Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2007, 11:30
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
waarom niet, dan leer je het later tenminste waarderen als je dan het iets breder hebt. je wordt er echt niet slechter van als je leert leven met weinig geld.
Maar ja, er is minder en minder. Je kunt zoals gezegd je brood 29 cent goedkoper halen. Maar ja, dat is dan zo'n hap Lidl meel dat werkelijk niet te kanen is. Chocolade met zoveel suiker dat je tanden spontaan kapot springen, etc.

Daarop goedkoop inslaan is heel wat minder prettig dan je kleding in de uitverkoop halen in plaats van tig euro teveel uit te geven omdat je zonodig een stuk merkkleding uit de laatste collectie moest hebben.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2007, 14:11
PV
PV is offline
Citaat:
ik kan me niet voorstellen dat íemand wil leven met zo weinig geld, dat je nooit iets leuks kan doen
iets leuks doen hoeft niet altijd veel geld te kosten
en als ik zelf iets meer geld te besteden heb, en goede vrienden hebben dat niet, zou ik het echt niet erg vinden om dan wat meer kosten voor mijn rekening te nemen.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 14:16
PV
PV is offline
Citaat:
Maar ja, er is minder en minder. Je kunt zoals gezegd je brood 29 cent goedkoper halen. Maar ja, dat is dan zo'n hap Lidl meel dat werkelijk niet te kanen is. Chocolade met zoveel suiker dat je tanden spontaan kapot springen, etc.

Daarop goedkoop inslaan is heel wat minder prettig dan je kleding in de uitverkoop halen in plaats van tig euro teveel uit te geven omdat je zonodig een stuk merkkleding uit de laatste collectie moest hebben.
Dat lijkt me ook wel, maar als je eenmaal niet meer te besteden hebt dan moet je daar toch mee leren leven. Wat justhanna zegt, wees blij dat je zelf niet in die situatie zit. Toch denk ik dat het voor genoeg mensen eens goed zou zijn als ze ook leren wat zo'n situatie dan inhoudt. Dit topic bewijst dat al
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 16:00
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
ach, je hebt al hutspot, zuurkool, spinazie met gebakken aardappels of bruine bonen voor 60 cent, bij wijze van spreken.
Gatsie, alsjeblieft niet. Ik wil nog wel een beetje smakelijk eten.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 17:01
Crimson
Crimson is offline
lekker eten kan opzich wel goedkoop.. bijv zelf een zak aardappels kopen en die bakken, heerlijk, stuk beter dan die voorgesneden schijfjes. maar goed, ik zal maar niks zeggen, want ik geef ook echt teveel geld uit aan eten..
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 17:03
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
lekker eten kan opzich wel goedkoop.. bijv zelf een zak aardappels kopen en die bakken, heerlijk, stuk beter dan die voorgesneden schijfjes. maar goed, ik zal maar niks zeggen, want ik geef ook echt teveel geld uit aan eten..
'Teveel' slaat niet op wat er uit gaat, maar op de balans tussen wat er in komt en wat er uit gaat. Als jij het kan veroorloven, geef je niet 'teveel' uit aan eten.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 17:16
Verwijderd
Voor 29 cent en voor 39 cent heb je best eetbaar brood? De rest hoeft ook niet duur te zijn, zelfs niet bij de AH en andere duurdere winkels. Niet dat wij niet veel geld uitgeven aan boodschappen, maar ook niet extreem veel (ongeveer tussen de 60 en 75 voor twee personen en twee katten per week) en het kan met gemak veel goedkoper; we kopen wat we willen kopen en letten amper op de aanbiedingen ed.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 18:47
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
'Teveel' slaat niet op wat er uit gaat, maar op de balans tussen wat er in komt en wat er uit gaat. Als jij het kan veroorloven, geef je niet 'teveel' uit aan eten.
dan is het inderdaad niet teveel ik denk ook iets van 75 euro per week met zn 2en
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 20:11
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Gatsie, alsjeblieft niet. Ik wil nog wel een beetje smakelijk eten.
wat aan groente koop jij dan?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Gatsie, alsjeblieft niet. Ik wil nog wel een beetje smakelijk eten.
Eet jij alleen verse groente ofzo? Aangezien een blikje mais, doperwtjes, sperziebonen, witte bonen in tomatensaus etc allemaal nog geen euro kosten en je voor 1 persoon daar wel 2 dagen van kunt eten.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 23:57
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
wat aan groente koop jij dan?
Elke twee dagen ofzo sla ik nieuwe groenten in: tomaten, courgettes, aubergine, broccoli(ok, daar doe ik wel wat langer over), uien, sperziebonen, doperwtjes, spinazie, etc...maar die zijn dan ook niet het duurst eigenlijk. T zijn de sauzen en kazen die pas echt duur zijn. Met een pot saus kan je maar hoogstens 3 dagen doen. Ik zit dan dus ook flink over de 15 euro per week heen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 10:37
Verwijderd
Een vriezer dat is de beste investering die je kunt doen als je goedkoper wilt eten
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 11:12
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Een vriezer dat is de beste investering die je kunt doen als je goedkoper wilt eten
Ja dat is inderdaad zo. Daar ontbreekt het mij ook nog aan.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 13:15
Gunkan
Gunkan is offline
Citaat:
Met een pot saus kan je maar hoogstens 3 dagen doen.
Zeg me alsjeblieft dat je het dan hebt over iets als spaghettisaus, of een saus voor over de groentes.

/me bid dat het niet gaat over mayonaise
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 17:20
PV
PV is offline
Citaat:
Een vriezer dat is de beste investering die je kunt doen als je goedkoper wilt eten
mwa je kunt prima 2 dagen achter elkaar hetzelfde eten.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 19:51
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Elke twee dagen ofzo sla ik nieuwe groenten in: tomaten, courgettes, aubergine, broccoli(ok, daar doe ik wel wat langer over), uien, sperziebonen, doperwtjes, spinazie, etc...maar die zijn dan ook niet het duurst eigenlijk. T zijn de sauzen en kazen die pas echt duur zijn. Met een pot saus kan je maar hoogstens 3 dagen doen. Ik zit dan dus ook flink over de 15 euro per week heen.
ja hehe. maar dat is jouw hobby, en dat maakt goedkoop eten nog niet "gatsie" hoor.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Zeg me alsjeblieft dat je het dan hebt over iets als spaghettisaus, of een saus voor over de groentes.

/me bid dat het niet gaat over mayonaise
alsof je spaghettisaus niet langer kan bewaren saus is goed tot t naar ruikt of groen is

volgens mijn potje pesto is ie ook maar 3 dagen houdbaar na opening maar na 3 weken is het nog prima te eten
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 21:08
Ivo
Ivo is offline
Citaat:
mwa je kunt prima 2 dagen achter elkaar hetzelfde eten.
Maar met een diepvries kun je ook gebruik maken van de voordeel-verpakkingen van gehakt en kipfilet e.d. Voor een paar euro een hele kilo vlees als het in de aanbieding is. 3 of 4 euro voor een kilo gehakt. Dat zijn dus een stuk of 7 a 8 porties. Wel zo handig als je dat dan kan invriezen. Gehakt en kipfilet kun je immers zowat overal bij eten.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 22:46
Verwijderd
Wat Ivo zegt.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 09:05
Gunkan
Gunkan is offline
Citaat:
alsof je spaghettisaus niet langer kan bewaren saus is goed tot t naar ruikt of groen is
Euh, 'n een pot spaghettisaus is bij ons in een keer op hoor. D'r blijft wel wat over, maar dat gaat in de vries. Daar doe ik echt geen paar dagen mee
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 12:17
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Zeg me alsjeblieft dat je het dan hebt over iets als spaghettisaus, of een saus voor over de groentes.

/me bid dat het niet gaat over mayonaise
ik heb het idd over pastasaus. Eet nooit mayonaise...maar op de pot zelf staat dat je 'm na opening 3 dagen kan bewaren.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 12:18
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
ja hehe. maar dat is jouw hobby, en dat maakt goedkoop eten nog niet "gatsie" hoor.
Goedkoop eten misschien niet, hutspot wel bah
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 13:25
Gunkan
Gunkan is offline
Citaat:
ik heb het idd over pastasaus. Eet nooit mayonaise...maar op de pot zelf staat dat je 'm na opening 3 dagen kan bewaren.
Oh duh! Nu snap ik pas wat je bedoelt!

"Gaat 3 dagen mee" = Blijft drie dagen goed.
"Gaat 3 dagen mee" != Is na drie dagen leeg.

^_^;;
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 18:10
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Goedkoop eten misschien niet, hutspot wel bah
hutspot . een van mijn lievelingsmaaltijden is zo ongeveer het ordinairste wat je je voor kan stellen, bruine bonen uit blik met appelmoes en gekookte uien .

uitgavepatronen zullen ook wel niet zo met elkaar vergelijkbaar zijn. ik besteed geen geld aan vlees, vis, sauzen, snoep, frisdrank, kaas, zuivel, ijs, kant en klare maaltijden, broodproducten etc, maar wel weer aan chocola, wijn en fruit, zum beispiel. goedkoop eten hoeft overigens zeker geen aanbiedingen aflopen te zijn, dat doe ik in ieder geval nooit, maar misschien gewoon minder naar de winkel of minder kopen. als je alleen zou kopen wat noodzakelijk is.. (dan zou de levensmiddelindustrie snel failliet gaan, zeg maar).
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 18:27
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:

Wajong krijg je niet zomaar (duh ) (volgens mij zeker niet als je studeert/'kunt' studeren), maar je zou er idd eventueel eens navraag naar kunnen doen; niet geschoten is altijd mis.
Jawel hoor Nouja, niet "zomaar", maar dat je (kunt) studeert (studeren) hoeft geen belemmering te zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 19:30
ikkuh15
ikkuh15 is offline
nou, zo goedkoop kom ik anders niet uit...
zijn zoveel dure dingen, maar die dan wel weer gezond zijn;
vegetarische ham (8 plakjes is 2,20 euro)
brood (half volkorenbrood is 80 cent)
groente (80 cent voor 1 potje welke je 1x kan gebruiken. Of anders een zak voor ongeveer 1,50 voor 2 dagen)
4 appels (ook iets van 80 cent -> appels zijn dan ook het goedkoopst)
vegetarisch vlees (2,50 voor 2 keer)

Nou, goedkoop vind ik anders hoor...
Avondetne is sowieso al 2 euro per dag en dan nog brood, fruit enz..
__________________
*Giving up doesn't always mean that you're weak, sometimes it means you're strong enough to let go...*
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 20:54
PV
PV is offline
Citaat:
nou, zo goedkoop kom ik anders niet uit...
zijn zoveel dure dingen, maar die dan wel weer gezond zijn;
vegetarische ham (8 plakjes is 2,20 euro)
brood (half volkorenbrood is 80 cent)
groente (80 cent voor 1 potje welke je 1x kan gebruiken. Of anders een zak voor ongeveer 1,50 voor 2 dagen)
4 appels (ook iets van 80 cent -> appels zijn dan ook het goedkoopst)
vegetarisch vlees (2,50 voor 2 keer)

Nou, goedkoop vind ik anders hoor...
Avondetne is sowieso al 2 euro per dag en dan nog brood, fruit enz..
je hebt ook een half brood voor 58 cent (en misschien wel voor nog minder), je kunt ander broodbeleg nemen, enz.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 23:24
Verwijderd
Citaat:
je hebt ook een half brood voor 58 cent (en misschien wel voor nog minder), je kunt ander broodbeleg nemen, enz.
Dit idd, en dan kom ik alsnog op 2 euro avondeten * 5 (?) avonden in de week= 10 euro, en nog is 10 euro voor ander eten uit, 80 euro aan de maand voor boodschappen is best netjes hoor.

En met je groente zit je dan wel erg duur, een zak sla is een euro, waar je 2 keer van eet. Grote pot groente 80 cent waar je 2 keer van eet. Mja je moet ook niet inde allerduurste winkels gaan kijken dan.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 17:42
Lieved
Avatar van Lieved
Lieved is offline
Per maand geef ik uit:
Huur: 270
Boodschappen: 300
Sigaretten: 50
Uitgaan: 100

Oei dit is wel een reality check hoor haha...:$ ik moet misschien maar eens iets minder drinken en roken
__________________
als ik hier iets zeg dan ben ik me waarschijnlijk aan het vervelen
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 19:59
ikkuh15
ikkuh15 is offline
Ooh heb vandaag iets goedkoper geshopt
brood; 58 cent
potje rode kool (voor 2x): 50 cent
vegavlees (voor 2x); 1,99
Ik leer 't wel

Goedkoper beleg is zeker sandwichspread, jam enzo?
__________________
*Giving up doesn't always mean that you're weak, sometimes it means you're strong enough to let go...*
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 20:03
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:

Goedkoper beleg is zeker sandwichspread, jam enzo?
Pindakaas, chocoladepasta, appelstroop, hagelslag, etc.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 20:57
ikkuh15
ikkuh15 is offline
hm ja, maar kaas en vegavlees is gezonder
nouja dat word dan kiezen tussen gezond of goedkoop ..
__________________
*Giving up doesn't always mean that you're weak, sometimes it means you're strong enough to let go...*
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 21:57
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
hm ja, maar kaas en vegavlees is gezonder
Nope. Bekend misverstand onder vegetariërs.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 00:02
Verwijderd
Citaat:
hm ja, maar kaas en vegavlees is gezonder
nouja dat word dan kiezen tussen gezond of goedkoop ..
niet gezonder wel lekkerder.
Maar bijv bij de AH 8 of 10 plakjes kaas voor 1,30.Flinke plakken waar je 2 boterhammen mee kunt beleggen, en dan de rest van je brood gewoon zoet.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 08:03
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
bij de aldi/lidl shoppen wil vaak nog wel eens helpen
daar heb je al een heel brood voor 60 cent en ook fruit en groente is daar veel goedkoper
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 09:51
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Werkelijk, hoe kan je die rotzooi van de aldi eten?

Zeker de groente en het fruit is al rot voor je thuis bent. Echt smerig.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 10:01
Gunkan
Gunkan is offline
Citaat:
Maar bijv bij de AH 8 of 10 plakjes kaas voor 1,30.Flinke plakken waar je 2 boterhammen mee kunt beleggen,
Joh... Als je nou gewoon zo'n blok kaas haalt, dan is het nog veel goedkoper ook. Die voorgesneden plakken zijn reteduur.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Werkelijk, hoe kan je die rotzooi van de aldi eten?

Zeker de groente en het fruit is al rot voor je thuis bent. Echt smerig.
Heb jij een slechte aldi dan, denk ik... want hier valt het goed mee hoor!

Overigens is de Dirk v/d Broek (en aanverwanten) erg aan te raden wat het fruit/groente ed betreft.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 10:21
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Werkelijk, hoe kan je die rotzooi van de aldi eten?

Zeker de groente en het fruit is al rot voor je thuis bent. Echt smerig.
De groente en fruit is daar anders zeer goed, doet niet onder voor de dure supermarkten.
Over de andere producten zie ik ook niet in waarom de smaak minder zou zijn. Bijvoorbeeld melk, vleeswaren en zoutjes zijn daar goed te eten (Brood haal ik daar zelf ook niet, daar is een bakker voor )
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 11:17
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Nope. Bekend misverstand onder vegetariërs.
bron?
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 11:47
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Werkelijk, hoe kan je die rotzooi van de aldi eten?

Zeker de groente en het fruit is al rot voor je thuis bent. Echt smerig.
Je moet bij Lidl/Aldi iets beter opletten als je boodschappen meeneemt, zoals bij groente bijvoorbeeld. En inderdaad neem ik minder snel fruit/groente mee van de Lidl dan van de Jumbo, omdat het er bij die laatste winkel vaak beter uitziet. Maar wanneer ik bij de Lidl ben en fruit/groente ziet er goed uit, durf ik het best mee te nemen.
En wat betreft andere producten: de kaas van de Lidl smaakt bijvoorbeeld prima, en kost ongeveer de helft van de kaas bij de Supercoop.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 12:00
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
bron?
Vlees bevat veel eiwitten en vetten, vitamines (A, D en E) en mineralen. Rollen die die vervullen zijn onder andere gezonde botten en spieren en de celdeling.

Een enkelvoudige zoekactie bij google levert een keur aan bronnen op voor deze vraag naar de bekende weg:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...e+zoeken&meta=
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 19:01
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Vlees bevat veel eiwitten en vetten, vitamines (A, D en E) en mineralen. Rollen die die vervullen zijn onder andere gezonde botten en spieren en de celdeling.

Een enkelvoudige zoekactie bij google levert een keur aan bronnen op voor deze vraag naar de bekende weg:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...e+zoeken&meta=
ze zegt toch niet dat het gezonder is dan vlees?
pindakaas en appelstroop zijn vast ook wel gezond. iedere dag vleesvervanging is ook niet nodig, denk ik, maar wel duur.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 21:02
ikkuh15
ikkuh15 is offline
Citaat:
ze zegt toch niet dat het gezonder is dan vlees?
pindakaas en appelstroop zijn vast ook wel gezond. iedere dag vleesvervanging is ook niet nodig, denk ik, maar wel duur.
inderdaad niet wat ik bedoelde. ik zeg niet dat vleesvervanging gezonder is dan vlees...ik bedoelde dat vleesvervanging/kaas gezonder is dan bijvoorbeeld pindakaas/sandwichspread/jam. (althans, dat denk ik)
maarja, ik ga morgen tog ff opzoek naar de sandwichspread
__________________
*Giving up doesn't always mean that you're weak, sometimes it means you're strong enough to let go...*
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 22:28
PV
PV is offline
Citaat:
inderdaad niet wat ik bedoelde. ik zeg niet dat vleesvervanging gezonder is dan vlees...ik bedoelde dat vleesvervanging/kaas gezonder is dan bijvoorbeeld pindakaas/sandwichspread/jam. (althans, dat denk ik)
maarja, ik ga morgen tog ff opzoek naar de sandwichspread
6 plakken kaas op een dag is misschien wel ongezonder dan 6 boterhammen met appelstroop
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 07:05
Gunkan
Gunkan is offline
Misschien? Misschien?

Kaas = vet
Appelstroop = veel ijzer

Appelstroop > kaas
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 09:11
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
ze zegt toch niet dat het gezonder is dan vlees?
Doch:
Citaat:
hm ja, maar kaas en vegavlees is gezonder
Hetgeen uiteraard geheel onwaar is. Mensen zijn omnivoren. Als we op gras konden leven stond iedereen al eeuwen in een wei te grazen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 09:27
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Doch:

Hetgeen uiteraard geheel onwaar is. Mensen zijn omnivoren. Als we op gras konden leven stond iedereen al eeuwen in een wei te grazen.
Ze zegt dat 't gezonder is dan appelstroop, durr. Lezen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 00:48
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Idd, lang leve de vriezer (ik heb er 2 ) En ik neem altijd de aanbiedingen in de supermarkt, lekker goedkoop. Ik ga altijd bij Bas vd Heijden --> vind het lekker en is niet duur. En de aanbiedingen zijn prettig... want ik ben niet echt moeilijk met eten, eet zowat alles, en door de aanbiedingen eet ik elke keer wat anders. Echt elk soort brood wat die Bas heeft heb ik al wel es in huis gehad.

Aan de andere kant koop ik daarentegen wel regelmatig voorgesneden groenten Dit omdat ik geen tijd heb om uitgebreid te koken (lees: alles snijden enzo) en ook omdat ik een beetje lui ben wat koken betreft, ik hou er echt niet van Aardappels schil ik wel zelf, zo'n grote zak is gwn veel voordeliger. Ik gebruik ongeveer 90 euro per maand. (dit is alleen voor eten he)
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 06:49
Gunkan
Gunkan is offline
Citaat:
En ik neem altijd de aanbiedingen in de supermarkt, lekker goedkoop.
Ik zit met smart te wachten op de volgende reuzeaanbieding van C1000. Ben vergeten hoe die heette, maar een paar maanden geleden hadden ze 'n actie met een tas vol vlees voor tien euro. Nou, ik wist't wel!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren HBO opleiding én op kamers lijkt onmogelijk
Skybird
11 24-04-2014 12:16
De Kantine Weerwolfspel # 54
Fantôme
500 15-12-2008 21:07
Liefde & Relatie Zwanger worden #4
Thee Muts
499 05-09-2008 17:34
Werk, Geld & Recht Op mezelf wonen..
LFisch
53 03-04-2008 12:40
Werk, Geld & Recht financiering voor op kamers gaan!
rizzlefizzle
51 24-06-2004 19:39
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Over het gat in onze Grondwet en de valse rechtsstaat
McCaine
177 10-09-2003 18:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14.