt niet meer automatisch mee, maar er zit ook gewoon een max aan. Rats en Bandits maken na een tijdje gewoon geen kans meer tegen je. Verder hoef je ook niet te proberen om op 15 een minotaur lord af te maken. Bandits lopen niet in Daedric rond, maar gewoon in leather zooi.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 17:43
Verwijderd
Is die OOO echt zo geweldig? Ik dacht gisteren op de TES Wiki te lezen dat hij standaard kwam met een stel andere mods, die niet allemaal even betrouwbaar zijn. Bovendien weet ik niet of ik wel alle veranderingen wil. Static loot in vrijwel alle plaatsen? Maakt het naar mijn idee wat suf.

Eerst maar eens Knights of the Nine kopen, over twee dagen.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 20:27
Verwijderd
Ik vind hem geweldig. Er is voor ongeveer alles een aparte .esp file beschikbaar, dus je kan zelf dingen weglaten.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 20:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
T_ID schreef op 21-11-2006 @ 15:22 :
Nou... alleen speechcraft vond ik makkelijk te levelen. Ik zette Tasker aan, startte Oblivion, klamp een voorbijganger aan en probeer die te praten.

Vervolgens start en in willekeurige volgorde alle vier de vakken aanklikken, en Tasker die input oneindig laten herhalen, waarna je lekker gaat avondeten. Novice->Journeyman in een half uur.
Kavatch was juist niet te doen. Het was op zich wel te overleven, als je in de tussentijd even weg gaat om potions te kopen, maar echt iedereen om je heen gaat dood. Best balen aangezien je er toch voor gaat alles in leven te houden.
Ik bedoel dat de tegenstanders met je meelevelen. Op level 1 kan je in feite het hele spel uit spelen.

Citaat:

Wat me steekt is dat je zelfs als fighter nauwelijks items kan dragen. Al vrij snel wordt het te zwaar en dan kan je in tegenstelling tot bijvoorbeeld Neverwinter Nights helemaal niet meer lopen.
Ja, dit is erg irritant, ja..

Citaat:
Wat ook vrij lastig is is dat meerdere zware vijanden als zombies, townguards e.d. je zo hard raken dat je seconden lang bij staat te komen. Met meerdere hakken ze je dan in de pan doordat je niet de kans krijgt uit te halen.
Guards zitten 15 levels boven je eigen level, en zijn in feite gemaakt op een manier dat je ze niet of héél moeilijk kan verslaan. Als het goed is heeft het effect dat je nu bedoelt met 1 van je stats te maken, ik geloof je block / armor skill.

Citaat:
Ik kom daardoor ook chronisch potions en geld tekort waardoor ik dat soort grote confrontaties niet aan kan gaan.
Potions zijn echt een groot probleem in dit spel. Je vindt ze niet zo vaak als je rond travelt, met alchemie kan je geen instant heal potions maken (dus niet healing over time), en goede heal spreuken zijn of duur, of healen te weinig...

Citaat:
Verrek, bij sommige RPG's kan je met level 12 een heel continent raiden zonder dat iets je tegen houdt. In Oblivion kunnen een paar lullige zombies mijn level 10 fighter alle hoeken van de crypte laten zien als ik zomaar op ze af stap.
Dit vind ik nogal overdreven, eigenlijk. Mijn character zit nu rond level 15 ofzo, en er is niet veel wat mij tegenhoudt. En ik ben nog een stealth character ook.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 20:35
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Kavatch was juist niet te doen. Het was op zich wel te overleven, als je in de tussentijd even weg gaat om potions te kopen, maar echt iedereen om je heen gaat dood. Best balen aangezien je er toch voor gaat alles in leven te houden.


Kavatch was inderdaad als enige moeilijk. Maar, het was te doen. Eerst had je die guard die alles voor je doodmepte, toch? Daarna was het een kwestie van héél veel healen, en zoveel mogelijk of door rennen (moeilijk) of ze 1 voor 1 lokken en dood rossen. O, en in het inner deel kon je ze van de trap af laten donderen, dan waren ze ook wel dood.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 21:17
Verwijderd
Geen instant heal potions door alchemy? Ik dacht toch echt van wel Overigens heb ik liever HoT, instant potions spammen vind ik niet zo
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 01:12
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 21-11-2006 @ 21:31 :
Dit vind ik nogal overdreven, eigenlijk. Mijn character zit nu rond level 15 ofzo, en er is niet veel wat mij tegenhoudt. En ik ben nog een stealth character ook.
Valt wel mee. De levelschaal zit gewoon anders in elkaar. Bij Sacred o.i.d. is een sterk chararacter minstens 100 levels. Dat soort laag-level spelletjes kennen gewoon meer waarde toe aan elk level, dat uiteraard lastiger te krijgen is.

Hoewel ik in Neverwinter Nights ook PW worlds heb gespeeld waar je na twee jaar regelmatig spelen 23 levels had, terwijl 40 het maximum is.

Voor elk monster 10 punten ervaring opdoen terwijl je 12000 moet hebben voor het volgende level ongeveer.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 06:53
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
superduck schreef op 21-11-2006 @ 22:17 :
Geen instant heal potions door alchemy? Ik dacht toch echt van wel Overigens heb ik liever HoT, instant potions spammen vind ik niet zo
Hoe dan? Wat ik ook probeer, ik krijg alleen maar heal over time potions. Ook leuk, maar wat minder als je health heel laag is en je staat tegenover een niet zo lieve enemy.

Citaat:
T_ID schreef op 22-11-2006 @ 02:12 :
Valt wel mee. De levelschaal zit gewoon anders in elkaar. Bij Sacred o.i.d. is een sterk chararacter minstens 100 levels. Dat soort laag-level spelletjes kennen gewoon meer waarde toe aan elk level, dat uiteraard lastiger te krijgen is.

Hoewel ik in Neverwinter Nights ook PW worlds heb gespeeld waar je na twee jaar regelmatig spelen 23 levels had, terwijl 40 het maximum is.

Voor elk monster 10 punten ervaring opdoen terwijl je 12000 moet hebben voor het volgende level ongeveer.
Hier ligt het meer aan je keuzes, I guess. Je moet je 7 major skills ophogen. Daar valt opzich wel iets voor te zeggen, maar dat zorgt wel dat als je alleen je minor skills ophoogt je een heel sterk character krijgt op een laag level, waardoor tegenstanders nog zwak zijn, en je eigenlijk geen weerstand tegenkomt.

Maar zo traag levelen is toch niet léuk?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 14:40
Verwijderd
Dan ben je wel des te blijer als je dan eindelijk levelt.

En hoe? Goeie vraag.......
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 15:01
Verwijderd
OOO gedownload en geïnstalleerd. Vanavond eens bekijken hoe het is. Het klinkt allemaal heel tof.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 15:43
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
superduck schreef op 22-11-2006 @ 15:40 :
Dan ben je wel des te blijer als je dan eindelijk levelt.

En hoe? Goeie vraag.......
Ik bedoel maar

Ik heb overigens de expansion set voor oblivion te pakken, Knights of the Nine. Hier zitten alle uitgebrachte bestaande mods op, en een nieuwe guild, extra quests enz. Ik post binnenkort wel of het de moeite waard is.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 16:46
Verwijderd
Ik hoop dat ze het beter doen dan bij die vorige mods.....
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 18:24
Verwijderd


=D

En als reactie op mijn vorige post, dit las ik net op FTD:
Spoiler

Is choed dus.

Laatst gewijzigd op 22-11-2006 om 18:26.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 18:27
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Hahaha! Maar helaas, "The Knights who say Ni" IPV "Knights of the Ni"...

Maar toch is het leuk!

Edit:

Kun je dat knights of the nine gewoon in de winkel gaan vinden? En zo ja, hoeveel gaat het ongeveer kosten? En wanneer is het koopbaar?

Ik wil namelijk heeeeeel graag weer iets te doen voor mijn char. Ze heeft alle Quest uit.

Edit:

Oh, het gaat zo'n 25 euro kosten zag ik net op bol.com. Dat valt wel mee. 't lijkt me erg leuk .

De klootzakker van Ubisoft hebben wel meegewerkt, dus wat dat betreft kunnen we gekut, bugs, kwaliteitverlies, en gemorrel aan de lore van de serie verwachten. Laten we hopen dat de honden zo veel mogelijk in hun kennel gehouden zijn. Amen.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche

Laatst gewijzigd op 22-11-2006 om 18:32.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 18:36
Verwijderd
20 als het goed is, met alle andere content packs erbij. Stand-alone is deze te downen voor 10 euro.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 19:04
Verwijderd
Zeg, ik heb nu die Oblivion Overhaul gedownload en ben opnieuw begonnen, maar ik weet niet of het allemaal wel goed gaat. Ik ben als vechtende meneer begonnen en de eerste de beste troll die ik tegenkom (ik was gewoon onderweg naar Waynon Priory) slaat me ongenadig het leven uit. Als ik hem al weet te raken, regenereert hij binnen een halve tel zijn health weer vol. Uitdaging is leuk, maar hoort dit?

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 19:12
Verwijderd
Ik denk dat trolls zo rond level 10 beginnen. In het begin maak je daar idd geen schijn van kans tegen.

Zo ook de ogre die bij mij de buurt rond Weynon Priory onveilig maakte....Dat was wel minder.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 20:29
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Trolls doken bij mij idd rond level 10 op. Ik las in een van de ingame boeken hoe je ze vrij simpel aan kunt pakken.

Spoiler
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 22:03
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
superduck schreef op 22-11-2006 @ 19:36 :
20 als het goed is, met alle andere content packs erbij. Stand-alone is deze te downen voor 10 euro.
Hehe, ik ben achterdochtig en ouderwets, ik wil een cdtje!
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 22:12
Verwijderd
Dat is niet ouderwets, dat is realistisch. Als de dollarkoers eenmaalt in elkaar dondert en Amerika vervalt tot een derde wereld land en alle bedrijven die daar zitten naar de klote gaan, is het fijn als je gewoon nog je cd in je computer kan doen om een spel te spelen, in plaats van dat je moet hopen dat je een verbinding kan krijgen met hun server.

Ik ga de negen ridders van het weekeinde kopen.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 22:13
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 22-11-2006 @ 23:12 :
Dat is niet ouderwets, dat is realistisch. Als de dollarkoers eenmaalt in elkaar dondert en Amerika vervalt tot een derde wereld land en alle bedrijven die daar zitten naar de klote gaan, is het fijn als je gewoon nog je cd in je computer kan doen om een spel te spelen, in plaats van dat je moet hopen dat je een verbinding kan krijgen met hun server.

Ik ga de negen ridders van het weekeinde kopen.

LUH-3417
Ik volgende maand, want dan gaat de IB groep me weer 200 euro geven. Zo lief van ze!
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 22:29
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 22-11-2006 @ 21:29 :
Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 22:58
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Valt me overigens al spelend op dat groepen vijanden alles ownen, dat terwijl de meeste RPG's nu juist werken a la 'held vs 20 monsters'
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 23:25
Verwijderd
Het valt trouwens wel mee allemaal, op dit moment. Kvatch was lastig, maar dankzij een Daedra Mace en een legionair van het imperialistische leger die zo vriendelijk was in het harnas te sterven (lekker, het is nog warm!) viel het wel te doen. Alleen voor trollen loop ik nog even een straatje om.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 23:50
Verwijderd
Hmm. Hij's een beetje maf aan het doen hiero. Haal alle zooi uit een chest, ben ik ineens dood. En ik stond in de Archmage's Chamber.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 12:00
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 21-11-2006 @ 15:22 :


Ik kom daardoor ook chronisch potions en geld tekort waardoor ik dat soort grote confrontaties niet aan kan gaan. Verrek, bij sommige RPG's kan je met level 12 een heel continent raiden zonder dat iets je tegen houdt. In Oblivion kunnen een paar lullige zombies mijn level 10 fighter alle hoeken van de crypte laten zien als ik zomaar op ze af stap.
Gewoon simpel shock/fire-casten
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 15:46
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Citaat:
superduck schreef op 23-11-2006 @ 00:50 :
Hmm. Hij's een beetje maf aan het doen hiero. Haal alle zooi uit een chest, ben ik ineens dood. En ik stond in de Archmage's Chamber.
Zat er een spell op de chest?
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 18:28
Verwijderd
Mja, ik denk het. Maar na het laden van een savegame gebeurde er niets =)

Hij crasht wel heel vaak ineens. Best klote.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 17:25
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
superduck schreef op 23-11-2006 @ 00:50 :
Hmm. Hij's een beetje maf aan het doen hiero. Haal alle zooi uit een chest, ben ik ineens dood. En ik stond in de Archmage's Chamber.
Misschien weet ik wat je bedoeld.

Spoiler


Trollen blijken overigens vrij makkelijk in elkaar te trimmen met het juiste 'gereedschap', het zijn die Daedrions, of hoe ze ook heten, waar je bang voor moet zijn. Groot, zwaar, verrekte snel, bijna onsterfelijk en elke tweede klap doet je achteruit deinzen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 17:28
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
T_ID schreef op 24-11-2006 @ 18:25 :
Misschien weet ik wat je bedoeld.

Spoiler


Trollen blijken overigens vrij makkelijk in elkaar te trimmen met het juiste 'gereedschap', het zijn die Daedrions, of hoe ze ook heten, waar je bang voor moet zijn. Groot, zwaar, verrekte snel, bijna onsterfelijk en elke tweede klap doet je achteruit deinzen.
Een Daedroth?
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 17:37
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Meadow schreef op 24-11-2006 @ 18:28 :
Een Daedroth?
Die ja.

Trollen hebben dan nog een groot zwak punt, maar dat kun je van daedroths niet zeggen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 18:04
De #1 Baas
Avatar van De #1 Baas
De #1 Baas is offline
Die schnappies vallen best mee maar die kut spinnen met die minie mies die je dan ook nog verlammen
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 19:26
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 24-11-2006 @ 18:25 :
Spoiler
Niet echt wat ik bedoel. Ik zit al ietsje verder zeg maar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games TES IV: Oblivion, deeltje III
Welgemeend
500 15-09-2006 21:56
Games TES IV: Oblivion, deel II
Not for Sale
500 01-05-2006 23:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53.