Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2001, 19:26
Tiesch_ W
Tiesch_ W is offline
m`n moeder is toen ik een jaar was gescheiden van me pa

toen ik vijf was heeft ze als wanhoopsdaad
een kranteartikkel geplaatst en daardoor is ze nu reeds jaren getrouwd met een klootzak genaamd geert.

als hij een ochtendhumeur heeft zeg ik een verkeerd woord en dan loop ik weer met een blouw oog of een dikke lip rond.

ik ben wel een beetje alternatief en wil graag anders zijn dan anderen maakt opzich nie uity toch
als ik iets nieuws heb dan gaat hij me altijd uitlachen en me afkraken

voorbeeld:

laatst had m`n moeder een kapotte panty

ik dat ding om me arm heen
krijg ik van hem weer commentaar
hij zei letyterlijk dat ik gestoord was .

nou dan word ik pisseg

logisch toch dat ik op hem sneller pisseg word dan normaal .

andere door hem veelgebruikte woorden zijn


klootzak sukkel kneus debiel.

maar ik ben hem zat .

de maat is vol.

de volgende keer dat hij met slaat gaat hij pijn lijden


tiesch
__________________
het leger of niet het leger dat is de saaie vraag ..
Advertentie
Oud 28-10-2001, 19:31
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Kan je niet gewoon een gesprek met hem beginnen en hem duidelijk maken dat je daar niet tegen kan..?
Oud 28-10-2001, 19:32
elsbizkit
elsbizkit is offline
wat is nu de bedoeling? dat ik je vraag ga beantwoorden? Ouders zijn geen eikels. Dat is hetzelfde als 'de JEUGD' van tegenwoordig vernieldt bushokjes. Jij vindt Geert een eikel en ik na het lezen ook.
Je moet praten met hem, je moeder, familie en desnoods een bemiddelaar. Sorry, geen antwoord opje vraag waarom ouders eikels zijn maar alleen een advies.
Oud 28-10-2001, 19:39
Tiesch_ W
Tiesch_ W is offline
Citaat:
Snufje schreef:
Kan je niet gewoon een gesprek met hem beginnen en hem duidelijk maken dat je daar niet tegen kan..?
lukt nie als dat doe en ik probeer m er op te wijzen dan word hij pisseg en zegt hij da k me`n grote bek moet houden nou ja je begrijpt het wel dan word ik pisseger en krijhg ik op den duur geen nuttig woord meer uit me bek


tiesch

__________________
het leger of niet het leger dat is de saaie vraag ..
Oud 28-10-2001, 19:40
Tiesch_ W
Tiesch_ W is offline
Citaat:
elsbizkit schreef:
wat is nu de bedoeling? dat ik je vraag ga beantwoorden? Ouders zijn geen eikels. Dat is hetzelfde als 'de JEUGD' van tegenwoordig vernieldt bushokjes. Jij vindt Geert een eikel en ik na het lezen ook.
Je moet praten met hem, je moeder, familie en desnoods een bemiddelaar. Sorry, geen antwoord opje vraag waarom ouders eikels zijn maar alleen een advies.
thanx maar k heb al veel geprobeert
__________________
het leger of niet het leger dat is de saaie vraag ..
Oud 28-10-2001, 19:41
elsbizkit
elsbizkit is offline
Citaat:
Tiesch_ W schreef:
thanx maar k heb al veel geprobeert
zoals wat?

Oud 30-10-2001, 13:01
Tiesch_ W
Tiesch_ W is offline
Citaat:
elsbizkit schreef:
zoals wat?

heel veel ik leef al 13 jaar in hetzelfde huis met hem 13 lange zware jaren .


ik heb geprobeert aardig tegen hem te doen.
spelletjes met hem doen trainen etc etc
maar altijd zoekt hij wel weer wat om mij mee de grond in te trappen of me om uit te schelden .

zeg ik er heel normaal en rustig neemt hij me niet sereus en gaat gewoon verder

zeg ik het wat luider of een beetje pisseg dan zegt hij gelijk da k nie brutaal moet worden en geen grote bek moet hebbuh zoniet pakt hij me wel.


maar de oplossing is in zicht


ik ga op mezelf wonen.
__________________
het leger of niet het leger dat is de saaie vraag ..
Oud 30-10-2001, 15:22
elsbizkit
elsbizkit is offline
dat is een uitweg, geen oplossing. Nu is die vent niet zo belangrijk maar het zou erg zijn als je hierdor de band met je moeder verliest
Oud 18-12-2001, 09:39
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Volgens mij weet je al wat ik er van vind. Hij is een enorme lijer. En ik zou wel wille zeggen dat je het niet moet pikken en dat doe jij volgens mijook niet, maar ik pik het zelf eigenlijk ook wel. DOM!
IO
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Oud 18-12-2001, 10:37
timonx
timonx is offline
Ten eerste heeft hij het recht niet je te slaan en al zeker niet omdat hij je echte vader niet is. Waarschijnlijk zit hem hier ook de frustratie bij hem. Ik weet niet als hij zelf ook kinderen heeft maar waarschijnlijk kan hij het niet accepteren dat hij niet je echte vader is.

Het verhaal komt me zelf ook wel enigzins bekend voor niet dat mijn ouders me slaan hoeven ze echt niet te proberen, maar dat uitschelden enzo. Ik wil trouwens ook op mezlef gaan wonen omdat er thuis echt geen oplossing meer si.

Dit type mensen is meestal niet voor rede vatbaar en moeten altijd gelijk hebben daardoor valt er niet met ze te praten.

Als je hulp nodig hebt moet je me maar mailen, maar laat je in ieder geval niet slaan daar kun je heb trouwens voor aanklagen
__________________
Het enige waarvoor ik leef is mijn werk. Voor de rest heb ik niets
Oud 18-12-2001, 11:12
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Iotje:
Niet reageren op topics ouder dan 2 weken, zeker niet nutteloos!

Draad Gesloten
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34.