Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2001, 14:31
kafka
kafka is offline
Ik zit ook met een probleem. Toen ik 10 was is er bij me vastgesteld (door een stelletje klootzakken bij het Riagg) dat ik mezelf haat. Als gevolg daarvan stoot ik liefde en aandacht af. Bij mijn ex-vriendin werd ik om het minste of geringste boos en kwaad, terwijl ze gewoon aardig probeerde te zijn. Ik heb nu weer een heel erg lieve vriendin, maar ik ben bang dat ik haar ook weer af ga stoten. Ik hou dus van mensen die mij haten en heb een hekel aan teveel liefde en aandacht. Herkent iemand dit, en kan die me helpen?

Peace,
__________________
Keep skateboarding to yourself.....keep it real.........
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2001, 14:34
Marc S
Marc S is offline
Hmm, ik heb er wel problemen mee, maar geen hekel aan...

Moeilijk *hmpf*
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 13:39
BoRNLoZeR
BoRNLoZeR is offline
haat mezelf ook, meestal zijn er wel mensen waar ik me aan irriteer. als ze bij me in de buurt zijn hou ik me in, maar als ik weg van ze ben laat ik alle haat eruit door iets verrot te slaan/trappen enzow. Meestal lucht ut wel op, soms ook niet,maar dat word weer opgekropt. volgende dag heb ik weer minder haat en kan weer van voor af aan beginnen
__________________
It's only a matter of time,b4 tears do dry©BlDownForEmbracement -_- I'm on my way, I'm leaving 4good
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 15:41
lithium
lithium is offline
ik heb zelf een vreselijke hekel aan mezelf, maar ik stoot daardoor juist helemaal geen liefde af. Bij mij is het zelfs tegenovergesteld, ik wil het te veel.
__________________
(gelukkig) getrouwd met paranoide ;)
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 16:12
Faery
Faery is offline
Citaat:
lithium schreef:
ik heb zelf een vreselijke hekel aan mezelf, maar ik stoot daardoor juist helemaal geen liefde af. Bij mij is het zelfs tegenovergesteld, ik wil het te veel.

mie 2...
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 16:22
lithium
lithium is offline
Citaat:
Faery schreef:
mie 2...


ik word helemaal gek ervan, ik krijg het veel te weinig
__________________
(gelukkig) getrouwd met paranoide ;)
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 10:10
Zorkman
Zorkman is offline
praat eens met mijn ex

maar daar was het wle niet boos worden ofzo, gewoon geirriteerd...
denk da ge daar best wel een oplossing zou moeten proebren voor vinden...

probeer eens tegen u vriendin te doen zoals zij tegen u lief probeert te doen,
maybe gaaie dan inzien oe een leuek reactie da dabij haar heeft en maybe gaje u dna beter kunnen inbeelden da ge der ook zou kunen nvan genieten van zoiets en....
mja...maybehet proberen waard, 't zal wel nie maandjen over zijn hé...

(je kan natuurlijk een vriendin die houdt van sm zoeken maar.... )
__________________
ZzZzZorkman...zneller dan het licht :-)
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 14:00
dystopia
dystopia is offline
Praat met haar en schep duidelijkheid. Wees eerlijk. Dan weet zij waar ze aan toe is. Natuurlijk zal ze het niet fijn vinden dat je wat dit betreft op deze manier in elkaar zit, maar ze begrijpt je dan wel beter en dat is voor jullie relatie iig beter dan oneerlijkheid of dingen achter houden. Dat is nooit goed. IMHO heeft ze het recht dit te weten daar dit jullie relatie kan aantasten, zoals jij al zegt.

Hoe dit probleem op te lossen? Ik weet niet hoe jullie relatie is en of jullie dat samen kunnen oplossen of dat je daarbij hulp nodig hebt van professionele mensen.

Denk dat de oplossing is jezelf te leren respecteren en van jezelf gaan houden. Of dat makkelijk is terwijl je ook bezig bent met school, een relatie, werk etc: nee. Dat heeft tijd nodig en dus gaat er tijd af va werk, school, relatie, vrije tijd, etc. Too bad.

Als je je relatie opgeeft om deze rede zou ik dat best kunnen begrijpen. Maar dan moet je het haar ook wel uitleggen anders is dat lullig vind ik. Als jullie echt van elkaar houden, komen jullie elkaar uiteindelijk weer tegen.

Iig, vertel het haar, schep duidelijkheid!
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 14:10
MrOizo
Avatar van MrOizo
MrOizo is offline
Citaat:
kafka schreef:
Ik zit ook met een probleem. Toen ik 10 was is er bij me vastgesteld (door een stelletje klootzakken bij het Riagg) dat ik mezelf haat. Als gevolg daarvan stoot ik liefde en aandacht af. Bij mijn ex-vriendin werd ik om het minste of geringste boos en kwaad, terwijl ze gewoon aardig probeerde te zijn. Ik heb nu weer een heel erg lieve vriendin, maar ik ben bang dat ik haar ook weer af ga stoten. Ik hou dus van mensen die mij haten en heb een hekel aan teveel liefde en aandacht. Herkent iemand dit, en kan die me helpen?

Peace,
Ik heb slechte ervaaringen met het Riagg.
__________________
"Joh, dan gade ge toch met den jonge heer spelen"
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 14:12
MrOizo
Avatar van MrOizo
MrOizo is offline
Citaat:
lithium schreef:

ik word helemaal gek ervan, ik krijg het veel te weinig


hmz tja ken het gevoel wel denk ik
__________________
"Joh, dan gade ge toch met den jonge heer spelen"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Que aborrecid part 35
Verwijderd
500 11-10-2007 22:34
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Traumwerk
Verwijderd
19 15-08-2005 23:55
Liefde & Relatie Het grote Singles topic
Middlefinger1
77 25-04-2005 11:10
Liefde & Relatie Relatie over door paniekstoornissen?
FemmeLaRose
26 17-05-2004 13:13
Psychologie wat wil ik nou eigenlijk?
X
9 17-08-2003 08:56
Psychologie Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf)
iamre18
34 26-02-2003 19:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.