Oud 16-11-2001, 02:42
dolores_temp
dolores_temp is offline
Hallo Iedereen,
Ik heb het soms nogal moeilijk met mijn lichaam, het zijn gelukkig buien, maar als ik dan zo'n bui heb, word ik helemaal gek. ik ben niet te dik, nee zeker niet, ik heb dunne lange benen, dunne armen, en een dunne kont. maar... ik heb 'n dikke buik. ja, zo is dat in onze familie, je eet even wat, en het gaat direct bij je buik zitten. ik woog afgelopen zondag 65,5 en toen ik me vanochtend woog woog ik 67,3, bijna 2 kilo aangekomen in een paar dagen dus.
hoe komt dit??
nou, ik zal je vertellen dat ik nu ruim 'n jaar zeg maar 'n beetje aan het lijnen ben, nouja, ik snoep gewoon niet, eet 3, zo mager mogelijk maaltijden per dag, en sport veel. maar die buik blijft daar zitten. m'n armen en benen worden nog dunner, m'n buik wordt ook wel wat dunner moet worden toegegeven, maar hij's niet zo als ik 'm wil hebben. hij wordt niet mooi plat en dun. er blijven vetjes aan flubberen, ookal doe ik 500 sit ups per dag.
maarja nu had ik afgelopen dagen wat meer gegeten (toen ik uit school kwam 'n koekie bij.v) en nu ben ik dus opeesn weer 2 kilo zwaarder!! ik walg van die kut buik van me, maar ik moet dus gewoon ALLEEN maar mager eten, en niet tevreden zijn, want die buik blijft daar zitten, of iets minder lijnen, ja gewoon 'n koekje erbij eten (lijkt me eigenlijk normaal) 2 kilo per halve week aankomen!!!!1

help1!

sorry voor dit vage stuk, het is misschien moeilijk te volgen, maar ik word gewoon gek van emzelf, ik wil 'n mooie dunne buik hebben, blabbla, het gezeik, ik heb geen ziekte, ben nog niet gestopt met eten of kots alles uit, maar ik word er zelf (geestelijk) wel gek van want ik tel alle calorieen en evengoed ben ik niet tevree.

het wordt gewoon tijd dat het ideale beeld 'n vrouw met 'n buikje wordt!!!!!!! waar ik bij.v ook slecht tegen kan is dat mijn vriendinnen alles kunnen eten en gewoon niet dik worden. (en ze sporten niet!! ze blijven zo prachtig mager met 'n mooi slank buikje etc)

dolores
__________________
you stupid girl..
Met citaat reageren
Oud 16-11-2001, 05:50
Verwijderd
Mijn moeder zegt altijd iets van: "ieder mens heeft een buik, die zie je ook bij ieder mens, als je hem niet ziet is het ook niet goed". Wat je er waar aan vindt moet je voor jezelf maar beslissen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2001, 09:17
PV
PV is offline
je moet niet zo gefixeerd zijn op hoeveel je weegt, wat je eet enz. als je dat loslaat, en 'gewoon' normaal eet (niet allerlei dieëten, lijkt me niet zo gezond), voel je je hopelijk een stuk beter.
jongens vinden trouwens over het algemeen niks aan graatmagere mensen, blijkt uit vele vragen op dit forum
trouwens.. je zegt dat het in je familie zit, 'dikkere' buiken. dan is er misschien niet zo veel aan te veranderen. misschien kan je wel aan je moeder/tantes/etc vragen hoe zij er mee om gingen vroeger? en evt wat ze eraan deden.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2001, 09:59
Buikjes zitten ook in de familie bij mij... sowieso overgewicht. Mn pa woog ooit 100 kilo, mijn oma en mijn tante zaten zelfs daarboven. En dan zat het vooral op de buik. Mn moeder is vrij slank op zig, maar moet broeken maat 42 kopen omdat haar buik in verhouding dikker is.
Ik heb zelf tot mn 16e een hele platte afgetrainde buik gehad. Daarna kwam ik nog iets meer aan en sportte ik minder. Inmiddels heb ik een eetprobleem gehad, waar ik weer langzaam overheen kom (lees: ik kom weer aan)... en mn buik groeit het hardste. Ik doe sit ups ook enzo maar het helpt weinig. Gelukkig is het niet meer dan een welving, maar ik voel me er niet ok bij, ik wil mn super platte buik trug

Naja het word dus inderdaad tijd dat vrouwen met buikjes, vrouwen met welvingen, enz, 'in de mode komen'.

Cat
Met citaat reageren
Oud 16-11-2001, 11:43
HipHopSter
HipHopSter is offline
het schijnt dat vrouwen altijd een buikje hebben vanwege de baarmoeder...

maar als je echt zo graag wilt afvallen raad ik je aan om het lijnen te combineren met sporten, dat schijnt pas echt goed te werken.
Dan kweek je spieren en gaat je huid niet lubberen (ofzoiets) als je veel bent afgevallen.

succes er mee maar pas op dat je het niet te ver doorvoert en er door geobserdeerd word...
__________________
I laugh, I love, I hope, I try I hurt, I need, I fear, I cry. I know you do the same things too, so we're really not that different, me and you.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2001, 19:55
GeritoDM
Avatar van GeritoDM
GeritoDM is offline
Dit zal wel een een of andere stomme opmerking van mij worden, maar goed... daar ben ik een jongen voor.

Waarom wil je zo graag een superplatte buik?
Geloof me, de meeste jongens geven daar helemaal niet zo om, ik al helemaal niet. Meisjes worden gewoon wat dikker als ze in de puberteit komen, niks aan te doen, tis ook geen ramp. Zo stond het (ongeveer) in me bioboek: "Een meisje ontwikkelt als ze in de puberteit komt een vetlaag..." Tja, daar valt gewoon weinig aan te doen. Hoeft ook niet. Denk je echt dat je een jongen je leuker vindt als je wat dunner bent? Het innerlijk telt nog altijd het zwaarst.
Ik heb liever een dik en lief meisje dan een bloedmooi kreng.
__________________
...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [ verhaal ]
-Melody-
290 15-08-2004 14:54
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57.