Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2013
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2013, 16:40
BeauvG
BeauvG is offline
Hoihoi,

hoe ging het bij jullie vandaag?
Ik had het gevoel dat ie heel goed ging, was er ook erg blij mee na het verzieken van m&o gisteren.
Maar toen ik net ging nakijken viel het vies tegen...
Hopelijk weinig puntenaftrek voor m'n samenvatting!
Advertentie
Oud 14-05-2013, 16:51
Tom523
Tom523 is offline
Een prima examen na dat gezeur met M&O!
Oud 14-05-2013, 16:51
nienny
nienny is offline
Bij mij ging het redelijk. Ik heb het streng nagekeken en kwam uit op een 5,6~7,6.
De samenvatting vond ik best makkelijk. Bij het onderdeel tekstverklaren gingen de gesloten vragen goed, maar de open vragen minder.

Laatst gewijzigd op 14-05-2013 om 17:02.
Oud 14-05-2013, 17:14
mediaROCKS
mediaROCKS is offline
het voelde alsof het heel goed ging, maar toen ging ik nakijken... OEI waarschijnlijk 25/47 punten als ik geen spellingsfouten bij de samenvatting heb. kan toch beter

Ik snapte alleen de laatste punt van de samenvatting niet goed... en wat het bleek te zijn maakte het nog moeilijker
Oud 14-05-2013, 18:10
BeauvG
BeauvG is offline
Citaat:
het voelde alsof het heel goed ging, maar toen ging ik nakijken... OEI waarschijnlijk 25/47 punten als ik geen spellingsfouten bij de samenvatting heb. kan toch beter

Ik snapte alleen de laatste punt van de samenvatting niet goed... en wat het bleek te zijn maakte het nog moeilijker
Ik had inderdaad ook het laatste punt van de samenvatting niet ..
Oud 14-05-2013, 18:30
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
ja dat heb ik ook, ik had als antwoord op dat laatste puntje, stap 5, heel dom achteraf, maar op dat moment zo logisch haha. &vraag 8 vind ik echt een rotvraag.. ik kom uit op 27, viel mij ook erg tegen..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 14-05-2013, 18:32
mediaROCKS
mediaROCKS is offline
Citaat:
ja dat heb ik ook, ik had als antwoord op dat laatste puntje, stap 5, heel dom achteraf, maar op dat moment zo logisch haha. &vraag 8 vind ik echt een rotvraag.. ik kom uit op 27, viel mij ook erg tegen..
ik ok haha maar het is ook logisch het lijkt veel te veel op het punt van die stappen. *ik heb hier een klacht over ingediend*
Oud 15-05-2013, 11:20
Girl92
Girl92 is offline
Hee, wat denken jullie dat de norm wordt voor Nederlands Havo 2013 ? Ik hoop tenminste een norm van 1.1. Succes met de rest van de examens!
Oud 15-05-2013, 12:25
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
ik denk niet zo hoog, er is weinig serieus geklaagd, veel vonden samenvatting onduidelijk of klaagden gewoon om het klagen.. ik hoop ook min. 1.1 ofzo idd, niet onder de 1..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 15-05-2013, 17:17
LauraJansen
Avatar van LauraJansen
LauraJansen is offline
De teksten waren interessant en het examen was belachelijk makkelijk. Ik heb overigens wel een klacht ingediend.
Oud 15-05-2013, 19:55
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Ja het was niet zo moeilijk, maar dat is ook wel beetje nadeel, en in die samenvatting heb ik vaak delen van zinnen vergeten, maar dan had je 2 zinnen nodig voor 1 punt dus daardoor ging mijn punten naar onderen..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 15-05-2013, 20:10
degenenaastje
degenenaastje is offline
Heey luitjes.. de beste tip die ik aan alle eindexamenkandidaten kan geven is : Ga zoveel mogelijk klagen.!!

Ook al vond je het examen makkelijk ga alsnog klagen hoe meer er geklaagd word hoe hoger de norm wordt, hoe hoger je cijfer wordt. Dat klagen werkt dus eigenlijk in een voordeel voor jezelf. En je helpt er andere examenleerlingen ook mee. Kortom: Vanaf nu ieder keer klagen. Ook al was het supper supper supper supper makkelijk gewoon klagen. En als dit even landelijk word gedaan kunnen we zelfs een norm van 1,5 binnenhalen.
Oud 24-05-2013, 23:22
kersevlaai
kersevlaai is offline
Wat een bullshit, natuurlijk helpt klagen niet, tenzij je echt dingen aantoont die nuttig zijn voor de norm. Het LAKS kijkt absoluut niet naar het aantal klachten, alleen naar het soort klachten en of er goede argumenten voor zijn.

Het CvE gaat voor hun norm uit van de scores van de 1e vijf leerlingen op alfabetische volgorde. Die scores worden landelijk met elkaar vergeleken en zo word onder andere de norm bepaald. Veel succes dus met je klagen.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Het is tijd voor een islamitische samenleving in Nederland!
evelienevdboer
42 01-06-2016 15:41
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederland belastingparadijs?
Love & Peace
15 08-05-2009 11:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 'Nederland discrimineert met integratie-examen'
Gatara
81 17-05-2008 23:15
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [Nederlands] Betoog over monarchie/republiek.
OceanEye
3 02-12-2004 20:25
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [betoog] Verdient Nederland wel beter???
b-z
23 22-10-2004 13:36
Vrije tijd Nederlands wordt Europees Kampioen voetbal!
Martjin
44 24-04-2004 19:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56.