Oud 21-11-2007, 16:24
Mister Sir
Avatar van Mister Sir
Mister Sir is offline
Hallo,

Ik had mij bij een particulier ingeschreven, Nederwoon. Je kan je inschrijven voor geld en dan kan je reageren op appartementen en kamers. Deze had laatst in de aanbieding een zolderapparement.
26m˛ €235,- Plus service kosten van €30,- Exclusief gas ect.
Eigene keuken, badkamer. Centrale verwarming. 3e verdieping (zolder)

Nu had ik gereageerd, en eigenlijk wist ik nog niet eens de kosten van Nederwoon. Maar goed, hier kan ik wel rekening mee gehouden. Nu had ik dus gereageerd, en vanmiddag kreeg ik het telefoontje dat de verhuurder akkoort ging. Dus leuk dacht ik.

Er komt dus nog eens €265,- voor Nederwoon bij, plus contrackosten van €90 en nog een borg van €265 wat ik achteraf hoorde. Bovendien moet ik van december vooruit betalen. En ook al ben ik financieel onafhankelijk moet ik ook een borgstelling laten ondertekenen door mijn ouders stel dat ik ooit niet de huur kan betalen. Fijn, dat vind ik al een beetje raar dat ze achteraf zoiets zegggen. "Owh, had ik dat gister niet verteld?" Zei ze verbaast. "Nee, dat had je niet." zei ik, met de getallen nog in mijn hoofd en ik was een beetje overrompeld. Goed, gelijk afspraak maken om te tekenen wat na het weekend kon echt niet. Nou, vooruit, ik ben druk de komende dagen maar morgen wist ik een gaatje te vinden.

Dus, ook al krijg ik die borg ooit terug, ik ben heel wat geld kwijt de eerste maand en dan komt er natuurlijk nog bij dat ik ook gas, licht, water en eten ook moet betalen/kopen. Ik voel het echt keihard genaait. Is dit normaal? Zijn er mensen die dit mee vinden vallen, en het nog zuurder hebben? Zeik ik?

Ik ga morgen afbellen, want ik zie het niet zitten. Sowieso ik vind het maar een louche zaak zoals er met mij is omgegaan. En ik post het hier omdat ik niet weet of ze wel volgens de regels spelen. Maar ik neem aan dat ze volledig in hun recht staan. Dit gaat mij ook voornamelijk om te kijken of dit de normale gang van zake is.

(Owh, en het zijn woningen voor studenten, dus ik snap al sowieso niet dat ze verwachten dat studenten dat allemaal maar kunnen ophoesten. Zelfs ik met mijn maximale studiefinanciering vind het erg pittig. Kan je nagaan hoe mensen met een mindere financiering hier tegenaan kijken.)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2007, 16:34
Crimson
Crimson is offline
Is niet raar hoor. Voor deze woning betaalden we gelijk: borg, bemiddelingskosten en 2 maanden huur. Oftewel, 4x de huurprijs. En ik zou het echt doen hoor, want die ruimte voor dat geld is echt niet niks.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 16:40
Mister Sir
Avatar van Mister Sir
Mister Sir is offline
Het zure is dat ik iets veel goedkopers had eigenlijk een paar weken geleden. Echt dom dat ik dat niet heb genomen, ook al was het een kleine kamer. Ik denk dat ik het alsnog niet neem, en ik ga wel via de gemeente huren. Duurt langer, maar ze naaien arme studenten teminste niet.

Owh en dat iets normaal gevonden word wil niet zeggen dat het normaal is.

Haha, maar ik zeik van nu. Ik heb maar een nare nasmaak gekregen, of eigenlijk voorsmaak, van deze hele zaak. Ik zet er maar een punt achter.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 16:41
Verwijderd
het is heel normaal dat je bij een particulier een maand huur moet betalen als je eenmaal een kamer van ze accepteert. Ook de borg is vaak gebruikelijk. Daarom moet je ook nooit een kamer zoeken via een particulier bedrijf . Ik zou als ik jou was (en het mogelijk is) je bij een huisvesting inschrijven, andere mogelijkheden zijn kamernet (en nog heel veel andere websites) of briefjes ophangen bij de supermarkt/uni en hbo instellingen etc. Lees ook de volgende keer goed de voorwaarden door als je je ergens voor inschrijft, maar dat je had je zelf vast al wel bedacht.

en ja, op kamers gaan is duur. Helemaal de eerste maand, want naast de kosten die jij noemde komen er ook kosten voor interieur bij zoals vloerbedekking, gordijnen, keukengerei etc etc.

Kijk anders ook nog even op dit deelforum --> http://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=100
Hier staan veel nuttige tips en kan je zelf ook een topic starten
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 16:43
Crimson
Crimson is offline
Tja,, je doet maar wat je wilt, als je liever een jaar op een wachtlijst wilt staan, kan dat natuurlijk ook.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 16:46
Mister Sir
Avatar van Mister Sir
Mister Sir is offline
Citaat:
het is heel normaal dat je bij een particulier een maand huur moet betalen als je eenmaal een kamer van ze accepteert. Ook de borg is vaak gebruikelijk. Daarom moet je ook nooit een kamer zoeken via een particulier bedrijf . Ik zou als ik jou was (en het mogelijk is) je bij een huisvesting inschrijven, andere mogelijkheden zijn kamernet (en nog heel veel andere websites) of briefjes ophangen bij de supermarkt/uni en hbo instellingen etc. Lees ook de volgende keer goed de voorwaarden door als je je ergens voor inschrijft, maar dat je had je zelf vast al wel bedacht.

en ja, op kamers gaan is duur. Helemaal de eerste maand, want naast de kosten die jij noemde komen er ook kosten voor interieur bij zoals vloerbedekking, gordijnen, keukengerei etc etc.

Kijk anders ook nog even op dit deelforum --> http://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=100
Hier staan veel nuttige tips en kan je zelf ook een topic starten
Ja, ik was mij er best wel van bewust dat op jezelf gaan geld kost. Maar ja, ik heb wel mijn les geleerd, en ga nooit meer zoeken bij een particulier bedrijf. Ik sta ingeschreven bij een huisvesting nu. Owh, en dat van de meubels en dergelijke had ik allemaal al geregelt.

Citaat:
Tja,, je doet maar wat je wilt, als je liever een jaar op een wachtlijst wilt staan, kan dat natuurlijk ook.
Ach, als de noodzaak er niet is wil ik graag een jaar wachten.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 16:50
Anika
Citaat:
Ach, als de noodzaak er niet is wil ik graag een jaar wachten.
Check wel even de wachtlijsten, waar ik woon maak je bijvoorbeeld pas na drie tot vijf jaar kans op een woning, afhankelijk van wat je eisen zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 17:02
Verwijderd
Dat zijn echt hele normale bedragen. Maar als je het geld gewoon niet hebt - of niet kan lenen - dan moet je het niet doen. Natuurlijk hadden ze je beter moeten inlichten, maar ze vragen niets bizars ofzo.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 17:18
Ivo
Ivo is offline
Staat zoiets niet zowieso in de algemene voorwaarden van het bemiddelingsbureau? Algemene voorwaarden zijn altijd zo op te vragen en je wordt geacht om de bepalingen die daar in staan te kennen alvorens je met een bedrijf in zee gaat. Meestal moet je er wel zelf om vragen om de voorwaarden in te mogen zien.

Overigens zijn de dingen die jij noemt niet heel bijzonder voor een commerciëel bemiddelingsbureau en een particuliere verhuurder. Borg betaal je altijd, huur betaal je doorgaans ook een maand vooruit en bemiddelingskosten bovenop de inschrijfkosten zit je bij zo'n commerciëel bureau ook altijd aan vast.

Ik denk dat dit meer een gevalletje is van: "niet bekend met dit soort zaken en daardoor verrast" dan dat hier echt iets op is aan te merken.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 17:24
Ivo
Ivo is offline
Citaat:
Check wel even de wachtlijsten, waar ik woon maak je bijvoorbeeld pas na drie tot vijf jaar kans op een woning, afhankelijk van wat je eisen zijn.
Idd. Ik sta inmiddels 4 jaar ingeschreven bij de woningbouw. Afhankelijk van het type woning zijn er nog zo'n 35 tot 200 wachtenden voor me. En dan stel ik als enige eis dat ik een zelfstandige woonruimte met minstens 2 kamers wil hebben (woonkamer en slaapkamer apart). Grootte, ligging, CV, dubbelglas en andere eventuele luxe kan me weinig schelen, zolang de prijs maar enigsinds in verhouding is met wat ik krijg.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 17:53
Mister Sir
Avatar van Mister Sir
Mister Sir is offline
Een paar weken ervoor had ik nog een kamer bekeken via de woningbouw. Dus hier is die wachtrij er niet. Gewoon wie het meeste punten heeft.

En ik heb voor de zekerheid nog eens op de site gekeken, en bij de voorwaarden, en er word alleen over de vergoeding wat vermeld. Namelijk 1 maal de huur. De rest word niet genoemd.

En waarom moet ik in godsnaam trouwens een borgstelling laten tekenen door mijn ouders? Ik ben financieel onafhankelijk. (21) Onzin. Maar goed.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 18:21
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Tja,, je doet maar wat je wilt, als je liever een jaar op een wachtlijst wilt staan, kan dat natuurlijk ook.
Waarom zo cynisch? Het zijn juist mensen met die mentaliteit die de uitbuiting op de woningmarkt in stand houden.

Als iedereen onderverhuurders massaal zou aangeven en huisjesmelkers juridisch zou dwingen tot hun verantwoordelijkheden zou de gemiddelde kamerhuur flink zakken en de onderhandelingsruimte enorm toenemen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 19:08
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Waarom zo cynisch? Het zijn juist mensen met die mentaliteit die de uitbuiting op de woningmarkt in stand houden.

Als iedereen onderverhuurders massaal zou aangeven en huisjesmelkers juridisch zou dwingen tot hun verantwoordelijkheden zou de gemiddelde kamerhuur flink zakken en de onderhandelingsruimte enorm toenemen.
Omdat ik de prijs echt niet hoog vind voor een kamer, en borg/bemiddelingskosten lijken me niet de raarste dingen. De meestal mensen wonen op kamers tussen de 8m2 en de 15m2 voor die prijs waar hij het over heeft.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 20:48
Verwijderd
Citaat:
En waarom moet ik in godsnaam trouwens een borgstelling laten tekenen door mijn ouders? Ik ben financieel onafhankelijk. (21) Onzin. Maar goed.
Helemaal geen onzin. Financieel onafhankelijk betekent niet dat je altijd verhaal biedt. Als jij één of andere lapzwans bent die de huur niet betaalt dan willen ze gewoon toch hun geld zien en dan is het logisch dat ouders meetekenen. Je bent op je éénentwintigste trouwens nog gewoon jongere, hoor.

265 inclusief service ex GWL met één maand borg en één maand huur vooruit is trouwens helemaal niet raar. Ik heb een jaar lang 500 gelapt (wel alles inclusief) voor een gewone studentenkamer van 32m2 met gedeeld douche/keuken/toilet. Nu zat ik wel iets ruimer in de slappe was, maar toch. Je kunt nog veel harder afgezet worden.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 21:01
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
wat betreft die bemiddelingskosten, borg, huur vooruit e.d.: dat is volgens mij normaal. Ik moest in ieder geval 2 keer huur (2×380 euro) + 300 euro borg betalen. Wat niet toegestaan is, is sleutelgeld. Dit is trouwens voor een beneden verdieping in een studentenhuis (30 a 35 m2).

T.a.v. je ouders garant laten staan, dat vind ik onzin. Als jij je huur niet betaalt, kunnen ze met incassobureaus e.d. uiteindelijk het geld terug vorderen. Een meisje wat voor mij in mijn onderkomen woonde, had een huurachterstand van 7 maand. Toch kon dit met hardhandig ingrijpen teruggevorderd worden.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 13:07
Verwijderd
Citaat:
T.a.v. je ouders garant laten staan, dat vind ik onzin. Als jij je huur niet betaalt, kunnen ze met incassobureaus e.d. uiteindelijk het geld terug vorderen. Een meisje wat voor mij in mijn onderkomen woonde, had een huurachterstand van 7 maand. Toch kon dit met hardhandig ingrijpen teruggevorderd worden.
Van een kale kip kun je geen veren plukken. Vandaar die borgstelling.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 19:03
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
Citaat:
Omdat ik de prijs echt niet hoog vind voor een kamer, en borg/bemiddelingskosten lijken me niet de raarste dingen. De meestal mensen wonen op kamers tussen de 8m2 en de 15m2 voor die prijs waar hij het over heeft.
En dat is wel normaal?
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 19:04
Verwijderd
Citaat:
En dat is wel normaal?
Dat is in de praktijk inderdaad normaal.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-11-2007, 20:20
Verwijderd
Een vriendin van mij had een aantal maanden geleden hetzelfde. Ze had via marktplaats op een kamer gereageert, wat via een makelaar bleek te zijn. Ze kreeg m toegewezen en moest voor een kamer van nog geen 10m2 ineens 1200 euro ophoesten (2 maanden borg,1 maand betalen en 1 maand als makelaarskosten). Dat heeft ze uiteindelijk niet meer gedaan en dus voor de kamer bedankt.
Ik vind dit echter wel een ander verhaal, een kamertje is niet te vergelijken met een heel appartement. Daarbij krijg je de borg gewoon terug als je doorverhuisd.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 07:08
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
De bedragen klinken mij bekend in de oren. Toen wij anderhalf jaar geleden een woning hadden gezocht via Direct Wonen moesten we 1 maand borg + 1 maand huur vooruit betalen + bemiddelingskosten (en dat was geloof ik ook 1 maand huur).

En die borgstelling, tsja, ze wilden ook dat wij een borgstelling inleverden, terwijl ik 25 was, en een baan met een vast contract had met voldoende inkomen. Het argument was toen: "ja, maar je vriend is een stuk jonger, en als jullie uit elkaar gaan weten we niet zeker of de huur nog betaald kan worden", terwijl het contract op ons beider namen staat, en er in het contract staat dat als één iemand de woning verlaat er een nieuw contract getekend moet worden en de borgstelling niet meer geldig is. Best wel onzinnig dus. Maar ja, toch maar gedaan uiteindelijk.

Als je trouwens bij jou net zo makkelijk een woning van de woningbouwvereniging kan krijgen, zou ik zeker daarvoor gaan. In de meeste gevallen krijg je daar meer waar voor je geld, en is het iets makkelijker om dingen geregeld te krijgen dan bij een particulier.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 18:19
Verwijderd
eh ik moet nu ook 1200 euro betalen als ik mn 3 kamer appartement inga maar ik ga gelukkig samen wonen met iemand, dat scheelt best wel.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 01:37
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
En dat is wel normaal?

persoonlijk vind ik dat niet normaal. Ik betaal 323 voor 30 vierkante meter. dat is de totale oppervlakte --> het zijn namelijk 2 kamers, 1 slaapkamer en 1 keuken die tegelijk als eetkamer functioneert (er staat een eettafel voor 4 personen)
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 10:20
Verwijderd
Ja, dat hangt er natuurlijk maar net vanaf waar je zit. In Enschede of een andere provinciestad kun je voor max 350 eu prima wonen, soms zelfs wel in een kleinstudentenappartement van 35-40 m2, met eigen douche/toilet/keuken. In Amsterdam of Utrecht kun je dat wel vergeten natuurlijk. Daar kun je rustig meer dan tien jaar op de wachtlijst staan en dan nog steeds is er niets vrij. Ja, krottige hokken, maar meer niet.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 10:43
Gunkan
Gunkan is offline
Citaat:
Ik denk dat dit meer een gevalletje is van: "niet bekend met dit soort zaken en daardoor verrast" dan dat hier echt iets op is aan te merken.
++

Kijk, die paar maanden vooraf betalen is misschien wel een klap, maar houdt ook in gedachten dat je volgende maand dus geen huur hoeft te betalen. Dat verzacht de klap alweer een beetje.

Ik had't gedaan. Zeker.

Citaat:
En waarom moet ik in godsnaam trouwens een borgstelling laten tekenen door mijn ouders? Ik ben financieel onafhankelijk. (21) Onzin. Maar goed.
Omdat je student bent en lang niet elke student lekker verdient. Ze willen dus iemand hebben om op terug te vallen die -wel- elke maan een aardig loon ontvangt.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 13:10
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
persoonlijk vind ik dat niet normaal. Ik betaal 323 voor 30 vierkante meter. dat is de totale oppervlakte --> het zijn namelijk 2 kamers, 1 slaapkamer en 1 keuken die tegelijk als eetkamer functioneert (er staat een eettafel voor 4 personen)
Leuk hoor, maar die kamers liggen niet voor het oprapen he.
Je weet zelf toch ook wel dat de gemiddelde studentenkamer van 12 m2 in een studentenstad al bijna hetzelfde doet.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2007, 16:44
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Omdat je student bent en lang niet elke student lekker verdient. Ze willen dus iemand hebben om op terug te vallen die -wel- elke maan een aardig loon ontvangt.
Mwo, ze zouden met de mogelijkheid 22 jaar lang eventuele schulden terug te vorderen van een aankomend academicus op zich genoegen moeten kunnen nemen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 17:12
Gunkan
Gunkan is offline
Tuurlijk, maar de wereld is snel en men wil rap geld zien.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 21:50
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Leuk hoor, maar die kamers liggen niet voor het oprapen he.
Je weet zelf toch ook wel dat de gemiddelde studentenkamer van 12 m2 in een studentenstad al bijna hetzelfde doet.

Wat is een studentenstad? Ik woon in Rotterdam. En nog in het centrum ook. Eerlijk gezegd weet ik niet onder welke categorie die stad valt. Ik dacht ook dat het onmogelijk was, maar dus niet. Wel besef ik dat ik geluk heb gehad, maar het kan dus wel
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Wat is een studentenstad? Ik woon in Rotterdam. En nog in het centrum ook. Eerlijk gezegd weet ik niet onder welke categorie die stad valt. Ik dacht ook dat het onmogelijk was, maar dus niet. Wel besef ik dat ik geluk heb gehad, maar het kan dus wel
hoe doe je dat
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 23:33
Gunkan
Gunkan is offline
Citaat:
hoe doe je dat
Zo dus.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 23:43
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Eerlijk gezegd weet ik niet onder welke categorie die stad valt.
"Derde Wereld"


Ik heb ook grote vrij goedkope kamers voorbij zien komen. € 200 voor 12 m2 hartje Utrecht met aardige voorwaarden.

Toen ik erop reageerde waren er maar 387 wachtenden voor me. Supervet, misschien als ik een jaar of twee afgestudeerd, dat ze dan al een dergelijke kamer voor me hebben.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Wat is een studentenstad? Ik woon in Rotterdam. En nog in het centrum ook. Eerlijk gezegd weet ik niet onder welke categorie die stad valt. Ik dacht ook dat het onmogelijk was, maar dus niet. Wel besef ik dat ik geluk heb gehad, maar het kan dus wel
In Rotterdam kan het zeker, sowieso in wijken buiten het centrum (ik had ook een bovenwoning van twee kamers, een zolderverdieping, douche/toilet en keuken, bij elkaar ongeveer 120m2) voor tweehonderzoveel euro), maar kennelijk ook in het centrum. In steden als Utrecht wordt het lastiger, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 13:37
Verwijderd
Als je in Utrecht niet al te kieskeurig bent qua wijk dan kun je best een appartement van de woningstichting terechtkomen na een jaar of 2,5 / 3. Maar dan zit je dus niet in het centrum. Daar moet je dan wel weer > 10 jaar voor op de wachtlijst staan
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 05:51
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
hoe doe je dat
nja, dat weet ik zelf nog steeds eigenlijk niet. Toen ik op kamers ging was het echt dringend... ik woonde veel te ver weg en het begin van het collegejaar kwam steeds dichterbij. Dus toen ik een kans kreeg heb ik die gwn gepakt. Ik dacht: als de kamer tegenvalt zoek ik dan wel verder, maar dan heb ik er tenminste voor nu 1. Dus toen kreeg ik een kamer van 16 m2, maar die was best wel duur (duurder dan ik nu betaal ) Maar na een jaartje beviel het me eigenlijk wel, dus ik was niet zo actief meer op zoek, hoewel ik nog steeds ingeschreven stond. En toen kwam dus dat gekke, wat ik nog steeds niet snap. Na nog geen 15 maanden werd ik plots gebeld: ja, wil je die en die kamer --> en dat is dus die waar ik nu zit. Ik ging kijken, vroeg naar de huurprijs en toen heb ik het direct gedaan. Zoals ze dus zeggen: ik ben met mn neus in de boter gevallen, maar volgens mij kan dat niet direct. Bij mij heeft het iets meer dan een jaar geduurd en dat is volgens iedereen nog snel. Sommigen wachten 3 jaar.

Maar de boodschap is dus: als je eenmaal onder de pannen bent mag je best iets kieskeuriger zijn voor kamers En als je dan ondertussen nog rustig rondkijkt en oplet dan kan je heel ver komen.

@ Leonoor: Dat klopt. Amsterdam en Utrecht worden echt heel veel moeilijker idd dan Rotterdam. Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe je dat moet aanpakken als je een goeie kamer wil
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 09:25
Verwijderd
Citaat:
@ Leonoor: Dat klopt. Amsterdam en Utrecht worden echt heel veel moeilijker idd dan Rotterdam. Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe je dat moet aanpakken als je een goeie kamer wil
Beginnen in een klein hokje waar je veel te veel voor betaald en dan netwerken maar.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 20:59
Mister Sir
Avatar van Mister Sir
Mister Sir is offline
Ik heb nog een vraag trouwens, ik hoorde dat dat helemaal niet mag, dat je geen bedenktijd krijgt. Klopt dit?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-11-2007, 10:48
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik heb nog een vraag trouwens, ik hoorde dat dat helemaal niet mag, dat je geen bedenktijd krijgt. Klopt dit?
Uhm, kun je dat toelichten?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 20:02
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Ik heb nog een vraag trouwens, ik hoorde dat dat helemaal niet mag, dat je geen bedenktijd krijgt. Klopt dit?
Waarom zou dat niet mogen? Ze hebben waarschijnlijk meerdere mensen in het bestand staan die ook een kamer zoeken. Dus het is graag of niet.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht [Geisers toegestaan in appartement] Grote geiser niet meer toegestaan?
Verwijderd
15 26-04-2013 04:40
Werk, Geld & Recht Appartement vinden/wonen?! - hulp gevraagd
coco.
7 24-06-2009 18:30
Werk, Geld & Recht als student op jezelf in een appartement
CaptainM
17 29-06-2008 18:55
Werk, Geld & Recht Appartement huren: bijkomende kosten?
x-spekkie-x
27 19-04-2005 06:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27.