Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2013, 19:36
LoveSwirlss
LoveSwirlss is offline
Ik heb deze week SE/tentamenweek, maar ben sinds vandaag echt ziek! Hoofdpijn, koorts, keelpijn en verkouden. Ik heb morgen een schoolexamen wiskunde en Nederlands mondeling met literaire presentatie. Ik ben vandaag wel naar school geweest (ziek) en heb mijn mondeling Engels totaal verknald. Mijn stem is/was helemaal weg en werd gek van mijn neus.
Mijn vraag is nu: mag je een mondeling Nederlands en een examen wiskunde inhalen? Ik weet echt niet wat ik moet doen en me stem is weer compleet weg, dus hoe moet ik nu ooit mijn mondeling doen?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2013, 20:02
Snorro
Snorro is offline
Een meisje uit m'n klas had dat ook en die heeft al haar toetsen gewoon mogen herkansen. Bespreek het met je coördinator zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2013, 20:16
Verwijderd
Ziek is ziek. Morgenvroeg even naar school bellen, praat het liefst even met de coordinator/teamleider. Vraag of je bewijs van ziekte nodig hebt om te herkansen, zo ja, ga dan even langs de dokter. Ik had een fiske longontsteking voor en tijdens mijn afsluitende SE's en die heb ik later ook allemaal in mogen halen. Let wel op dat je dit goed plant en afspreekt, want het kan dat de school een uiterste datum hanteert om de cijfers in te geven.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2013, 20:36
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Als jij gewoon eerlijk bent en goede afspraken wilt maken en een reputatie hebt dat je niet over dit soort dingen liegt of vaak ziek bent in tentamenweken dan lijkt het me dat ze hier wel gewoon mee akkoord gaan.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 19:47
Verwijderd
Ja dat mag. Je moet wel je coordinator bellen of mailen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 22:18
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Hangt natuurlijk van de school af hoe dat geregeld is, maar in bijna alle gevallen is dat wel mogelijk. Bij ons wordt dat met de examencommissie besproken hoe dat allemaal voor jou geregeld wordt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Fibromyalgie
*Nooitgedacht
47 11-03-2006 02:01
De Kantine Hoe onhandig zijn jullie?
Qamra
18 10-11-2002 18:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18.