Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2011, 20:52
Verwijderd
liedje voor bij het lezen:



Fack! Zombies in Nederland!

Jij en 3 andere forummensjes naar keuze zitten in jou geboorteplaats. Jullie zijn niet geinfecteerd met het virus MH4.675.AZ dat door Dokter Dunkleberg is ontworpen.

Gelukkig kreeg jou woonplaats een week geleden:
-Een All American Gun Store
-Een onderzoekslab. waar ze met succes oneindig voedsel kunnen produceren door een beetje water toe te voegen bij hun Amazing Powder Food poeder.
-Een waterzuiveringscentrum die nooit kapot gaat.


Maarja, jij zit nog thuis, zombies ruiken menschenflesh en kinderblood, zelfs sterke deo helpt niet. Gelukkig zijn het typische zombies en niet die speedygonzalez zombies uit I am Legend. Nee, traag en dom.

Vertel hier hoe jou leven eruit gaat zien vanaf dit punt. Wat de neuk ga je doen?!

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2011, 21:06
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Stiekem lijkt zoiets me wel gaaf. Ik ren naar het politiebureau met een langwerpig handwapen, grijp daar naar de wapens en ammo, en begeef me naar de eerste de beste grote supermarkt, sluit deze hermetisch af en ga daarvanuit verder broeden op mijn plannen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 21:11
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
ik zal eerst zorgen dat ik veilig ben en ziek voorzichtig voor overlevenden en leuke meisjes (als mijn vriendin diid zal zijn (waar ik waarschijnlijk eerst nog om zal zitten huilen voor een jaartje ))
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 21:23
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Hopen dat de drie forumers chicks zijn .
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 21:32
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Het is "naar keuze", dus Sann, Balance en Em. Sowieso. En dan doen we Em. op Defensie, Balance op Onderwijs, Cultuur en Welzijn en Sann gaat naar Landbouw, NATuur en voedselkwaliteit. En dan duiken we een supermarkt in, en dan sluiten we die af en maken we kampvuurtjes en gaan we liedjes zingen en boeken lezen en de supermarkt pimpen tot we dood gaan. uhu.
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Het is "naar keuze", dus Sann, Balance en Em. Sowieso. En dan doen we Em. op Defensie, Balance op Onderwijs, Cultuur en Welzijn en Sann gaat naar Landbouw, NATuur en voedselkwaliteit. En dan duiken we een supermarkt in, en dan sluiten we die af en maken we kampvuurtjes en gaan we liedjes zingen en boeken lezen en de supermarkt pimpen tot we dood gaan. uhu.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 22:26
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Gewoon rustig wachten tot het over gaat. Die zombies zouden binnen de kortste keren onschadelijk worden door het rottingsproces en het feit dat ze niet herstellen van verwondingen. Of, als het winter is, bevriezen.

Maar ik zou wel even gebruik maken van de chaos door wat te plunderen in grote winkels.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 22:27
Verwijderd
Nou moe!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 01:25
Verwijderd
Citaat:
Gewoon rustig wachten tot het over gaat. Die zombies zouden binnen de kortste keren onschadelijk worden door het rottingsproces en het feit dat ze niet herstellen van verwondingen. Of, als het winter is, bevriezen.

Maar ik zou wel even gebruik maken van de chaos door wat te plunderen in grote winkels.
Jij hebt duidelijk de zombie survivalguide niet gelezen. Zombies negeren die shit. Een bevroren zombie is er één waar je in het najaar weer last van krijgt, rotten is pas na jaren, of verblijf in warme, moerassige gebieden. Doom & gloom.

Verder is mijn huis echt gigantisch kut in deze situatie, aan de achterkant is het één groot raam en de voorkant is ook goed doorlicht.
ASAP weg.

De all-american gunstore is een tussenstop doch waarschijnlijk geplunderd, laten we voor de OP even ervanuitgaan dat je kan plunderen wat je wilt: zeker doen, maar hou het praktisch. Een pistool is er voor noodgevallen en voor jezelf. Het lijkt leuk dat je onbeperkt drinken en eten hebt maar ondanks dat Zwolle niet echt een metropool is, leven er hier nog steeds 100.000+ mensen, dat zijn heel. veel. zombies. Zelfs als er maar 1/4 van overblijft. Dus tenzij de waterinstallatie en/of de voedselspawnplek gebouwd is als een fort, waarbij het belang om overduidelijke reden ligt op de eerste betekent het dat je een verstevigde plek moet vinden en van daar uit regelmatig de levensbehoeften langs moet gaan = risico.

Ervandoorgaan lijkt interessant, je kan immers een tyfushoeveelheid van het poeder meenemen in waterdichte verpakkingen en water elders vinden, van belang is hierbij dat je goed kookt enzo zodat je je darmen er niet uitschijt zodra je iets anders dan leidingwater binnenkrijgt. Looten van dumpstores en outdoorzaken komen op, maar waar moet je heen als je dat allemaal regelt? Om ergens te komen waar je een beetje hebbelijk afgesloten bent moet je door hard bewoond gebied heen (Duitsland -> Alpen) en dat is de kortste weg, hoe langer des te meer kans dat je ergens strand.

Scandinavië is ideaal vanwege lage bevolkingsdichtheid maar de winters zijn evenzeer een risico.

In Nederland zijn we gewoon fucked
*edit*
Wie er in zitten? Goede vraag, vrijwilligers?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 01:57
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zou waarschijnlijk eerst in m'n broek schijten van angst. Ik ben niet goed in survival situaties en ik woon in een kutdorp met heel veel domme en geestelijk gehandicapte mensen, dus ik ben doomed.

Mijn kamer is niet veilig genoeg, want ik heb teveel ramen en ik zit op de begane grond aan de straatkant en ook nog eens naast de josti-flat, dus dat zal wel een zombiefest zijn daar.
Ik heb geen auto, want geen rijbewijs, dus hier wegkomen wordt ook nog lastig.

Mss proberen iemand te bellen die wel een waggie heeft en me wil redden en anders mezelf dik inpakken (zodat ik minder makkelijk gebeten kan worden) en zoveel mogelijk scherpe objecten zoeken en naar buiten gaan. Ik zou zeker proberen om bij die Gun-store te komen en wat wapens in te slaan, maar verder weet ik het niet.
Mezelf daar opsluiten en hopelijk met de andere survivors wachten tot we gered worden ofzo.
Zoals aan het eind van Shaun Of The Dead, dat er ineens duizent tanks voor de deur staan om mensen naar een veilige plek te brengen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 02:57
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Jij hebt duidelijk de zombie survivalguide niet gelezen.
Jawel. Dat ding klopt gewoon niet helemaal.
Citaat:
Zombies negeren die shit. Een bevroren zombie is er één waar je in het najaar weer last van krijgt,
Tegen die tijd is ie natuurlijk al lang vernietigd.
Citaat:
rotten is pas na jaren,
Hoezo? Het is dood vlees. Levend vlees heeft manieren om zich te weren tegen verval, dood vlees niet. Van een lijk is al vrij snel weinig meer over. Zeker als dat lijk voortdurend aangevallen wordt.

Citaat:
ondanks dat Zwolle niet echt een metropool is, leven er hier nog steeds 100.000+ mensen, dat zijn heel. veel. zombies. Zelfs als er maar 1/4 van overblijft.
Lijkt me onwaarschijnlijk dat het zo ver komt. Die mensen hebben immers ook niet allemaal de varkensgriep gekregen, en bijten is een stuk minder effectieve manier om een ziekte te verspreiden dan lucht (ik ga even uit van de inmiddels gebruikelijke manier waarop het virus verspreid wordt, niet zoals in NOTLD, waar het natuurlijk wel in de lucht zit en iedereen na overlijden sowieso een zombie wordt).

Sowieso, ik denk dat het leger de zaak wel onder controle heeft voordat het echt escaleert. De grootste bedreiging die een zombie-invasie met zich meebrengt is eigenlijk de aftermath, als de straat vol lijken ligt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 08:39
Verwijderd
Goed topic
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Het is "naar keuze", dus Sann, Balance en Em. Sowieso. En dan doen we Em. op Defensie, Balance op Onderwijs, Cultuur en Welzijn en Sann gaat naar Landbouw, NATuur en voedselkwaliteit. En dan duiken we een supermarkt in, en dan sluiten we die af en maken we kampvuurtjes en gaan we liedjes zingen en boeken lezen en de supermarkt pimpen tot we dood gaan. uhu.
wat een gave naamzoek

OT: ik denk er nog even over na enzo.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 11:55
Verwijderd
Wat een geniaal topic alleen dat laatste plaatje is echt naar.

Okee, eerst de drie forumers die mee moeten. Phoebe, want die is handig met hamer en beitel. Geel, want hij zit op taekwondo (toch?) en dat is wel handig als je tegen zombies moet vechten. Bovendien is zombies doodmeppen wel een leuke sogbezigheid. En verder... Em of Egon, denk ik, want ik moet altijd heel erg om hun lachen en lachen is nooit weg als je wordt aangevallen door allemaal zombies. Dan kies ik toch voor Em, want egon is bang voor bloed en dat werkt niet mee.
Ik ben geboren in Utrecht, wat een goede plek is voor zombies, dus we zullen ons goed moeten bewapenen. Het liefst had ik een bazooka, maar die zijn dun gezaaid downtown Utrecht, dus ik zal het moeten doen met een keukenmes. Phoebe krijgt een hamer en een beitel, Geel zijn blote vuisten (want taekwondo) en Em een keukenmes of stok of zo.
We moeten een thuisbasis hebben, waar we eten in kunnen bewaren. Die thuisbasis moeten we goed verdedigen, niet alleen tegen zombies, maar ook tegen op de vlucht geslagen, plunderende medemensen. Dat zullen er veel zijn. Gelukkig ben ik geboren in Kanaleneiland, waar veel flats (=veel thuisbasismogelijkheden) staan. Ik denk dat we het beste een fietsenkelder uit kunnen kiezen, of het conciërgehok. Ja, in het conciërgehok zal ook EHBO-zooi liggen. Dat moet een goede plek zijn.
Vanuit die basis zouden we onderzoek moeten verrichten. Bijvoorbeeld: hoe zijn die zombies er gekomen? Hoe gaan ze dood? Wat voor mega-plannen (ik denk aan bommen en verbrandingen, Stephen King-like acties) kunnen we smeden om de zombies uit te schakelen? Ook zou ik proberen andere mensen te vinden om een bondgenootschap mee te sluiten. Samen sta je sterk. Aan eten komen we door winkels te plunderen en als er echt niets anders is, eten we mensenvlees.
Dan het belangrijkste: de moraal. Ik denk dat ik veel zou bidden en zingen en verhaaltjes vertellen. Dat moeten we niet vergeten, verhalen vertellen en liedjes zingen. En grappen maken. Dan houden we het vast vol.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 13:04
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik heb mn zombie-sheet niet meer

Dus dan meer deze:




Overigens woon ik vlak bij een fort, dus het enige waar ik me echt zorgen over hoef te maken is eten (supermarkt binnen 1km) en natuurlijk een energiebron, een aggregaat. Dan maar regelmatig naar een benzinestation met een jerrycan.

Andere optie is natuurlijk de Dom; dat is een ideale snipe-lokatie. Met genoeg eten en munitie kan je toch een eind komen qua zombiekillen, jammer dat ze dan allemaal wel op gaan stapelen. Hmm.

Overigens is zombies 'doodmeppen' nogal een te langzame bezigheid; boom-headshot of er af met het hoofdje. Dus een degelijk zwaard komt van pas.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 14:12
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
ik heb mn zombie-sheet niet meer

Dus dan meer deze:

[filmpje]


Dat zijn dus echt niet alle deaths
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Jawel. Dat ding klopt gewoon niet helemaal. Tegen die tijd is ie natuurlijk al lang vernietigd. Hoezo? Het is dood vlees. Levend vlees heeft manieren om zich te weren tegen verval, dood vlees niet. Van een lijk is al vrij snel weinig meer over. Zeker als dat lijk voortdurend aangevallen wordt.



Lijkt me onwaarschijnlijk dat het zo ver komt. Die mensen hebben immers ook niet allemaal de varkensgriep gekregen, en bijten is een stuk minder effectieve manier om een ziekte te verspreiden dan lucht (ik ga even uit van de inmiddels gebruikelijke manier waarop het virus verspreid wordt, niet zoals in NOTLD, waar het natuurlijk wel in de lucht zit en iedereen na overlijden sowieso een zombie wordt).

Sowieso, ik denk dat het leger de zaak wel onder controle heeft voordat het echt escaleert. De grootste bedreiging die een zombie-invasie met zich meebrengt is eigenlijk de aftermath, als de straat vol lijken ligt.
Ik gaf dan ook kort alle dingen aan die de zombie survival guide geeft; als het echt shufflers zijn is er geen reden dat het ooit veel verder komt dan "leger arrivieert, schiet shit neer en er was opluchting", elk zombiescenario gaat er toch van uit dat vrouwe fortuna de mensheid de middelvinger geeft, dus, om de OP in stand te houden...

Vaak geven zombiefilms/novels de bullshit argumentatie dat ze wel dood zijn maar ook weer een beetje niet, ofzo, whatevever.

En etmakas: Brand is slecht mklay, zombies zijn slecht, maar wat erger is dan zombies zijn brandende zombies.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 15:15
Verwijderd
Hoezo is dat slecht? Lekker laten opbranden die hap, zou ik zeggen. Maar ik ben dan ook een zombie-noob.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-01-2011, 15:31
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Hoezo is dat slecht? Lekker laten opbranden die hap, zou ik zeggen. Maar ik ben dan ook een zombie-noob.
Een gigantische lijkenverbranding in de openbare ruimte lijkt me ongezond.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Een gigantische lijkenverbranding in de openbare ruimte lijkt me ongezond.
Maar een enorm zombieleger in de openbare ruimte lijkt me nog een stukje ongezonder.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 15:54
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar een enorm zombieleger in de openbare ruimte lijkt me nog een stukje ongezonder.
Nee hoor, dood zijn zombies een grotere bedreiging dan levend. Het is gewoon een kwestie van kapotschieten en dan zo snel mogelijk verwijderen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, dood zijn zombies een grotere bedreiging dan levend. Het is gewoon een kwestie van kapotschieten en dan zo snel mogelijk verwijderen.
Bedoel je met 'dood' dat ze niks meer doen of dat ze zombies zijn? Want levende zombies gaat natuurlijk niet. En waarom is dat dan zo?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 16:00
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Zombies zijn ondood.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 16:01
Verwijderd
Ik zou waarschijnlijk meteen gepakt worden wanneer ik de voordeur open doe, dus ik haal die gunstore niet eens en zal nooit kunnen genieten van dat gave powder food
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 16:07
Verwijderd
waar slaat deze hele gedoe op!?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2011, 16:07
Verwijderd
Citaat:
waar slaat deze hele gedoe op!?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 16:08
Verwijderd
Citaat:
waar slaat deze hele gedoe op!?
Dat spreekt voor zich. Het slaat erop wat jij zou doen in het geval van een zombie-invasie. Dat staat er toch, kun je niet lezen?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 17:09
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gouden tip voor alle dames: Wordt model!

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 18:54
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Bedoel je met 'dood' dat ze niks meer doen of dat ze zombies zijn? Want levende zombies gaat natuurlijk niet.
Nu ja, het zijn de levende doden.

Citaat:
En waarom is dat dan zo?
Levende zombies zijn niet zo gevaarlijk, omdat ze zwak, traag en dom zijn. Maar lijken die op straat liggen te rotten, dat is wel een groot gevaar voor de gezondheid.

Maar eigenlijk heb je gelijk en doet het er niet toe, want levende zombies rotten ook al. Dus zoveel maakt het niet uit.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 19:28
Verwijderd
Kunnen ze tegen kernwapens?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 22:58
Verwijderd
Oppenheimer's glorious light...

Er is vrij weinig wat tegen een paar kiloton aan 'instant sunlight' kan.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 00:52
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Kunnen ze tegen kernwapens?
denk eens na! dat is alleen interessant als je ze allemaal bij elkaar kan krijgen op een lokatie waarbij de collateral damage minimaal is, en dan doel ik niet perse op mensenlevens.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 03:08
Verwijderd
Citaat:
denk eens na! dat is alleen interessant als je ze allemaal bij elkaar kan krijgen op een lokatie waarbij de collateral damage minimaal is, en dan doel ik niet perse op mensenlevens.
"collateral" damage?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 09:48
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ja, je gaat toch geen belangrijke resources nuken!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 09:53
Verwijderd
Ik ben hoe dan ook biased voor nuken
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 12:36
Elmp
Avatar van Elmp
Elmp is offline
Zou proberen goeie vrinden met ze te worden en zo een betere wereld stichten voor ons allen!
__________________
alles
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-01-2011, 13:34
Issun
Avatar van Issun
Issun is offline
Als echt iedereen behalve ik en drie anderen een zombie is geworden in mijn woonplaats, kom ik waarschijnlijk de straat niet eens uit. We hebben wel een speeltoestel in de vorm van een piratenship in mijn wijk, dus daar ga ik me maar verstoppen, want piraten zijn bad-ass dus komen die zombies niet eens in de buurt.
__________________
Death is coming! Quick, put on the gold hat!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 22:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat een geniaal topic alleen dat laatste plaatje is echt naar.

Okee, eerst de drie forumers die mee moeten. Phoebe, want die is handig met hamer en beitel. Geel, want hij zit op taekwondo (toch?) en dat is wel handig als je tegen zombies moet vechten. Bovendien is zombies doodmeppen wel een leuke sogbezigheid. En verder... Em of Egon, denk ik, want ik moet altijd heel erg om hun lachen en lachen is nooit weg als je wordt aangevallen door allemaal zombies. Dan kies ik toch voor Em, want egon is bang voor bloed en dat werkt niet mee.
Ik ben geboren in Utrecht, wat een goede plek is voor zombies, dus we zullen ons goed moeten bewapenen. Het liefst had ik een bazooka, maar die zijn dun gezaaid downtown Utrecht, dus ik zal het moeten doen met een keukenmes. Phoebe krijgt een hamer en een beitel, Geel zijn blote vuisten (want taekwondo) en Em een keukenmes of stok of zo.
We moeten een thuisbasis hebben, waar we eten in kunnen bewaren. Die thuisbasis moeten we goed verdedigen, niet alleen tegen zombies, maar ook tegen op de vlucht geslagen, plunderende medemensen. Dat zullen er veel zijn. Gelukkig ben ik geboren in Kanaleneiland, waar veel flats (=veel thuisbasismogelijkheden) staan. Ik denk dat we het beste een fietsenkelder uit kunnen kiezen, of het conciërgehok. Ja, in het conciërgehok zal ook EHBO-zooi liggen. Dat moet een goede plek zijn.
Vanuit die basis zouden we onderzoek moeten verrichten. Bijvoorbeeld: hoe zijn die zombies er gekomen? Hoe gaan ze dood? Wat voor mega-plannen (ik denk aan bommen en verbrandingen, Stephen King-like acties) kunnen we smeden om de zombies uit te schakelen? Ook zou ik proberen andere mensen te vinden om een bondgenootschap mee te sluiten. Samen sta je sterk. Aan eten komen we door winkels te plunderen en als er echt niets anders is, eten we mensenvlees.
Dan het belangrijkste: de moraal. Ik denk dat ik veel zou bidden en zingen en verhaaltjes vertellen. Dat moeten we niet vergeten, verhalen vertellen en liedjes zingen. En grappen maken. Dan houden we het vast vol.
Ik vind het fucking scary dat jij grotendeels hetzelfde dacht als ik Ik neem mijn gitaar op mijn rug en mijn laptop, want we moeten wel forumen!! /verslaafd (Dit uiteraard om andere overlevenden op te sporen )
Let's kick some zombie ass

Edit: Want ik vergeet de chocolade-, slagroom-, en appeltaart! En de J&J champagne. Laten we maar gewoon een HEMA behuizen

Editedit: Ik vergeet een extra forumer ik kiiiiiiieeeeeeessssssssssss... Pippeloen uiteraard. Zussen he.
Plus dat het MIJN woonplaats is, dus DH ftw.

Goed, Etmakas, Geel, Pip en ik. Etmakas mag in de Gun Store wat awesome wapens te organiseren, Geel gaat over het eten, want hij is slim enzo, hij vindt vast wel een betere formule voor dat poeder. Pip en ik zorgen voor het water.
Verder eten we taart en maken we kampvuurtjes en gaan we zingen en zombies doodmaken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.

Laatst gewijzigd op 27-01-2011 om 22:23.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 22:15
Verwijderd
AArghuhrg
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 22:45
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Oh! Hier Ben ik goed in, ik heb niet voor niets zoveel zombie films gekeken en left 4 dead gedaan.
Ik ga gewoon met mijn wapens op een dak zitten zombies neerschieten, en allemaal bommen maken, want als die zombies mij krijgen blaas ik mijn kleine dorpje natuurlijk er wel bij op
Met citaat reageren
Oud 28-01-2011, 12:05
Verwijderd
Jezus Uice wat ben jij een azijnpisser
Met citaat reageren
Oud 28-01-2011, 18:02
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Mijn huis is best wel zombieproef en ik woon tegenover het winkelcentrum, dus waarschijnlijk met een fakkel naar de AH, heel veel eten in blik meenemen en thuis afwachten.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2011, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Jezus Uice wat ben jij een azijnpisser
Uice snapt het idee achter 'plotdevice' gewoon niet zo goed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34.