Oud 19-11-2001, 21:24
heavinly
heavinly is offline
Hey
Ik heb de laatste tijd best wel veel last van haaruitval. k Vind t nu niet leuk meer.. mn haar is voelbaar dunner. Hebben jullie dit ook en ligt het alleen aan de tijd van het jaar? want dat kan ik me niet herinneren van vorig jaar ofzo. En wat kan ik eraan doen? Vitamine? Slapen (that might work..)?
Cya
Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 21:30
ikalto
ikalto is offline
ikke heeft ook al heeel errug haaruitval (mun moeder maakt zich zorgen )
ikke wee nie hoe het komt......ik dacht eerst van mun haarschuim/gel...
maar als ik da nie gebruik.....valt mun haar ook uit.....
ik zouw verder nie wetun hoe het kan veranderen.....
sorrie
__________________
scheurkalender: er is nooit een tweede gelegenheid voor un eerste indruk :S
Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 21:34
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ga naar je huisarts, nu meteen (nou ja, morgenochtend)!

Ik heb al 5 jaar bijna geen haar op m'n hoofd, door een haarziekte.
Is alleen op m'n hoofd, niets besmettelijks ofzo. Komt waarschijnlijk door een overdosis astma-medicijnen, en stress.
Nu groeit er weer iets, op de rechterkant... andere helft van m'n hoofd is vrijwel leeg...

En dat is niet leuk...

Hoewel, ik kan ermee leven, draag wel altijd (buiten) een pet...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 21:35
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
En die haarziekte is meestal plaatselijk.

Kan dus alleen schaamhaar zijn, alleen borsthaar (nou ja, dat heb jij toch niet), of alleen hoofdhaar.

Dus ga naar je huisarts!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 21:35
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Ga naar je huisarts, nu meteen (nou ja, morgenochtend)!

Ik heb al 5 jaar bijna geen haar op m'n hoofd, door een haarziekte.
Is alleen op m'n hoofd, niets besmettelijks ofzo. Komt waarschijnlijk door een overdosis astma-medicijnen, en stress.
Nu groeit er weer iets, op de rechterkant... andere helft van m'n hoofd is vrijwel leeg...

En dat is niet leuk...

Hoewel, ik kan ermee leven, draag wel altijd (buiten) een pet...

Ow.. okee ..
Ik moet woensdag toevallig.. zal het eens vragen dan..
Met citaat reageren
Oud 20-11-2001, 07:03
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef:
Ow.. okee ..
Ik moet woensdag toevallig.. zal het eens vragen dan..
Niet meteen het ergste denken, daar schiet je niks mee op.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2001, 08:02
maaike0
maaike0 is offline
Hey,

ik heb sinds ik opgenomen ben geweest in het ziekenhuis haaruitval! Heel irritant, maar dat kan ook aan de narcose ofzow liggen...hier heb jij vast niks aan, maar het zou kunnen!

succes ermee
__________________
*ook al leek ik soms gebroken ik klom uit een dal vandaan, want ik heb voor hetere vuren gestaan*
Met citaat reageren
Oud 20-11-2001, 08:12
miro
Avatar van miro
miro is offline
ik heb gehoord dat veel vitamine B slikken wel eens kan helpen.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2001, 13:27
devilcat
devilcat is offline
hey,
ik had gelezen dat juist in de herfst de haren meer uitvallen , net als de blaadjes.

ja i don't know for sure maar ik had het op gezondheidsplein gelezen.

~xxx~
Met citaat reageren
Oud 20-11-2001, 15:03
TearSong
Avatar van TearSong
TearSong is offline
Citaat:
miro schreef:
ik heb gehoord dat veel vitamine B slikken wel eens kan helpen.


inderdaad...vitamine B is goed voor je haar en kan haaruitval stoppen/voorkomen. Bij de drogisterij kun je gewoon een vitamine B complex kopen.

en heavinly: een andere oorzaak van haaruitval kan stress zijn, ik weet niet of dat op jouw van toepassing kan zijn of niet...


__________________
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2001, 16:33
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Hoi,
ik heb ook wel eens gehoord dat in de herfst (en in de lente ook, geloof ik...) haren uitvallen om plaats te maken voor je "wintervacht", net als bij dieren. Onze katten hebben in de herst ook altijd last van haaruitval. Maar ik heb geen flauw idee of het waar is, het klinkt nogal onwaarschijnlijk, maar wie weet...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 20-11-2001, 17:17
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Niet meteen het ergste denken, daar schiet je niks mee op.
inderdaad, hij maakt dat kind helemaal bang...ligt gewoon aan de tijd van het jaar, heb ik ook!

__________________
| Wanneer ik s'avonds naar de sterren kijk, knipoogt er altijd één terug...*Loesje* |
Met citaat reageren
Oud 20-11-2001, 17:50
poki
Avatar van poki
poki is offline
Ik heb er ook onwijs veel last van.. Elke keer als ik mijn haar borstel zit ie helemaal vol met haren..
Ik vroeg aan een vriendin van mij die kapster is hoe dat kwam, maar heel veel mensen hebben daar nu dus last van.. Ligt aan de tijd van het jaar en gaat vanzelf over!
__________________
Ik houd van hobbies, puzzelen.. En misschien ben jij wel het laatste stukje..... *Kusje voor mijn lieve zusje Nicole* *klein kusje voor DrFreeman*
Met citaat reageren
Oud 20-11-2001, 19:14
DaRealEvE
Avatar van DaRealEvE
DaRealEvE is offline
ik heb het ook gehad... ik maar klagen dat ik haaruitval had en m'n moeder maar zeggen: neeej is nix hoor, is normaal..

toen ging ik naar de kapper, heb er een stuk afgeknipt en het viel niet meer uit!

Heb nog wel maanden later last gehad van bijgroeiend haar.. had duz eigenlijk 2 lagen in m'n haar, een dikke en een dunne laag (als je het een beetje snapt) ... maar nu is alles weer goed. Ben wel bang dat het weer te lang wordt en dat het gaat uitvallen. Het was op zich nog niet zo heel erg lang... 15 centimeter of zoiets onder m'n schouders..
Met citaat reageren
Oud 20-11-2001, 19:24
ingrid15xxx
ingrid15xxx is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
Hoi,
ik heb ook wel eens gehoord dat in de herfst (en in de lente ook, geloof ik...) haren uitvallen om plaats te maken voor je "wintervacht", net als bij dieren. Onze katten hebben in de herst ook altijd last van haaruitval. Maar ik heb geen flauw idee of het waar is, het klinkt nogal onwaarschijnlijk, maar wie weet...
Ja, het klopt wel. Je kunt het net zo zien als dat wanneer het vriest, krijg je statisch haar en wanneer het seizoen verandert, krijg je haaruitval. Als het goed is stopt dit na een tijdje, is dat niet het geval dan is er misschien iets anders aan de hand maar dan moet je niet meteen aan zo'n enge ziekte denken, kan inderdaad gewoon door stress komen. xxx
Met citaat reageren
Oud 20-11-2001, 19:24
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Het ligt heel erg aan de tijd van het jaar volgens mij, ik heb het nu ook extreem, en zo te lezen hebben er wel meer last van dus je hoeft je er denk ik niet zo veel zorgen over te maken!
__________________
xxx
Met citaat reageren
Oud 20-11-2001, 21:11
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
stefanietje schreef:
inderdaad, hij maakt dat kind helemaal bang...ligt gewoon aan de tijd van het jaar, heb ik ook!

Nou.. dat ook weer niet hoor.. ik weet ook wel dat het aan de tijd van het jaar kan liggen, ik vroeg me alleen af of ik niet de enige was, niet dus.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29.