Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2013
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2013, 17:26
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Vertel.
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Advertentie
Oud 17-05-2013, 17:53
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Jij eerst.
Oud 17-05-2013, 17:55
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Nah, oke. Ik vond 'm, op de eerste opgave na waar ik nogal wat troepredeneringen opgeschreven heb, op zich wel meevallen. Niet al te pittige rekenopgaven, en de meeste analyse- en verklaarvragen kwamen er op de een of andere manier ook wel uit, dus ik ben best tevreden. Hopen dat ik dan wel in de goede richtingen gedacht heb, aangezien ik niet een heel groot economisch denker ben maar meer van de bétakant...
Oud 17-05-2013, 18:07
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Mensen met een natuurprofiel halen bij ons meestal hoge cijfers hoor! Volgens mij geen verkeerd examen, maar er zit denk ik geen voldoende in. Het antwoordmodel 'denkt' in een andere hoek dan ik meestal. Geen enkele berekening goed ook, zelfs een van de laatste niet Betoog vond ik makkelijker dan die van de voorgaande jaren.
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 17-05-2013, 18:22
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Mensen met een natuurprofiel halen bij ons meestal hoge cijfers hoor! Volgens mij geen verkeerd examen, maar er zit denk ik geen voldoende in. Het antwoordmodel 'denkt' in een andere hoek dan ik meestal. Geen enkele berekening goed ook, zelfs een van de laatste niet Betoog vond ik makkelijker dan die van de voorgaande jaren.
Dat laatste merkte ik inderdaad ook op
Oud 17-05-2013, 18:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik vond het betoog nog steeds een beetje een vervelend betoog.

De vraag over de arbeidsproductiviteit kwam ik niet uit, maar de rest ging wel goed, dus ik heb wel vertrouwen in mn cijfer
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 17-05-2013, 19:02
Peter1989
Avatar van Peter1989
Peter1989 is offline
Fryslân boppe.
Oud 17-05-2013, 19:20
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Vind ik ook, Peter.
Die vraag met die elektriciteit vond ik ook vrij lastig omdat ik het me moeilijk kon voorstellen of zo. Ik vind wisselkoersen al zo'n mindfuck meestal...
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 19-05-2013, 17:45
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Vind ik ook, Peter.
Die vraag met die elektriciteit vond ik ook vrij lastig omdat ik het me moeilijk kon voorstellen of zo. Ik vind wisselkoersen al zo'n mindfuck meestal...
Haha, ik ben juist blij als ik wisselkoersen zie. Dat is een onderwerp waar ik m'n puntjes op binnenhaal.
Oud 19-05-2013, 20:03
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Dat snap ik wel, heb je inzicht voor nodig en zo, dus dat is mooi voor jou, haha! Even ter verduidelijking, mijn beste vak is filosofie
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 19-05-2013, 20:43
Verwijderd
K vond m wel prima. Vond sommige vragen een beetje onduidelijk geformuleerd, zoals de laatste 'wat is het geval als' ehh wat wil je horen? ik kan 10.000 dingen verzinnen die dan het geval zijn... Maar verder was hij prima.
Oud 20-05-2013, 11:12
the economist
the economist is offline
Citaat:
K vond m wel prima. Vond sommige vragen een beetje onduidelijk geformuleerd, zoals de laatste 'wat is het geval als' ehh wat wil je horen? ik kan 10.000 dingen verzinnen die dan het geval zijn... Maar verder was hij prima.
Nou, onduidelijk ...
Er waren toch een aantal vragen die wel van zware veronderstellingen uitging.
Het is goed mogelijk dat je als leerling dezelfde kant uit dacht, maar dat hoefde niet.
Zie http://plazilla.com/opnieuw-fouten-i...n-economie-vwo
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Economie Plakboek
Hassan A.
2 15-02-2006 12:40
Studeren Economie vs Bedrijfskunde
Sovietska
39 24-06-2005 18:58
Verhalen & Gedichten Columnwedstrijd: Economie
Ieke
0 15-02-2005 16:58
Levensbeschouwing & Filosofie Economie
JackieZ
46 28-12-2004 17:11
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Simpel of net niet: wat is economie?
clubje
9 10-03-2004 10:29
Levensbeschouwing & Filosofie Economie
Riconoscente
23 13-06-2003 19:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.