Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2004, 20:50
Verwijderd
Je hoort altijd dat het af en toe eens ''goed'' is om ruzie te maken met je vriend/ vriendin.

Nou heb ik helemaal nooit ruzie met mijn vriendje. We hebben nou ruim 1.5 jaar iets, en echt ruzie hebben we nog nooit gehad. Wel 1 keertje een beetje, maar dat stelde weinig voor, vergeleken met andere verhalen die je wel eens hoort hierover. Sommige mensen reageren meteen met een reactie als ''dat is toch niet goed? blablabla''. Maar ja het is zo, het gaat zo, en ik vind het prima.
Natuurlijk is er soms wel iets kleins, maar daar praten we dan over en dan is het goed. Verder zou ik niet weten waarover ik ruzie zou kunnen maken...

Hoe vaak heb jij ruzie met je vriend(in)?? En waarover dan vooral?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2004, 21:13
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Ik heb soms wel eens een discussietje ofzo, maar echt zware ruzie met borden die de kamer doorvliegen enzo heb ik nog nooit meegemaakt (ohjah, na 2 jr)

Verder denk ik dat eens af en toe je hart luchten deugd kan doen, of je het nu op een kalme manier doet (zoals jullie), of op een 'ruzie'manier..
Het hangt ook van jullie persoonlijkheid af, de ene mens kan alles verdragen, de andere mens raakt rap geïrriteerd.. de ene mens zal er sneller op een rustige manier over praten, terwijl de andere begint te verwijten..die dingen

Ongezond denk ik niet.. zolang jullie je discussietjes uitpraten? En je nooit inhoudt, maar er wel over een rustige manier over praat.. zodat je nix kunt opkroppen
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 22:36
Verwijderd
Ik heb sowieso nooit ruzie.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 22:51
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-06-2004 @ 23:36 :
Ik heb sowieso nooit ruzie.



Ruzie is goed voor je relatie.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 23:02
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
De enige reden dat mensen zeggen dat ruzie goed is, is dat het niet goed is om je gevoelens op te kroppen. Als iets je dwars zit, moet je dat gewoon zeggen en niet zwijgen omdat je bang bent voor ruzie. Je moet dus gewoon alles kunnen zeggen wat je op je hart hebt.

Als je gewoon alles op een normale manier uitpraat is er lijkt mij niets aan de hand. Lijkt me zelfs beter dan ruzie, omdat je dan ook geen vervelende dingen naar elkaar gaat roepen die eventueel je relatie zouden kunnen beschadigen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 23:26
Verwijderd
Citaat:
suikerprinses schreef op 22-06-2004 @ 23:51 :


Ruzie is goed voor je relatie.
Vreemd dat het dan toch zo lang (2½ jaar) goed is gegaan, of niet?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 23:49
Hagel
Hagel is offline
Wij hebben wel regelmatig onenigheden, ach hoort erbij, ik zeg echt geen ja en amen op dingen waar ik geen behoefte aan heb en gelukkig hij ook niet, daar komt bij dat we allebei enorm koppig zijn. Maar echt ruzie hebben we niet vaak.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 00:08
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
mwa, herken ik wel,alles ging altijd perfect een jaar lang tot een iets minder moment toen begonnen de kleine dingen daarna kwam 1grote ruzie, en die is nooit uitgepraat enzo..lang verhaal.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 00:55
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
ruzie is niet altijd goed voor een relatie...
Maar goed, ik heb geen (behoefte aan een) vriend, dus heb al nooit ruzie Bevalt me redelijk goed
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 08:09
rosey
Avatar van rosey
rosey is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-06-2004 @ 00:26 :
Vreemd dat het dan toch zo lang (2½ jaar) goed is gegaan, of niet?
Mja, ruzie KAN goed zijn voor je relatie, het is een middel om je neer te leggen bij de mindere aspecten van jullie band, MAAR als jullie zo van elkaar houden en zoveel gelijkenissen hebben dan moet er toch niet perse ruzie zijn, enkel een goed teken hoor en wees gerust naargelang de relatie vordert blijft dat toch niet uit.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 08:36
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
We hebben nooit echt ruzie gehad, wel ben ik 2x redelijk boos geworden op hem toen hij mij te lang liet wachten (+30min) doordat hij nog in zijn bed lag, of doordat hij gewoon niet eens de moeite had genomen te bellen dat ie later was...

(we hebben 10 maanden)
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 09:00
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 23-06-2004 @ 00:49 :
Wij hebben wel regelmatig onenigheden, ach hoort erbij, ik zeg echt geen ja en amen op dingen waar ik geen behoefte aan heb en gelukkig hij ook niet, daar komt bij dat we allebei enorm koppig zijn. Maar echt ruzie hebben we niet vaak.
Same here.. Het is echt nog niet geweest dat er dingen door de kamer vlogen en mensen geslagen worden. het kan goed zijn voor je relatie, omdat het oplucht, en alle spanning en irritatie tussen jullie lijkt te verdwijnen / verdwijnt.
Maar teveel ruzie is ook niet goed, dan zie je niet meer de leuke dingen in elkaar..

Mijn ex had een karakter en daar paste ruzie gewoon niet bij. Hij vond alles wel best, en mijn mening deed er verder niet echt veel toe. Als ik eens een keertje boos was, en het dus uit wilde praten, zei hij niets, en dat is zoooo frustrerend. Daar is onze relatie ook voor een deel op kapot gelopen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 09:27
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Nog nooit ruzie gehad en we hebben nu 7 maanden, komt denk ik omdat we elkaar erg vrij laten en allebei niet echt jaloers zijn aangelegd.

Ik heb sowieso niet vaak ruzie, als iets me niet bevalt zeg ik dat meestal gelijk en praat ik er over met diegene.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 09:46
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ach we hebben af en toe meningsverschillen maar echt ruzie hebben we maar een keer gehad en toen zeiden we een uur niks tegen mekaar erg gezellig
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 09:49
elledc
elledc is offline
Af en toe eens ruzie is nodig vind ik persoonlijk dan. Ik kan me druk maken als hij teveel alcohol drinkt of als hij niet oplettend of voorzichtig is: bv. laten staan van een fiets die dan gestolen wordt. Zo van die dingen, daar maak ik me druk om en dan kan er eens stevig geruzied worden. Ik weet niet waarom maar na een (kleine) ruzie voel ik me soms zodanig opgelucht dat ik hem nog meer graag zie
Het is wel zo dat ik niets kan opkroppen, ik moet alles kwijt, ookal is het een detail waar ik me aan erger, zoals het feit dat ik niet kan opschieten met zijn broer bijvoorbeeld.
Als we weken aan een stuk geen ruzie hebben gehad dan zoek ik dat een beetje op, dit geeft spanningen in een relatie en daardoor merk je dat je elkaar zo graag ziet...
Maar jah dat is wat ik ervan denk he.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 10:03
ikuh
Avatar van ikuh
ikuh is offline
Ze zei een keer tegen mij dat we ook wel eens ruzie wilde maken. Wat doe je daarmee als je het altijd snel eens bent?
__________________
-----Hardcore will never die-----
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 10:17
Verwijderd
Citaat:
rosey schreef op 23-06-2004 @ 09:09 :
Mja, ruzie KAN goed zijn voor je relatie, het is een middel om je neer te leggen bij de mindere aspecten van jullie band, MAAR als jullie zo van elkaar houden en zoveel gelijkenissen hebben dan moet er toch niet perse ruzie zijn, enkel een goed teken hoor en wees gerust naargelang de relatie vordert blijft dat toch niet uit.
Die relatie is allang voorbij, hoor.

En we hadden nauwelijks gelijkenissen. Dat is ook nergens voor nodig.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 10:40
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
suikerprinses schreef op 22-06-2004 @ 23:51 :


Ruzie is goed voor je relatie.
Ruzie is misschien goed als er spanningen zijn. Even allebei je frustraties kwijt. Maar verder vind ik ruzie weinig goed doen aan een (m'n) relatie. Ik hou niet van ruzie en heb zo min mogelijk ruzie. In het algemeen niet en helemaal niet in een relatie.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-06-2004, 11:09
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
suikerprinses schreef op 22-06-2004 @ 23:51 :


Ruzie is goed voor je relatie.
En als je relatie goed is, heb je geen ruzie.

Ik heb nog nooit ruzie gehad met mijn vriend. Ik ben 1x heel even tegen hem uitgevallen, maar dat sloeg eigenlijk nergens op. En ik was bezopen.
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 11:14
kimberley
Avatar van kimberley
kimberley is offline
Mjah ik heb het al 1,5 jaar met mijn vriend en heb nog maar 1 keer ruzie met hem gehad (2 weken geleden ofzo).

Ruzie is niet perse nodig. Mensen zeggen dat een relatie zonder ruzie niks is, maar daar bedoelen ze eigenlijk mee dat je niet met je irritaties voor je vriend(in) moet blijven zitten, maar het moet zeggen. Dit kan normaal gezegd worden, maar ook met een ruzie.
Mn vriend en ik zeggen het elkaar gewoon en vinden van elkaar wel dat we gelijk hebben, ruzie is dus niet altijd nodig.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 11:24
Julie03
Julie03 is offline
Ruzie is wel goed ... weet je waarom? zo leer je elkaar sowieso in een andere situatie beter kennen én worden eigen meningen geuit. Als je geen ruzie hebt, zoveelste beter! Het kan natuurlijk ook altijd wel zijn dat de ene zich inhoudt omdat hij geen discussie wilt. Hoe dan ook, het is een persoonlijke zaak... Zolang je maar gelukkig bent!

Ikzelf maak over het algemeen weinig ruzie met mijn vriend. Kleine meningsverschillen komen wel eens naar boven, maar we kennen elkaar dan ook nog niet zo lang...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 11:55
Zeldom
Zeldom is offline
Ik heb met mijn vorige vriend in een jaar 1x ruzie gehad.
Met mijn huidige vriend heb ik eigenlijk nog nooit echt ruzie gehad. Maarja, ik los dingen ook liever op door normaal te praten want ik kan er gewoon niet tegen als iemand begint te schreeuwen. Dan heb ik al zoiets van je hebt vast geen goede argumenten aangezien je het zo moet oplossen.
Maar het is inderdaad wel gezond om niet alles op te kroppen maar daar is niet direct een ruzie voor nodig.
__________________
Shall I compare thee to a summer's day?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 12:21
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Mijn ex kon geen ruzie maken, hij zei dan niets meer, erg irritant.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 12:59
Verwijderd
Ik en mijn ex hadden nooit ruzie.

En toen we eens een keer flink ruzie hadden ging het ook meteen uit.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 13:10
Verwijderd
ja, ik vind dat ruzie er wel een beetje bij hoort. die kant moet je ook leren kennen. ben jij geen ruzie gewwend, dan zal een klein onenigheidje al funest kunnen zijn voor je relatie.

zelf heb ik soms ruzie, verder praten wij over dingen als ons iets niet aanstaat. en ja, een enkele keer gaat dat dus niet over rozen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2004, 13:22
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
We hebben eigenlijk nooit ruzie.
Als er iets is praten we daar over en dan worden we het eens of niet. Als we het dan niet eens worden zakt dat ook wel weer, maar blijf ik er niet over doorzeuren.

Er was wel een keer dat er meerdere dingen waren en ik vertelde het hem niet en ik werd er nogal verdrietig van, dus toen deed het inderdaad heel veel goed om erover te praten, maar met ruzie zou ik niks opgeschoten zijn. Ik kan sowieso al slecht uit mijn woorden komen en ik kan niet tegen ruzie met bekenden.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 13:38
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
In het begin hadden we nooit ruzie, maar dat kwam omdat het allemaal nog nieuw was enzo. Na een tijdje leer je elkaar veel beter kennen en ga je je soms ergeren aan bepaalde trekjes. Na een half jaar begonnen de kleine ruzietjes, maar na een jaar werden de ruzies steeds groter en zijn we ermee gestopt.

Ik vind af en toe ruzie wel fijn, als het over is merk je weer hoeveel je om elkaar geeft en gewoon niet zonder elkaar kan (tenminste, dat was bij mij zo). Maar als het echt uit de hand loopt zoals bij mn ex dan heb ik liever niets...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 13:47
elledc
elledc is offline
Citaat:
Jules schreef op 23-06-2004 @ 12:09 :
En als je relatie goed is, heb je geen ruzie.
Klopt niet, helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 13:50
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik en mijn vriend zijn nu een halfjaar samen, en echt nog nooit ruzie gehad, wel een keer een goed gesprek omdat hij vond dat ik bepaalde dingen maar eens moest proberen te veranderen en andersom. Maar echt ruzie met scheldpartijen etc.etc. nee nog nooit gelukkig... Ik kom weleens dingen tegen in onze relatie waarbij ik zoiets heb: daar zou ik eigelijk wel nijdig over mogen doen... maar dat zakt allemaal wel weer
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 14:10
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Mijn vriend en ik hebben nu ruim 2 jaar met elkaar..
Eerste jaar bijna nooit ruzie, tegenwoordig (veel te) vaak.. k Wil m niet kwijt maar t gaat gewoon niet goed tussen ons en ik weet echt niet wat ik er mee aan moet... Ik ben zo gewend aan altijd samen zijn (we zien elkaar elke dag), en de dingen die we samen doen zoals naar vrienden gaan, rondrijden enzo.. Dat wil ik niet missen! Mjah..
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 17:28
kaarinetjuh
Avatar van kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Sommige zeggen hier dat ze geen ruzie hebben omdat de discussies uitpraten.
Maar zodra je ruzie hebt komen er ook onverwachte dingen naar boven.
Wat soms ook goed is.
Dingen waarvan je denkt nee dat is de moeite niet op te zeggen.
Door een ruzie komen meestal ALLE frustraties er uit, en met uitpraten van een klein puntje niet.
In dat opzicht vind ik ruzie goed voor een relatie.
__________________
Dream as you'll live forever, live as you'll die today
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 17:42
Verwijderd
Citaat:
kaarinetjuh schreef op 23-06-2004 @ 18:28 :
Sommige zeggen hier dat ze geen ruzie hebben omdat de discussies uitpraten.
Maar zodra je ruzie hebt komen er ook onverwachte dingen naar boven.
Wat soms ook goed is.
Dingen waarvan je denkt nee dat is de moeite niet op te zeggen.
Door een ruzie komen meestal ALLE frustraties er uit, en met uitpraten van een klein puntje niet.
In dat opzicht vind ik ruzie goed voor een relatie.
Maar ik ben het hier niet helemaal mee eens. Want echt ik kan me geen frustratie bedenken... Ook geen kleine puntjes... Echt niet nee...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 17:45
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 23-06-2004 @ 14:47 :
Klopt niet, helemaal niet.
't was meer een grapje, maar dat zal ik er de volgende keer bij zetten voor je.
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 18:05
Verwijderd
Ja, we hebben op zich weleens ruzie. Niet extreem vaak en ik kan het ook niet echt ruzie noemen, we staan maar heel zelden echt tegen elkaar te schreeuwen ofzo. Maar we zijn weleens boos op elkaar, dat praten we dan alleen redelijk rustig uit met hier en daar wat uitvalletjes.

Met mijn ex had ik ook nooit ruzie. Het gebeurde gewoon niet. Hij werd sowieso nooit boos, dus het gebeurde hooguit dat ik af en toe eens boos was en hij het dan weer goed ging maken, maar nooit ruzie.

Ik vond dat eigenlijk strontvervelend. Ik moet een beetje tegen iemand aan kunnen trappen hoor, zo af en toe. Ik vind het wel fijn dat ik met mijn vriend ook gewoon ruzie kan maken af en toe. Vooral het goedmaken erna

Ik weet niet, dan is alles er weer even uit en daarna ga het dan veel beter dan ervoor weer. Ruzies zijn daarom meestal verbeteringen in onze relatie

Ontstaan meestal door miscommunicatie overigens. Elkaar verkeerd begrijpen, enzo.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 18:09
Verwijderd
Ik vind ruzie overigens ook voornamelijk fijn omdat ik dan merk dat hij, ookal vind hij me niet altijd even leuk en ookal is hij weleens boos op me, toch evenveel van me blijft houden.

Het klinkt misschien stom, maar mijn ex deed dus alsof ik altijd perfect was en helemaal nooit iets fout deed. Dat kan heel erg benauwend zijn, omdat ik uiteraard helemaal niet perfect ben en ook weleens de bitch uit hang. Bij mijn vriend krijg ik die ruimte gewoon, bij mijn ex kreeg ik dat niet.

En ja. Wanneer hij boos wegloopt en dan weer terugkomt. Dat is een heel fijn gevoel.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 18:48
elledc
elledc is offline
Citaat:
Jules schreef op 23-06-2004 @ 18:45 :
't was meer een grapje, maar dat zal ik er de volgende keer bij zetten voor je.
wat grappig!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-06-2004, 19:21
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
ik heb zowiezo nooit ruzie... en op mijn vriendje kan ik natuurlijk al helemaal niet boos zijn

oeeeeh hij is zo lief
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 19:49
Buffy
Buffy is offline
sjah... echt ruzie heb ik met mn vriendje nog nooit gehad ( we hebben nu 1 jaar en 3 maand een relatie ). wel is hij wel eens wat pissig op me geweest, omdat ik weer eens zat te zeuren over niks (en zeuren kan ik als de beste), dan heeft hij echt zoiets van *tjesus, hou je kop nou maar*.

ook ben ik op mijn beurt wel eens pissig op hem, omdat hij met zn vrienden alleen maar over auto's kan praten. heel gezellig als je dan het enige meisje in het gezelschap bent maar ik moet er maar aan wennen van mezelf

mijn vriend is zowiezo niet zo'n ruziemaker. als hij ruzie heeft met iemand heeft het ook echt een knalgoede reden. ja, ik vindt mn vriend wel een exemplaar om zuinig mee te zijn, met mn ex had ik zo ongeveer dagelijks ruzie (hoe ik het 2 jaar met hem *en hij met mij* heb volgehouden is me nog steeds een raadsel).

liefs
__________________
Ik hald fan myn mantsje (wie weet wat dat betekend mag et zeggen! :P)
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 21:49
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Luna schreef op 23-06-2004 @ 13:21 :
Mijn ex kon geen ruzie maken, hij zei dan niets meer, erg irritant.
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 22:26
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Met sommige van mijn exen maakte ik nauwelijks ruzie, met andere op het laatst elke dag..
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 22:50
Verwijderd
We hebben soms mijn uitbarstingen. Die gaan dan over niets, eigenlijk, en worden veroorzaakt door een combinatie van moeheid, chagrijnigheid, iets dat niet lukt, en een piepklein aanleidinkje van zijn kant (de laatste keer was de aanleiding dat hij naar mijn mening te veel pindakaas op zijn brood smeerde).
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 23-06-2004 @ 23:50 :
(de laatste keer was de aanleiding dat hij naar mijn mening te veel pindakaas op zijn brood smeerde).
Aw, wat schattig

"Wil je nu godverdomme je brood eens normaal beleggen, zo is in een keer die hele pindakaaspot leeg!" en sarah stampt de deur uit.

Ik zie het helemaal voor me.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 23-06-2004 @ 23:54 :
Aw, wat schattig

"Wil je nu godverdomme je brood eens normaal beleggen, zo is in een keer die hele pindakaaspot leeg!" en sarah stampt de deur uit.

Ik zie het helemaal voor me.
De laatste helft van dat zinnetje heb ik letterlijk zo gezegd
maar ik stampte de deur niet uit, onee, ik rukte het mes uit zijn handen en ging pindakaas terug in de pot stoppen
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 07:23
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Uh tsja, ik vind niet dat we echt rúzie hebben, maar wel vaak grote woordenwisselingen.
Het komt de laatste tijd een beetje doordat hij het érg druk heeft met stage lopen én gewoon werken waardoor we weinig leuke dingen gedaan hebben de laatste tijd en hij nogal prikkelbaar is hierdoor. Juist in een periode dat ik veel afleiding nodig had, kon hij me deze niet geven. Ook momenten wanneer ik iets belangrijks te horen kreeg kon hij er niet bij zijn. Naja, ik ben wat kortaffer en hij reageert daar dus snel wat té boos op. En ik kan er weer niet tegen als hij boos tegen me doet waardoor ik als reactie hierop weer snel ga huilen. En in zúlke situaties is hij heel slecht want dan probeert hij t uit te praten maar in werkelijkheid zegt hij juist hele kwetsende dingen dan.

Zucht ja, het gaat wel super goed tussen ons, maar zulke dingen kunnen me echt breken omdat ik dan écht heel erg gekwetst ben. Terwijl hij het helemaal niet zo bedoelt.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 10:26
HeartandSoul
Avatar van HeartandSoul
HeartandSoul is offline
Ik heb nou 1jaar + 4maanden en ook niet echt ruzie gehad eigenlijk. Natuurlijk wel van die kleine dingetjes, maar dat is dan altijd weer gauw uitgepraat of "vergeten"..

Ruzie goed voor je relatie.. nou wij hebben al een periode achter de rug die onze relatie wel veel sterker heeft gemaakt.. maar ruzie nee dankje.. hou ik niet zo van
__________________
(( G* HVJ ))
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Uit de hand lopende ruzies van mijn niet scheidende ouders
abcdeetje
7 01-02-2014 20:17
Liefde & Relatie hoevaak 'ruzie'?
groovy
34 14-06-2005 16:15
Liefde & Relatie jongens en ruzie maken
4774
39 09-11-2004 19:09
Liefde & Relatie ruzie met je vriend/vriendin
David
15 23-12-2002 09:19
Liefde & Relatie Vrouwen en ruzie maken !
Verwijderd
28 10-03-2002 19:18
Liefde & Relatie ruzie met beste vriendin, wat moet ik doen? reactie plz!!!
Palmboompje
12 22-02-2002 15:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.