Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2007, 16:51
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
gruul is wel weer een lekker voorbeeld. dat is een raid. in raids ga je altijd oom na een tijd. in 5mans niet/is je pot toch nooit constant op cd

en nee. fuck raids voorlopig voor mij
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Advertentie
Oud 02-03-2007, 17:20
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Hoi Paperz, lezen!
Zei ik niet letterlijk precies dat qua raids ik nog geen uitspraak doe?
Raids is wellicht een ander verhaal, dat merk ik nog wel.
Oh ja, inderdaad, dat heb ik inderdaad net gepost

Als je tijdens raids net zo goed oplet wordt dat nog wat
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 03-03-2007, 10:28
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Ymir schreef op 02-03-2007 @ 18:20 :
Hoi Paperz, lezen!
Zei ik niet letterlijk precies dat qua raids ik nog geen uitspraak doe?
Raids is wellicht een ander verhaal, dat merk ik nog wel.
Oh ja, inderdaad, dat heb ik inderdaad net gepost

Als je tijdens raids net zo goed oplet wordt dat nog wat
Moest dat nou in roze?
__________________
Altijd nuchter
Oud 03-03-2007, 13:10
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 03-03-2007 @ 11:28 :
Moest dat nou in roze?
wrs zijn favoriete kleur
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 03-03-2007, 17:00
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 03-03-2007 @ 11:28 :
Moest dat nou in roze?
Roze en size 666, lijkt me duidelijk.

Verder jammer dat je niet hapt Paperz, al spreekt het wel voor je ;p
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 05-03-2007, 08:12
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Zo, overgestapt naar een betere guild met mijn main hoop ik. In ieder geval een stuk meer mensen van rond de level 60-70. Jammere is dat ze misschien over een tijdje gaan raiden en dan weet ik niet of ik d'r bij kan blijven. Maarja, dat zien we dan wel weer.

(Nog 200k XP tot level 65 )
__________________
Altijd nuchter
Oud 05-03-2007, 09:14
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Ding, eindelijk 70 .

Straks maar even m'n slowass windrider halen, gief 5 K gold ....... .

Gister overigens een vette quest chain gedaan, 9 quest in totaal, met mooie neck rewards ( beginquest dropte van een Fel Corrupter in BE );

http://www.thottbot.com/?qu=10912
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 05-03-2007, 13:52
Verwijderd
Citaat:
skeleton schreef op 05-03-2007 @ 10:14 :
Ding, eindelijk 70 .

Straks maar even m'n slowass windrider halen, gief 5 K gold ....... .

Gister overigens een vette quest chain gedaan, 9 quest in totaal, met mooie neck rewards ( beginquest dropte van een Fel Corrupter in BE );

http://www.thottbot.com/?qu=10912
gz

nice die moetk ook maar s doen ;x
ben nu aant arena'en met Lity, kutguildz, geen kloot te doen verder
Oud 05-03-2007, 14:19
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
betercore schreef op 05-03-2007 @ 14:52 :
gz

nice die moetk ook maar s doen ;x
ben nu aant arena'en met Lity, kutguildz, geen kloot te doen verder
Tetje zijn jullie nog niet begonnen aan Karazhan? ;D .
Binnekort maar eens samen wat instances runnen !

BTW nerf spell stealing mages; http://video.google.com/videoplay?do...47907101235447

Inflicts 74 to 48 fire dmg to all nearby enemies every 3 secs, does 100 % of your + bonus dmg, and stacks up to 6 times..... O_o
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent

Laatst gewijzigd op 05-03-2007 om 15:15.
Oud 05-03-2007, 14:50
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
skeleton schreef op 05-03-2007 @ 15:19 :
Tetje zijn jullie nog niet begonnen aan Karazhan? ;D .
Binnekort maar eens samen wat instances runnen !

BTW speal stealing mages; http://video.google.com/videoplay?do...47907101235447

Inflicts 74 to 48 fire dmg to all nearby enemies every 3 secs, does 100 % of your + bonus dmg, and stacks up to 6 times..... O_o
Typisch Faxmonkey , maar het werkt niet meer begreep ik.
__________________
Altijd nuchter
Oud 05-03-2007, 14:54
Verwijderd
Citaat:
skeleton schreef op 05-03-2007 @ 15:19 :
Tetje zijn jullie nog niet begonnen aan Karazhan? ;D .
Binnekort maar eens samen wat instances runnen !

BTW speal stealing mages; http://video.google.com/videoplay?do...47907101235447

Inflicts 74 to 48 fire dmg to all nearby enemies every 3 secs, does 100 % of your + bonus dmg, and stacks up to 6 times..... O_o
jawel, maar ik niet, Black morass failt zo hard xD

emeged nice ;x
Oud 05-03-2007, 14:58
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 05-03-2007 @ 15:50 :
Typisch Faxmonkey , maar het werkt niet meer begreep ik.
Joh
Oud 05-03-2007, 15:28
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
betercore schreef op 05-03-2007 @ 15:54 :
jawel, maar ik niet, Black morass failt zo hard xD

emeged nice ;x
U need a l33t tank .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 05-03-2007, 15:41
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
betercore schreef op 05-03-2007 @ 15:54 :
jawel, maar ik niet, Black morass failt zo hard xD

emeged nice ;x
black morass is lollig , enige fout ik ooit had was dat de pally (i r prot) niet kon tanken en de druid(lolresto) healde als shit. toen wisselden ze van rol en het ging zelfs goed
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 05-03-2007, 18:10
Thunder Child
Avatar van Thunder Child
Thunder Child is offline
Bah, mijn guild viel lichtelijk uit elkaar en nu zit ik in een guild waar ik de laagste level ben (44) van de mensen die geen alts zijn. Degene na mij is 56
En gister kreeg ik een fucking hengel die beter is dan mijn staff en alles wat ik op de AH kon vinden van wat ik kan gebruiken. Dus nou loop ik maar met me hengel rond
Ach het heeft wel stijl
__________________
For Pony
Oud 05-03-2007, 21:16
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Thunder Child schreef op 05-03-2007 @ 19:10 :
Bah, mijn guild viel lichtelijk uit elkaar en nu zit ik in een guild waar ik de laagste level ben (44) van de mensen die geen alts zijn. Degene na mij is 56
En gister kreeg ik een fucking hengel die beter is dan mijn staff en alles wat ik op de AH kon vinden van wat ik kan gebruiken. Dus nou loop ik maar met me hengel rond
Ach het heeft wel stijl
Fear my... fishing rod of destruction!
__________________
Altijd nuchter
Oud 06-03-2007, 10:48
Verwijderd
Ben nu ruim een maand aan het spelen, inmiddels lvl 36 Mage. Het schiet op . Ik begrijp alleen niet helemaal hoe het werkt met die bonus damage. Als ik bijvoorbeeld een ring equip met '+17 fire damage' betekent dat dan dat ik 17 meer fire damage doe bij iedere fire cast, of wordt de schade met 17% vermeerderd, of...hoe zit dat precies?
Oud 06-03-2007, 10:52
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
17%? Zou je willen

Een +17 fire damage item verhoogt inderdaad je damage met 17 punten, alleen hoeveel procent je daarvan daadwerkelijk krijgt is afhankelijk van de spell. Je kunt het percentage uitrekenen door de casttijd te delen door 3.5.

Fireball krijgt, als je verder geen talents besteed dus 3.5/3.5 = 100% van die 17 punten. Scorch krijgt maar 43%. Fireblast is instant, en instant (singel target) spells krijgen in princiepe evenveel als een 1.5s cast spell, dus ook 43%. Een fireblast die normaal 100 damage doet, hit dus voor 100 + 43%*17 = 107 damage. Lijkt niet veel bijzonders, maar het is enorm waardevol, omdat het je zowel je efficienty verhoogt (meer damage / mana) alsook je DPS (meer damage / second).
Oud 06-03-2007, 11:01
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
skeleton schreef op 05-03-2007 @ 10:14 :
Ding, eindelijk 70 .

Straks maar even m'n slowass windrider halen, gief 5 K gold ....... .

Gister overigens een vette quest chain gedaan, 9 quest in totaal, met mooie neck rewards ( beginquest dropte van een Fel Corrupter in BE );

http://www.thottbot.com/?qu=10912
Gratz!

Ik ben nu net 68 gedingt met m'n Draenei shaman en de rest van de guild is al druk bezig met Karazhan dus ik moet weer een beetje bijkomen. Al moet dat wel lukkn gezien de positieve reacties op het partyen met een shaman (Windfury totemzomg).

Ik hoop overmorgen uiteindelijk mijn flying mount te halen.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Oud 06-03-2007, 11:02
Verwijderd
Ok, bedankt voor je uitleg Ik neem aan dat hetzelfde principe dan ook geldt voor mijn resistances (+10 frost resistance)? Aangezien die nu nog allemaal op 0 staan moet ik daar ook maar eens aan gaan werken :\
Oud 06-03-2007, 11:05
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Laurens schreef op 06-03-2007 @ 12:02 :
Ok, bedankt voor je uitleg Ik neem aan dat hetzelfde principe dan ook geldt voor mijn resistances (+10 frost resistance)? Aangezien die nu nog allemaal op 0 staan moet ik daar ook maar eens aan gaan werken :\
Je kan best lang zonder resistances, zeker als je gebruik maakt van dampen magic. Gewoon zo veel damage doen dat ze niet veel spells kunnen gebruiken of counterspell inzetten.
__________________
Altijd nuchter
Oud 06-03-2007, 11:08
Verwijderd
Ok, bedankt Ik ben nog steeds aan het uitvinden hoe alles precies in elkaar steekt en hoe groot de effecten zijn, vooral met +intellect/stamina enz, maar met deze antwoorden moet ik een eindje komen
Oud 06-03-2007, 11:11
Verwijderd
http://www.wowwiki.com/Main_Page

check daar voor complete duidelijke uitleg hoe verschillende stats/resistance/whateverthefuck in elkaar steekt
Oud 06-03-2007, 12:31
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Laurens schreef op 06-03-2007 @ 12:08 :
Ok, bedankt Ik ben nog steeds aan het uitvinden hoe alles precies in elkaar steekt en hoe groot de effecten zijn, vooral met +intellect/stamina enz, maar met deze antwoorden moet ik een eindje komen

Als we even niet uit gaan van talents want die ken ik voor een mage niet goed:

1 stamina = 10hp
1 intellect = 15 mana

Resistance heb je eerlijk gezegd pas nodig als je gaat raiden, dus nog lang niet.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 06-03-2007, 15:39
Verwijderd
@ Reverend: gebookmarkt. Grl, bedankt.
Oud 06-03-2007, 16:12
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
skeleton schreef op 05-03-2007 @ 10:14 :
Ding, eindelijk 70 .

Straks maar even m'n slowass windrider halen, gief 5 K gold ....... .

Gister overigens een vette quest chain gedaan, 9 quest in totaal, met mooie neck rewards ( beginquest dropte van een Fel Corrupter in BE );

http://www.thottbot.com/?qu=10912
doe dan deze http://www.thottbot.com/beta?qu=-495

als je deze quests http://www.wowwiki.com/Greatmother_Geyah hebt gedaan

zodat je deze neck kan oppakken. http://www.thottbot.com/?i=59007


__________________
Derp
Oud 06-03-2007, 16:13
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
grl schreef op 06-03-2007 @ 13:31 :
Als we even niet uit gaan van talents want die ken ik voor een mage niet goed:

1 stamina = 10hp
1 intellect = 15 mana

Resistance heb je eerlijk gezegd pas nodig als je gaat raiden, dus nog lang niet.
resistance is vooral nuttig in pvp, het vermindert de crits die jij krijgt.
__________________
Derp
Oud 06-03-2007, 16:18
Verwijderd
Kan je beter voor resillience gaan. Het aantal items met degelijke resistance én stats is nihil.
Oud 06-03-2007, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 05-03-2007 @ 16:41 :
black morass is lollig , enige fout ik ooit had was dat de pally (i r prot) niet kon tanken en de druid(lolresto) healde als shit. toen wisselden ze van rol en het ging zelfs goed
Black Morass moet je ook niet doen met een pally tank, die moeten veel te veel drinken. Ik heb alle 5mans getankt, maar aan BM begin ik niet hoor.
Oud 06-03-2007, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 06-03-2007 @ 11:52 :
Je kunt het percentage uitrekenen door de casttijd te delen door 3.5.

Fireball krijgt, als je verder geen talents besteed dus 3.5/3.5 = 100% van die 17 punten.
Ik weet niet of dit is waar je op doelt, maar talents die de cast time verkorten hebben geen effect op de +spelldmg coefficient. Dus stel dat je een 3.5 sec spell hebt en een talent voor -0.5 sec cast time, is de coefficient nog steeds 100%.
Oud 07-03-2007, 07:48
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-03-2007 @ 20:59 :
Black Morass moet je ook niet doen met een pally tank, die moeten veel te veel drinken. Ik heb alle 5mans getankt, maar aan BM begin ik niet hoor.
guildruns in bm met protadins gaan toch prima. het was meer dat deze gast idd steeds oom was
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 07-03-2007, 08:35
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Lal ik heb BM laatst 4 X geprobeerd maar het wou maar niet lukken, m'n gear is nog te ruk om daar beetje normaal te kunnen tanken ( verder was onze party niet echt optimaal.. 2 rogues =/ ).

Ik zorg eerst wel dat ik mn Karazhan attunement afmaak tot aan BM, dan kan ik teminste die attunement daar halen én die qst van BM finishen.

BTW gief patch, ben wel eens benieuwd of ik met thunderclap een beetje aggro kan trekken wanneer ik 3 mobs tegelijk moet tanken :X .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 07-03-2007, 09:24
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
BM zuigt!!!!

Was ik blij er vanaf te zijn op mn Hunter nu heb ik een priest die BM als laatste nog moet doen voor kara attunement
__________________
Bruut for president (y)
Oud 07-03-2007, 09:46
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ik ben exalted en heb nu 0/4 drops die ik van cot wil... woppy
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 07-03-2007, 10:24
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik heb BM zelf nog maar 1 keer gedaan, Druid tank, Pala(ik) healer, Rogue, Mage en Lock maar aangezien het de eerste keer was dat we daar allemaal binnen waren en de Druid niet erg snugger was werd dat een enorme flop..

Ben van plan vandaag iig de Steamvaults te doen voor de 2nd key fragment en misschien dat ik ook nog voor de 3e ga vandaag maar als het geen guild run is begin ik er niet meer aan..

Gisteren heb ik bijvoorbeeld op mijn Priest (63, Shadow) een PUG gehad voor BF in Hellfire, 2 Druids (deels Feral, deels rest), ik dus als Shadowpriest (main healer wtf), een Fury Warrior en een Rogue..

Nou we hadden dus al 4 wipes voor we bij The Maker aan waren gekomen (deels door noob pulls van 1 van de druids, deels omdat niemand aggro van mij af kwam halen terwijl ik al redelijk moeite had om te healen omdat niemand echt duidelijk de MT ging zijn..)
Oud 07-03-2007, 10:36
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
De truuk is dat je een goede healer hebt en genoeg dps om de 2de baas down te krijgen voor de healer 't niet meer trekt.

Meestal doen wij het zo:
- Mage op adds alle waves (sinds ze iig op normal snel neer gaan)
- Zorg dat iedereen een Chrono-beacon heeft
- Bij de 1ste baas mocht je dps een beetje laag zijn, beacon droppen tussen baas en portal, zodat de mage kan focussen op boss
- Bij de 2de baas gooi desnoods tijdens de boss fight 3 beacons.. als je lage dps hebt hou je iig het shield redelijk omhoog op die manier..
- Voor de 3de baas de rest van je beacons gooien.. (anders is 't maar zonde)

Maar de 2de baas is gewoon een bitch als je lage dps hebt...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 07-03-2007, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 07-03-2007 @ 08:48 :
guildruns in bm met protadins gaan toch prima. het was meer dat deze gast idd steeds oom was
Ja natuurlijk is het wel te doen, maar het is niet optimaal. Als je een fatsoenlijke guild hebt met goede dpsers heb je ook meer tijd om downtime op te vangen.
Oud 07-03-2007, 11:15
Verwijderd
Citaat:
skeleton schreef op 07-03-2007 @ 09:35 :
Lal ik heb BM laatst 4 X geprobeerd maar het wou maar niet lukken, m'n gear is nog te ruk om daar beetje normaal te kunnen tanken ( verder was onze party niet echt optimaal.. 2 rogues =/ ).
Ik heb het gedaan met 2 rogues, zonder problemen. Het maakt ook niet zo uit, je moet gewoon 1 tank hebben, liefst een warrior of druid, 1 goede healer, liefst een paladin (minste downtime) en 3 goede dpsers waarvan minimaal 1 ranged voor de adds.
Oud 07-03-2007, 11:37
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-03-2007 @ 21:01 :
Ik weet niet of dit is waar je op doelt, maar talents die de cast time verkorten hebben geen effect op de +spelldmg coefficient. Dus stel dat je een 3.5 sec spell hebt en een talent voor -0.5 sec cast time, is de coefficient nog steeds 100%.

Klopt.

Als aanvulling: Als je spell in de basis 3 seconde (of langer) duurt, krijg je volle spelldmg. Ook als je talents of gear of wat dan ook hebt wat je spell korter maakt. Als je spell minder dan 3 seconde duurt krijg je maar gedeeltelijke spelldmg. (nml bij spells van 2 seconde krijg je 2/3 spelldmg) Instant spells gelden als 1,5 seconde spells.

Hoe het met dots berekend wordt weet ik nog niet.. daar achter aan gaan staat nog op m'n to-do list maar ik heb voorlopig genoeg andere dingen daar ook op staan.



Verder: Ik ben eindelijk 375 leatherworking! Het heeft me bijna 4k gold gekost (en daarmee dus voorlopig m'n epic mount) maar ik ben er! Helemaal blut nu Nu beginnen met grinden voor de epic tribal set.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 07-03-2007, 11:41
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 07-03-2007 @ 12:37 :
Klopt.

Als aanvulling: Als je spell in de basis 3 seconde (of langer) duurt, krijg je volle spelldmg. Ook als je talents of gear of wat dan ook hebt wat je spell korter maakt. Als je spell minder dan 3 seconde duurt krijg je maar gedeeltelijke spelldmg. (nml bij spells van 2 seconde krijg je 2/3 spelldmg) Instant spells gelden als 1,5 seconde spells.

Hoe het met dots berekend wordt weet ik nog niet.. daar achter aan gaan staat nog op m'n to-do list maar ik heb voorlopig genoeg andere dingen daar ook op staan.
Nee, de max is 3.5 seconde. Spells met basiscasttime tussen 1.5 en 3.5 sec krijgen een coëfficiënt van t/3.5, met t de casttijd. Dots zijn aangepast sinds TBC dus ik weet niet precies hoe dat nu zit. Spells die zowel healen als damagen krijgen een gehalveerde coëfficiënt, en spells die ook CC hebben of AoE krijgen ook verminderingen.
Citaat:
Verder: Ik ben eindelijk 375 leatherworking! Het heeft me bijna 4k gold gekost (en daarmee dus voorlopig m'n epic mount) maar ik ben er! Helemaal blut nu Nu beginnen met grinden voor de epic tribal set.
Grats. Ik heb mijn engineering op 355 laten staan, omdat er niks boeiends is helaas.
Oud 07-03-2007, 12:01
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
wij doen chronobeacons allemaal op de laatste baas, maar tja, wij zijn ook pro
__________________
Derp
Oud 07-03-2007, 12:01
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 07-03-2007 @ 12:41 :
[B]Nee, de max is 3.5 seconde. Spells met basiscasttime tussen 1.5 en 3.5 sec krijgen een coëfficiënt van t/3.5, met t de casttijd. Dots zijn aangepast sinds TBC dus ik weet niet precies hoe dat nu zit. Spells die zowel healen als damagen krijgen een gehalveerde coëfficiënt, en spells die ook CC hebben of AoE krijgen ook verminderingen.Grats. Ik heb mijn engineering op 355 laten staan, omdat er niks boeiends is helaas.

Oh ik dacht dat het 3 seconde was. Nja. Maakt verder ook niet zo ontzettend veel uit =) In principe is het in verhouding altijd hetzelfde.


En dank je Ik moet nu 36 primal air, 6 primal might en 3 primal nether gaan grinden. En 48 wind scales
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 07-03-2007, 12:04
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Heeft er iemand trouwens een werkende mirror? Ik krijg die patch niet voorbij 41%
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 07-03-2007, 12:19
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 07-03-2007 @ 13:01 :
wij doen chronobeacons allemaal op de laatste baas, maar tja, wij zijn ook pro
Dan kan je ze net zo goed niet gebruiken.. want als je pro bent dan staat 't shield nog +75% en de laatste baas is zo snel neer dat de mobs nooit die 75% wegkrijgen
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 07-03-2007, 12:22
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-03-2007 @ 21:01 :
Ik weet niet of dit is waar je op doelt, maar talents die de cast time verkorten hebben geen effect op de +spelldmg coefficient. Dus stel dat je een 3.5 sec spell hebt en een talent voor -0.5 sec cast time, is de coefficient nog steeds 100%.
Ik had het natuurlijk over de untalented casttimes.

Wat je zegt is niet helemaal waar. Een aantal van die talents veranderen ook je +spelldmg coefficient, imp. fireball en frostbolt doen dit dus helaas.
Oud 07-03-2007, 12:24
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
grl schreef op 07-03-2007 @ 12:37 :
Verder: Ik ben eindelijk 375 leatherworking! Het heeft me bijna 4k gold gekost (en daarmee dus voorlopig m'n epic mount) maar ik ben er! Helemaal blut nu Nu beginnen met grinden voor de epic tribal set.
Hoezo heeft dat je zoveel geld gekost dan? Heb je geen skinning?
Oud 07-03-2007, 12:26
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Chimera schreef op 07-03-2007 @ 13:24 :
Hoezo heeft dat je zoveel geld gekost dan? Heb je geen skinning?
Nope -_-

Ik heb enchanting op 361 dus ik vond het zonde om dat weg te gooien. Heeft me veel te veel geld en moeite gekost destijds. Dus het was kiezen epic mount of epic set. Aan de set heb ik meer (atm).
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 07-03-2007, 12:27
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Damn :X

Anyway, ik heb de patch hiervandaan:
http://wowpatches.de/wowpatches/incl...p&contentid=15

Was zo binnen. De blizzard tracker reageert helemaal niet.
Oud 07-03-2007, 12:35
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Chimera schreef op 07-03-2007 @ 13:27 :
Damn :X

Anyway, ik heb de patch hiervandaan:
http://wowpatches.de/wowpatches/incl...p&contentid=15

Was zo binnen. De blizzard tracker reageert helemaal niet.
Oh, dat ging erg snel. Dank
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 07-03-2007, 14:00
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Epic mount is toch overrated... alleen met gathering en PvP is 't mooi... voor de rest hoef je nergens snel te zijn -_-
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #42 deel 2
Yoshimare
500 15-12-2007 15:35
Games Het algemene Sims 2 topic #5
Miracle
500 30-01-2007 18:42
Games Welk spel heb jij als laatst gekocht?
Verwijderd
500 25-06-2006 22:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58.