Oud 24-11-2007, 16:30
kopspijker87
kopspijker87 is offline
http://www.easymoneybyemail.com/

Ik had deze site gevonden en het klinkt allemaal heel aantrekkelijk!
Eigenlijk te aantrekkelijk...

Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik zag dat ze waren aangesloten bij de kamer van koophandel, is dit een garantie dat het betrouwbaar is?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2007, 17:01
Verwijderd
Iedereen kan zich inschrijven van de KvK, dat zegt dus niets. Ik zie dat je voor zo'n starterspakket moet betalen, dat vind ik al erg vreemd. Niet doen dus.
Als iets te mooi is om waar te zijn, is het meestal ook gewoon niet waar.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 17:48
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Dit is zonder veel twijfel zwendel. Om te beginnen moet je betalen voor een pakket, daarnaast mag je bij eerlijke bedrijven je handen dichtknijpen met € 0,10 voor een e-mail.

Überhaupt, beredeneer eens of zij het kunnen veroorloven om jou € 250 per dag te betalen voor zulk simpel werk? Nee, wie dat doet gaat failliet. Het moet dus per definitie nep zijn.


Ik denk overigens dat je er bij nakijken bij de KvK achter zult komen dat er op hun telefoonnummer niet wordt opgenomen, en het adres vals, of 0000 XX Noorderzon is. Been there, done that.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 18:24
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Wat T_ID zegt 100%.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 23:00
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
dit is een piramidespel.. je krijgt een pakket voor 15 euro en dat moet je vervolgens weer doorverkopen aan anderen (voor €25,-), de instructies staan in de "emails" waar ze het telkens overhebben

in principe kun je goed verdienen met piramidespelen, maar de onderste laag van de piramide verdiend niks (het gaan dan slechts om 15 euro maar toch). bovendien is het illegaal in nederland
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 20:00
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Dat soort sites vind ik ook bullshit... verdien je hoogstens een paar euro per dag mee (door op fora referrallinks naar jezelf te droppen )
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01.