Oud 21-08-2019, 04:46
Gwnleven
Gwnleven is offline
Hallo Mensen
Ik ben 18 jaar)
Ik Weet niet zo goed hoe ik moet beginnen maar sins het uit is met mijn vriendin wat al lange tijd geleden is voel me gewoon niet goed meer, en heb veel meegemaakt in me leven en heb ook geen vrienden doordat ik ruzie met ze kreeg en daardoor heb geen vertrouwen meer in mensen en heb ik liever niemand want wie is echt met je. en ik voel me al heeletijd eenzaam daardoor en lijkt alsof ik vergeet hoe ik was en door dat krijg ik moeite om op gemak te voelen als ik ergens ben want het enigste waar ik praat en met mensen ben is op mijn werk en voordat ik begong met werken liep ik hier al mee en nu krijg ik er last van op werk. hoop dat iemand me snapt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2019, 13:38
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ik begrijp dat je het moeilijk hebt. ding alleen: Je zegt alleen dat je hoopt dat iemand je begrijpt. Verwacht je nu iemand die met een zelfde soort verhaal komt, of heb je ook een concrete vraag?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2019, 13:53
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Praat erover met je ouders.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2019, 15:59
Coen00
Coen00 is offline
Het kan ook helpend zijn om naar de huisarts te gaan voor een doorverwijzing naar een psycholoog. Daar kunnen jullie dan kijken naar oorzaken/oplossingen en hoe je er mee om kan gaan.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2019, 12:41
Mighty
Avatar van Mighty
Mighty is offline
Ik zou in dit geval ook inderdaad aanraden om naar je huisarts te gaan. Uiteraard ook in overleg met je ouders.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2019, 00:00
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik zou in dit geval ook inderdaad aanraden om naar je huisarts te gaan. Uiteraard ook in overleg met je ouders.
Hij is 18, dus hoeft dit soort dingen niet met zijn ouders te overleggen.

Overigens kan het inderdaad fijn zijn om dit eens aan te kaarten bij je huisarts. Je huisarts heeft geheimhoudingsplicht, waardoor je met hem of haar hierover kunt sparren zonder dat dat echt consequenties heeft. Ook kan je huisarts je evt. doorverwijzen naar iemand die je kan helpen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie ik weet het niet meer...
Verwijderd
8 08-01-2013 18:12
Psychologie ik weet het niet meer
Barb4
7 30-12-2007 20:34
Liefde & Relatie Ik weet het niet meer...
Dzjun
51 03-07-2006 08:38
De Kantine k weet het niet meer......
Shakira4you
2 08-10-2003 14:56
Algemene schoolzaken weet het niet meer.....
schatje_rsn
3 04-02-2003 15:52
Liefde & Relatie * Ik heb jullie hulp nodig * Ik weet het niet meer.. :( *
U-NiQ
16 03-02-2002 15:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42.