Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2002, 22:05
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ikke heb heel veel zin erin

Vandaag kaartjes gekocht, morgen anar death by stereo!

Yeah! Ik wil ze echt al 2jaar supergraag zien ofzo, en nu eindelijk is het zover. Alleen jammer dat de hoofdact een beetje ruk is

*me vind Boy Sets Fire een beetje extreem standaard en simpel*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2002, 22:13
STP
Avatar van STP
STP is offline
Is een fijne band, dat kan ik je wel vertellen!

Veel plezier!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 22:15
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Goh, dat weet ik ook al jaren

Vriend van me heeft ze een jaar geleden ofzo in sneek gezien toen ze daar samen met Good Riddance optraden, ik was toen op vakantie *huilt heel hard*
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 22:23
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef:
Goh, dat weet ik ook al jaren
*Impressed*

Citaat:
Pruttelpot schreef:
Vriend van me heeft ze een jaar geleden ofzo in sneek gezien toen ze daar samen met Good Riddance optraden, ik was toen op vakantie *huilt heel hard*
Ik in de Melkweg
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 10:32
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Vreemd dat je Boy Sets Fire standaard en simpel vind. Ken geen andere band die zoals Boy sets Fire speelt dus waar staat de "standaard" dan voor.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 10:59
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef:

*me vind Boy Sets Fire een beetje extreem standaard en simpel*
ik vind ze behoorlijk origineel en wreed
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 11:56
cottoncandy
Avatar van cottoncandy
cottoncandy is offline
ja, als boy sets fire standaard en simpel is, waarom is death by stereo dan zoveel beter?
ik vind death by stereo maar ik zou ze ook niet gelijk super origineel en gecompliceerd noemen ofzo
__________________
met melk meer mans
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 12:11
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
STP schreef:
*Impressed*



Ik in de Melkweg
en ik was daarbij w00t
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 17:14
Verwijderd
ja.. ik heb dbs en bsf pas geleden gezien in 013, gave show! met n ruk voorprogramma, met n chick-singer ofzo.. vond t kut

maar DBS en BSF
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 19:17
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
strafcorner schreef:
en ik was daarbij w00t
jeps en ik was weer de enige die capdown het koewlste vond, en nog steeds capdown maar death by stereo waren ook wel leukkig hoor...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 23:32
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Citaat:
ik vind death by stereo maar ik zou ze ook niet gelijk super origineel en gecompliceerd noemen ofzo
Ik wel. Zeker weten origineel en gecompliceerd. Noem maar es een band die erop lijkt. BSF doet me, na vaak naar Eulogy te hebben geluisterd, en ze 2x live te hebben gezien (deco & 013) nog steeds nix, gewoon nix voor mij, als jij het leuk vind, goed hoor. Ik weet alleen zeker dat niemand mij meer van deze band zal kunnen overtuigen.

Maar goed, dankzij de NS kwam ik niet eens in A'dam.

Erg, erg jammer moet ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 01:03
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
cottoncandy schreef:
ja, als boy sets fire standaard en simpel is, waarom is death by stereo dan zoveel beter?
ik vind death by stereo maar ik zou ze ook niet gelijk super origineel en gecompliceerd noemen ofzo
Als ik naar BSF luister, dan heb ik altijd het idee dat ik het al 30keer heb gehoord, weet niet bandnamen ofzo die er veel oplijken, maar ik het spreekt mij gewoon neit aan. Ookal moet ik zeggen dat ik ze vanavond wel heel vet vond, Goeie show, de muziek was goed, geluid toppie, alleen vonnik de basgitar veeeel te hard staan, maar verder toppie

DBS vond ik al helemaal geweldig Ben helemaal uit mn plaat erop, heb overal vol op staan meebleren, behalve op 2 nieuwe nummers die ze speelden, die kende ik namelijk niet.
Muziek topm, show top, geluid top, alles top, echt geweldig vonnik ze En damn wat bouwen die een geweldige show zeg! Die zanger heeft echt een perfecte uitstraling gewoon, echt geweldig Ben samen met 10 mensen ofzo (waaronder 3 vrienden van me waarmee ik samen was) helemaal gek geworden, en heb echt een geweldige avond gehad door DBS
Wel heel slap dat het publiek bang was ofzo, want iedereen ging steeds verder naar achter de zaal uit
Maarjah, en ik heb er een drum stokje aan overgehouden

En die ga ik maar inluisten ofzo, is nameijk een drum stokje van een van de beste drummers ter wereld (die gast is echt goed!)

En heb na afloop van DBS nog even emt die zanger zitten lullen, echt een topgast die ook echt open staat voor het publiek en ook niet te beroerd is om gezellig met iedereen een praatje te maken

Kortom, heerlijke avond gehad, ben wel helemaal kapot en heb het ijskoud en ga nu slapen

En aan de NS: IK HAAT JE! (ben maar naar diemen zuid gegaan vanaf hilversum, en heb daar maar de metro gepakt, terug reed ie wel optijd en goed heeeel knap van ze )

Laatst gewijzigd op 10-12-2002 om 10:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16.