Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Bekijk resultaten poll: Ben jij/u (net wat je wilt) autistisch?
Ja 2 18.18%
Nee 5 45.45%
(nog) niet bewezen 1 9.09%
Speciaal voor Henk: Ik vink graag dingen aan 3 27.27%
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2020, 14:12
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
autistisch is. Dus ja, vandaar de poll. Dit is overigens een serieuze vraag, want ik wil anderen beter leren begrijpen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2020, 14:14
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ikzelf ben overigens een twijfelgeval. Sommigen zullen zeggen van wel, en anderen zullen zeggen van niet.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 14:25
Verwijderd
Hoe leer je mensen beter begrijpen als je weet of ze autistisch zijn?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 14:39
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Hoe leer je mensen beter begrijpen als je weet of ze autistisch zijn?
Praktisch gezien mijn hele gezin is autistisch, dus ik reageer op hun anders dan ik hier reageer. Als ik weet welke mensen autistisch zijn, kan ik dus wat anders op die personen reageren waardoor ik net een leuk persoon lijk.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 14:40
Verwijderd
Dus als je weet dat ik autistisch ben ga je je anders gedragen tov mij? Dat vind ik een beetje gek en ik snap het niet.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 15:03
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Dus als je weet dat ik autistisch ben ga je je anders gedragen tov mij? Dat vind ik een beetje gek en ik snap het niet.
misschien heb ik een verkeerde woordkeuze gemaakt.
Stel: Ik heb met een bepaalde forummer geregeld een ruzie (via pm of op het forum zelf) en ik begrijp niet waarom die persoon zo reageert. Als ik dan als achterliggende gedachte heb dat die persoon autistisch is, kan ik eerder begrip tonen voor zijn/haar standpunt, en zou de discussie een stuk vriendelijker kunnen verlopen.

Enilorac, ik heb niet vaak een discussie met je, dus blijkbaar benader ik je op de juiste manier. Mocht dit niet het geval zijn, zeg het gerust. Als het niet zo zou zijn, dan kan ik anders reageren op je. Als ik weet dat je autistisch bent (of juist niet) dan kan ik net wat beter reageren zodat er niemand boos hoeft te worden.

Als ik heel eerlijk ben; het is nogal moeilijk om het echt goed te verwoorden. Ik bedoel het goed, en ik ben alleen nogal slecht in het uitleggen ervan
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 15:05
Verwijderd
Citaat:
waardoor ik net een leuk persoon lijk.
Dit snap ik niet?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 15:07
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Dit snap ik niet?
was vorm van sarcasme. Ik bedoelde met die zin dat ik dan zeg maar socialer overkom, en daarmee fijner ben om mee te communiceren
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 15:12
Verwijderd
Waarom wil je de ander naar de zin maken?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 15:12
Verwijderd
Oftewel, wat is er mis mee dat een ander jou niet zo leuk en/of sociaal vindt?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 15:18
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Waarom wil je de ander naar de zin maken?
zo zorg ik dat mensen met me willen blijven communiceren. Daarmee voorkom ik eenzaamheid.
Citaat:
Oftewel, wat is er mis mee dat een ander jou niet zo leuk en/of sociaal vindt?
Ik ben een egoïstische zak, die als hij zich even niet goed voelt gelijk blokkeert en een kwartier lang zonder te knipperen naar 1 punt blijft staren tot hij mag. Daarnaast kan ik me heel moeilijk in anderen verplaatsen. Ik ben gewoon een verwend nest
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 15:21
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
We willen met je communiceren. Ik in ieder geval wel . Dus wees maar gewoon lekker jezelf. Volgens mij lig je prima hier op de groep en ben je nu dingen aan het overanalyseren.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 15:23
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Dat vind ik fijn om te horen PM
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 15:37
Verwijderd
Ik ben trouwens niet autistisch.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 15:37
Verwijderd
Nee, ik ben gewoon een stuk chagrijn.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 15:38
Verwijderd
Citaat:
zo zorg ik dat mensen met me willen blijven communiceren. Daarmee voorkom ik eenzaamheid.

Ik ben een egoïstische zak, die als hij zich even niet goed voelt gelijk blokkeert en een kwartier lang zonder te knipperen naar 1 punt blijft staren tot hij mag. Daarnaast kan ik me heel moeilijk in anderen verplaatsen. Ik ben gewoon een verwend nest
Er zijn mensen die mij niet graag mogen en die praten dus niet met mij. Maar dat kan me eigenlijk niets schelen, want ik mag ook maar heel weinig mensen eigenlijk.

Als ik me niet goed voel ben ik staat om mijn naam te veranderen en op een ander continent een nieuw leven te beginnen, dus het zal wel meevallen allemaal.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 15:42
Verwijderd
Als je wil dat mensen niet meer met je praten, moet je na hun gelukkig nieuwjaar!!!!!!!!1!!!!!! gewoon "bedankt" zeggen en naar je scherm blijven kijken.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 15:43
s_vdboogaard
s_vdboogaard is offline
Nee
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-01-2020, 15:44
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Nee
ineens random dit
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 15:44
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:

Als ik me niet goed voel ben ik staat om mijn naam te veranderen en op een ander continent een nieuw leven te beginnen, dus het zal wel meevallen allemaal.
Tja ik kan dat nog niet, ik ben zeg maar nog net wat te afhankelijk van mijn ouders (niet alleen op financieel gebied)
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 15:45
Verwijderd
En als je per se leuk gevonden worden zeg je "oh ohmijngoddd jij ook, heb je ook een leuke verkansie gehad???" en je hebt er weer een nep-vriend bij. Want nep-vrienden zijn de bom, hoe meer hoe beter, hoe minder tijd je hebt voor je echt oprechte vrienden die dan de volgende keer "bedankt" zeggen wanneer je hen een goed nieuwjaar wenst en zo is het rondje weer rond en heb je weer meer andere mensen die dan zeggen ahmargat hoe was je verkansie ja vet leuk enzo leuk in de bossen gwweest met pietje en klaasje enzo echt leuk en jij dan en dan zeg jij ja lekker op de trompet geblazen ooh dat is ook leuk ohja wat enig en dan ga je dood en is er niemand op je begrafenis en dan denk je toch wel heeej waar ging het mis ach boeie ik ben toch dood doei
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 15:47
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Goed verhaal (ik begrijp er niet heel veel van)
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 15:50
Verwijderd
story of my life
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 15:50
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
rip
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Nee
Is nee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2020, 16:08
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Nee
want je snapt er geen biet van
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 16:21
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Als je wil dat mensen niet meer met je praten, moet je na hun gelukkig nieuwjaar!!!!!!!!1!!!!!! gewoon "bedankt" zeggen en naar je scherm blijven kijken.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 17:02
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Elke autist is anders
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 17:02
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Euh pardon

ElKe aUtiSt Is AnDErs
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 19:33
Verwijderd
Citaat:
misschien heb ik een verkeerde woordkeuze gemaakt.
Stel: Ik heb met een bepaalde forummer geregeld een ruzie (via pm of op het forum zelf) en ik begrijp niet waarom die persoon zo reageert. Als ik dan als achterliggende gedachte heb dat die persoon autistisch is, kan ik eerder begrip tonen voor zijn/haar standpunt, en zou de discussie een stuk vriendelijker kunnen verlopen.

Enilorac, ik heb niet vaak een discussie met je, dus blijkbaar benader ik je op de juiste manier. Mocht dit niet het geval zijn, zeg het gerust. Als het niet zo zou zijn, dan kan ik anders reageren op je. Als ik weet dat je autistisch bent (of juist niet) dan kan ik net wat beter reageren zodat er niemand boos hoeft te worden.

Als ik heel eerlijk ben; het is nogal moeilijk om het echt goed te verwoorden. Ik bedoel het goed, en ik ben alleen nogal slecht in het uitleggen ervan
Als je merkt dat je vaak een discussie met iemand hebt, kun je jezelf beter afvragen wat het is dat jou dusdanig triggert om veel in discussie te gaan. Als het even kan, vermijd ik mensen met wie ik makkelijk in discussie raak, omdat me dat veel energie kost die ik beter kan gebruiken. Als ontwijken niet mogelijk is (bijvoorbeeld op het werk), zoek ik naar dat wat diegene bij mij triggert om er mee in een discussie verzeild te raken. Soms kan dat iets heel onbenulligs zijn, maar het weten kan al genoeg zijn.

Ik denk niet dat het zin heeft om je manier van reageren pas aan te passen als je weet dat iemand autisme (of elke andere stoornis, for that matter), dat vind ik persoonlijk niet eerlijk. Dan benader je iemand op een andere manier vanwege de stempel die hij/zij heeft en ga je niet zélf op zoek naar dat wat voor jullie werkt.

Ik denk niet dat je een verwend nest bent of een egoïstische zak. Sociale interacties zijn moeilijk en ingewikkeld en al doende leert men. Goede sociale vaardigheden zijn zeldzaam en er is vrijwel niemand die het goed met iedereen kan vinden. Is ook niet erg, hoeft ook niet. De kunst is om te zorgen dat de mensen waar je het niet mee kunt vinden, niet te veel energie kosten.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 19:49
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik heb vaak een discussie met mijn vader, en dat komt omdat hij constant zijn vinger naar anderen wijst, weigert ook maar IETS aan verantwoordelijkheid te nemen en de schuld aan iedereen geeft. Hij is zeg maar constant op zoek naar de confrontatie, en blijkbaar heb ik heel weinig geduld met hem. Komt waarschijnlijk ook omdat we allebei knap eigenwijs zijn.

Daar heb je gelijk in. Dit zal mijn visie zeker veranderen.

Zelf kan ik zeg maar irl amper sociaal doen. Hier lukt het makkelijk, omdat jullie de emotie die ik hierbij gebruik niet kunnen zien. En dat maakt discussies hier een stuk makkelijker en fijner voor mij. In het echte leven kan dat gewoon niet.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 20:10
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Maar serieus ik gedraag mij niet gericht anders tegen mijn autistische familie of vrienden. Buiten dat ik weet hoe ik met ze om moet gaan, voelt alles vrij moeiteloos of onbewust.
Iedereen heeft andere knopjes. Of ze nu autistisch, hoogsensitief, hoogbegaafd marginaal of gemiddeld zijn. Met sommige mensen klik je en met andere niet. Ik ga mezelf als persoon niet extreem aanpassen om zo te klikken (natuurlijk doe je dat altijd wel een beetje).


Discussies bewust uit de weg gaan vind ik wel gek. Dat is bijna een standaard iets in mijn vriendengroepen. Je praat toch over dingen en discussieert daarover. Een discussie is niet inherent negatief.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 20:18
Verwijderd
Discussies zijn inderdaad niet per se negatief. In mijn bericht bedoelde ik wel negatief geladen discussies.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 20:25
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
En als je per se leuk gevonden worden zeg je "oh ohmijngoddd jij ook, heb je ook een leuke verkansie gehad???" en je hebt er weer een nep-vriend bij. Want nep-vrienden zijn de bom, hoe meer hoe beter, hoe minder tijd je hebt voor je echt oprechte vrienden die dan de volgende keer "bedankt" zeggen wanneer je hen een goed nieuwjaar wenst en zo is het rondje weer rond en heb je weer meer andere mensen die dan zeggen ahmargat hoe was je verkansie ja vet leuk enzo leuk in de bossen gwweest met pietje en klaasje enzo echt leuk en jij dan en dan zeg jij ja lekker op de trompet geblazen ooh dat is ook leuk ohja wat enig en dan ga je dood en is er niemand op je begrafenis en dan denk je toch wel heeej waar ging het mis ach boeie ik ben toch dood doei
alles goed met je?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 20:25
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
autistisch is. Dus ja, vandaar de poll. Dit is overigens een serieuze vraag, want ik wil anderen beter leren begrijpen
In principe heeft iedereen iets van "autistische" trekjes, maar daar is niks mis mee. Ik in ieder geval n beetje
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vaak een discussie met mijn vader, en dat komt omdat hij constant zijn vinger naar anderen wijst, weigert ook maar IETS aan verantwoordelijkheid te nemen en de schuld aan iedereen geeft. Hij is zeg maar constant op zoek naar de confrontatie, en blijkbaar heb ik heel weinig geduld met hem. Komt waarschijnlijk ook omdat we allebei knap eigenwijs zijn.

Daar heb je gelijk in. Dit zal mijn visie zeker veranderen.

Zelf kan ik zeg maar irl amper sociaal doen. Hier lukt het makkelijk, omdat jullie de emotie die ik hierbij gebruik niet kunnen zien. En dat maakt discussies hier een stuk makkelijker en fijner voor mij. In het echte leven kan dat gewoon niet.
Je doet precies hetzelfde. Het ligt namelijk aan je vader, hij doet continu iets verkeerd, als ik jouw bericht lees.

En nogmaals, sociale vaardigheden zijn moeilijk. Al doende leert men. Je hoeft niet alles NU te kennen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-01-2020, 21:35
Verwijderd
Citaat:
alles goed met je?
Ja prima! Met jou?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2020, 21:42
Verwijderd
JaapieEleven, je kunt niet alles meteen perfect doen en niet iedereen is hetzelfde. Gelukkig maar. Het heeft dus geen zin om jezelf aan te leren hoe om te gaan met specifieke personen. Dat je het knap lastig kan hebben met je vader vanwege zijn autisme, snap ik wel. Maar wij kunnen jou niet van een afstand leren hoe om te gaan met je vader.

Dat we je emotie niet zien is ook wel lastig juist. Ik luister altijd naar intonatie, de stem en kijk naar gezichtsuitdrukkingen. Dat geeft mij heel veel informatie, op die manier "lees" ik mensen. Daar haal ik de meeste info uit.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2020, 07:54
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Je doet precies hetzelfde. Het ligt namelijk aan je vader, hij doet continu iets verkeerd, als ik jouw bericht lees.
Ik denk niet dat het volledig aan mijn vader ligt. Ik heb ook zeker een aandeel. Ik weet veel dingen waarmee ik hem kan kwetsen, als ik hem echt heel zat ben dan gebruik ik ze ook. Dat zijn dan dingen over zijn jeugd, of dat ik me schaam om zijn zoon te zijn etc. Dus even kort gezegd: We zijn allebei zeker niet onschuldig, maar het punt is met name dat ik mijn fouten kan inzien en kan toegeven. Dat is andersom zeker niet het geval
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2020, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet dat het volledig aan mijn vader ligt. Ik heb ook zeker een aandeel. Ik weet veel dingen waarmee ik hem kan kwetsen, als ik hem echt heel zat ben dan gebruik ik ze ook. Dat zijn dan dingen over zijn jeugd, of dat ik me schaam om zijn zoon te zijn etc. Dus even kort gezegd: We zijn allebei zeker niet onschuldig, maar het punt is met name dat ik mijn fouten kan inzien en kan toegeven. Dat is andersom zeker niet het geval
Hoe achterlijk ben je als je dit tegen je vader zegt. Zeg dat lekker tegen je therapeut, man man man
Met citaat reageren
Oud 07-01-2020, 11:05
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Hoe achterlijk ben je als je dit tegen je vader zegt. Zeg dat lekker tegen je therapeut, man man man
tja, ik ben best achterlijk af en toe. Ik denk oprecht niet dat mijn vader geschikt is als opvoeder. Maar ja het is nou eenmaal zo
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2020, 11:08
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
tja, ik ben best achterlijk af en toe. Ik denk oprecht niet dat mijn vader geschikt is als opvoeder. Maar ja het is nou eenmaal zo
Nu betrek je het weer op je vader
Met citaat reageren
Oud 07-01-2020, 11:21
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Nu betrek je het weer op je vader
Tja het is zeg maar wederzijds. Als ik zeg maar los zou zeggen wat mijn vader doet of alleen maar zou zeggen wat ik doe dan krijg je een scheef verhaal. Dus daarom wilde ik zeg maar eerst mijn vader uitleggen voordat ik doorging met wat ik heb gedaan
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2020, 10:56
Verwijderd
MeneerBeer is niet autistisch maar houd van iedereen, autistisch of niet.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2020, 11:27
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Als meneerbeer zo graag in de derde persoon spreekt, moet hij wel stam+t gebruiken.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2020, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Als meneerbeer zo graag in de derde persoon spreekt, moet hij wel stam+t gebruiken.
MeneerBeer moet alleen schijten en belasting betalen. Voor de rest moet MeneerBeer helemaal niets.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2020, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Ikzelf ben overigens een twijfelgeval. Sommigen zullen zeggen van wel, en anderen zullen zeggen van niet.
Hier wilde ik nog even op reageren.

De reden dat ik "Nee" heb gekozen is omdat ik geen diagnose heb. Die heb jij geloof ik ook niet. Daarom is het bij jou ook Nee. Als je twijfelt dan moet je laten onderzoeken of je op het spectrum zit.

Je gaat ook niet tegen mensen zeggen dat je denkt dat je maar met één long geboren bent.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2020, 12:24
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Hier wilde ik nog even op reageren.

De reden dat ik "Nee" heb gekozen is omdat ik geen diagnose heb. Die heb jij geloof ik ook niet. Daarom is het bij jou ook Nee. Als je twijfelt dan moet je laten onderzoeken of je op het spectrum zit.

Je gaat ook niet tegen mensen zeggen dat je denkt dat je maar met één long geboren bent.
Ik heb me laten onderzoeken. En sommige deskundigen zeggen dat ik wel autistisch ben, en andere deskundigen zeggen dat ik niet autistisch ben
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2020, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb me laten onderzoeken. En sommige deskundigen zeggen dat ik wel autistisch ben, en andere deskundigen zeggen dat ik niet autistisch ben
Onzin. Je hebt een diagnose of je hebt het niet. Je hebt misschien tegensprekende diagnoses maar dan moet daar wat mee gebeuren. Wie is een "deskundige" in dit verhaal? Ik vermoed een of andere klassencoördinator ofzo?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2020, 13:46
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Nee, een psycholoog, een specialist in autisme en een officiële test
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet
Zeeslag
1 01-04-2015 17:14
Films, TV & Radio [Armageddon SE DVD] Waar is Disc 2?
D@mien
14 02-10-2005 20:35
Flora & Fauna wie van jullie komt er van de boerderij?!
Verwijderd
14 25-05-2005 21:38
Drugs & Alcohol zwart zien tijdens blowen
gothicje
58 16-04-2003 11:51
Algemene schoolzaken Havo 5- - - - - Wie vind t moeilijk?
Butterfly7
6 23-02-2002 19:22
Levensbeschouwing & Filosofie Wie gelooft er in God???
Butterfly7
80 21-02-2002 16:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.