Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2006, 23:07
Verwijderd
Kel'thuzad down.


GAME OVER!!! ;(
Advertentie
Oud 24-10-2006, 23:32
Luminon
Avatar van Luminon
Luminon is offline
Citaat:
Reverend schreef op 25-10-2006 @ 00:07 :
Kel'thuzad down.


GAME OVER!!! ;(
TBC is vertraagd tot januari, maar nu beloven ze in de tussentijd nog met een content patch te komen. Maar of daar iets voor raiders te doen in zal zitten...

oh en gefeliciteerd.
__________________
A man said to the Universe: "Sir, I exist!" - "However," Replied the universe, "the fact has not created in me a sense of obligation."
Oud 25-10-2006, 01:05
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
omgawd @ drama in de guild

"A lot of you probably noticed that ***naam*** has been kicked from TDH as of today. And we are sure that you are guessing as to why this has occured.

The reasons are quite simple.
Last sunday, 22th of October 2006, ***naam*** was attending a raid to Blackwing Lair. At this point ***naam*** had already been given an official warning by the officers and the guildmaster of TDH.
On this raid, he was caught using what we suspect was a bot. ***naam*** was doing nothing, no damage, standing around, yet on a ressurect he immediately accepted. He was nr 24 on a DPS meter, which was obviously incredibly low for a rogue.
He did follow his group around to the correct corner in the fight with razorgore, however he did not do any damage, nor did he respond to whispers or instructions via teamspeak, such as instructions not to wait for a res but to ghost and walk back like the rest of the raid.
In verification, he was checked out by a priest with mindvision, and this resulted in seeing him doing nothing at all.
After getting a kick from the raid, he logged of from WoW and TS in that order, and got on later claiming his computer had crashed.

To the best of our knowledge, it is impossible to accept resses with a crashed computer, nor is it possible to use an addon which does the same with a crashed computer. Hence we believe that ***naam*** was using a bot or was being played by someone else who did not know how to do these kind of things.
Subsequently, it is not possible to have a computercrash and log on again in such a short period of time as Krizrogue did.

Taking all these facts into account and given the fact that he had already been warned once, we believe that a guild kick was in order and justified. We do not stand for people botting, and wish to upkeep a good image of the members of this guild. We will act accordingly to accomplish this.

We hope you guys understand why we have come to this decision and we hope it did not disturb or upset you too much."

Ghehe
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Oud 25-10-2006, 01:13
Verwijderd
Je bent btw z'n naam vergeten weg te halen in het laatste stukje

Wij hebben een tijd terug ook 2 mensen gekicked. 1 omdat hij ongeleofelijk asociaal tegen een guildie was en de ander omdat hij én een ontzettende lootwhore was, en geen reet uitvrat en ontzettend grof was tegen z'n classleader.
Oud 25-10-2006, 08:21
Verwijderd
Citaat:
Dr. Aep schreef op 23-10-2006 @ 18:05 :
sinds wanneer niet?
Eh maandje of 2, 3 geleden gestopt. Naxxramas wilde niet echt opschieten en ik raakte een beetje uitgekeken. Kun je niet Blizzard opmailen/bellen om te vragen naar je password?
Oud 25-10-2006, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Luminon schreef op 24-10-2006 @ 20:30 :
Hee Meph,

Ik zou maar alvast spell crit gaan verzamelen.
Ja, het is een goede verandering, vind ik. Sowieso is het het minst vervelend voor paladins, omdat die met een hoge rank FoL toch nog hoge efficiency halen, terwijl de efficiency van de hoge rank priest/druid/shaman spells dramatisch slecht is. Beetje jammer wel dat het Holy Light weer nutteloos maakt in raids, terwijl Bliz' doel toch was om Holy Light beter te maken voor raids.

Maar ja, het blijft een beetje luchtfietsen totdat we de BC encounters zien natuurlijk, als die veel korter zijn dan we nu gewend zijn kan dat de manier waarop we nu healen wel flink veranderen.
Oud 25-10-2006, 14:42
Kaater
Avatar van Kaater
Kaater is offline
Sinds 2 maanden speel ik weer eens, en loop nu heerlijk een uurtje lang in Ninja costume :') Sinds wanneer is die halloween stijl?
__________________
That's not funny, my brother died that way!
Oud 25-10-2006, 15:12
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Kaater schreef op 25-10-2006 @ 15:42 :
Sinds 2 maanden speel ik weer eens, en loop nu heerlijk een uurtje lang in Ninja costume :') Sinds wanneer is die halloween stijl?
tis maar wat je heerlijk vind
__________________
Derp
Oud 25-10-2006, 16:09
Verwijderd
http://img87.imageshack.us/img87/517...terfacegq7.jpg

Mijn nieuwe raidinterface btw.


Bijna alle addons zijn Ace(2), dus mijn peformance is er verschrikkelijk op vooruit gegaan.
Oud 25-10-2006, 17:52
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Big Boi schreef op 19-10-2006 @ 18:38 :
Lieve Hakkar,

Het zou fijn zijn als je vanavond ein-de-lijk de Aegis of the Blood God laat vallen voor deze warrior. Of een Zin'rok. Kies maar. Maar als je allebei laat droppen heb ik genoeg DKP voor beide hoor.

M.v.g. Blaim
Is idd een leuk schild idd . Heb zelf nu buru's skull fragment / drillborer disk, maar gebruik vooral buru's schild nu ( alhoewel ik niet weet welk schild beter is.... aegis of bloodgod heeft nl geen stamina maar wel 3 equips ).
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 25-10-2006, 22:36
Luminon
Avatar van Luminon
Luminon is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-10-2006 @ 11:07 :
Ja, het is een goede verandering, vind ik. Sowieso is het het minst vervelend voor paladins, omdat die met een hoge rank FoL toch nog hoge efficiency halen, terwijl de efficiency van de hoge rank priest/druid/shaman spells dramatisch slecht is. Beetje jammer wel dat het Holy Light weer nutteloos maakt in raids, terwijl Bliz' doel toch was om Holy Light beter te maken voor raids.
Tsja, druids krijgen stacking hots en priests hebben prayer of healing. Lesser healing wave werkt toch ongeveer hetzelfde als FoL?

Ik zat een beetje te theorycraften; in BC moet het mogelijk zijn 550+ int te krijgen met raid buffs, paladins krijgen 1% crit per 28 int, dus dat is 20% base crit + 11% uit talents (holy light) +5% moonkin aura = 36% en dan nog je gear en buffs daarbij. In combinatie met light's grace en illumination kun je holy light dan behoorlijk snel casten, met misschien wel de helft van je casts mana-vrij. Misschien is dat wel het alternatief voor downranken.
Citaat:
Reverend schreef op 25-10-2006 @ 17:09 :
http://img87.imageshack.us/img87/517...terfacegq7.jpg

Mijn nieuwe raidinterface btw.
mooi minimalistisch.
__________________
A man said to the Universe: "Sir, I exist!" - "However," Replied the universe, "the fact has not created in me a sense of obligation."

Laatst gewijzigd op 25-10-2006 om 22:43.
Oud 25-10-2006, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Luminon schreef op 25-10-2006 @ 23:36 :
Tsja, druids krijgen stacking hots en priests hebben prayer of healing. Lesser healing wave werkt toch ongeveer hetzelfde als FoL?
Nee, FoL is een stuk efficienter, zeker als BoL up is. Mana efficiency schaalt (invers) met de variabele mana cost/cast time, die voor FoL een stuk gunstiger ligt. (en dat is überhaupt al de reden dat downranken zin heeft)
Citaat:
Ik zat een beetje te theorycraften; in BC moet het mogelijk zijn 550+ int te krijgen met raid buffs, paladins krijgen 1% crit per 28 int, dus dat is 20% base crit + 11% uit talents (holy light) +5% moonkin aura = 36% en dan nog je gear en buffs daarbij. In combinatie met light's grace en illumination kun je holy light dan behoorlijk snel casten, met misschien wel de helft van je casts mana-vrij. Misschien is dat wel het alternatief voor downranken.
Die 28 int/crit (dat overigens niet bevestigd is door Bliz) gaat wél veranderen als je levelt, dus je verhaal gaat niet helemaal op. Bovendien hebben paladins sowieso al lage int (het is een vrij nutteloze healing stat, int is meer voor pvp). Daarbovenop komt dat FoL ook van een groot deel voordeel heeft van het bovengenoemde, behalve dan de +6% talent. Light's Grace lijkt me handig voor pvp, maar verhoogt de efficiency niet en als je HL niet kunt spammen door te downranken heb je er verder in PvE ook niet veel aan.
Oud 25-10-2006, 23:23
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Reverend schreef op 25-10-2006 @ 17:09 :
http://img87.imageshack.us/img87/517...terfacegq7.jpg

Mijn nieuwe raidinterface btw.


Bijna alle addons zijn Ace(2), dus mijn peformance is er verschrikkelijk op vooruit gegaan.

Wel prettig maar ik wil alle groups zien voor healing. En daardoor wordt het sowieso een puinhoop =)
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-10-2006, 23:59
Kaater
Avatar van Kaater
Kaater is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 25-10-2006 @ 16:12 :
tis maar wat je heerlijk vind
Oke, begin het nu wel irritant te vinden
Zitten er ook nog wat nuttige relaxe items tussen die je kunt krijgen?
__________________
That's not funny, my brother died that way!
Oud 26-10-2006, 01:29
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 26-10-2006 @ 00:23 :
Wel prettig maar ik wil alle groups zien voor healing. En daardoor wordt het sowieso een puinhoop =)
Valt wel mee, ik ben vergeten de raidframes te posten maar ik maak dus gebruik van sraidframes in combinatie met bigwigs en Ora2 ipv ct_raidassist en ct_bossmods. Stuk lichter voor je comp en bovendien mooier.

Daar had ik ze verstopt omdat bij sapphiron andere groepen healen niet tot nauwelijks nodig is.
Oud 26-10-2006, 04:29
GameSuki
Avatar van GameSuki
GameSuki is offline
Wat is eigenlijk de leukste realm (waar de leukste mensen zitten enzo )? Ik zit op bladefist en bloodhof..
Hebben mensen nog WoW prepaid gamekaarten nodig?
__________________
Bezoek www.otakushop.nl voor jouw anime posters, sleutelhangers,..
Oud 26-10-2006, 09:28
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
GameSuki schreef op 26-10-2006 @ 05:29 :

Hebben mensen nog WoW prepaid gamekaarten nodig?
geef je ze weg dan? zo ja, ik!
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 26-10-2006, 09:30
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Reverend schreef op 25-10-2006 @ 00:07 :
Kel'thuzad down.


GAME OVER!!! ;(
ik las gister dat 1.13 new pvp system en nieuwe talents brengt.. (en blijkbaar komt 1.13 ongeveer een maand voor tbc) dus er valt nog wel wat te doen voor tbc (al was het alleen maar door naxx lopen met 4 bomen en imba hunters die de raid damage als 't ware verhogen )
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 26-10-2006, 10:06
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Reverend schreef op 26-10-2006 @ 02:29 :
Valt wel mee, ik ben vergeten de raidframes te posten maar ik maak dus gebruik van sraidframes in combinatie met bigwigs en Ora2 ipv ct_raidassist en ct_bossmods. Stuk lichter voor je comp en bovendien mooier.

Daar had ik ze verstopt omdat bij sapphiron andere groepen healen niet tot nauwelijks nodig is.
Zou je er een screenshot van willen posten met groups een keertje?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-10-2006, 10:56
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Paperz schreef op 26-10-2006 @ 10:30 :
ik las gister dat 1.13 new pvp system en nieuwe talents brengt.. (en blijkbaar komt 1.13 ongeveer een maand voor tbc) dus er valt nog wel wat te doen voor tbc (al was het alleen maar door naxx lopen met 4 bomen en imba hunters die de raid damage als 't ware verhogen )
Die talents zijn nu best wel beperkend nu eigenlijk, dat was bij Diablo 20 keer beter gemaakt
Oud 26-10-2006, 11:11
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Reverend schreef op 25-10-2006 @ 00:07 :
Kel'thuzad down.


GAME OVER!!! ;(
Gratz.

Je kunt altijd nog gaan PvP'en tot rank 14 Succes, je zult het nodig hebben als je op tijd wilt zijn

Wij hebben nu c'thun in phase 2. Wat een kreng is die baas zeg.

Ik vind de hoeveel gold die nu nodig is om te raiden ook echt niet leuk meer, ik heb er nog nauwelijks tijd voor om dat allemaal te grinden en m'n grote zak met geld raakt ineens schrikbarend snel op
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 26-10-2006, 11:28
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 26-10-2006 @ 11:06 :
Zou je er een screenshot van willen posten met groups een keertje?
http://img95.imageshack.us/img95/377...faceoldcr5.jpg

Daar heb ik alleen nog niet alles omgezet naar ace 2, dus net iets minder mooi

Het is trouwens gewoon een kwestie van positioneren die frames, dezelfde opstelling gebruikte ik met ct raidassist ook.


Rank 14 is trouwens een no go, ik ben rank 11 geweest voor de mount en dat is ver genoeg. Ik wacht wel op de arena.
Oud 26-10-2006, 11:51
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Q schreef op 26-10-2006 @ 11:56 :
Die talents zijn nu best wel beperkend nu eigenlijk, dat was bij Diablo 20 keer beter gemaakt
ben ik het mee eens maar ik ben een hunter en ik ben erg enthousiast over de huidige aangekondigde talent
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 26-10-2006, 12:56
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik wilde dus iets aan m'n UI doen.. en ik wilde een package want ik had geen zin om alles uit te zoeken en zo. Dus ik zoch naar een package.. en heb de lelijkste genomen die ik kon vinden.





Ik denk niet dat het een blijvertje is maar ik wil nog wel even zien hoe dit eruit ziet met 8 raidgroups en 15 buffs
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-10-2006, 12:57
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Overigens is het nog best een aardige UI als al die troep er niet omheen zat
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-10-2006, 13:04
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Ik heb een TBC closed beta key
Oud 26-10-2006, 13:12
Verwijderd
@ grl


http://wowace.com/files/

Download eerst ace en ace 2, en installeer dan gewoon wat jij denkt dat je nodig zal hebben. Je moet eenmalig alles zelf instellen maar dan heb je ook wat. Pre-made packs hebben meestal een hoop rommel die je helemaal niet gebruikt en zien er inderdaad afstotelijk uit.
Oud 26-10-2006, 14:38
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 26-10-2006 @ 14:04 :
Ik heb een TBC closed beta key

Gratz, lul.

Ik wil ook.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 26-10-2006, 15:05
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
grl schreef op 26-10-2006 @ 13:57 :
Overigens is het nog best een aardige UI als al die troep er niet omheen zat
Wat een lelijk ding.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 26-10-2006, 16:07
vimak
vimak is offline
hoppa!

uiteindelijk heb ik 2 x fiery op me wapens staan
nu nog 100 + healt
__________________
/////.......----.----........\\\\\\\
Oud 26-10-2006, 17:00
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 26-10-2006 @ 16:05 :
Wat een lelijk ding.



http://nijntje.atack.nl/ui2.jpg


Dat is het nu Moet nog wel een beetje bijschaven maar het is stukken beter dan die ik eerder postte (daar heb ik overigens ook maar 5 minuten naar gekeken met tranen in m'n ogen van het lachen en vervolgens gedelete )
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-10-2006, 18:25
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
grl schreef op 26-10-2006 @ 18:00 :



http://nijntje.atack.nl/ui2.jpg


Dat is het nu Moet nog wel een beetje bijschaven maar het is stukken beter dan die ik eerder postte (daar heb ik overigens ook maar 5 minuten naar gekeken met tranen in m'n ogen van het lachen en vervolgens gedelete )
als je nou de overige opties van titan panel ook bovenzet kan die balk onder ook weg...
__________________
www.hipheid.nl
Oud 26-10-2006, 18:36
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 26-10-2006 @ 18:00 :



http://nijntje.atack.nl/ui2.jpg


Dat is het nu Moet nog wel een beetje bijschaven maar het is stukken beter dan die ik eerder postte (daar heb ik overigens ook maar 5 minuten naar gekeken met tranen in m'n ogen van het lachen en vervolgens gedelete )
Mooie UI, mag ik vragen wat je hebt gebruikt?
Oud 26-10-2006, 19:07
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
vervang titanbar door FUbar btw

mijn ui, heb alleen wat dinger ietsje kleiner gemaakt:


ik heb wel een erg crappe videokaart maar ik heb een gestoorde guildie die me vanuit engeland wss zijn oude gforce 6200 opstuurt
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 26-10-2006, 19:13
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Je unitframes zijn te relaxed...


Ik heb dringend een fijne raidwindow ding nodig, ik word gek van elke keer mijn CT_Raid pull out windows goed te zetten...

Tijdje gehealed met alleen Emergency monitor... Maar dat was ook niks .
Oud 26-10-2006, 23:05
Luminon
Avatar van Luminon
Luminon is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-10-2006 @ 00:13 :
Nee, FoL is een stuk efficienter, zeker als BoL up is. Mana efficiency schaalt (invers) met de variabele mana cost/cast time, die voor FoL een stuk gunstiger ligt. (en dat is überhaupt al de reden dat downranken zin heeft) Die 28 int/crit (dat overigens niet bevestigd is door Bliz) gaat wél veranderen als je levelt, dus je verhaal gaat niet helemaal op. Bovendien hebben paladins sowieso al lage int (het is een vrij nutteloze healing stat, int is meer voor pvp). Daarbovenop komt dat FoL ook van een groot deel voordeel heeft van het bovengenoemde, behalve dan de +6% talent. Light's Grace lijkt me handig voor pvp, maar verhoogt de efficiency niet en als je HL niet kunt spammen door te downranken heb je er verder in PvE ook niet veel aan.
Maaarrrr...
In BC heb je waarschijnlijk veel grotere heals nodig (mensen hebben relatief veel meer HP en door de lagere raid size moeten vooral de tank healers meer werk doen). En passeert HL FoL niet in Health per mana bij een zeer grote hoeveelheid +healing vanwege de grotere spelldamage coefficient van HL?
__________________
A man said to the Universe: "Sir, I exist!" - "However," Replied the universe, "the fact has not created in me a sense of obligation."
Oud 26-10-2006, 23:24
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 26-10-2006 @ 20:13 :
Je unitframes zijn te relaxed...


Ik heb dringend een fijne raidwindow ding nodig, ik word gek van elke keer mijn CT_Raid pull out windows goed te zetten...

Tijdje gehealed met alleen Emergency monitor... Maar dat was ook niks .
AG_unitframes... heeft ingebouwde raidframes
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 26-10-2006, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Luminon schreef op 27-10-2006 @ 00:05 :
Maaarrrr...
In BC heb je waarschijnlijk veel grotere heals nodig (mensen hebben relatief veel meer HP en door de lagere raid size moeten vooral de tank healers meer werk doen). En passeert HL FoL niet in Health per mana bij een zeer grote hoeveelheid +healing vanwege de grotere spelldamage coefficient van HL?
Nee, zoals ik al zei ligt het bij de schaling niet aan de spelldamage coefficient, wat overigens een veel voorkomende misvatting is, maar is de variabele van belang mana cost/cast time. Hoger is slechter hiervoor.

Vergelijk:
FoL rank 6: 140 mana, 1.5 sec cast -> 93,33...
HL rank 9: 660 mana, 2.5 sec cast -> 264

Deze waarde kun je opvatten als "de hoeveelheid mana die je nodig hebt om gebruik te maken van 1/3.5 deel van je +healing".

Zoals je ziet schaalt FoL rank 6 bijna 3 keer zo goed met +healing als de huidige max rank (AQ boek) van HL. (hierbij overigens aangetekend dat BoL voor HL wat gunstiger is) Het gaat hier dus om mana efficiency. Als je louter kijkt naar de absolute waarde van healing die erbij komt bij continu spammen, is die voor alle heals met een cast tijd lager dan 3.5 sec gelijk (talents niet meegerekend).

Je ziet ook meteen waarom downranken zin heeft - de mana cost gaat omlaag, terwijl de cast time (meestal) gelijk blijft. Dat heeft een positief effect op de mana efficiency, en dat uit zich in een lagere waarde van die variabele.


Of je verder grotere heals nodig hebt in BC, is de vraag. We zullen zien.
Oud 26-10-2006, 23:53
Luminon
Avatar van Luminon
Luminon is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 27-10-2006 @ 00:42 :
<verhaal>
Ah, zo had ik het nog nooit bekeken. Iedereen heeft het altijd maar over HPM, maar als je het zo bekijkt heeft dat inderdaad weinig zin. (Hoewel, straks met wisdom en mana tide en wie weet wat nog meer kun je misschien wat meer mana gebruiken)
Citaat:
grl schreef op 26-10-2006 @ 00:23 :
Wel prettig maar ik wil alle groups zien voor healing. En daardoor wordt het sowieso een puinhoop =)
Als je raid frames in de weg zitten kun je altijd nog een stuk van je beeld afsnijden met ct_viewport en je frames in het vrijgekomen gebied zetten.
__________________
A man said to the Universe: "Sir, I exist!" - "However," Replied the universe, "the fact has not created in me a sense of obligation."

Laatst gewijzigd op 27-10-2006 om 02:14.
Oud 27-10-2006, 09:24
Verwijderd
BloodElfMalePissed09 - Winamp

"We're allied with the Tauren? Fantastic! We'll be having steak twice a week."
Oud 27-10-2006, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Luminon schreef op 27-10-2006 @ 00:53 :
Ah, zo had ik het nog nooit bekeken. Iedereen heeft het altijd maar over HPM, maar als je het zo bekijkt heeft dat inderdaad weinig zin. (Hoewel, straks met wisdom en mana tide en wie weet wat nog meer kun je misschien wat meer mana gebruiken)
Ja, er komen behoorlijk wat extra mechanismen om meer mana te krijgen, bijvoorbeeld ook dat nieuwe shadow priest ding. Maar of dat genoeg is om de decimatie van de mana efficiency goed te maken...
Oud 27-10-2006, 11:20
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
sexodar emote removed
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 27-10-2006, 21:45
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Zonet onze eerste legendary bindings zien droppen van Geddon.

Onze MT was zo vriendelijk om ze in ontvangst te nemen.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Oud 28-10-2006, 07:56
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
leuk kan ie zich gaan ergeren dat de anderen nooit droppen
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 28-10-2006, 08:45
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 28-10-2006 @ 08:56 :
leuk kan ie zich gaan ergeren dat de anderen nooit droppen
Of dat ie thunderfury zelfs misschien aan het vendorren komt als TBC uitkomt ( dag arcanite bars + elementuim ores ).
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 28-10-2006, 10:19
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
We gaan pas craften als de tweede bindings droppen.. maar we zijn nu MC een beetje zat geworden dus waarschijnlijk gaan we snel door naar BWL waar we nog snoeihard wipen op Razorgore.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Oud 28-10-2006, 15:45
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Big Boi schreef op 28-10-2006 @ 11:19 :
We gaan pas craften als de tweede bindings droppen.. maar we zijn nu MC een beetje zat geworden dus waarschijnlijk gaan we snel door naar BWL waar we nog snoeihard wipen op Razorgore.
Hmja je kunt dat ding ook alleen maar craften als je beide bindings en allemaal die andere shizzle hebt .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 28-10-2006, 15:46
Luminon
Avatar van Luminon
Luminon is offline
Citaat:
skeleton schreef op 28-10-2006 @ 09:45 :
Of dat ie thunderfury zelfs misschien aan het vendorren komt als TBC uitkomt ( dag arcanite bars + elementuim ores ).
Ze hadden 'm aan een rogue moeten geven, supersnelle offhands worden ftw in de expansion.
__________________
A man said to the Universe: "Sir, I exist!" - "However," Replied the universe, "the fact has not created in me a sense of obligation."
Oud 28-10-2006, 16:51
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
if als ze veel geluk hebben genieten ze van voor dat nivau imba aggro generation =)
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 28-10-2006, 17:25
Luminon
Avatar van Luminon
Luminon is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 28-10-2006 @ 17:51 :
if als ze veel geluk hebben genieten ze van voor dat nivau imba aggro generation =)
Heh, nou vraag ik me opeens af of BoS en TaT gaan stacken. Wat wordt jouw spec in de expansion trouwens?
__________________
A man said to the Universe: "Sir, I exist!" - "However," Replied the universe, "the fact has not created in me a sense of obligation."
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #42 deel 2
Yoshimare
500 15-12-2007 15:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13.