Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2014, 11:06
Remiasaus
Remiasaus is offline
Hallo allemaal

Ik heb sinds kort een elektrische waterpijp ookwel Ehose. Dit is een waterpijp die je kunt opladen en waar je smaakpatronen in moet draaien. Ik begon ernaar te zoeken toen ik er een in de clip van chris brown en kid ink (show me) zag. Ik rook zelf regelmatig waterpijp en ik moet zeggen ik was echt verbaasd hoeveel rook uit die elektrische waterpijp kwam en hoe lekker de smaak is. Het relaxte van de Ehose is dat je niet hoeft schoon te maken en je kleren gaan niet stinken

(voor de wietrokers onder ons, je kan binnenkort zelfs cannabis-smaak bestellen!)

Wat vinden jullie er van?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2014, 19:41
tomska
Avatar van tomska
tomska is offline
de smaak... ik wil liever de trip

verder wel leuk alternatief voor de waterpijp alleen tis minder "gezellig" als je met een groep een sessie wil doen..
Met citaat reageren
Oud 25-01-2014, 16:26
Remiasaus
Remiasaus is offline
Klopt! Maar het is wel relaxed om af en toe met je vrienden te roken. Je kan ze trouwens halen bij www.shishamarkt.nl
Met citaat reageren
Oud 29-10-2014, 17:06
Marnix96
Marnix96 is offline
He Remiasaus, ik had daar inderdaad ook wel eens van gehoord! Nu heb ik alleen gisteren en vandaag geprobeerd die website te bezoeken maar hij werkt niet .

Heel het internet afgezocht en de goedkoopste prijs die ik vond was € 69,95 dat vind ik best duur voor een e-hookah waar je alleen maar hun navullingen mee kan gebruiken...

Uiteindelijk via een vriend van me bij de civap bubble hookah gekomen. Deze kost € 59,95 en kan je gewoon navullen met vloeistof die maar € 4,95 kost .

Check het zelf: http://www.civap.nl/nl/producten/civ...le-hookah.html

Misschien vind je dit dan namelijk ook leuk! En oja, hij maakt behoorlijke wolken
Met citaat reageren
Oud 01-11-2014, 13:29
Verwijderd
TWEE KEER RECLAME WTF?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2014, 19:21
Marnix96
Marnix96 is offline
Sorry, was niet als reclame bedoeld... Ik wist niet dat ik geen linkjes mocht plaatsen deadlock
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Sisha-pen
Verwijderd
52 07-01-2015 19:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16.