Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2005, 16:01
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 31-05-2005 @ 16:34 :
Hij doelt denk ik op diegene die er werkelijk uitzien als een plank
Ik vind dat persoonlijk ook geen gezicht, een vrouw hoort mooie rondingen te hebben
Jij vrouwen met rondingen misschien mooier, maar dat is dan jouw mening. Dat betekent nog niet dat een vrouw rondingen hoort te hebben. En het feit of je een 'echte' vrouw bent heeft niets te maken met of je nou wel of niet vrouwelijke vormen hebt. Dat vind ik een lullige opmerking, en grote bullshit.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 16:31
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 31-05-2005 @ 17:01 :
Jij vrouwen met rondingen misschien mooier, maar dat is dan jouw mening. Dat betekent nog niet dat een vrouw rondingen hoort te hebben. En het feit of je een 'echte' vrouw bent heeft niets te maken met of je nou wel of niet vrouwelijke vormen hebt. Dat vind ik een lullige opmerking, en grote bullshit.
Nee... een vrouw hoort gewoon rondingen te hebben
Maarja... net als schele ogen, een bril, rot haar kan je er ook vaak niets aan doen als je een plank bent of juist wat dikker...
Maar ach...
Je ziet hier op het forum zovaak dat al die vrouwen/meiden zich zo erg bezig houden met hun gewicht... kom op man.. je leeft maar een keer, geniet van lekker eten, leef niet op 2 blaadjes sla.. krijg je een buikje, jammer dan, er zijn er zat die dat juist leuk vinden
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 16:33
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 31-05-2005 @ 17:31 :
Nee... een vrouw hoort gewoon rondingen te hebben
Maarja... net als schele ogen, een bril, rot haar kan je er ook vaak niets aan doen als je een plank bent of juist wat dikker...
Maar ach...
Je ziet hier op het forum zovaak dat al die vrouwen/meiden zich zo erg bezig houden met hun gewicht... kom op man.. je leeft maar een keer, geniet van lekker eten, leef niet op 2 blaadjes sla.. krijg je een buikje, jammer dan, er zijn er zat die dat juist leuk vinden
Nee, een vrouw hoort niet per definitie rondingen te hebben! Snap je dan niet dat je mensen op deze manier een complex kan aanpraten? Er zijn namelijk ook dunne meisjes, of meisjes met kleine borsten die zich onzeker voelen over hun uiterlijk. Bovendien is dun zijn lang niet altijd een keuze.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 16:40
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 31-05-2005 @ 17:33 :
Bovendien is dun zijn lang niet altijd een keuze.
Precies wat ik al zei
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 17:33
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MTpower schreef op 31-05-2005 @ 17:31 :
Nee... een vrouw hoort gewoon rondingen te hebben
Maarja... net als schele ogen, een bril, rot haar kan je er ook vaak niets aan doen als je een plank bent of juist wat dikker...
Maar ach...
Je ziet hier op het forum zovaak dat al die vrouwen/meiden zich zo erg bezig houden met hun gewicht... kom op man.. je leeft maar een keer, geniet van lekker eten, leef niet op 2 blaadjes sla.. krijg je een buikje, jammer dan, er zijn er zat die dat juist leuk vinden
Lieverd, als vrouwen rondingen horen te hebben, waarom zijn er dan zoveel planken? Ga voor de lol de catwalk eens op. Kleine borsten, geen heupen/kont. Die zijn in jouw ogen minder vrouw? Hoe bekrompen kun je denken.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 18:20
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
*vrede*

Maar bedankt voor de tips
Ik vind het meer aan de uitstraling en persoon zelf liggen of het figuur een beetje vrouwelijk en mooi is. Als een "ronde" vrouw die er als een hooibaal bijloopt met een loopt alsof ze al 3 kratten bier heeft gehad voor mij nog vrouwlijk wil zijn mag ze heel erg dr best gaan doen.
Die "planken" op de catwalk zien er dan wel weer vrouwlijk uit..gewoon door hun gedrag.


(In dat opzich ben ik een vent, kan wel vrouwlijk lopen maar me ook echt sierlijk gedragen....neuh..ben zo lomp als maar kan )
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 19:44
Counterfeit
Avatar van Counterfeit
Counterfeit is offline
planken zijn om in te zagen
__________________
If we would take life as serious as this, we would never evented malibu
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Counterfeit schreef op 31-05-2005 @ 20:44 :
planken zijn om in te zagen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 22:05
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Gothic schreef op 31-05-2005 @ 18:33 :
Lieverd, als vrouwen rondingen horen te hebben, waarom zijn er dan zoveel planken? Ga voor de lol de catwalk eens op. Kleine borsten, geen heupen/kont. Die zijn in jouw ogen minder vrouw? Hoe bekrompen kun je denken.
Dat vind ik dus ook geen mooie vrouwen, dat dat nou tegenwoordig het ideaalbeeld is is dan leuk voor degene die dat wel mooi vinden.
Het is minder voor degene die het wel mooi vinden en nog minder voor de meiden die er zo niet uitzien en er zo wel uit willen zien en zo een minderwaardigheidscomplex ontwikkelen terwijl er eigenlijk niets mis met ze is!
zo...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 23:49
Verwijderd
In 1 maand tijd kan je heel veel resultaat boeken. Voor mijn engels ben ik nu een tijdje in Miami. En als vanaf de 2e dag ben ik begonnen met hardlopen.

Het begon rustig met eerst 5 min rennen en 10 min lopen en na 1 week al 30 min straight hardgelopen. En echt iedere dag na het eten 45 min hardlopen. Ik heb wel hardlopen schoenen moeten kopen maar dat is het echt waard. Verder eet ik hier elke dag op vaste tijden en na het avond eten drink ik alleen nog maar water. Drink hier ook wel ruim 3 /4 liter op 1 dag.

Ik ben zeker 3/4 kilo afgevallen en mijn buik ziet er gewoon beter uit. Je ziet na 1 maand al weer lichtjes mijn buikspieren en dat is gewoon leuk om te zien. Verder voel je je veel beter na het hardlopen en een beete conditie kan zeker geen kwaad.

Nu het volhouden nog maar dat moet wel te doen zijn. Over een half uurtje ga ik weer hardlopen. Lekker muziekje erbij, dan is de tijd zo voorbij.

Succes
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 05:56
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 31-05-2005 @ 23:05 :
Dat vind ik dus ook geen mooie vrouwen, dat dat nou tegenwoordig het ideaalbeeld is is dan leuk voor degene die dat wel mooi vinden.
Het is minder voor degene die het wel mooi vinden en nog minder voor de meiden die er zo niet uitzien en er zo wel uit willen zien en zo een minderwaardigheidscomplex ontwikkelen terwijl er eigenlijk niets mis met ze is!
zo...
Dat ideaalbeeld bestaat vooral in de modellenwereld, maar het is niet hét ideaalbeeld. Bovendien begint de 'waif look' (zoals we die kennen van Kate Moss) ook weer uit te raken. Binnen de showbusiness bestaat tegenwoordig meer 't beeld van de vrouw met rijkelijk bedeelde boezem en billen. Kijk maar naar J-Lo, Britney en zelfs Christina Aguilera ging van graatjemager naar een beetje meer gevuld.

Ik heb ook niets tegen je mening. Ik kan begrijpen dat jij vrouwen met rondingen mooier vinden dan vrouwen zonder rondingen. Maar dat betekent nog niet dat je zonder rondingen geen vrouw bent. Dat vind ik nogal cru om te zeggen. Bovendien neem je 't wel op voor 'vollere' meisjes die graag dun willen zijn en daardoor een zelfcomplex krijgen, maar je vergeet dat 't ook heel goed andersom kan! Er zijn ook genoeg meisjes die van zichzelf erg dun zijn, en heel moeilijker dik zouden willen (en/of vrouwelijke rodingen zouden willen hebben), maar wie dat gewoon niet lukt. En dit is 't laatste wat ik er over wil zeggen.

Citaat:
Ik ben zeker 3/4 kilo afgevallen en mijn buik ziet er gewoon beter uit. Je ziet na 1 maand al weer lichtjes mijn buikspieren en dat is gewoon leuk om te zien.
Foto's!

Citaat:
Verder voel je je veel beter na het hardlopen en een beete conditie kan zeker geen kwaad.
Ben ik 't helemaal mee eens. Vorige zomer ging ik geregeld hardlopen. 's Morgens vroeg opstaan en dan lekker een 30-45 min. buiten hardlopen terwijl 't nog koel is. Daarna douchen en dan begin je heel fris je dag. Je voelt je dan overdag ook een stuk fitter lijkt 't. Deze winter heb ik amper hardgelopen, omdat ik er simpelweg geen tijd voor heb gehad en om 't buiten te koud is voor mij.

Om 's morgens vroeg vóór school te gaan hardlopen vind ik ietsje te veel van 't goede, aangezien ik best lange dagen maak. En 's avonds ben ik al meerdere malen per week in de sportschool te vinden, dus mijn conditie en lichaam zijn wel (redelijk) 'in orde' gebleven. Als ik over 3 weken mijn proefwerkweek heb ga ik denk ik weer beginnen met hardlopen en opbouwen. Dan heb ik vrijwel de hele dag vrij (op 2 uur proefwerk na en de tijd die ik besteed aan leren) en bovendien is 't heel ontspannend als je moet leren.

Laatst gewijzigd op 02-06-2005 om 21:27.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 21:13
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 02-06-2005 @ 06:56 :Maar dat betekent nog niet dat je zonder rondingen geen vrouw bent.
Wanneer heb ik dat gezegd?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 19:44
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
MTpower schreef op 02-06-2005 @ 22:13 :
Wanneer heb ik dat gezegd?
Je hebt gesuggereerd dat dat zo is
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 20:51
Trouble$on
Avatar van Trouble$on
Trouble$on is offline
ach dat beetje buikje is niet erg, ik vind het wel snoezig...
Daar kan je heerlijk met je hoofie op liggen...
Als het er dan toch af moet en snel...

Zou ik 4x in de week 2uur cardio-fitnessen pak dan ook gelijk de sauna af en toe mee...
Niet zozeer lijnen maar niet meer eten dan nodig is..
daarbij veel water drinken en dus op de koolhydraten, suikers en vetten letten.

zal vast wel neit de 1ste zijn die dit zegt maar goed...
ik ben ziek, thuis, op vrijdag... moet toch wat te doen hebben he...
owja ikv al ook af... hehe maybe dus ziek worden?
__________________
FCKN WCKD
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 20:53
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Trouble$on schreef op 03-06-2005 @ 21:51 :
[B
owja ikv al ook af... hehe maybe dus ziek worden? [/B]
He ja gezellig net nu ik vakantie heb beste advies tot nu toe
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 20:56
Trouble$on
Avatar van Trouble$on
Trouble$on is offline
Heb je al wat actie ondernomen/beslist?
__________________
FCKN WCKD
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 21:04
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Trouble$on schreef op 03-06-2005 @ 21:56 :
Heb je al wat actie ondernomen/beslist?
neej...moet ik misschien toch eens gaan doen. sportschool is eigenlijk geen optie. Ik woon in buitengebied dus tis heel veel gedoe om telkens naar de sporschool te gaan.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 21:09
Trouble$on
Avatar van Trouble$on
Trouble$on is offline
Dan kan je cardio-fitness in de vorm van hardlopen doen...
Alleen ik denk dat je dat een beetje saai vind zo in je uppie...

Koop anders een paar skates, zoek een leuk jongetje erbij uit..
en skaten? Fietsen doe je volgens mij maar al te vaak...

Maare dat heel veel gedoe he... betekent zekers er naar toe fietsen? hehe dat is toch juist ok.. heb je al je warming up kanb je gelijk beginnen...

maarre ik wil niet al teveel zeike
__________________
FCKN WCKD
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 21:13
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Trouble$on schreef op 03-06-2005 @ 22:09 :
Dan kan je cardio-fitness in de vorm van hardlopen doen...
Alleen ik denk dat je dat een beetje saai vind zo in je uppie...

Koop anders een paar skates, zoek een leuk jongetje erbij uit..
en skaten? Fietsen doe je volgens mij maar al te vaak...

Maare dat heel veel gedoe he... betekent zekers er naar toe fietsen? hehe dat is toch juist ok.. heb je al je warming up kanb je gelijk beginnen...

maarre ik wil niet al teveel zeike
ja dat gedoe heet fietsen idd. T zou wat handiger zijn als t thuis kon eigelijk
een leuk jongetje zoeken....wie meld zich?
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 21:18
Trouble$on
Avatar van Trouble$on
Trouble$on is offline
ff denken...



Doe je deur op slot en ga op je kamer dansen.
Begin met wat rustige funky house... vervolgens richting trance..
even later hardtrance en dan ff helemaal los op techno...
doorgaan springen, handjes in de lucht ...en weer omlaag af en toe een gekke bek trekken (niemand ziet het toch) en weer doorgaan zo na anderhalf uur afbouwen....

hehe

ja of je koopt een crosstrainer van 1500euro...
__________________
FCKN WCKD
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 21:20
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Trouble$on schreef op 03-06-2005 @ 22:18 :
ff denken...



Doe je deur op slot en ga op je kamer dansen.
Begin met wat rustige funky house... vervolgens richting trance..
even later hardtrance en dan ff helemaal los op techno...
doorgaan springen, handjes in de lucht ...en weer omlaag af en toe een gekke bek trekken (niemand ziet het toch) en weer doorgaan zo na anderhalf uur afbouwen....

hehe

ja of je koopt een crosstrainer van 1500euro...
WUh owkeej...kzal het proberen
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 21:21
Trouble$on
Avatar van Trouble$on
Trouble$on is offline
ja ben wel vindingrijk...
heb je nog een probleem?
__________________
FCKN WCKD
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 21:24
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Trouble$on schreef op 03-06-2005 @ 22:21 :
ja ben wel vindingrijk...
heb je nog een probleem?
Mn fietsband is lek en mn kont moet dunner
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 19:26
Trouble$on
Avatar van Trouble$on
Trouble$on is offline
laat dat kontje eerst maar is zien...
krijg jij van mij een nieuw fiets
__________________
FCKN WCKD
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 19:37
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Trouble$on schreef op 04-06-2005 @ 20:26 :
laat dat kontje eerst maar is zien...
krijg jij van mij een nieuw fiets

neuh
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 19:43
Trouble$on
Avatar van Trouble$on
Trouble$on is offline
Is het zo erg?

Goed

hier een paar oefeningen voor het versmallen van de billekes

oefening 1
ga op de grond liggen, je armen langs je lichaam, je benen opgetrokken. beweeg nu je bekken omhoog totdat je lichaam een diagonale lijn vormt en trek daarbij je bilspieren zoveel mogelijk aan. houd de positie even vast en keer dan weer terug naar de beginpositie. doe drie series van elk 20 repetities.

oefening 2
ga languit op je rechterzij liggen, je rechterarm plat op je grond, je hoofd op je arm. je rug is dus helemaal recht. steun met je linkerhand op de grond. je arm maakt een hoek van ongeveer 90 graden. je rechterbeen ligt ietwat gebogen op de grond. til nu je linkerbeen - eveneens ietwat gebogen - op van de grond en beweeg je been omhoog (in het verlengde van je lichaam). houd je voet niet gestrekt maar gebogen. doe twee series van elk 20 repetities per been. houd je been na elke serie nog 10 tellen hoog vast.

oefening 3
deze oefening (ook wel 'hondje' genoemd) zal ieder van jullie wel kennen. het is een 'vervelende' maar effectieve oefening. ga zitten op handen en knieën. zorg ervoor dat je rug tijdens de oefening niet inzakt maar recht blijft. beweeg nu je rechterbeen in gebogen stand naar achteren totdat je bovenbeen op één lijn met je lichaam is. concentreer je goed op de beweging en trek je bilspieren aan. beweeg je been daarna weer langzaam naar beneden. houd ook hier je voet gebogen. doe drie series van elk 20 repetities per been
__________________
FCKN WCKD
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 13:40
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Jeetje, mag er wel een geodriehoek bijpakken.
Maar zo erg ist nie hoor, zit maar wat te zeuren. Maar ik kan het wel eens proberen
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 23:36
Verwijderd
ik word al moe als ik dit lees hihi
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 07:28
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
ik snap de 3e oefening niet?
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 12:50
Trouble$on
Avatar van Trouble$on
Trouble$on is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 06-06-2005 @ 08:28 :
ik snap de 3e oefening niet?
als jij met je vriendje standje doggystyle aan het beoefenen bent... ja je weet wel...

nou das in ieder geval hoe je op de grond zit.
hou je rug recht en trek je ene been omhoog dus als het ware je voeten naar je hoofd... niet verder gaan als je rechterbovenbeen in lijn is met je lichaam...en tijdens dat gebeuren span je je poepgat spier...

hehe, ik heb het net zitten doen..
Het is idd niet bepaald geweldig ...but it does the job want je voelt het wel goed in je billen..

gelukkig heb ik al goddelijke billen...


succes
__________________
FCKN WCKD
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 21:26
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 06-06-2005 @ 00:36 :
ik word al moe als ik dit lees hihi
Jaah ik ook maja schoonheid is moe worden.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 07:12
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Trouble$on schreef op 06-06-2005 @ 13:50 :
als jij met je vriendje standje doggystyle aan het beoefenen bent... ja je weet wel...

nou das in ieder geval hoe je op de grond zit.
hou je rug recht en trek je ene been omhoog dus als het ware je voeten naar je hoofd... niet verder gaan als je rechterbovenbeen in lijn is met je lichaam...en tijdens dat gebeuren span je je poepgat spier...

hehe, ik heb het net zitten doen..
Het is idd niet bepaald geweldig ...but it does the job want je voelt het wel goed in je billen..

gelukkig heb ik al goddelijke billen...


succes
echt......jouw woorden maar goed, ik begrijp het nu wel ja en die oefening doe ik al vaak genoeg
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 10:40
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 07-06-2005 @ 08:12 :
echt......jouw woorden maar goed, ik begrijp het nu wel ja en die oefening doe ik al vaak genoeg
En helpt het?
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 12:57
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
uitstekend
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 15:27
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 07-06-2005 @ 13:57 :
uitstekend
owkeej
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 15:31
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Sommige buikjes zijn niet weg te werken. Hoeveel je er ook aan werkt, soms ben je er nu eenmaal mee geboren en zit het in je bouw
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 15:41
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 07-06-2005 @ 16:31 :
Sommige buikjes zijn niet weg te werken. Hoeveel je er ook aan werkt, soms ben je er nu eenmaal mee geboren en zit het in je bouw
Jah maar dan ben je vaak al te dik als kind of heb je als 9 jarige al een buikje toch?
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 15:45
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 07-06-2005 @ 16:41 :
Jah maar dan ben je vaak al te dik als kind of heb je als 9 jarige al een buikje toch?
Niet zo zeer "te dik". Je lijf kan nog zo slank zijn, maar je kan vanaf kinds af aan al een mollig/dik buikje hebben. Als man is het makkelijker een six pack te kweken dan een vrouw een mooi strak buikje.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 15:51
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 07-06-2005 @ 16:45 :
Niet zo zeer "te dik". Je lijf kan nog zo slank zijn, maar je kan vanaf kinds af aan al een mollig/dik buikje hebben. Als man is het makkelijker een six pack te kweken dan een vrouw een mooi strak buikje.
Jah das waar maar volgens mij was het bij mij als kind zijnde eerder andersom...mollig maar buikje nog redelijk strak..weeknie eens eigenlijk
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 07:43
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
als je klein bent is het toch ook neit de bedoeling dat je een sixpack hebt
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 08:01
ninpo
Avatar van ninpo
ninpo is offline
ik heb een 4pack ..

Alleen is die shit wel goed getrained ..
Plus aanleg voor "droge" spieren..
__________________
hihihi kage bunshin noh jutsu :D
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 08:02
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
ik heb ook een mooi buikje
al zeg ik het zelf
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 11:21
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 08-06-2005 @ 08:43 :
als je klein bent is het toch ook neit de bedoeling dat je een sixpack hebt
Nee maar tussen strak en sixpack zit wel een heel verschil.
En ook tussen pudding en strak.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 22:45
Trouble$on
Avatar van Trouble$on
Trouble$on is offline
strak strak in me trainingspak pak
kijk is hoe ik hak hak...
lekker uit me dak......nog wat nog wat

speed is ""het"" middel
__________________
FCKN WCKD
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 21:38
Verwijderd
ik heb een vette buik
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 22:49
AC Milan 7
Avatar van AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 29-05-2005 @ 18:09 :
Het was dus weer mooi weer dus we gingen zwemmen. Toen ik mn bikini aantrok en ff in de spiegel keek of het nog wel kon viel het me toch wel op dat mn buikje stiekem was gaan groeien onder mn wintertruien
Op zich is het niet zo dat het absoluut niet kan en ik depressief onder de tafel ben gaan zitten maar als het aan mij ligt mag dat buikje wel wat kleiner worden.
Heeft iemand tips? (op een efficiente manier oefeningen doen, of heeft iemand iets wat ie zelf altijd doet en goed helpt?)
Lijnen heeft naar mijn mening geen zin want ik heb altijd gehoord dat het vet op je buik pas als laatste verdwijnt.
alvast bedankt
Ga lekker joggen, per avond wat sit ups en n dagje kanoën doet wonderen
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 00:35
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 09-06-2005 @ 22:38 :
ik heb een vette buik
droog

Nu, ik ben zelf 5 kilo vermagerd (78->73) in 1 maand half, zonder reden begon ik minder te eten met dit als resultaat. Het kan me weinig schelen dat ik wat was aangedikt het voorbije jaar dus ik sta werkelijk niet stil bij wat ik eet...Ik heb gewoon minder honger

Buik is niet volledig weg, ik zie het eerder in mijn armen, borsthoogte, en voel het in mijn benen, maar het verschil is er wel.

Overigens denk ik wel dat trainen helpt, gericht idd. Volgens mij verdringt het aanmaken van spieren het vet voor een deel.

edit: Pas gelezen dat je wel degelijk vet omzet in spieren.
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn

Laatst gewijzigd op 14-06-2005 om 00:39.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit (Buik) vragen
Laptop
3 31-08-2010 08:24
Lichaam & Gezondheid [Centraal] Buik(spieren)
Verwijderd
19 08-08-2005 03:12
Lichaam & Gezondheid opgezwolle buik
Kill me Ce soir
17 26-08-2003 19:02
Lichaam & Gezondheid *buik*
BELLEKE
11 19-08-2002 11:59
ARTistiek [verhaal] onze buiken
Mysterons
4 16-07-2002 10:39
Lichaam & Gezondheid word gek van mezelf (mijn lichaam... al m'n vet gaat naar m'n buik!!)
dolores_temp
5 16-11-2001 19:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07.