Oud 02-10-2019, 22:56
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
hoi
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2019, 22:58
Verwijderd
Wat voor discussie verwacht je moppie?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2019, 22:59
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Wat voor discussie verwacht je moppie?
Wat gaat er de komende 20 jaar gebeuren, denk je?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2019, 23:00
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Technologische ontwikkelingen, zoals dat zelfrijdende auto's mainstream worden.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2019, 23:00
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
We gaan het ook over politiek hebben
Met citaat reageren
Oud 02-10-2019, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Wat gaat er de komende 20 jaar gebeuren, denk je?
Oh jeej, zo'n moeilijk vraag want er zijn heel erg veel allesbepalende onzekerheden op dit moment die er eerst niet waren. Voor mij was dat Trump gekozen werd zo klaar als een klontje bijvoorbeeld, net als dat ik de kans groter achtte dat het Leave zou worden in het Brexitreferendum.

Maar we hebben nu een best bijzondere situatie.
Trump Impeachment: Iedere onafhankelijke lul kan zien dat er hoogverraad is gepleegd. Het probleem zit hem in de procedure; Voor een daadwerkelijke afzetting gaat het om de senaat; die moet met 2/3e meerderheid (of 60%, een van de twee) voor afzetting stemmen. Impeachment kan op basis van "De president lust geen sinaasappels, daarom moet hij afgezet worden!" en als de procedure gevolgd wordt en ook de Senaat neemt het aan, dan kan hij daarom afgezet worden. Omgekeerd is het vrij goed mogelijk dat er geen enkele mogelijkheid is om een zittende president af te zetten als de Senaat niet instemt.
Het maakt vooralsnog in ieder geval zijn herverkiezing onwaarschijnlijker, maar niet geheel onwaarschijnlijk. Ik acht de kans op dit moment niet te berekenen, dus ook niet 50/50. Geduld is een schone zaak.

De VS is veel geloofwaardigheid verloren bij hun beste vrienden in de NAVO. Het voortbestaan is onzeker op deze tijdsschaal.

Ik ben er niet zeker van dat Brexit doorgaat.

In Rusland zijn kleine maar hoopvolle bewegingen gaande, maar het blijft Rusland. Drie stappen vooruit, vier stappen achteruit en nog een keer proberen.

China; Hmmmm.

India & Pakistan: Pfffrrrrrtt.

Dat allemaal maakt het geopolitiek niet makkelijker om uitspraken te doen. Ik denk dat we volgend jaar november meer weten over hoe het eruit gaat zien.

Technologie zal met sprongen vooruit blijven gaan. Wearables zijn over 20 jaar doodnormaal en overal is technologie in geïntegreerd. Iedereen is always on.

Dat er allemaal van uitgaande dat de wereld niet verzwolgen zal worden door de klimaatproblematiek.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2019, 23:17
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Oh jeej, zo'n moeilijk vraag want er zijn heel erg veel allesbepalende onzekerheden op dit moment die er eerst niet waren. Voor mij was dat Trump gekozen werd zo klaar als een klontje bijvoorbeeld, net als dat ik de kans groter achtte dat het Leave zou worden in het Brexitreferendum.

Maar we hebben nu een best bijzondere situatie.
Trump Impeachment: Iedere onafhankelijke lul kan zien dat er hoogverraad is gepleegd. Het probleem zit hem in de procedure; Voor een daadwerkelijke afzetting gaat het om de senaat; die moet met 2/3e meerderheid (of 60%, een van de twee) voor afzetting stemmen. Impeachment kan op basis van "De president lust geen sinaasappels, daarom moet hij afgezet worden!" en als de procedure gevolgd wordt en ook de Senaat neemt het aan, dan kan hij daarom afgezet worden. Omgekeerd is het vrij goed mogelijk dat er geen enkele mogelijkheid is om een zittende president af te zetten als de Senaat niet instemt.
Het maakt vooralsnog in ieder geval zijn herverkiezing onwaarschijnlijker, maar niet geheel onwaarschijnlijk. Ik acht de kans op dit moment niet te berekenen, dus ook niet 50/50. Geduld is een schone zaak.

De VS is veel geloofwaardigheid verloren bij hun beste vrienden in de NAVO. Het voortbestaan is onzeker op deze tijdsschaal.

Ik ben er niet zeker van dat Brexit doorgaat.

In Rusland zijn kleine maar hoopvolle bewegingen gaande, maar het blijft Rusland. Drie stappen vooruit, vier stappen achteruit en nog een keer proberen.

China; Hmmmm.

India & Pakistan: Pfffrrrrrtt.

Dat allemaal maakt het geopolitiek niet makkelijker om uitspraken te doen. Ik denk dat we volgend jaar november meer weten over hoe het eruit gaat zien.

Technologie zal met sprongen vooruit blijven gaan. Wearables zijn over 20 jaar doodnormaal en overal is technologie in geïntegreerd. Iedereen is always on.

Dat er allemaal van uitgaande dat de wereld niet verzwolgen zal worden door de klimaatproblematiek.
Zouden gebouwen een nieuwe facelift krijgen of zou het nog steeds hetzelfde zijn.

China; hmmmmmm. Mass surveillance. L O C A T I E T R A C E R E N V A N C H I N E Z E N.
Of de chinezen zijn het zat en gaan de parlement aanvallen.

India & Pakistan: Nog steeds een shithole. India geboortecijfer daalt eventueel.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2019, 23:19
Verwijderd
Dat daalt nu al gigantisch. Nog anderhalve maand en dan ben ik er weer.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2019, 23:20
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Super snel reizen met de vliegtuig of ander soort vervoermiddel.

Wetenschap maakt wat sprongen. Nog steeds oorlog.

Elektrische auto's zijn mainstream.
Groenlinks in de coalitie misschien?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2019, 23:20
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Dat daalt nu al gigantisch. Nog anderhalve maand en dan ben ik er weer.
Mooi en prachtig, werd eens tijd.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2019, 23:21
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Daar komt de vergrijzing oh jeej!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2019, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Super snel reizen met de vliegtuig of ander soort vervoermiddel.

Wetenschap maakt wat sprongen. Nog steeds oorlog.

Elektrische auto's zijn mainstream.
Groenlinks in de coalitie misschien?
Wetenschap gaat met sprongen vooruit maar voor heel veel echt geavanceerde shit duurt het ruim 100 jaar voordat je een praktische toepassing hebt. Als het überhaupt ergens heengaat want quantummechanica en snaartheorie enzo is nog steeds niet de enige plausibele uitleg van de basis van het universum. En we hebben nog steeds zelfs niets wat theoretisch sneller dan het licht zou kunnen, alleen hypothetisch. Maar een ruimtelift behoort denk ik wel voor die tijd tot de mogelijkheden.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2019, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Mooi en prachtig, werd eens tijd.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2019, 23:28
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Wetenschap gaat met sprongen vooruit maar voor heel veel echt geavanceerde shit duurt het ruim 100 jaar voordat je een praktische toepassing hebt. Als het überhaupt ergens heengaat want quantummechanica en snaartheorie enzo is nog steeds niet de enige plausibele uitleg van de basis van het universum. En we hebben nog steeds zelfs niets wat theoretisch sneller dan het licht zou kunnen, alleen hypothetisch. Maar een ruimtelift behoort denk ik wel voor die tijd tot de mogelijkheden.
Teleportatie soon:tm:

De basis van het universum binnen een paar simpele stappen uitgelegd:

- ruimtetijd ding. 3d + 1 tijdaxis. De mogelijkheid om dat tijdaxis terug te draaien;

- de ontstaan van het universum is big bang, maar hoe kan niets naar iets veranderen. Als ik 1GB aan ruimte heb in mijn harde schijf gaat dat toch ook niet zomaar vol worden.

- profit
Met citaat reageren
Oud 02-10-2019, 23:29
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Tenzij het universum altijd bestond of het altijd iets was.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2019, 00:54
butters
butters is offline
Waarom zijn de VS en S-A iran nog niet gevallen rond heel dat olierafinaderijggedoe?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2019, 01:12
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Wanneer haalt Nigeria de VS in qua bevolking?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2019, 01:13
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
We hebben een Zuid-Atlantische Verdragsorganisatie nodig. En ook een Australazische als we toch bezig zijn.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-10-2019, 01:13
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Hervorming van de VN Veiligheidsraad pls.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2019, 01:18
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
De Koude Oorlog is nooit afgelopen. Bovendien ging het nooit op communisme vs kapitalisme, dat was altijd maar propaganda die toevallig voor een tijdje beide kanten wel uitkwam. Maar het was altijd al democratie vs autoritair dat het conflict dreef, en dat is net zo actueel als ooit.

Dus een EU-leger. En de EU moet andere machtige vrienden maken naast de VS, want daar hebben we geen drol meer aan. Beter werken we aan een stevig EU-India bondgenootschap en zetten we in op mensenrechten en eerlijke economische ontwikkeling in Afrika en het Midden-Oosten voor de toekomstige balans in Eurazië.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2019, 05:13
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
De komende 20 jaar:

- Zal de wereldbevolking flink toenemen
- Zullen er meer zuinige vliegtuigen komen
- Kunnen we alleen nog maar 100 km/u rijden op de snelweg
- Brexit gaat door
- Halsema treed af als burgermeester
- KLM-Air France gaan uit elkaar
- Eerste persoon op Mars
Met citaat reageren
Oud 03-10-2019, 05:36
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
De Koude Oorlog is nooit afgelopen. Bovendien ging het nooit op communisme vs kapitalisme, dat was altijd maar propaganda die toevallig voor een tijdje beide kanten wel uitkwam. Maar het was altijd al democratie vs autoritair dat het conflict dreef, en dat is net zo actueel als ooit.

Dus een EU-leger. En de EU moet andere machtige vrienden maken naast de VS, want daar hebben we geen drol meer aan. Beter werken we aan een stevig EU-India bondgenootschap en zetten we in op mensenrechten en eerlijke economische ontwikkeling in Afrika en het Midden-Oosten voor de toekomstige balans in Eurazië.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2019, 08:20
Verwijderd
Citaat:
Waarom zijn de VS en S-A iran nog niet gevallen rond heel dat olierafinaderijggedoe?
Omdat de rest van de wereld het niet meer pikt.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2019, 08:22
Verwijderd
Citaat:
De Koude Oorlog is nooit afgelopen. Bovendien ging het nooit op communisme vs kapitalisme, dat was altijd maar propaganda die toevallig voor een tijdje beide kanten wel uitkwam. Maar het was altijd al democratie vs autoritair dat het conflict dreef, en dat is net zo actueel als ooit.

Dus een EU-leger. En de EU moet andere machtige vrienden maken naast de VS, want daar hebben we geen drol meer aan. Beter werken we aan een stevig EU-India bondgenootschap en zetten we in op mensenrechten en eerlijke economische ontwikkeling in Afrika en het Midden-Oosten voor de toekomstige balans in Eurazië.
En natuurlijk inzetten op Afrika. Het is de achtertuin tenslotte.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2019, 08:28
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
De komende 20 jaar:

- Zal de wereldbevolking flink toenemen
- Zullen er meer zuinige vliegtuigen komen
- Kunnen we alleen nog maar 100 km/u rijden op de snelweg
- Brexit gaat door
- Halsema treed af als burgermeester
- KLM-Air France gaan uit elkaar
- Eerste persoon op Mars
-Eens
-of gewoon geen vliegtuigen meer door teleportatie
-waarom rijden als je ook met auto's kan vliegen?
-En de Nexit is ook bezig door Baudet
-eens
-eens
-En misschien al de eerste officiële Marsmannetjes
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2022, 20:36
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
De Koude Oorlog is nooit afgelopen. Bovendien ging het nooit op communisme vs kapitalisme, dat was altijd maar propaganda die toevallig voor een tijdje beide kanten wel uitkwam. Maar het was altijd al democratie vs autoritair dat het conflict dreef, en dat is net zo actueel als ooit.

Dus een EU-leger. En de EU moet andere machtige vrienden maken naast de VS, want daar hebben we geen drol meer aan. Beter werken we aan een stevig EU-India bondgenootschap en zetten we in op mensenrechten en eerlijke economische ontwikkeling in Afrika en het Midden-Oosten voor de toekomstige balans in Eurazië.
Up voor EU leger.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2022, 20:37
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
De komende 20 jaar:

- Halsema treed af als burgermeester
Zodat ze minister-president kan worden?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2022, 08:52
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Citaat:
In Rusland zijn kleine maar hoopvolle bewegingen gaande, maar het blijft Rusland. Drie stappen vooruit, vier stappen achteruit en nog een keer proberen.
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Met citaat reageren
Oud 03-03-2022, 18:20
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
3 jaar verder
Met citaat reageren
Oud 03-03-2022, 18:28
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik word president van de verenigde staten van Europa
Met citaat reageren
Oud 04-03-2022, 00:34
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
NICE
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2022, 14:20
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik word president van de verenigde staten van Europa
Draag je dan een rok?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27.