Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2006, 10:02
Kaater
Avatar van Kaater
Kaater is offline
Heb net 300 euro binnen gekregen, en de verleiding is nu zo groot om naar de stad te gaan, en winkels te zoeken waar ze em weer hebben Maar het zal wel beter zijn als ik een week wacht tot ik er salaris bij heb, kan ik er meteen wii play en red steel bijkopen
__________________
That's not funny, my brother died that way!
Advertentie
Oud 21-12-2006, 10:05
Verwijderd
Batterijen zijn inderdaad niet heel handig. Als m'n batterijen leeg zijn, ga ik voor oplaadbare.

Maar verder vermaak ik me nog opperbest met de Wii. Ik sport nog iedere dag, ik wil pro worden bij boksen En Zelda is écht verschrikkelijk gaaf. Ik heb nu iets meer dan 7 uur gespeeld dus doe het lekker rustig aan
Oud 21-12-2006, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Kaater schreef op 21-12-2006 @ 11:02 :
Maar het zal wel beter zijn als ik een week wacht tot ik er salaris bij heb, kan ik er meteen wii play en Zelda bijkopen

Citaat:
Andijvie schreef op 21-12-2006 @ 11:05 :
Batterijen zijn inderdaad niet heel handig. Als m'n batterijen leeg zijn, ga ik voor oplaadbare.

Maar verder vermaak ik me nog opperbest met de Wii. Ik sport nog iedere dag, ik wil pro worden bij boksen En Zelda is écht verschrikkelijk gaaf. Ik heb nu iets meer dan 7 uur gespeeld dus doe het lekker rustig aan
vind het persoonlijk wel jammer dat je voor dat boksen ook die nunchuck nodig hebt. Die kreeg ik er immers niet bij toen ik wii play kocht, dus daar heb ik er nog maar eentje van. dus samen boksen zit er nog niet in, terwijl dat me wel grappig lijkt juist
Verder ben ik braaf bezig met Wii play alle gouden medailles te halen, hoewel dat bij sommige games wel vies tegenvalt.. voor dat laserhockey vind ik de remote veelste gevoelig(maar ja, dat moet eigenlijk goed zijn denk ik), ik vlieg het halve scherm door en het balletje gaat dan vrolijk rechtdoor..

Laatst gewijzigd op 21-12-2006 om 10:12.
Oud 21-12-2006, 10:41
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Je kunt de sensitivity toch gewoon instellen? Heb al 3 gouden medailles op Wii-play

Wat heeft Ping-Pong lang geduurt. 2 keer bij 98 falen

Edit: Mischien een idee voor een algemeen Twilight princess (Wii) topic??? Heb namelijk al veel dingen gevonden.

Edit 2 : Er komt toch een batterypack/accu uit voor de Remote? Weet iemand wanneer?
__________________
A good student will always teach the teacher

Laatst gewijzigd op 21-12-2006 om 10:43.
Oud 21-12-2006, 11:07
Kaater
Avatar van Kaater
Kaater is offline
@Thijs dar ben ik nog niet over uit, een van de 2 iig
Oh well, hoor ik net dat zo'n beetje de hele binnenstad gesloten is ivm een stroomstoring
__________________
That's not funny, my brother died that way!
Oud 21-12-2006, 15:47
TommytheCat
Avatar van TommytheCat
TommytheCat is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 18-12-2006 @ 16:18 :
Die heb ik ook gezien, maar de cube controller viel daar juist niet bij. Dacht ik zo
De review op IGN bevestigt dat je de Cube controller gebruiken kunt.
__________________
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back, he's really going to want to see a fucking cross?"
Oud 21-12-2006, 16:50
Kaater
Avatar van Kaater
Kaater is offline
Heb em toch gekocht vanmiddag Nergens meer te krijgen, maar godzijdank voor de mensen die na het reserveren em niet ophalen

Nu alleen nog maar wii sports, maar koop volgende week zelda of red steel.
__________________
That's not funny, my brother died that way!
Oud 21-12-2006, 18:36
Verwijderd
of allebei
Oud 21-12-2006, 18:38
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Na veel zoeken heb ik er vanmiddag ook een gevonden en aangeschaft Ik hoop nu alleen echt dat ik Zelda met sinterklaas/kerst krijg en anders is dat het eerste wat ik aanschaf als de winkels weer open zijn.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 21-12-2006, 18:48
Kaater
Avatar van Kaater
Kaater is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 21-12-2006 @ 19:36 :
of allebei
Uiteindelijk wel Maar ik zit nog te bedenken welke eerst.
Hoe is dat Wii-play eigenlijk?
__________________
That's not funny, my brother died that way!
Oud 21-12-2006, 19:00
Verwijderd
Ik heb zelda vandaag ook gehaald.. probleem is dat mn Wii thuis staat(bij mn ouders), dus dat wordt morgen pas spelen..

het valt me eigenlijk op dat ook 'iedereen' red steel gaat halen, terwijl het voglens de critici nogal ruk is.. maar zo te zien bevalt het de meesten wel aardig?
misschien moet ik die dan ook maar eens gaan zoeken later..

Citaat:
Kaater schreef op 21-12-2006 @ 19:48 :
Uiteindelijk wel Maar ik zit nog te bedenken welke eerst.
Hoe is dat Wii-play eigenlijk?
mwoah, achteraf valt het wat tegen.. maar die 10euro is het wel waard(controller+10euro dus he).. maar een volwaardig spel zou ik het never noemen, en meer is het eigenlijk ook niet waard..
de minigames zijn wel leuk, maar echt meer om gewoon aan je controller te wennen en een paar x te spelen.. er zit verder niet zoveel lol aan.. ja je kan het samen spelen, dat geeft nog wel wat fun, vooral met duckhunt en dat pong..
maar als je het neit koopt omdat je een controller koopt(dus samen), dan is het een beetje zonde van je geld, vind ik..

Laatst gewijzigd op 21-12-2006 om 19:02.
Oud 21-12-2006, 19:28
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 21-12-2006 @ 11:41 :


Wat heeft Ping-Pong lang geduurt. 2 keer bij 98 falen
Das echt naar

Ping pong is de enige die ik redelijk vaak doe, maar dan ook alleen multi player
Tanks gaat daar denk ik ook nog wel bij komen als ik een 2e nunchuck heb.
Ik heb tot nu toe alleen goud bij pingpong en schieten, maar ik vind bijna al die mini games gewoon niet leuk dus zie het niet gebeuren dat ik nog veel gouden medailles ga halen, zie het eigen niet eens gebeuren dat ik Uberhaupt nog ooit ga vissen of mii zoeken

Citaat:
Hoe is dat Wii-play eigenlijk?
Ik heb er 2.50 voor betaald(VIG kaart ) en dat is het nog maar net waard , zoals je eigenlijk hierboven ook al had kunnen lezen
Oud 21-12-2006, 19:48
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Is Avatar niet een vet spel eigenlijk? Heb er net een filmpje van gezien, en lijkt me best tof..

http://www.gamespot.com/wii/action/a...der/index.html

*moet nog steeds kerstcadeautje bedenken en kmag geen geld vragen*
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 21-12-2006, 19:51
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 21-12-2006 @ 20:28 :
Das echt naar

Ping pong is de enige die ik redelijk vaak doe, maar dan ook alleen multi player
Tanks gaat daar denk ik ook nog wel bij komen als ik een 2e nunchuck heb.
Ik heb tot nu toe alleen goud bij pingpong en schieten, maar ik vind bijna al die mini games gewoon niet leuk dus zie het niet gebeuren dat ik nog veel gouden medailles ga halen, zie het eigen niet eens gebeuren dat ik Uberhaupt nog ooit ga vissen of mii zoeken

Ik heb er 2.50 voor betaald(VIG kaart ) en dat is het nog maar net waard , zoals je eigenlijk hierboven ook al had kunnen lezen
ik vind dat vissen best leuk Ik heb goud bij, duckhunt, koeienracen en met die Mii belleblaasbellen. En bij de rest zilver of brons.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 21-12-2006, 19:54
Verwijderd
Citaat:
freakinaround schreef op 21-12-2006 @ 20:51 :
ik vind dat vissen best leuk Ik heb goud bij, duckhunt, koeienracen en met die Mii belleblaasbellen. En bij de rest zilver of brons.
dat bellenblaas-spel is uitermate frust, vooral op het laatst als ze zo supersnel achter mekaar komen.. en dan druk ik altijd fijn A als ik net B moet hebben ofzo.. maar verder is het wel leuk ja..
ook rustgevend deuntje..

Dat avatar lijkt me persoonlijk nogal ruk, ik heb het ook al zien liggen voor de GC, waarom dan voor de Wii kopen(okeej, zelda uitgezonderd).. en alleen al het feit dat het is afgeleid van een tekenfilm beloofd over het algemeen weinig goeds.. maar misschien is dit een uitzondering op de regel? hoewel de 5.6 dat niet onderbouwt.
Oud 21-12-2006, 19:54
Kaater
Avatar van Kaater
Kaater is offline
super monkey ball:banana blitz lijkt me ook wel gaaf. Vond monkey ball @ game cube van een maat van me altijd wel leuk, en die op de DS vind ik helemaal super
En natuurlijk weer dik veel mini games erbij.
__________________
That's not funny, my brother died that way!
Oud 21-12-2006, 19:55
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 21-12-2006 @ 20:48 :
Is Avatar niet een vet spel eigenlijk?
Nee

En vissen werkt naar mijn gevoel net niet lekker, net als koeien racen trouwens

Je kunt voor kerst natuurlijk ook een classic controler vragen en een cube spel, kun je betere spellen vinden dan wat er momenteel voor de wii te krijgen is
Oud 21-12-2006, 19:57
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Kaater schreef op 21-12-2006 @ 20:54 :
super monkey ball:banana blitz lijkt me ook wel gaaf. Vond monkey ball @ game cube van een maat van me altijd wel leuk, en die op de DS vind ik helemaal super
En natuurlijk weer dik veel mini games erbij.
MB:BB is als ik de verhalen mag geloven een super spel, alleen de mini games(die juist bij 1 en 2 zo tof waren) schijnen nu ruk te zijn
Oud 21-12-2006, 20:04
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 21-12-2006 @ 20:54 :
dat bellenblaas-spel is uitermate frust, vooral op het laatst als ze zo supersnel achter mekaar komen.. en dan druk ik altijd fijn A als ik net B moet hebben ofzo.. maar verder is het wel leuk ja..
ook rustgevend deuntje..

Dat avatar lijkt me persoonlijk nogal ruk, ik heb het ook al zien liggen voor de GC, waarom dan voor de Wii kopen(okeej, zelda uitgezonderd).. en alleen al het feit dat het is afgeleid van een tekenfilm beloofd over het algemeen weinig goeds.. maar misschien is dit een uitzondering op de regel? hoewel de 5.6 dat niet onderbouwt.
hm.. maar in t filmpje ziet er best vet uit.. beetje diablo achtig.. ofzo.. maar dan met een team..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 21-12-2006, 20:07
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 21-12-2006 @ 20:55 :
Nee

En vissen werkt naar mijn gevoel net niet lekker, net als koeien racen trouwens

Je kunt voor kerst natuurlijk ook een classic controler vragen en een cube spel, kun je betere spellen vinden dan wat er momenteel voor de wii te krijgen is
ik (me zusje) heb al een gamecube + controllers

ik zat anders te denekn aan hotel dusk room 215 voor de ds.. maar die komt pas 31 dec uit..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 21-12-2006, 22:44
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik las zonet een stuk over super monkey ball en in zekere zin klonk het wel boeiend, hoewel ik nog nooit een monkey ball gespeelt heb. Iemand er wel ervaring mee (en dan specerfiek de wii versie)?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 21-12-2006, 22:58
Verwijderd
Ik heb het op de cube gespeeld, en ik vond het super irritant, ik donderde er altijd vanaf.
maar dat lag dus meer aan mij, zulk soort behendigheids-spelletjes zijn mijn ding niet..

Het lijkt mij wel leuk om zoiets met de Wii controller te spelen, hoewel het misschien wel lastig wordt om de hele tijd precies die bal te besturen..
Oud 21-12-2006, 23:54
Verwijderd
Van Wii Play vind ik dat spelletje met die tanks erg leuk om met z'n tweetjes te spelen (kan ook zonder nunchucks!). Duckhunt is ook wel leuk. De rest is niet zo boeiend. Maar goed, voor 10 euro krijg je het bij een controller, daar is het wel leuk voor. Sowieso is het wel geschikt om iemand even snel te laten wennen aan een remote, alle mogelijkheden komen langs in die 9 spelletjes, wel geinig om eens gedaan te hebben

Zelf kijk ik erg uit naar Animal Crossing - lijkt me vooral cool vanwege online mogelijkheden, dat lijkt zo eindeloos. En verder wacht ik nog even af. Ik hou nu erg van non-games en mini-games, dus misschien vind ik de Wario die in januari komt wel wat.
Oud 22-12-2006, 00:01
Verwijderd
mwoah, dan zit ik eigenlijk meer op de nieuwe mario party te wachten..
ik heb alleen deel 1 ervan(al die achterlijke vervolgen daargelaten), en die was eigenlijk toch best wel meesterlijk, dus ik heb er wel vertrouwen in dat ze ook met de wii-mote supervette mini-games weten te maken, die WEL boeien..
maar met wario is dat ws ook wel zo natuurlijk, komt toch van dezelfde bakker zo'n beetje..
Oud 22-12-2006, 09:10
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 22-12-2006 @ 00:54 :
Ik hou nu erg van non-games en mini-games, dus misschien vind ik de Wario die in januari komt wel wat.
Ik zou die game sowieso effe testen voor ik em zou kopen, nogal 'extreem'

Ik kijk zelf ook uit naar mario party, die games zijn altijd wel tof en als het ze lukt de serie nieuw leven in te blazen met die wiimote kan het erg vet worden
En hij kan dan wel van de zelfde bakker komen, warioware games zijn echt micro games terwijl mario party mini games zijn, speelt echt heel anders
Oud 22-12-2006, 10:49
Wijzerplaat
Avatar van Wijzerplaat
Wijzerplaat is offline
De Wii webbrowser is nu te downloaden.
Oud 22-12-2006, 11:25
TommytheCat
Avatar van TommytheCat
TommytheCat is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 22-12-2006 @ 10:10 :
Ik zou die game sowieso effe testen voor ik em zou kopen, nogal 'extreem'
You can't go wrong with Wario Die zou ik elke dag boven Mario Party verkiezen.
__________________
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back, he's really going to want to see a fucking cross?"
Oud 22-12-2006, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Wijzerplaat schreef op 22-12-2006 @ 11:49 :
De Wii webbrowser is nu te downloaden.
ah vet, vanavond als ik thuis ben eens proberen..
werkt ie beetje leukig?

Citaat:
metroidminded schreef op 22-12-2006 @ 10:10 :
Ik zou die game sowieso effe testen voor ik em zou kopen, nogal 'extreem'

Ik kijk zelf ook uit naar mario party, die games zijn altijd wel tof en als het ze lukt de serie nieuw leven in te blazen met die wiimote kan het erg vet worden
En hij kan dan wel van de zelfde bakker komen, warioware games zijn echt micro games terwijl mario party mini games zijn, speelt echt heel anders
nou ja, ik denk dat dat ze wel lukt.. en het feit dat ze er een jaartje mee wachten geeft me hoop. Het eerste spel was gewoon best uitermate verslavend en nieuw. Al die opvolgers zijn gewoon uitmelkertjes, maar ik denk dat als ze er even goed voor gaan zitten, dat ze best met iets heel moois kunnen komen..

Laatst gewijzigd op 22-12-2006 om 14:30.
Oud 22-12-2006, 15:24
Kaater
Avatar van Kaater
Kaater is offline
Vandaag Red Steel even gespeeld, en toen maar meteen gekocht Vond em zo gaaf
__________________
That's not funny, my brother died that way!
Oud 22-12-2006, 16:07
Verwijderd
Ik zit nu op m'n wii, en dat werkt vrij oké. Typen is wel traag, natuurlijk, maar een beetje surfen is leuk, snel ook en filmpjes kijken ook
Oud 22-12-2006, 18:05
Kaater
Avatar van Kaater
Kaater is offline
Ik ben nog niet online geweest met mn wii, heb hier geen draadloos internet
Maar wat is precies de bedoeling met die sterren en points waarover ik hier heb gelezen?
__________________
That's not funny, my brother died that way!
Oud 22-12-2006, 18:14
Kaater
Avatar van Kaater
Kaater is offline
Dit is trouwens wel hippe shizzle, denk dat ik em tegen de die tijd wel ga aanschaffen
__________________
That's not funny, my brother died that way!
Oud 22-12-2006, 19:06
Verwijderd
Net even fijn geinternet met mn Wii, best vet..

gewoon voor de lol erbij is dat best wel leuk, maar inderdaad, typen gaat langzaam, en verder ook niet meer dan een gimmick..

Ben nu zelda aan het spelen, al een heel kwartier, en tot nu toe bevalt het wel.
hoewel ik de beginstukken altijd uitermate traag/saai vind
Oud 22-12-2006, 19:14
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Hah, Zelda is echt gaaf! Besturing gaat erg makkelijk! Net klaar met de eerste tempel. Baas was wel erg easy.

Die accu is goed nieuws trouwens!
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 22-12-2006, 20:32
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Wewt gister een wii gehaald met Zelda en Rayman, allebei topgames.

Vind de opera browser opzich wel grappig maar het werkt nog niet echt naar behoren, dus erg veel zal ik em niet gebruiken.
__________________
They came...from...behind!
Oud 22-12-2006, 21:46
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Ik wil nu weer verder spelen maar heb helaas een probleempje.
De wiimotes worden niet meer ontvangen door de wii
Opnieuw synchen werkt dus ook niet (al geprobeerd).

Iemand een idee?
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 22-12-2006, 23:06
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Captain N schreef op 22-12-2006 @ 21:32 :
Wewt gister een wii gehaald met Zelda en Rayman, allebei topgames.
Rayman een topgame? Ik mag hopen dat mini game games als mario party hier wel over heen komen
Geef toe dat het niet slecht is voor een launch game, net als red steel
Oud 23-12-2006, 10:19
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
ach topgame, het is iig erg vermakelijk bij gebrek aan warioware of mario partie :]
__________________
They came...from...behind!
Oud 23-12-2006, 12:05
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef op 22-12-2006 @ 22:46 :
Ik wil nu weer verder spelen maar heb helaas een probleempje.
De wiimotes worden niet meer ontvangen door de wii
Opnieuw synchen werkt dus ook niet (al geprobeerd).

Iemand een idee?
Ik van alles geprobeerd, ga even weg, kom terug en mijn broer zit Wii Sports te spelen.
"Gewoon op de reset-knop gedrukt".
Ach, laat maar weer zien hoe weinig verstand ik van alles heb
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 23-12-2006, 18:59
Verwijderd


Ik heb ook een keertje gehad dat ze niet meer reageerden, ik had de Wii gewoon aangezet, had het Mii-kanaal gekozen en toen werkte hij ineens niet meer. Opnieuw synchen ook niet, heb hem even uitgezet, weer aan, toen bij de Health & Safety screen opnieuw gesyncht en dat werkte.

Wel zijn m'n eerste batterijen al leeg, dat ging toch vrij snel Oplaadbare zijn onderweg, gelukkig Die koop ik zo snel mogelijk.
Oud 23-12-2006, 19:04
Verwijderd
Hm, ik had gister mn eerste echte crash met mn wii, terwijlj ik aan het internetten was.. adresje ingetikt, even wachten, bleef ie haken, kon nog wel mn muis(hand) bewegen, maar niks reageerde meer, en t geluid bleef haken(dat tikje als je over een knopje beweegt)..
reset reageerde hij niet op, pas toen ik de stroom eraf haalde ging ie weer gewoon vrolijk daarna verder..

maar nu werkt alles gelukkig weer
met zelda ben ik nu bij de eerste tempel, heb nog niet echt het gevoel dat ik er heel snel doorheen vlieg, maar dat kan denk ook komen omdat ik pas net speel..
Oud 23-12-2006, 19:08
Verwijderd
Het internetchannel zit echt nog vol bugs, geloof ik, ik ben al twee keer blijven hangen (het handje doet dan ook niets meer), even de aanknop een tijdje ingedrukt houden, en alles werkt weer prima.
Oud 23-12-2006, 19:26
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Mja ik heb er ook last van, ook dat ie op random momenten terug gaat naar vorige paginas.
Maargoed tis nog maar een beta.
__________________
They came...from...behind!
Oud 23-12-2006, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Captain N schreef op 23-12-2006 @ 20:26 :
Mja ik heb er ook last van, ook dat ie op random momenten terug gaat naar vorige paginas.
Maargoed tis nog maar een beta.
Ja, inderdaad, dat is ook vervelend. Alsof die nog ergens er onder liggen ofzo, zo lijkt het, soms flikkert hij ineens even naar een oude pagina en dan weer terug. Heel bizar
Oud 23-12-2006, 20:03
Verwijderd
Aan de andere kant, ik ging net wel gewoon op youtube een halve film kijken via mn Wii.. okeej, beeld is ruk, en t haalt het natuurlijk niet bij gewoon dvd, maar qua gimmick is het wel superleuk..

ondertussen heb ik al een hekel gekregen aan midna, dat kind is net zo arrogant als navi vroeger.. pff..
en ik denk ook altijd nogsteeds dat als ik navi(of iig, mn feetje) langs zie vliegen naar een object, dat dat dan iets belangrijks is(zoals ze vroeger dus altijd deed), en dan bedenk ik me een tel later, dat ik dat zelf gewoon was die mn remote bewoog over het scherm..
Oud 23-12-2006, 20:17
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Dit is trouwens wel tof om in de gaten te houden, wii media center.
http://www.redkawa.com/mediacenters/wiimediacenterx/
__________________
They came...from...behind!
Oud 23-12-2006, 21:29
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Boy, wat ben ik blij dat ik hem nog niet gekocht heb. Als ik hem eenmaal heb staan, wil ik zonder problemen kunnen gamen en surfen.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 23-12-2006, 22:15
Boebsie
Boebsie is offline
Ik heb hem vandaag gespeeld vind het eerlijk gezegd tegen vallen. Het is leuk voor een uurtje en dan heb je het wel weer gezien. Die wii controller werkt helemaal niet lekker, ik had echt gedacht dat je bewegingen soepel zouden worden getraceerd, dus not. Het voelt heel onnatuurlijk aan en dit ligt absoluut niet aan de huidige technologie, bewegingen zijn volledig traceerbaar met sensoren. Maar ik vermoed dat deze technologie wel te duur is voor een console.

Ik moet wel zeggen heb zelda ff gezien en gespeeld, Wow wow en nog eens wow. Als meer van dat soort spellen worden gemaakt, is de wii wel het overwegen waard. Wat een prachtspel, gekke is qua resolutie en dergelijke is het achterhaald, maar het is de op 1 of andere manier toch mooi. Mooier als de huidige games, zal wel liggen aan de prachtige fantasy sfeer die wordt neergezet. Zo horen games te zijn.

Wii qua gameplay tho --> totaal niet baanbrekend.
Oud 23-12-2006, 22:58
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Niet om lullig over te komen, maar heb je het wel goed gedaan dan?
Mijn kamer is al 3 dagen bezet door mensen die constant op dat ding zitten te spelen en de opzet van wii sports is dan mss niet helemaal natuurgetrouw aan je eigen bewegingen, het werkt allemaal perfect naar behoren en is IMO wel wat meer dan slechts een uurtje vermaak.

Wat de gameplay betreft vind ik het wel degelijk een toevoeging, ik heb hier ook een 360 staan en het is een prachtig apparaat, maar het kan niet tippen aan hoe leuk het is om met de wii bezig te zijn vind ik.

Wat zelda betreft was ik eigenlijk wat teleurgestelt in het begin ...had net een week achter elkaar gears of war gespeelt en als je dan ineens Zelda opstart valt die grafisch achterstand wel op..maargoed het blijft een grafisch lekkere game om naar te kijken en het is Zelda dus daar kijk je ook makkelijk overheen

Citaat:
Boy, wat ben ik blij dat ik hem nog niet gekocht heb. Als ik hem eenmaal heb staan, wil ik zonder problemen kunnen gamen en surfen.
Dit is wel een suffe opmerking..., de games werken gewoon goed en om de wii nou enkel op de functionaliteit van de browser te overwegen is een beetje raar natuurlijk.
__________________
They came...from...behind!
Oud 24-12-2006, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Captain N schreef op 23-12-2006 @ 23:58 :
Wat de gameplay betreft vind ik het wel degelijk een toevoeging, ik heb hier ook een 360 staan en het is een prachtig apparaat, maar het kan niet tippen aan hoe leuk het is om met de wii bezig te zijn vind ik.
kan niet anders dan het hier helemaal mee eens zijn..
mn 360 staat hier alweer een week stof te vergaren sinds ik mn Wii heb gekocht, terwijl ik nog 3 spellen ehb staan die ik uit moet spelen..
Het enige pluspunt van de xbox is nu eigenlijk alleen nog de dvd-speler, maar dat is ook een kwestie van tijd.

Citaat:

Dit is wel een suffe opmerking..., de games werken gewoon goed en om de wii nou enkel op de functionaliteit van de browser te overwegen is een beetje raar natuurlijk.
Inderdaad, en sowieso, nintendo wilde een spelcomputer maken, geen halfpc-half-spelding zoals de ps3 en de xbox zijn geworden. Dus ik vind het sowieso al 'gek' dat er uberhaupt een browser en een weerkanaal op zitten. Want dat heeft nou niet bijster veel met de games te maken. ik zie het dus meer gewoon als een leuke toevoeging, maa rhet zal me niet echt uitmaken als vanaf morgen het weerkanaal alleen nog maar in pimpelpaars kan vanwege een bug ofzo..

Laatst gewijzigd op 24-12-2006 om 12:37.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Nintendo revolution
Captain N
500 08-12-2006 18:14
Lifestyle sneakers.....
Fossilsurf
27 10-11-2005 16:07
Games Topmomenten uit je gamecarriere
Daboman
152 26-08-2005 21:41
Muziek Dump de playlist
mmuddy
83 17-06-2004 00:06
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 12:11
Drugs & Alcohol Flippen!
Junkfood Junkie
18 11-06-2002 13:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:05.