Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2008, 16:44
AManApart
AManApart is offline
ik wil een keer pillen probeere.. maar na dat je ze ingenomen hebt .. wanner weet je dan bijna zeker dat je ouders het niet zien..? na hoeveel uur is dat ???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2008, 20:31
m!ke
Avatar van m!ke
m!ke is offline
Dat staat meestal op de bijsluiter
__________________
I'm switching my mind back into freak mode
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 21:54
Shade
Avatar van Shade
Shade is offline
Hoe oud ben je?..
Want echt als je onder de 18 bent raad ik het je sowieso zwaar af..
En als je het toch gaat doen lees dan heel goed van tevoren op internet wat de risico's zijn en hoe je deze zo klein mogelijk kan maken. (http://www.jellinek.nl/drugsvoorlich...chting&r=2&s=5)

Verder duurt het hoogtepunt van de trip zo'n 2 à 3 uur daarna wordt het steeds minder. Het is niet altijd aan mensen te zien. Pupillen worden wel erg groot dat is een herkenningspunt en als je pech hebt of veel neemt het knarsentanden.. verder is het vooral het gedrag waaraan je het kunt zien. Eerder dan 4 uur na inslag van de pil zou ik het risico in ieder geval niet nemen als je wilt vermijden dat mensen het aan je zien.
__________________
__________________________________________________________________
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 21:46
AManApart
AManApart is offline
ik ben 14 jaar.... 14 oktober word ik 15.. ik ken veel mensen die dit wel is gedaan hebben of doen.. en iedereen zegt dat het egt lauw is.. dus ik zou het wel een keer willen proberen...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 01:11
Verwijderd
Wacht nog tot je minimaal 18 bent!, dit is best serieus spul, je kan daar op die leeftijd niet fatsoenlijk mee omgaan, dit zeg ik niet om je te kleineren, maar dit is een welgemeende waarschuwing
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 16:09
Shade
Avatar van Shade
Shade is offline
14!? jezus gast... zou echt heel slecht zijn als je daar nu al aan begint...
wacht inderdaad tot je 18 bent..je kan jezelf echt helemaal verneuken voor de rest van je leven anders
__________________
__________________________________________________________________
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 18:04
fib
Avatar van fib
fib is offline
Wanneer je pillen op hebt zien je ouders dat wel hoor Gebruikers hebben last van neutrale bijwerkingen. Dan moet je denken aan heel erg zweten, trillende kaak, meer als een robot praten etc.
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 20:30
Verwijderd
Beter wacht je er nog even mee. Ik hoop dat je dat ook van mij aan wilt nemen, ook al ben ik zelf ook nog maar 17. Uit eigen ervaring weet ik dat de pillen sneller aan je beginnen te trekken dan je misschien denkt. Vaak gaat het zelfs nog onbewust ook en een x aantal feestjes later heb je ineens veel meer zin in een pilletje dan je eigenlijk wilt.

En als antwoord op de vraag: ik vind dat het er nogal aan ligt wat je ouders over drugs weten. Mijn ouders wisten bijvoorbeeld niet eens wat een joint was (nu weten ze er wel meer over) en daarom kon ik ze na een hardcore feest om 4 uur 's nachts met klapperende kaken en enorme pupillen wijs maken dat ik niks op had. Maar als je ouders er wel het een en ander van af weten en ze kennen de effecten, ja, dan is de kans groot dat ze het merken. Zeker tot een uur of 6 na inname.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 20:45
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
ik ben 14 jaar.... 14 oktober word ik 15.. ik ken veel mensen die dit wel is gedaan hebben of doen.. en iedereen zegt dat het egt lauw is.. dus ik zou het wel een keer willen proberen...
leipe shit ouwe, maar wie is iedereen dan?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 00:47
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Waarom heb ik het gevoel dat TS niet heel serieus is..
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 11:19
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Waarom heb ik het gevoel dat TS niet heel serieus is..
Maar toch, lees jij morgen in de krant dat de 14-jarige Vin D. overleden is na het nemen van 12 pillen ineens, zonder water; dan krab je je toch ook wel eens achter de oortjes?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2008, 06:38
Verwijderd
Citaat:
Waarom heb ik het gevoel dat TS niet heel serieus is..
Het zou me niet verbazen als hij bloedserieus is. Het zou niet de eerste keer zijn
Met citaat reageren
Oud 03-10-2008, 09:12
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Ik zeg het mede n.a.v. een paar topics van hem op seksualiteit.. maar jullie hebben gelijk, voordeel van de twijfel geven..
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2008, 19:00
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb niet echt een reden om aan te nemen waarom hij niet serieus is dus in dit geval krijgt hij het voordeel van de twijfel.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2008, 22:53
AManApart
AManApart is offline
ik ben bloed serieus..... maja zo als ik het allemaal lees begin ik tog wel klein beetje men twijfels te krijgen of ik het wel zal doen...
Met citaat reageren
Oud 04-10-2008, 12:34
m!ke
Avatar van m!ke
m!ke is offline
Natuurlijk raad iedereen je af om dit te doen ondanks je leeftijd
Mocht je van gedachte veranderen en dit toch zou proberen, wees dan goed voorbereid!

Ook zou ik eens even dit topic door lezen
__________________
I'm switching my mind back into freak mode
Met citaat reageren
Oud 04-10-2008, 13:14
Verwijderd
"ondanks je leeftijd"
Met citaat reageren
Oud 04-10-2008, 13:58
m!ke
Avatar van m!ke
m!ke is offline
Citaat:
"ondanks je leeftijd"
Ik ben van mening dat er een serieus verschil zit tussen een bijna 15 jarige en een bijna 17 jarige
__________________
I'm switching my mind back into freak mode
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-10-2008, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Ik ben van mening dat er een serieus verschil zit tussen een bijna 15 jarige en een bijna 17 jarige
Dat hangt er maar net vanaf.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 10:50
m!ke
Avatar van m!ke
m!ke is offline
Citaat:
Dat hangt er maar net vanaf.
Fysisch is een 17 Jarige volwassener dan een 15 Jarige, kun je niet ontkennen denk ik en daar hadden we het volgens mij over.
Over de volwassenheid van de TS doe ik geen uitspraak..
__________________
I'm switching my mind back into freak mode
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Fysisch is een 17 Jarige volwassener dan een 15 Jarige, kun je niet ontkennen denk ik en daar hadden we het volgens mij over.
Over de volwassenheid van de TS doe ik geen uitspraak..
Dat hangt er maar net vanaf. Nu gedraag je je dus als een puber. Sommigen zijn op hun 15e lichamelijk verder dan anderen op hun 17e. Helemaal bij mannen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 11:12
m!ke
Avatar van m!ke
m!ke is offline
Citaat:
Dat hangt er maar net vanaf. Nu gedraag je je dus als een puber. Sommigen zijn op hun 15e lichamelijk verder dan anderen op hun 17e. Helemaal bij mannen.
We hebben het hier niet over mij maar over de Ts verder weet ik niet hoe het gesteld is met zijn fysieke en mentale gesteldheid en puberaal, dude ik ben 17 jij 27
__________________
I'm switching my mind back into freak mode
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 11:26
Verwijderd
Citaat:
We hebben het hier niet over mij maar over de Ts verder weet ik niet hoe het gesteld is met zijn fysieke en mentale gesteldheid en puberaal, dude ik ben 17 jij 27
Het gaat erom dat je aanname gewoon simpelweg niet klopt.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 14:37
DaFrostyOne
Avatar van DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
Be smart, don't be a retard!

Stay off the pills!
__________________
Terug van weggeweest?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 15:24
Verwijderd
Dat was mijn punt helemaal niet apies. Hij zei "men raadt het af ondanks je leeftijd". Alsof de leeftijd wel een pro was, maar men het desondanks afraadt. ;x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2008, 08:26
dumble
dumble is offline
Luister naar dafrostyone, stay off the pills. Hou het lekker op een biertje en af en toe een J.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Luister naar dafrostyone, stay off the pills. Hou het lekker op een biertje en af en toe een J.
Maak er wat mij betreft maar alleen af en toe een biertje van. Joints horen 14-jarigen ook nog niet met hun kleine tengeltjes aan te komen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 10:38
Queeniie
Queeniie is offline
ik raad het je zwaar af! wat een vriendin van mij is 15 jaar!
en heeft dit weekend 2 pillen in dr mik gedouwd en is compleet
out gegaan! maar als je het echt wil proberen zou ik als ik jou was
gewoon een dagje weg blijven en je ouers vermijden
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 15:40
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Be smart, don't be a retard!

Stay off the pills!
Aan dit soort reacties hebben we vrij weinig. Onderbouw je mening of laat reageren achterwege aub. Voor de rest geld uiteraard hetzelfde.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 15:55
Verwijderd
Citaat:
ik raad het je zwaar af! wat een vriendin van mij is 15 jaar!
en heeft dit weekend 2 pillen in dr mik gedouwd en is compleet
out gegaan! maar als je het echt wil proberen zou ik als ik jou was
gewoon een dagje weg blijven en je ouers vermijden
Ik heb ooit eens gehoord dat er iemand neergeschoten werd met een pistool!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 18:11
m!ke
Avatar van m!ke
m!ke is offline
Citaat:
Het gaat erom dat je aanname gewoon simpelweg niet klopt.
in 80% van de gevallen is een 17 Jarige toch meer lichamelijk ontwikkeld dan een 15 jarige?
Thats how nature wants it!
__________________
I'm switching my mind back into freak mode
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 18:53
Verwijderd
Citaat:
in 80% van de gevallen is een 17 Jarige toch meer lichamelijk ontwikkeld dan een 15 jarige?
Thats how nature wants it!
Dat weet ik niet precies. Dat zou goed kunnen. Je laatste zin klopt weer niet eah
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 22:19
sharkkkie
Avatar van sharkkkie
sharkkkie is offline
Verschilt ook een beetje per persoon denk ik. Khou zelf millimetertje (bruine) iris over, dus is een soort zwart gat. Ook 's ochtends bij thuiskomst. 'S middags is het nog wel op te merken als je erop zou letten.

Hoe het bij jou is durf ik dan ook niet te zeggen. Ook zou je kaak redelijk raar kunnen doen nog op zondag, wat toch best opvallend kan zijn. Waarschijnlijk verwachten je ouders op jouw leeftijd dat je nog wel even aan tafel zit tijdens de maaltijden, waarbij je misschien geen hap wegkrijgt. Veel ouders zal dit niet opvallen uit pure onwetendheid, maar als je naar een housefeestje bent geweest (drugsimago) en je moeder libelle's ed. leest (hoe herkent u dit bij uw kind) zou ik het risico niet nemen. Zal je veel gezeik opleveren. En je bent inderdaad ook wel erg jong.
__________________
Oh, im sorry. Did I break your concentration?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 21:22
DaFrostyOne
Avatar van DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
Citaat:
Aan dit soort reacties hebben we vrij weinig. Onderbouw je mening of laat reageren achterwege aub. Voor de rest geld uiteraard hetzelfde.
Ok dan, het lijkt me een redelijk logisch feit dat 14-jarigen van de pillen af moeten blijven. Kortom, be smart blabla.

Lichamelijk/geestelijk niet volledig volgroeid (is al eerder in dit topic over gediscussieerd, maar laten we wel wezen, het is nog niet wat het behoort te zijn) en dat tast de hersenen en weet ik veel wat gewoon té veel aan voor dat avondje 'gezelligheid'.

Als je het per se wil proberen, suit yourself, en mocht je bad gaan, laat vooral een trip-report achter, maar slim is het niet en daar kom je dan zelf wel achter. Niet erg vriendelijk, nope, maar vanwege vrienden die het ook wilden proberen op die vroege leeftijd, is de helft er slecht vanaf gekomen.
__________________
Terug van weggeweest?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 18:51
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ok dan, het lijkt me een redelijk logisch feit dat 14-jarigen van de pillen af moeten blijven. Kortom, be smart blabla.

Lichamelijk/geestelijk niet volledig volgroeid (is al eerder in dit topic over gediscussieerd, maar laten we wel wezen, het is nog niet wat het behoort te zijn) en dat tast de hersenen en weet ik veel wat gewoon té veel aan voor dat avondje 'gezelligheid'.

Als je het per se wil proberen, suit yourself, en mocht je bad gaan, laat vooral een trip-report achter, maar slim is het niet en daar kom je dan zelf wel achter. Niet erg vriendelijk, nope, maar vanwege vrienden die het ook wilden proberen op die vroege leeftijd, is de helft er slecht vanaf gekomen.
Dat het logisch is dat een 14 jarige beter geen drugs kan gebruiken zou inderdaad iedereen moeten kunnen bedenken. Dat wil echter niet zeggen dat er hier ongefundeerde "drugs are bad mmmmkaaay" reacties geaccepteerd worden. Iedereen dient z'n mening op een degelijke wijze te onderbouwen zoals ook in het beleid terug te vinden is.

Het argument "doe het niet want vrienden van mij zijn er slecht door geëindigd" slaat uiteraard helemaal nergens op. Dat de kans op verslaving groot is op het moment dat er op jonge leeftijd met drugs begonnen wordt staat vast maar dat wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk bij iedereen gaat gebeuren.

Er is bij mijn weten nooit aangetoond dat XTC de hersenen en "weet ik veel wat" (wees eens iets specifieker want hier kan niemand wat mee) aantast, ook niet als ze in ontwikkeling zijn. Mocht er iemand een betrouwbare bron hebben die hierin mijn ongelijk aantoont zie ik die uiteraard graag tegemoet maar tot die tijd leef ik in de veronderstelling dat dit niet zo is.

Ik raad drugsgebruik onder de 18 trouwens zelf ook af, laat daar geen misverstand over bestaan. Dit is niet vanwege het lichamelijke deel of je hersenen die aangetast zouden worden maar meer omdat je er naar mijn idee voor die tijd geestelijk nog niet aan toe bent. Ook dit zal per persoon verschillen maar gemiddeld genomen is 18 jaar naar mijn idee een prima ondergrens om ermee te gaan experimenteren.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Er is bij mijn weten nooit aangetoond dat XTC de hersenen en "weet ik veel wat" (wees eens iets specifieker want hier kan niemand wat mee) aantast, ook niet als ze in ontwikkeling zijn.
http://www.hulpgids.nl/ziektebeelden/verslaving/xtc.htm Laatste alinea van schadelijkheid
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-10-2008, 21:18
DaFrostyOne
Avatar van DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
Citaat:
Dat het logisch is dat een 14 jarige beter geen drugs kan gebruiken zou inderdaad iedereen moeten kunnen bedenken. Dat wil echter niet zeggen dat er hier ongefundeerde "drugs are bad mmmmkaaay" reacties geaccepteerd worden. Iedereen dient z'n mening op een degelijke wijze te onderbouwen zoals ook in het beleid terug te vinden is.

Het argument "doe het niet want vrienden van mij zijn er slecht door geëindigd" slaat uiteraard helemaal nergens op. Dat de kans op verslaving groot is op het moment dat er op jonge leeftijd met drugs begonnen wordt staat vast maar dat wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk bij iedereen gaat gebeuren.

Er is bij mijn weten nooit aangetoond dat XTC de hersenen en "weet ik veel wat" (wees eens iets specifieker want hier kan niemand wat mee) aantast, ook niet als ze in ontwikkeling zijn. Mocht er iemand een betrouwbare bron hebben die hierin mijn ongelijk aantoont zie ik die uiteraard graag tegemoet maar tot die tijd leef ik in de veronderstelling dat dit niet zo is.

Ik raad drugsgebruik onder de 18 trouwens zelf ook af, laat daar geen misverstand over bestaan. Dit is niet vanwege het lichamelijke deel of je hersenen die aangetast zouden worden maar meer omdat je er naar mijn idee voor die tijd geestelijk nog niet aan toe bent. Ook dit zal per persoon verschillen maar gemiddeld genomen is 18 jaar naar mijn idee een prima ondergrens om ermee te gaan experimenteren.
Onderzoek? Here's one for you, en op Google nog veel meer. Dit is van een recent werkstuk, waar wordt verwezen naar een onderzoek dat in het NRC Handelsblad heeft gestaan, via NRC website niks kunnen vinden, but here it goes;

In verschillende onderzoeken werd geconstateerd dat er bij apen een blijvende schade is aan de re-uptaketransporters en aan de receptoren die zich in de dendriet hebben teruggetrokken. Er werd een blijvende vermindering gevonden in de hoeveelheid aanwezige 5-hydroxytryptofaan, waaruit serotonine wordt gevormd. Resultaten van onderzoeken met dieren lieten zien dat MDMA de uiteinden van de axonen kapot maakt. Dit effect werd geconstateerd in de hippocampus, kleine hersenen (cerebellum) en corpus stratium (: Deze bevinden zich in de hersenen).
In 1998 werd er door middel van een PET-scan onderzoek gedaan om het effect van XTC op de re-uptaketransporters te onderzoeken. Uit dit onderzoek kwam naar voren dat XTC-gebruikers een opvallend lagere transportcapaciteit hadden dan niet XTC-gebruikers.
Voor een derde onderzoek werden MRI-scans van de hersenen gebruikt. Deze scans onthulde eveneens schade aan serotoninerijke gebieden.
Ruim een jaar geleden heeft er in opdracht van het ministerie van Volksgezondheid aan het Leids Universitair Medisch Centrum een onderzoek plaatsgevonden naar de langetermijneffecten van XTC-gebruik. (NRC. Handelsblad 18-09-2004). Dit onderzoek is uitgevoerd door het Laboratorium voor Toxicologie.
Uit dit onderzoek is het volgende gebleken: langdurig en geregeld gebruik van XTC leidt tot hersenbeschadiging, geheugenverlies en depressiviteit. De beschadiging van de hersenen is groter naarmate de lichaamstemperatuur hoger ligt. De combinatie van het gebruik van XTC met alcohol, cannabis en amfetamine versterkt die negatieve gevolgen.
Volgens de Leidse toxicologen verouderen de hersencellen in een versneld tempo door XTC. Zij raden gebruikers aan, als zij toch XTC gebruiken, dit ’s winters te doen en buiten, omdat de lichaamstemperatuur dan zoveel mogelijk wordt verlaagd. De onderzoekers vinden dat het gebruik van XTC boven een omgevingstemperatuur van 18 tot 20 graden Celsius ten sterkste moet worden afgeraden.
Verder is XTC volgens de toxicologen schadelijk voor de lever. Behalve gevaar door oververhitting, kunnen XTC-gebruikers ook een watervergiftiging oplopen als ze teveel drinken. Tevens is het volgens de onderzoekers afhankelijk van de gebruiker en zijn levensstijl hoe groot de effecten van XTC zijn. Zij gaan ervan uit dat het gebruik van drie tabletten van 70 milligram binnen 12 tot 24 uur al kan leiden tot kleine hersenbeschadigingen. Een hoge lichaamstemperatuur als gevolg van XTC-gebruik is volgens hen een slecht teken, omdat het de hersenbeschadigingen voorspelt. De Leidse onderzoekers hebben geen aanwijzingen kunnen vinden dat de vermindering van geheugen en stemming bij XTC-gebruikers permanent is. Zij hebben wel enige aanwijzingen dat het functieverlies gedeeltelijk omkeerbaar is. Dat wil zeggen dat de beschadigde axonen zich na verloop van tijd weer herstellen. Dit proces verloopt echter zeer langzaam.


Lang verhaal, het is dan ook wel een onderzoek bij apen, maar er zijn niet voor niets nog andere verschillende proeven (moet ik hier ook weer verschillende proeven opnoemen/specifieker zijn?) met dieren m.b.t. producten die uiteindelijk door de mens genuttigd/gebruikt worden.

Het feit dat ik over vrienden van mij begin, heeft er ook mee te maken dat van de 10, zeker 5 nu al té veel drugs zijn gaan gebruiken, ik heb ook veel verschillende drugs gebruikt, maar ik blijf recreatief. Twee zijn al meerdere malen opgepakt voor dealen, invallen gedaan etc. Eén zit nu zelfs, na zijn eerste keer XTC, in het opvanghuis Joris te Delft, omdat de hersenen het niet aan konden die roes te verwerken. Zes jaar geleden, hij is nu nog niet bij, en zal ook niet snel meer normaal functioneren.

Dit wil niet zeggen dat dat bij deze jongen in kwestie ook zal gebeuren, maar het is een voorbeeld. Of 5 beter gezegd.




Ik vond het een aantal jaar geleden veel makkelijker/leuker om te posten zonder op mijn vingers getikt te worden
__________________
Terug van weggeweest?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 21:20
Verwijderd
Het strengere beleid is een zegen
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 21:52
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
These results are the first to identify the pattern of MDMA-induced brain activation in a nonhuman primate model, and they further suggest that even recreational doses of MDMA may have adverse consequences as indicated by the reduced hypothalamic NAA/creatine ratio.

Citaat:
Lang verhaal, het is dan ook wel een onderzoek bij apen, maar er zijn niet voor niets nog andere verschillende proeven (moet ik hier ook weer verschillende proeven opnoemen/specifieker zijn?) met dieren m.b.t. producten die uiteindelijk door de mens genuttigd/gebruikt worden.
Dat het in apen is maakt niet uit als het een goed onderzoek is.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 21:55
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb nu niet de tijd om alles te gaan lezen maar dat gaat er zeker van komen. Dank voor de info iig.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 09:49
Zet00
Zet00 is offline
Citaat:
ik wil een keer pillen probeere.. maar na dat je ze ingenomen hebt .. wanner weet je dan bijna zeker dat je ouders het niet zien..? na hoeveel uur is dat ???
Hangt ervan af hoeveel je neemt. De eerste keer voel je het best wel lang en zou ik ook maar een halfje nemen, maar meestal hebben ouders het niet door als jij na een feest thuiskomt gewoon lekker je bed in rollen.

Maar als je 14 bent zou ik minimaal ff 3 jaar wachten.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 17:52
Verwijderd
En ook per persoon trouwens! Ik ken iemand die makkelijk 40 uur grote pupillen heeft
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 19:27
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
40 uur grote pupillen
???



Kan dat verklaren?
(buiten het feit om dat het verschilt per persoon, dosis en bmi)
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 22:05
epidemic
epidemic is offline
leuk plaatje
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 04:18
Verwijderd
40 uur wtf bij mij is dat echt hooguit te zien tot het einde van de ochtend ofzo, na een nachtje pillen zeg maar
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 09:54
Verwijderd
Citaat:
???

[afbeelding]


Kan dat verklaren?
(buiten het feit om dat het verschilt per persoon, dosis en bmi)
Mephisto, Tigerly, Ellesdee, Pannekoeketet en Hydrodynamikaas kennen hem ook en hij doet er verder geen andere rare dingen bij. Soms gebeurt het gewoon alhoewel de laatste paar keer geen problemen opleverden
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 12:07
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ach, ik ken iemand met maar 1 been.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 12:26
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 12:54
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
En ik iemand zonder

Ik geloof je wel hoor, det, maar ik vroeg me af wat er bij zo'n persoon de oorzaak kan zijn van een dergelijk langgerekte mydriasies
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 13:11
Verwijderd
Geen idee. SWIM heeft er al een poosje geen last van gehad
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Waarschuwing! Gevaarlijke XTC pillen in de omloop!
Prospect
38 18-12-2016 15:04
Lichaam & Gezondheid Morning after pil van Norlevo HELP!!
Sigaklop
22 21-05-2004 10:09
Seksualiteit Pil
BelleRosé
2 11-01-2004 12:01
Flora & Fauna De kat en het pilletje
Dominique24!
8 16-07-2003 18:26
Seksualiteit De pil - een vreemde drug
Just Johan
7 28-01-2003 19:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43.