Oud 20-09-2019, 15:26
pbalk6
pbalk6 is offline
Hoi,

Heb een aantal problemen met mn pik.

- Hij is krom, bijna 90 graden naar beneden
- Heb veel van die zichtbare talgkliertjes (Fordyce spots)
- Ik kom heel snel klaar (binnen een minuut bij penetratie)

Ben 24 nu en al een aantal keer naar de dokter en seksuoloog geweest, maar nooit iets op kunnen lossen..

Mijn huidige probleem, is dat mijn vriend me vertelt dat ik hem niet volledig kan bevredigen. Hij vraagt aan mij of hij af en toe met iemand anders seks kan hebben, maar wil mij geen pijn doen. Ik zou hem graag dit laten doen, omdat hij niet zo'n half seksleven hoeft te hebben als ik, alleen omdat ik niet helemaal zo ben als het hoort.. Rationeel gezien denk ik ook; het is maar seks, dus waarom niet. Maar het is gewoon heel pijnlijk, omdat ik hem gewoon nooit zal kunnen geven wat hij wil, en daarnaast ben ik bang dat de verhoudingen in de relatie erg scheef worden, omdat hij vanalles buiten de deur kan doen en ik niks.

Hoe zouden jullie met deze situatie omgaan?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2019, 00:24
Mark-Vans
Mark-Vans is offline
Wat heb jij een flauwe vriend zeg. Hoezo kun je hem niet volledig bevredigen? Een relatie is méér dan seks en seks is méér dan anale penetratie.
Hij zoekt gewoon een smoes om met jouw toestemming te kunnen rondneuken.
Ik zeg, ditch hem!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2019, 11:41
pbalk6
pbalk6 is offline
Citaat:
Wat heb jij een flauwe vriend zeg. Hoezo kun je hem niet volledig bevredigen? Een relatie is méér dan seks en seks is méér dan anale penetratie.
Hij zoekt gewoon een smoes om met jouw toestemming te kunnen rondneuken.
Ik zeg, ditch hem!
Thanks voor je reactie. Moet er alleen nog wel bij zeggen dat naast penetratie, hij ook weinig bij mij kan doen. Ik moet hem af en toe even stoppen als hij bij mij bezig is omdat het anders al gebeurd is We hebben deze issues al een aantal jaren. Ik doe bij hem veel en dat vinden we beiden leuk, maar ik kan zelf niet veel aangeraakt worden.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2019, 14:31
Verwijderd
Is dit het enige probleem in jullie relatie, of speelt er meer?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2019, 14:32
Verwijderd
Volgens mij moet hier met een dildo of vibrator ook wel wat aan te doen zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2019, 14:35
Verwijderd
Ben je al bij een uroloog geweest? Zo ja, wat zei die? En last but not least; veel plastisch chirurgische ingrepen worden gewoon vergoed door de zorgverzekering als er sprake is van een problematisch leven. Dan moet je niet zoiets als "AnderZorg" hebben maar een gewone zorgverzekering bij een van de traditionele grote maatschappijen.

Want er kan gewoon een chirurgische ingreep gedaan worden om de boel recht te zetten: https://blog.drpaulo.com.br/en/blog/...n-a-bent-penis
Met citaat reageren
Oud 21-09-2019, 14:53
pbalk6
pbalk6 is offline
Citaat:
Is dit het enige probleem in jullie relatie, of speelt er meer?
De relatie zit verder goed. Er zijn wel eens wat problemen, maar dat is in elke relatie denk ik.

Citaat:
Ben je al bij een uroloog geweest? Zo ja, wat zei die? En last but not least; veel plastisch chirurgische ingrepen worden gewoon vergoed door de zorgverzekering als er sprake is van een problematisch leven. Dan moet je niet zoiets als "AnderZorg" hebben maar een gewone zorgverzekering bij een van de traditionele grote maatschappijen.

Want er kan gewoon een chirurgische ingreep gedaan worden om de boel recht te zetten: https://blog.drpaulo.com.br/en/blog/...n-a-bent-penis

Bedankt voor de link, ik had al van de Nesbit operatie gehoord, maar die andere is nieuw voor mij en klinkt veelbelovend.
Ik ben inderdaad al meerdere malen bij de uroloog geweest. Daar is mij verteld dat ik Congenital Curvature heb, dus de aangeboren afwijking. Dit is al een aantal jaar geleden en heb nooit durven doorzetten om te opereren, omdat er wat complicaties bij komen kijken: je wordt besneden, er blijft een litteken en het is mogelijk dat het weer wat terugtrekt naar krom. Inmiddels ben ik weer erg veel over deze ingreep aan het nadenken en misschien wordt het maar tijd om het te gaan doen. Bij sommige mannen wordt de penis ook wat minder gevoelig, wat een bijkomend voordeel is.
Een van de redenen dat ik wat bang ben voor een ingreep, is dat ik ooit mijn andere probleem heb proberen te verhelpen; de Fordyce spots. Na eerst de helft van mijn penis te hebben gelaserd, zij de chirurg bij de tweede afspraak "oh, het is niet zo super goed gelukt, ik zou de andere helft eigenlijk niet doen als ik jou was".

Erg klote allemaal, heb eigenlijk een hekel aan mn pik, maar wordt tijd om iets eraan te doen om nog te kunnen genieten nu ik jong ben
Met citaat reageren
Oud 21-09-2019, 14:58
Verwijderd
Littekens zijn sexy oorlogswonden en daarnaast zijn piemels sowieso al niet de mooiste dingen op aarde dus who the hell cares.

Je zal of zoiets moeten doen, of wachten tot er een andere mogelijkheid is, of moeten stoppen met zagen
Met citaat reageren
Oud 21-09-2019, 14:58
Verwijderd
Ik denk trouwens dat er wel meer in de relatie aan de hand is als hij zelf met de suggestie komt om met anderen te ballen. Hij had ook kunnen beginnen met het voorstellen van een trio ofzo.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2019, 15:35
pbalk6
pbalk6 is offline
Citaat:
Littekens zijn sexy oorlogswonden en daarnaast zijn piemels sowieso al niet de mooiste dingen op aarde dus who the hell cares.

Je zal of zoiets moeten doen, of wachten tot er een andere mogelijkheid is, of moeten stoppen met zagen
Haha ja dat is waar.

Citaat:
Ik denk trouwens dat er wel meer in de relatie aan de hand is als hij zelf met de suggestie komt om met anderen te ballen. Hij had ook kunnen beginnen met het voorstellen van een trio ofzo.
Heeft hij ook voorgesteld.. Maar ik zie niet voor me hoe dat sexy kan zijn, als ik er maar een beetje bij zit om dat er bij mij weinig gedaan kan worden. Daarnaast schaam ik me kapot dus ik heb niet zomaar met een nieuw iemand seks.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2019, 18:51
Verwijderd
Tja ik denk net als deadlock ook dat er wat meer aan de hand is in de relatie. Het is een issue wat jullie al jaren hebben en nu pas vraagt je vriend of hij seks mag hebben met anderen? Steunt hij je wel in je probleem?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2019, 19:04
pbalk6
pbalk6 is offline
Citaat:
Tja ik denk net als deadlock ook dat er wat meer aan de hand is in de relatie. Het is een issue wat jullie al jaren hebben en nu pas vraagt je vriend of hij seks mag hebben met anderen? Steunt hij je wel in je probleem?
We hebben het hier al vaker over gehad. Hij zegt me wel dat hij het moeilijk vindt hier met mij over te praten, omdat hij weet hoe moeilijk ik het ermee heb. Ikzelf heb het er ook weinig over omdat ik niet constant dat niet-sexy gesprek wil hebben. Bevordert niet echt de seks zegmaar. Dus qua praten hebben we zeker wel wat problemen.. Hij zegt me nu dat hij vindt dat we moeten blijven praten.

In al die jaren zijn er verschillende fases geweest.. Eerst heb ik proberen de Fordyce spots op te lossen. Dat ging fout. Daarna naar een aantal urologen geweest. Ben ook een aantal weken naar een seksuoloog geweest, maar heeft me niet super veel geholpen. Ben zelf bang dat het niet op te lossen is. En dan kan ik me voorstellen dat iemand die seksueel wel helemaal gezond is bepaalde behoeftes heeft waar ik niet in kan voorzien.

Zouden jullie een relatie kunnen hebben met iemand waarbij je seksueel weinig kan doen of steeds pauzes moet nemen?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2019, 19:12
Verwijderd
Als de relatie gebaseerd is op wederzijds respect en liefde en steun, ja.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2019, 19:13
Verwijderd
Sowieso vind ik goede seks veel meer dan penetratie alleen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2019, 19:19
pbalk6
pbalk6 is offline
Hmm ja dat is wel waar. Ik zou het alleen zelf misschien ook moeilijk vinden als ik niet de dingen zou kunnen doen bij mijn vriend die ik nu kan, zoals pijpen en aftrekken. Vraag me af of ik (in de omgekeerde situatie dus) zelf ook seks zou willen met anderen.

Thanks in ieder geval voor je reactie, fijn om meningen van anderen te kunnen horen want in real life praat ik er met niemand over
Met citaat reageren
Oud 21-09-2019, 19:22
Verwijderd
Ik snap heeeeeel goed dat je hiermee zit. Dat dit een jarenlange issue is voor je, dat je al bij veel dokters, seksuologen etc bent geweest. Jij kan hier domweg niet zoveel aan doen. Je hebt je letterlijk en figuurlijk blootgelegd aan hem en nu ineens wil hij seks met anderen. Hij wil je niet pijn doen, maar hij doet het nu wel.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2019, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Tja ik denk net als deadlock ook dat er wat meer aan de hand is in de relatie. Het is een issue wat jullie al jaren hebben en nu pas vraagt je vriend of hij seks mag hebben met anderen? Steunt hij je wel in je probleem?
Jong en onervaren kan ook nog. Ik bedoel ik ren nog steeds naar conclusies zonder dat het nodig is met enige regelmaat. Ik geef hem wel het voordeel van de twijfel maar het knaagt toch wel.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2019, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Sowieso vind ik goede seks veel meer dan penetratie alleen.
Mijn beste seks ooit kwam geen penetratie bij kijken.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2019, 23:55
Verwijderd
Orgasmes van alleen zoenen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2019, 20:13
pbalk6
pbalk6 is offline
Haha moet nog maar eens gaan oefenen op het zoenen dan 😏
Jong en onervaren is m'n vriend niet, hij is 30 jaar en al wat relaties gehad.
Ikzelf ben trouwens ook niet echt van de penetratie. Vind pijpen bijv veel leuker.. maar als je zelf die behoeft hebt kan ik me voorstellen dat het moeilijk is.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25.