Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2001, 21:02
Uncle_Sam
Avatar van Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
*miesje* schreef:
Als ik me nog slechter ga voelen, ga ik niet meer denken, dan neem ik gewoon meteen een overdosis. Snap je? -xxx- michelle
Nee, sorry. Dat doe jij niet.

__________________
Sig heil.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2001, 20:57
*miesje*
*miesje* is offline
waarom zou ik dat niet doen? ik doe het gewoon klaar.
__________________
mg
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 21:03
*miesje*
*miesje* is offline
ik heb gisteren dit forum helemaal aan mijn mentor laten lezen, en nu vandaag kwam hij naar me toe. Hij vroeg heel serieus (eng serieus) hoelaat ik donderdag uit was. Ik zei het 7e? Nou nu moet ik dus donderdag onder mijn laatste les komen. Het zal wel belangrijk zijn. Toen vroeg ik: heeft u het gelezen. Hij antwoorde: ja. Nou ja, hij geloofd waar in God, dus hij is waarschijnlijk heel erg geschrokken en wil nu verder praten. Hij heeft mijn probleem denk ik ook te laag ingeschat. Ik bedoel, hij wist niet hoe ernstig het was. Maar ik kan nu weer vrolijk zijn! alleen van binnen is het nog heel klote!!! Maar met de steun van mijn mentor, mijn vrienden en familie en God ga ik het hopelijk halen. Ik zie nu echt op tegen donderdag!!!!!!!! -xxx- michelle
__________________
mg
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 22:29
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Lieve *miesje*,
ik hoorde van *leintje* dat het heel slecht met je ging (ze vroeg of ik jou ook wilde helpen; heb haar namelijk ook geholpen) en na jouw topic gelezen te hebben, ben ik ook tot de conclusie gekomen dat dit zo niet langer door kan gaan. Maar dat wist jij geloof ik ook al. Het verschil tussen ons is alleen dat ik zelfmoord géén oplossing vind en jij blijkbaar wel. Maar meis, je bent nog zo lekker jong, je hebt nog een heel leven voor je, nu zie je het misschien niet zitten, maar het wordt echt beter, geloof me! Zoals ik al las krijg je goede steun van je vriendinnen en je vriendje, en nu ook van je mentor.. Jij gaat er weer helemaal boven op komen! Echt waar! Probeer daar in te geloven, want als je er zelf in gelooft komt het vanzelf goed. Je moet niet gaan denken"Ik heb een kl*te leven en ik ga zelfmoord plegen" maar probeer te denken aan de leuke dingen in je leven, dus: "ik heb leuke vriendinnen, en een lief vriendje, en ookal gaat het nu even zwaar k*t met me, het wordt allemaal weer beter"

Ik weet niet precies waarom je zo'n rot leven leidt op dit moment, dat kon ik er namelijk niet helemaal uithalen, maar weet wel; als andere mensen hier de oorzaak van zijn (dus als je bijv. gepest wordt) bedenk dan goed dat andere mensen het niet waard zijn om zelfmoord voor te plegen, het is JOUW leven, laat het niet door hen verpesten!!

Je zei ook dat het slecht thuis ging, en dat er veel ruzie was om jou. Ieder gezin heeft wel eens problemen, sommige iets meer dan anderen, maar onthou goed: je ouders houden van je, het is vást niet hun bedoeling om jou het gevoel te geven dat je de oorzaak bent van de probleempjes, en het is al helemaal niet hun bedoeling dat jij o.a dáárom zelfmoord wil plegen. Ik weet zeker dat als ze er NU achter zouden komen hoe jij je nu voelt en hoe jij nu denkt, ze zich rot zouden schrikken. Dat kan nooit hun bedoeling zijn! Believe me!

Bovendien, je gelooft in God hè? God wil toch niets dan goeds voor zijn kinderen? Denk je dan niet dat God helemaal niet wíl dat jij zelfmoord pleegt. Hij heeft je toch niet voor niks op de wereld gezet?!

Dan nog iets.. Ik weet niet hoe lang je je nu al rot voelt, maar ik weet zeker dat er vroeger een tijd is geweest dat je je wél lekker in je vel voelde. Dat je je wél goed voelde. Het kan dus wél! Je kán je wel gewoon relaxed voelen. HET LIGT DUS NIET AAN JOU!! Probeer er voor te vechten; ik weet dat het zwaar is, maar het is het waard, echt! Ik voelde me een tijdje geleden ook down. Niet dat ik zelfmoord gedachtes had, maar ik voelde me gewoon kl*te. En kijk mij nu eens; ik voel me gewoon hartstikke goed en I love my life
Of, kijk naar iemand uit jouw omgeving, kijk naar *leintje*, zij was eerst ook ontzettend downie. Maar ik heb nu echt het idee dat het veel beter met haar gaat. Met jou komt het ook wel goed...

Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb, en mocht je er behoefte aan hebben, je kunt me altijd mailen: mecute1983@hotmail.com want ik kan het écht niet aanzien hoe iemand van jouw leeftijd zijn leven wil vergooien

Liefs,
MeCute
__________________
I love you for your money not for who you are
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 18:17
*miesje*
*miesje* is offline
alles wat je zegt is waar, alleen geloof ik het zelf nog niet. Ik voel me wel wat blijer, maar van binnen is het nog zo klote!!! Ik hoop dat je afentoe op mijn topic wilt blijven reageren, want wat lein allemaal over je verteld heeft is heel goed. -xxx- michelle
__________________
mg
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 21:56
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
*miesje* schreef:
alles wat je zegt is waar, alleen geloof ik het zelf nog niet. Ik voel me wel wat blijer, maar van binnen is het nog zo klote!!! Ik hoop dat je afentoe op mijn topic wilt blijven reageren, want wat lein allemaal over je verteld heeft is heel goed. -xxx- michelle
Nee, tuurlijk, ik begrijp best dat je er zelf nog niet helemaal in gelooft. Ik verwacht ook helemaal niet van je dat je, door wat ik gezegd heb, je meteen weer goed voelt. Dat is een heel proces, bij sommigen duurt het iets langer dan bij anderen, en dat maakt ook helemaal niks uit. Het gaat erom dat je je uiteindelijk weer lekker in je vel gaat voelen, en daarvoor moet je zoveel tijd nemen als jij nodig denkt te hebben. Maar het is in ieder geval wel al heel goed dat je inziet dat ik gelijk heb (niet dat het hier nu om gelijk hebben gaat, maar ik wil gewoon dat jij je goed voelt, dus ik dénk dat ik wel gelijk heb.. noujah, je snapt me hopelijk wel ) en nu moet je ervoor gaan zorgen dat je er zelf ook in gaat geloven. Zeg gewoon een paar x tegen jezelf wat voor een leuke meid je bent en dat je op een paar punten na best een fijn leven leidt. Net zo lang tot je erin gaat geloven. Ik hoop dat het werkt. En gewoon veel van je afschrijven in bijv. dit topic, of erover praten.. Oók met je ouders als het even kan, ze zullen je vast graag helpen. Heel veel succes en ik zal nog wel een paar x langskomen!
-xxx- MeCute
__________________
I love you for your money not for who you are
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 14:25
*miesje*
*miesje* is offline
heb vandaag een grondig gesprek met mijn mentor gehad. ook hij ziet in, dat het niet om zomaar iets gaat. Wij gaan nu samen hulp zoeken, maar niet naar een psychiater, dat wil ik echt niet.
__________________
mg
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 10:15
*judith*
*judith* is offline
Citaat:
*miesje* schreef:
heb vandaag een grondig gesprek met mijn mentor gehad. ook hij ziet in, dat het niet om zomaar iets gaat. Wij gaan nu samen hulp zoeken, maar niet naar een psychiater, dat wil ik echt niet.
Hoi Mies, je moet niet vergeten dat ik er altijd voor je zal zijn! ik denk dat het wel beter is als je naar een psychiator gaat. Maar ja dat denk ik. Veel plezier op vakantie en vergeet niet dat God er voor je is p)

-xx- Judith
__________________
I love you all!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het is alsof ik niet leef!
Dreamer1234
21 15-11-2016 08:32
Psychologie Niks weten
MikeyMo
34 28-01-2005 17:48
Levensbeschouwing & Filosofie Andere kijk op het geloof
Moonlight fairy
5 26-12-2004 09:44
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
ARTistiek [Verhaal] Het leven
NecroDopey
6 10-09-2002 10:22
Levensbeschouwing & Filosofie God..
AtHell
10 09-04-2002 01:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08.