Oud 09-03-2005, 11:03
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Hallo, ik heb gisteren mijn zusjes telefoon geleend, maar door drie keer de verkeerde pincode in te toetsen is hij nu geblokkeerd. (ik zou zweren dat dat de juiste code was )
Mijn zusje is nogal rommelig, dus die heeft de puk-code niet meer om de telefoon te deblokkeren.
Weet iemand een andere manier om de telefoon (evt. tegen lage kosten) weer functionerend te krijgen? Ik voel me nogal schuldig

alvast bedankt.
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2005, 11:09
firelizzard
Avatar van firelizzard
firelizzard is offline
Ik denk dat het mogelijk moet zijn om de PUK code op te vragen bij de operator/provider. Die hebben de PUK code dacht ik ook.....Je moet je uiteraard wel kunnen legitimeren, maar hoe dat in z'n werk gaat......Geen idee. Misschien moet je eerst even informeren door te bellen met de operator/provider........

Succes ermee!

F.
__________________
WWW.GOUWENAAR.NL
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 18:57
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Dan moet jij toch wel erg vaak en onnodig met die pincode hebben geklooit, want je kunt de zg.. puk code zo'n 15 keer gebruiken, dan pas wordt de simkaart helemaal geblokkeerd.

Tip: deblokkeer de pincode als je een GSM voor het eerst gaat gebruiken, zit ergens in het menu beveiliging....pincode annuleren.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Cornel schreef op 09-03-2005 @ 19:57 :
Dan moet jij toch wel erg vaak en onnodig met die pincode hebben geklooit, want je kunt de zg.. puk code zo'n 15 keer gebruiken, dan pas wordt de simkaart helemaal geblokkeerd.
Je leest niet goed. De pincode is verkeerd ingevuld, de PUKcode is weg... niet opgebruikt....
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 19:03
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 09-03-2005 @ 19:59 :
Je leest niet goed. De pincode is verkeerd ingevuld, de PUKcode is weg... niet opgebruikt....
Sorry, dan heeft de topicstarter een dubbel probleem. Hopelijk kan de provider nog helpen, maar indien het een zg prepay GSM is (met bel tegoed) dan zit er toch niks anders op dan een nieuwe simkaart kopen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 19:17
Verwijderd
Welke aanbieder is het? Bij KPN/Hi kan je het bijvoorbeeld via de website opvragen (dan krijg je het gewoon thuis)
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 19:30
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Bel je provider ff ofzo?
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 21:17
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Carpe Diem schreef op 09-03-2005 @ 12:03 :
.....(ik zou zweren dat dat de juiste code was )
.
Dus niet.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 07:59
firelizzard
Avatar van firelizzard
firelizzard is offline
Citaat:
Cornel schreef op 09-03-2005 @ 20:03 :
Sorry, dan heeft de topicstarter een dubbel probleem. Hopelijk kan de provider nog helpen, maar indien het een zg prepay GSM is (met bel tegoed) dan zit er toch niks anders op dan een nieuwe simkaart kopen.
Ik verwacht niet dat dat nodig is......Dat zou betekenen dat iedereen die een fout maakt (en dat zijn er wat ) steeds een nieuwe SIM kaart moeten kopen Dat zal toch niet........Gewoon ff bellen en informeren Maar ja als Cornel gelijk heeft, dan heb je inderdaad een probleempje

F.
__________________
WWW.GOUWENAAR.NL
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 10:32
waaromniet?
waaromniet? is offline
Zolang je niet ook die pukcode steeds fout in gaat voeren kan je gewoon provider bellen.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 12:35
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Citaat:
Alex schreef op 09-03-2005 @ 20:17 :
Welke aanbieder is het? Bij KPN/Hi kan je het bijvoorbeeld via de website opvragen (dan krijg je het gewoon thuis)
Bedankt, hiermee is mijn probleem verholpen. Ze had een Hi als aanbieder. En iedereen anders bedankt voor het meedenken.
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 13:00
firelizzard
Avatar van firelizzard
firelizzard is offline
Citaat:
Carpe Diem schreef op 10-03-2005 @ 13:35 :
Bedankt, hiermee is mijn probleem verholpen. Ze had een Hi als aanbieder. En iedereen anders bedankt voor het meedenken.
Graag gedaan
__________________
WWW.GOUWENAAR.NL
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 19:39
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
wie toetst er nou 3 keer hetzelfde verkeerd in....
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 17:49
Hank McCrank
Avatar van Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Vroeger toen ik me er nog mee bezighield kon ik vrij eenvoudig de pukcode van mijn nokia 3210 uitlezen. Misschien dat van die (zelfstandige) unlockers dat ook wel bij moderne telefoons kunnen doen voor 10 euro ofzo, gewoon eens op internet rondkijken naar unlockers en dan via mail vragen of ze ook pukcodes uit kunnen lezen. Als het bij de provider niet lukt, dat is.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Hank McCrank schreef op 11-03-2005 @ 18:49 :
Vroeger toen ik me er nog mee bezighield kon ik vrij eenvoudig de pukcode van mijn nokia 3210 uitlezen. Misschien dat van die (zelfstandige) unlockers dat ook wel bij moderne telefoons kunnen doen voor 10 euro ofzo, gewoon eens op internet rondkijken naar unlockers en dan via mail vragen of ze ook pukcodes uit kunnen lezen. Als het bij de provider niet lukt, dat is.
Pukcode zit op je simkaart.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 14:00
MacArt
Avatar van MacArt
MacArt is offline
bij vodafoon kan je m per telefoon op vragen
dan geven ze m gelijk
__________________
With all our common consciousness and all our energy, let's feel the sound of the sun and dance!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 09:22
Hank McCrank
Avatar van Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Citaat:
Alex schreef op 11-03-2005 @ 19:27 :
Pukcode zit op je simkaart.
Ik weet het, desondanks kon ik via mijn 3210 mijn pukcode uitlezen en, geloof ik, zelfs veranderen.

Of is mijn geheugen nou zó slecht. Vast wel, aangezien pukcodes veranderen me niet echt geloofwaardig in de oren klinkt...
Ik haal het vast in de war met de IMEI.



Toch maar bij de provider proberen dan . Schijnt wel dat je dan vaak een bedrag van 25 euro ofzo moet betalen .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26.