Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2002, 10:30
BELLEKE
BELLEKE is offline
je hebt n dikke buik en n platte buik... als je nu met je dikke buik voortdurend buikspieroefeningen uitoefent, krijg je dan n platte buik of n dikke buik met buikspieren... k zie t verschil niet direct


x
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 10:39
Ki Fighter
Avatar van Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
BELLEKE schreef:
je hebt n dikke buik en n platte buik... als je nu met je dikke buik voortdurend buikspieroefeningen uitoefent, krijg je dan n platte buik of n dikke buik met buikspieren... k zie t verschil niet direct


x
Als je gaat trainen met een dikke buik dan zal het vet verminderen en de huid strak worden. Als je dan door gaat trainen dan word het meer body building en dan worden de buikspieren wel groter, je krijgt kan nog wel een mooi plat buikje alleen dan met van die grote blokken erop.
__________________
Mooi geschreven heh?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 11:53
miep
Avatar van miep
miep is offline
hai,
ik had ook altijd een dikke buik, ik deed 600 sit ups per dag mara het hielp weinig. nu doe ik er geen meer (Afentoe 100 ofzo) ik lijn niet meer en hij is plat geworden. ik kan het ook niet verklaren!
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 12:39
Verwijderd
Citaat:
BELLEKE schreef:
je hebt n dikke buik en n platte buik... als je nu met je dikke buik voortdurend buikspieroefeningen uitoefent, krijg je dan n platte buik of n dikke buik met buikspieren... k zie t verschil niet direct


x
Kijk je kan bv train met 10 kilo en dan 4 setjes van 100 dan train je op een lage intensiteit, dat is heel goed voor het verbranden.

Later kan je dan nog beter 30 kilo en dan 4 setjes van 10 doen, dan train je de spieren echt, zo krijg je een strakke en harde buik.

Maar denk maar niet dat het heel makkelijk is, je moet eigenlijk is naar een sport school gaan, daar zijn genoeg apparaten.
Je voeding is ook heel belangrijk, je kan nog zo hard trainen maar zonder de juiste voeding red je het niet.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 13:36
Anonymous
Anonymous is offline
Met buikspieroefningen verbrand je ampe vet, je buik wordt er alleen strakker door....Om het vet te verbranden moet je cardio doen dus bijv. lopen, fietsen, steppen, na 15 a 20 minuten begint dan de vetverbranding want daarvoor verbruik je je brandstoffen (koolhydraten) en daarna ga je over op je vet reserves.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 14:42
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Citaat:
miep schreef:
hai,
ik had ook altijd een dikke buik, ik deed 600 sit ups per dag mara het hielp weinig. nu doe ik er geen meer (Afentoe 100 ofzo) ik lijn niet meer en hij is plat geworden. ik kan het ook niet verklaren!
je bent gewoon gezegend
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 17:30
the_conquer
the_conquer is offline
[QUOTE]Anonymous schreef:
Met buikspieroefningen verbrand je ampe vet, je buik wordt er alleen strakker door....Om het vet te verbranden moet je cardio doen dus bijv. lopen, fietsen, steppen, na 15 a 20 minuten begint dan de vetverbranding want daarvoor verbruik je je brandstoffen (koolhydraten) en daarna ga je over op je vet reserves. [/QUOTE

U heeft helemaal gelijk, U bent wijs
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 19:42
Verwijderd
dus het heeft meer zin te steppen dan te buikspieroefenen? want zo'n stepdingetje heb ik nog wel staan en ik heb geen zin om op de grond te gaan liggen..
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 21:43
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Voglens mij kan je beter gewoon gaan joggen ofzo, dan verbrand je vanzelf vet.
Daarnaast kan je jezelf aanwennen om altijd je buikspieren licht aangespannen te houden. Daar krijg je niet alleen een veel mooiere houding/uitstraling door, maar ik merk dat ik op vakantie (als ik vaak een bikini aan heb en dus mn buikspieren span), altijd een wasbordje krijg.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 07:27
Drizzt
Drizzt is offline
Joggen is de beste manier om vet over je hele lichaam te verbranden idd.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 08:00
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Drizzt schreef:
Joggen is de beste manier om vet over je hele lichaam te verbranden idd.
(kom ik weer aan )

niet geheel waar. Snelwandelen en wandelen op een stevig tempo zijn nog beter. Daarna komt joggen op een rustig tempo.

Ja ik snap ook niet dat veel mensen denken dat je vet alleen kunt verbranden op apparaten. Dat is helemaal niet zo. Je moet bewegen en wat is er nou erger dan binnen op een band lopen, terwijl buiten de zon schijnt? Dan ga je toch buiten lopen, of fietsen.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 11:59
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Je moet vet verbranden en dan pas ne spieren bij trimmen
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit (Buik) vragen
Laptop
3 31-08-2010 08:24
Lichaam & Gezondheid [Centraal] Buik(spieren)
Verwijderd
19 08-08-2005 03:12
Lichaam & Gezondheid buikje
shiningstars
26 07-02-2004 18:22
Lichaam & Gezondheid opgezwolle buik
Kill me Ce soir
17 26-08-2003 19:02
ARTistiek [verhaal] onze buiken
Mysterons
4 16-07-2002 10:39
Lichaam & Gezondheid word gek van mezelf (mijn lichaam... al m'n vet gaat naar m'n buik!!)
dolores_temp
5 16-11-2001 19:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13.