Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2002, 15:58
Operator Cool guy
Operator Cool guy is offline
Hoi allemaal,
Ik ben besneden en heb nog nooit een vriendin gehad heeft iemand een vriend die besneden is en hebben jullie daar veel last van
nou alvast bedankt -xxx- Nick
laterzzzzzzzzzzzzzzz
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 16:04
Operator Cool guy
Operator Cool guy is offline
Niemand ?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 16:31
skate_woman
skate_woman is offline
Citaat:
Operator Cool guy schreef:
Niemand ?
eej halowaaaaaaaaaaaa
hoestie.....
nou kijk ik heb een vriend hij is besneden en ik heb er echt geen last van mail me maar ff als je meer wilt weten ik ben al met hem naar bed geweest en merk nergens iets van dus als je iets wilt weten daarover dan moet je maar ff mailen.... owkey khoop dat ik je een beetje geholpen heb kuzzz van mij.....
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 16:55
SlipKnoT_FaN
SlipKnoT_FaN is offline
nope sorry mijn vriend heeft al zijn velle er nog aan hange
__________________
wat is het nut van het leven als je toch dood gaat?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 16:57
skate_woman
skate_woman is offline
haha jaha zow kun je het ook bekijken
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 19:37
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Er is qua sex voor het gevoel van het meisje geen verschil tussen besneden en niet besneden penissen.

Zover ik er over kan meepraten

Gatara
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 19:40
Preaper
Avatar van Preaper
Preaper is offline
Ik vraag me af waar ze ut velletje laten nadat je besneden bent
__________________
█████████████████████99%
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 20:10
The Bachelor
Avatar van The Bachelor
The Bachelor is offline
[QUOTE]Preaper schreef:
[B]Ik vraag me af waar ze ut velletje laten nadat je besneden bent

daar maken ze politie agenten van!

nee ff serieus, ik ben niet besneden, maar als ik het doe dan kom ik niet klaar als mijn voorhuid niet over mijn eikel gaat, maar ik denk niet dat het voor de vrouw wat uitmaakt

__________________
'How can we help each other if we keep killing each other'( R Kelly, 1995)
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 08:43
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Niet besneden is gewoon veel mooier... omdat het natuurlijk is! Stel je voor dat mannen zouden zeggen: ik heb liever een vrouw wiens clitoris is weggesneden! Ik bedoel, laat de boel maar gewoon zoals god het heeft gemaakt!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 08:58
Heartbeat
Avatar van Heartbeat
Heartbeat is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Niet besneden is gewoon veel mooier... omdat het natuurlijk is! Stel je voor dat mannen zouden zeggen: ik heb liever een vrouw wiens clitoris is weggesneden! Ik bedoel, laat de boel maar gewoon zoals god het heeft gemaakt!
Helemaal mee eens Had het niet beter kunne zegge
__________________
Lord Of All Sick and Insane People Totally Madness :)
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 09:39
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Niet besneden is gewoon veel mooier... omdat het natuurlijk is! Stel je voor dat mannen zouden zeggen: ik heb liever een vrouw wiens clitoris is weggesneden! Ik bedoel, laat de boel maar gewoon zoals god het heeft gemaakt!
En als "God" het zaakje bij een jongen zou zo gemaakt heeft dat ie een veels te krappe voorhuid heeft, en besnijdenis nodig ...
En de vergelijking tussen clitoris wegsnijden en een los stukje vel is natuurlijk ook een beetje overdreven.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 14:04
broed
broed is offline
volgens mij had mijn vriendin er geen last van hoor
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 16:42
Miss Bow Wow
Miss Bow Wow is offline
Ik heb er bij mijn vriend ook geen last mee. T'is gewoon gewoon en ik kan er ook totaal niet meezitten. Ik vind het wel mooi zo.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 15:56
Saartje_16
Saartje_16 is offline
Denk niet dat je verschil voelt ?
__________________
I pushed my trust in you, pushed as far as I can go, and for all this, there's just one thing you should know...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 15:45
Operator Cool guy
Operator Cool guy is offline
thnx allemaal
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 12:07
Dr_Love
Dr_Love is offline
Jongen.... Ik zit zelf ook een beetje met dat probleem. Ik moet misschien besneden worden,omdat ik een te nauwe voorhuid heb. Ik moet eerst proberen het uit te rekken.

Maar effe op jou vraag:
Kijk... in amerika is het sowieso heel gewoon. Daar is geloof ik 60% procent van de mannen besneden. Of nog meer, dat weet ik niet precies. Maar volgens mijn nichtje die daar gewoont heeft vinden ze het zelfs al een beetje raar als je juist nog 'normaal' (onbesneden) bent!

Nou die mensen gaan zich echt niet allemaal laten besnijden als de sex dan minder wordt, of als vrouwen die mannen dan niet willen. Snap ie?

Dus volgens mij hoef je je nergens druk over te maken!!

Greetz, van Dr_Love
__________________
It's hard to see the bright side of life!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 00:39
belgo
Avatar van belgo
belgo is offline
Citaat:
Preaper schreef op 23-01-2002 @ 20:40:
Ik vraag me af waar ze ut velletje laten nadat je besneden bent [afbeelding]
<offtopic>
Het schijnt dat de huid op de eikel uiterst geschikt is om nieuwe huid te laten 'groeien' dat gebruikt kan worden voor huid-transplantaties (denk aan brandwonden e.d.)

Ik heb geen idee waar ik dit gelezen heb, dus als iemand het kan bevestigen, graag.
</offtopic>
__________________
so young but so cold
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 10:08
leon-v
leon-v is offline
Citaat:
belgo schreef op 10-08-2003 @ 01:39:
<offtopic>
Het schijnt dat de huid op de eikel uiterst geschikt is om nieuwe huid te laten 'groeien' dat gebruikt kan worden voor huid-transplantaties (denk aan brandwonden e.d.)
</offtopic>
Dan heeft mn voorhuid toch nog nut
__________________
2006: Leon-V. @ Dance Valley
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 10:54
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
belgo schreef op 10-08-2003 @ 01:39:
<offtopic>
Het schijnt dat de huid op de eikel uiterst geschikt is om nieuwe huid te laten 'groeien' dat gebruikt kan worden voor huid-transplantaties (denk aan brandwonden e.d.)

Ik heb geen idee waar ik dit gelezen heb, dus als iemand het kan bevestigen, graag.
</offtopic>
En vind je deze reactie (die offtopic is zoals je zelf al aan aangeeft) zó belangrijk dat je een anderhalf jaar oud topic ervoor upt?
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 12:52
Sweet_Hadar
Avatar van Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
ja ik heb een vriend die besneden is.
what's new?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 13:15
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Preaper schreef op 23-01-2002 @ 20:40:
Ik vraag me af waar ze ut velletje laten nadat je besneden bent [afbeelding]
Nooit The League of Gentleman gezien? Met slager "Briss"? Dat was toch wel extreem grappig en vies.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 15:06
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Dr_Love schreef op 27-01-2002 @ 13:07:
Nou die mensen gaan zich echt niet allemaal laten besnijden als de sex dan minder wordt, of als vrouwen die mannen dan niet willen. Snap ie?
Die mannen laten zichzelf niet besnijden, dat doen de ouders, en die zijn vaak helemaal niet goed op de hoogte van het goed en kwaad van de ingreep. Om het maar niet te hebben over het 'nodig zijn'. Artsen staan er vaak op dat het moet (die verdienen eraan) en ouders doen het dan omdat ze willen dat zoonlief er 'net zo uitziet als pappa' of meer van dat soort onzin-argumentatie.

Ik vind er niets mis mee, mits het ook werkelijk een nodige ingreep was. Je zult je vriendin hoogstens moeten leren om je af te trekken, dat zal ze misschien niet weten. Het is in ieder geval niet lelijk of eng, en ik geloof niet dat je verschil voelt.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 18:54
Fuck_0FF
Fuck_0FF is offline
Gasten. Als je besneden bent heb je ook geen last meer van smegma. Dus veel beter hygiene.
__________________
Een oorlog is nooit zonder doel, doelloos zijn slechts zijn gevolgen.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 09:05
Francesco
Francesco is offline
De meningen over besnijden lopen nogal uiteen. Inderdaad wordt in de US het merendeel van de jongens besneden, en er zijn natuurlijk ook diverse culturen (Joodse, Islamitische) waarin besnijden vanzelfsprekend is.

Het voornaamste argument (buiten geloofstraditie) dat wordt aangehaald om te besnijden is de betere hygiene. Mits de bezitter van een onbesneden penis deze goed en regelmatig wast gaat dat argument echt niet op; een onbesneden penis vergt wel iets meer 'onderhoud'.

Dan is er ook nog het argument dat besneden penissen mooier zouden zijn. Hierover valt natuurlijk tot in het oneindige te discussiëren, maar ik heb het idee dat de meeste Nederlandse vrouwen toch de voorkeur geven aan 'puur natuur'.
__________________
“I used to desire many, many things, but now I have just one desire, and that's to get rid of all my other desires” - John Cleese
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Stelling:Landen waar vrouwenbesijdenis is toegestaan krijgen geen ontwikkelingshulp
PreCiouZ
92 25-08-2008 20:49
Seksualiteit besneden maakt dat wat uit??
supahman!
16 27-03-2004 23:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44.