Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2003, 19:35
fib
Avatar van fib
fib is offline
Sind 2 weken heb ik hier last van, eerst dacht ik dat het kwam door stress, maar nu heb ik mijn rapport en dat viel reuze mee
Maar nog steeds als ik door mijn haar strijk zitten er 2 tot 8 haren aan mijn hand.............
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 19:53
Verwijderd
Waarschijnlijk heeft het met stress te maken, en het duurt even voor dat het lichaam zich weer heeft hersteld in de oude situatie. Dus binnenkort zal je er waarschijnlijk geen last meer van hebben, maar als het naar jouw mening te lang aanhoudt dan moet je maar eens naar je huisarts gaan.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 20:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Haaruitval kan komen door vitaminegebrek en door stress (er zijn nog veel meer oorzaken, maar dit zijn de meest waarschijnlijke in dit geval).
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 20:45
psychobunny
Avatar van psychobunny
psychobunny is offline
ik heb er lang last van gehad door stress...zelf wistik niet eens dat ik stress had,maar bleek dus daarvan
__________________
ik heet bunny,hoe heet ben jij?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 21:49
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
je moet wel weten dat een gemiddeld persoon per dag ongeveer 100 haren verliest

dus ik denk dat 'haaruitval' een groot woord hier is

btw: stress hoeft niet alleen door school te komen
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 21:50
Verwijderd
Citaat:
pyres74 schreef op 29-06-2003 @ 22:49:
je moet wel weten dat een gemiddeld persoon per dag ongeveer 100 haren verliest

dus ik denk dat 'haaruitval' een groot woord hier is

btw: stress hoeft niet alleen door school te komen
Precies wat ik wilde zeggen.

(Je wilt bv ook niet weten hoe mijn kleding enz. er altijd uitziet, bij mij lijkt er ook altijd enorm veel uit te vallen, en toch heb ik nog steeds een heel normale hoeveelheid haar op m'n hoofd. )


Als je 1000 keer per dag met je handen door je haar wrijft en er komen elke keer 5 haren uit, dan wordt het natuurlijk iets anders, maar dat zul je dan ook wel merken aan het haar wat nog op je hoofd zit ed. Merk je daar niks aan, dan is er niks aan de hand, lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 22:43
JeanJeanJean
Avatar van JeanJeanJean
JeanJeanJean is offline
ik hoorde dat een mens met heel veel stress echt iets superergs is gebeurt van 1 op de andere dag grijs kan worden. Dus dan ga je slapen en dan wordt je wakker en kijk je in de spiegel en dan denk je.... AAAAAAAAAAAAH WIES DAT
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 12:33
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
In de Libelle van deze week staat er een stukje over in, over haaruitval en de oorzaken ervan. Check deze ff in de supermarkt of bij je tante ofzo..
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 12:42
Verwijderd
Euhm, 't is zomer? Mss net als de dieren dat je dan wat meer haar verliest?

Mss kam je het wel te veel en daar bij, hoe meer je er op let, hoe erger je denkt dat het is, maar mss is het helemaal normaal.

Kleuren van het haar is ook niet supergezond...

Vitamientjes slikken (vooral D dan geloof ik) en veel in de zon zitten, daar groeit het wel van aan.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 14:51
Love: a passion
Love: a passion is offline
Ik weet niet of je lang haar hebt (midden van je rug ongeveer) maar daar kan het ook door komen. Een paar jaar geleden begon dat bij mij ook. Als ik onder de douche stond en m'n haar waste, begon het al. Ik trok er letterlijk bosjes haar uit. Maar dan kwam het allerergste nog, ik moest het ook nog uitkammen. Ik stond echt te janken met de borstel in m'n handen. Toen heb ik m'n haar afgeknipt, soort van boplijn. En toen was echt alles over. Had niks geen last meer van haaruitval. Dat zou dus bij jou ook kunnen, dat je misschien te zwaar haar hebt of al heel lang lang haar hebt.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 21:30
fib
Avatar van fib
fib is offline
Citaat:
Love: a passion schreef op 01-07-2003 @ 15:51:
Dat zou dus bij jou ook kunnen, dat je misschien te zwaar haar hebt of al heel lang lang haar hebt.
Nee, dat kan het niet zijn, me haar is iets langer dan tot m'n schouders en laatst heb ik er weer een stuk uit laten snijden, want ik heb best wel een dikke bos.
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 14:11
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb er ook last van, al meer dan een jaar. Ik ging naar de dermatoloog en die liet bloed prikken en ik bleek bloedarmoede te hebben, daaraan kan het ook liggen. ik slik nu ijzerpillen en t wordt al een heel stuk minder Ik zou gewoon even naar je huisarts gaan en kijken of jij ook bloedarmoede hebt...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 17:49
Girl87
Avatar van Girl87
Girl87 is offline
Ik heb er ook last van. Slik nu extra vitamine B, mijn haar ziet er nu wel heel gezond uit, maar tegen haaruitval helpt het niet echt....
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 17:56
Verwijderd
hmm ik had dat vorige herfst heel erg, een kennis van ons is huisarts en zij zei dat het best konkomen omdat ik van de zomer 3 keer onder narcose ben geweest, dan is dat vergif wel uit je lichaam maar in je haar blijft dat een stuk langer zitten. mja, ik weet niet of je het afgelopen jaar geopereerd bent?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Mijn haar :(
Featherbirds
20 21-10-2013 09:59
Lichaam & Gezondheid haaruitval
VIC.
7 16-11-2005 18:33
Lichaam & Gezondheid kaal
-Flip-
25 05-01-2005 22:24
Flora & Fauna Haaruitval kat
heilige shit
8 18-08-2002 17:57
Lichaam & Gezondheid haaruitval
damaetas
6 01-08-2002 10:21
Lichaam & Gezondheid Haaruitval (for the girlz)
heavinly
16 20-11-2001 20:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.