Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2005, 14:14
juno
Avatar van juno
juno is offline
Er word nog steeds geflamed, er worden topics gesloten , gedreigd met bans, postst verwijderd, maar het schelden blijft.

Ik wens eenvoudigweg door een pubermoslimmeisje niet voor vies vuil sletje uitgescholden te worden omdat we het niet eens zijn over haar religie!

Als ze me voor vieze vuile ongelovige hond willen uitschelden gaan ze hun gang maar, maar wat heeft mijn niet langer maagdelijke status ermee te maken?

Gaan de FB's daar nog wat aan doen? Al dat gescheld te pas en te onpas met hoer en slet door moslims zal niet echt helpen om begrip te kweken voor hun geloof of levenswijze.
Advertentie
Oud 17-03-2005, 14:20
Verwijderd
*knuckle crack*
Oud 17-03-2005, 14:26
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Het gaat niet goed op N&A, mede door afwezigheid van mijn kant. Daarvoor allereerst mijn excuses.

Verdere maatregelen worden besproken op Admin, in ieder geval zijn we nu begonnen strenger op te treden op N&A. De eerste ban is al gevallen.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 17-03-2005, 14:44
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Alweer een topic gesloten. Het is ergerlijk dat mensen alles persoonlijk opvatten.
__________________
Czech us out
Oud 17-03-2005, 14:46
Verwijderd
Het is ook ergerlijk dat mensen er telkens persoonlijke dingen bijhalen.
Oud 17-03-2005, 14:48
juno
Avatar van juno
juno is offline
Topics sluiten lijkt de rust terug te brengen, maar een lik op stuk afkoelban lijkt me nuttiger, omdat je zo alleen de overtreders aanpakt en niet het hee forum de wel iets zinnigs over het onderwerp heeft te melden.

Toch triest dat het zo moet, ik had gehoopt dat het met zelfregulering zou kunnen. Ik ben het zat om steeds uitgescholden te worden en weer in de verdediging te moeten. Negeren bleek niet te helpen, wat ik eerst geprobeerd heb.
Oud 17-03-2005, 14:48
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Ja omdat zij het persoonlijk opvatten gaan zij persoonlijke dingen erbij halen.
__________________
Czech us out
Oud 17-03-2005, 15:05
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Tja, als je ook iemand's profeet voor pedofiel uit gaat maken en gaat claimen dat je zeker weet dat die man een meisje van 9 gepakt heeft... Terwijl dat volgens de Hadith (zo vertelde S. me) heel anders in elkaar steekt... Maar als je dan vervolgens toch koppig volhoudt... Tja...
Oud 17-03-2005, 15:07
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-03-2005 @ 16:05 :
Tja, als je ook iemand's profeet voor pedofiel uit gaat maken en gaat claimen dat je zeker weet dat die man een meisje van 9 gepakt heeft... Terwijl dat volgens de Hadith (zo vertelde S. me) heel anders in elkaar steekt... Maar als je dan vervolgens toch koppig volhoudt... Tja...
Iemand's profeet voor pedofiel uitmaken is wat anders dan iemand continu hoer noemen. Zeker omdat je weet dat diegene toch niet gelovig is.
__________________
Czech us out
Oud 17-03-2005, 15:12
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Zaina schreef op 17-03-2005 @ 16:07 :
Iemand's profeet voor pedofiel uitmaken is wat anders dan iemand continu hoer noemen. Zeker omdat je weet dat diegene toch niet gelovig is.
Ik keur het schelden met 'hoer' dan ook niet goed, laat dat duidelijk zijn. Ik ben ook wel eens uit m'n slof geschoten richting Juno, maar heb dat soort woorden nooit in m'n mond genomen. Maar ik kan wel begrip opbrengen voor mensen die het zat worden dat zij steeds denigrerend doet over de seksuele moraal van moslims. Dan is het tot op zekere hoogt logisch dat dat op een gegeven moment barst en haar eigen seksuele activiteit -die zij vol trots tentoonspreidt op andere deelfora- erbij betrokken wordt.
Oud 17-03-2005, 15:26
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-03-2005 @ 16:12 :
Ik keur het schelden met 'hoer' dan ook niet goed, laat dat duidelijk zijn. Ik ben ook wel eens uit m'n slof geschoten richting Juno, maar heb dat soort woorden nooit in m'n mond genomen. Maar ik kan wel begrip opbrengen voor mensen die het zat worden dat zij steeds denigrerend doet over de seksuele moraal van moslims. Dan is het tot op zekere hoogt logisch dat dat op een gegeven moment barst en haar eigen seksuele activiteit -die zij vol trots tentoonspreidt op andere deelfora- erbij betrokken wordt.
Ik zou nooit een mening over een profeet hebben, simpelweg omdat ik niet geloof en er niks over weet. Maar om nou over iemands seksuele activiteiten te beginnen in dat soort topics vind ik een heel ander verhaal.
__________________
Czech us out
Oud 17-03-2005, 15:33
Verwijderd
He Rollo Tomasi,

Kun je ook even mij en mijn medeforummers vertellen waarom Mujahideen geband is?
Oud 17-03-2005, 15:35
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1129538

Denk ik dan
__________________
Czech us out
Oud 17-03-2005, 15:36
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik heb de discussie rond een toneeluitvoering die verboden werd door protesten van moslims over de vrouwen van deprofeet gevolgd, en heb daar wel degelijk geluiden gehoord dat de relatie niet platonisch was. "hij kwam tot mij wanneer ik met mijn poppen speelde". Hoe vat jij de woorden "tot mij"anders op? En de huwbare leeftijd van meisjes lag in die tijd en op die plaats beduidend lager dan wij hier acceptabel vinden.

Het zou verstandig zijn geweest als S. de hadith waarin de preciese tekst stond, inclusief de diverse interpretaties ervan, ook op het forum bekend zou maken, inplaats van alleen maar te ontkennen zonder verdere uitleg omdat ik het niet waard zou zijn om te vertellen. Omdat mijn hart er toch niet voor open zou staan. Dat is echt gierend arrogant! Hey! Overtuig mij met bewijzen, niet met kretologieen, want daar staat mijn hart inderdaad niet voor open. Bewijzen wel. Feit is dat hij getrouwd is met een meisje van 9. bewijs mij dat hij niet met haar sliep.

Mijn sexuele activiteit is niet meer of minder dan die van veel anderen op dit forum, en er is dus geen enkele aanleiding om die erbij te halen. Dat doen jullie al weken hoor. Het is jullie enige wapen tegen mij, lijkt het wel. Ik heb sex, nou en? Ik doe het al sinds mijn 20 ste met dezelfde man hoor, ik ben alleen niet met hem getrouwd. Ben ik dan een sloerie? Dat laat ik me door niemand zeggen met een bekrompen jaren 50 sexuele moraal. Leg die op aan jezelf, maar laat anderen hun gang gaan, en keur dat niet openlijk af. Ik zal geen maagdelijk moslimmeisje uitschelden voor stomme fatsoenlijke maagd. Ik ben het zelf geweest tot mijn 20 ste, maar dan vrijwillig omdat ik er nog niet aan toe was, , en niet omdat ik vond dat het zo hoorde, of omdat mijn cultuur of geloof dat voorschreef.

Waar ik me met jou aan stoor is dat je altijd zo lekker meedoet met de beledigingen. Zelfs mijn avatar moest je aanvallen. Als je een kattekop zag werd je al misselijk, zei je net nog. Jemig, doe eens normaal zeg en discussieer inhoudelijk.
Oud 17-03-2005, 15:46
juno
Avatar van juno
juno is offline
En nog wat, op mijn sexuele moraal werd ik al vanaf het begin aangevallen, dus doe nou niet net of de maat vol was toen ik de profeet voor pedofiel uitmaakte. Ik heb het woord pedofiel niet in de mond genomen, heb alleen gezegd dat hij getrouwd was en vast wel sex had met zijn vrouw, die toen 9 jaar was.

Er waren in die thread meer mensen die diezelfe mening waren toegedaan, zij werden ook niet beledigd en voor slet uitgescholden.

Ik denk ook dat de schelders geen idee hebben waar ze het over hebben en elkaar alleen maar napraten, omdat niet-moslimvrouwen die in hun ogen niet zedig genoeg zijn voor hoer uitmaken veel moslims in de mond bestorven lijkt te liggen.

Dat alleen Mujahedeen geband is vind ik niet terecht. Muja was niet de ergste. Zoals gezegd kunnen S. makelville, Mirage 2000 en MA er ook wat van.

Laatst gewijzigd op 17-03-2005 om 15:49.
Oud 17-03-2005, 15:51
Verwijderd
Het lijkt wel alsof jij vindt dat het beleid op jou afgestemd moet worden. Mujahideen wordt om een of andere nog voor mij onbekende reden geband terwijl ik op N&A van anderen geflame en gescheld zie. Maar ja het zal wel aan mij liggen
Oud 17-03-2005, 16:13
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
milkzhake schreef op 17-03-2005 @ 16:33 :
He Rollo Tomasi,

Kun je ook even mij en mijn medeforummers vertellen waarom Mujahideen geband is?
Citaat:
Enlightenment schreef op 13-03-2005 @ 16:02 :
Bans zijn persoonlijk, dat wil zeggen dat de informatievoorziening van onze kant gericht is op de persoon die de ban heeft gekregen, en niet op overige leden die hier buitenstaan. Mocht je echter de noodzaak voelen te communiceren hierover, bied ik deze mogelijkheid via een Privebericht en/of email.
P.S. Schelden is niet netjes, ook niet als je het slechts via PM doet, milkzhake.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 17-03-2005, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 17-03-2005 @ 16:13 :
P.S. Schelden is niet netjes, ook niet als je het slechts via PM doet, milkzhake.
Ads door Google
Oud 17-03-2005, 17:26
Verwijderd
krijg ik nog een verklaring omtrent Mujahideen?
Oud 17-03-2005, 17:34
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik geloof dat ze net hebben uitgelegd dat het hoe en waarom van een ban alleen bekendgemaakt word aan de banneling. Op s.com doen ze niet aan schandpaalnagelen. Als je dat wilt eten, zul je het aan hemzelf moeten vragen.
Oud 17-03-2005, 17:39
kaassie
kaassie is offline
wtf
__________________
met yvat en gstq op 1 fiets
Oud 17-03-2005, 17:42
Verwijderd
ik heb net gegeten
Oud 17-03-2005, 17:42
juno
Avatar van juno
juno is offline
die w moet je er even bijdenken, weisenheimer.
Oud 17-03-2005, 17:43
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
juno schreef op 17-03-2005 @ 18:42 :
die w moet je er even bijdenken, weisenheimer.
Hmm, dus kaassie is milkzhake....handig om te weten.
Oud 17-03-2005, 17:45
Verwijderd
Citaat:
milkzhake schreef op 17-03-2005 @ 18:26 :
krijg ik nog een verklaring omtrent Mujahideen?
Tenzij jij hem bent, gaat het jou niet aan. Als jij hem bent, ben je ook in overtreding.
Advertentie
Oud 17-03-2005, 17:48
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Het gaat niet goed op beleidszaken.
__________________
Czech us out
Oud 17-03-2005, 17:49
Verwijderd
Och. De oude Grieken zeurden al over bans.
Oud 17-03-2005, 17:51
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Hey, allways look on the bright side of life he?

Waar gaat het wel goed?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 17-03-2005, 18:23
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-03-2005 @ 16:05 :
Tja, als je ook iemand's profeet voor pedofiel uit gaat maken en gaat claimen dat je zeker weet dat die man een meisje van 9 gepakt heeft... Terwijl dat volgens de Hadith (zo vertelde S. me) heel anders in elkaar steekt... Maar als je dan vervolgens toch koppig volhoudt... Tja...
Als iemand zich met zoiets personificeerd is dat geen reden voor wangedrag tegenover anderen, dan verschuif je de schuld.


Als ik me toevallig personificeer met, pak em beet, Geert Wilders, dan is het toch niet terecht dat ik bij elke kritische nooit over hem prompt een flamewar begin, omdat ik me dan aangevallen voel?



Verder sluit ik me aan bij Juno.

(ik ben overigens van mening dat de FB's wat dat betreft weinig te verwijten valt, inactief zijn is niet iets dat je verweten kan worden. en wanneer ze er wel zijn wordt er nog goed werk verricht)
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 17-03-2005, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Zaina schreef op 17-03-2005 @ 16:07 :
Iemand's profeet voor pedofiel uitmaken is wat anders dan iemand continu hoer noemen. Zeker omdat je weet dat diegene toch niet gelovig is.
Waar héb jij het over?

Wanneer heb ik haar voor hoer uitgemaakt?!
Oud 17-03-2005, 19:03
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 17-03-2005 @ 16:36 :
Het zou verstandig zijn geweest als S. de hadith waarin de preciese tekst stond, inclusief de diverse interpretaties ervan, ook op het forum bekend zou maken, inplaats van alleen maar te ontkennen zonder verdere uitleg omdat ik het niet waard zou zijn om te vertellen.
Dat zou helemaal niet verstandig geweest zijn. Dat zou alles behalve ontopic zijn en bovendien lieg jij er op los. Je zult wel 'overtuigd' zijn van jouw grote gelijk.
Met dergelijke mensen wil ik niet in discussie gaan, al helemaal niet als ze bij voorbaat al, dus voordat die hele discussie begonnen is, mijn profeet, Mohammed (saws) gaan zitten beledigen en voor van alles en nog wat uitmaken.
En ja, jij vindt het misschien arrogant, maar ik ben niet verplicht jou uitleg te geven over de Islam. Simpelweg omdat ik jouw intenties niet ken. Dit heb ik al eerder gepost, maar blijkbaar dringt het niet tot je door. Jij moet gewoon ophouden met leugens verspreiden, dan zal ook niemand jou beledigen. Het ligt helemaal aan jezelf.

Laatst gewijzigd op 17-03-2005 om 19:13.
Oud 17-03-2005, 19:06
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 17-03-2005 @ 16:46 :
Muja was niet de ergste. Zoals gezegd kunnen S. makelville, Mirage 2000 en MA er ook wat van.
Kortom alle moslims en mensen die inzien dat jij fout bezig bent.

Jij moet vooral doorgaan met dat schijnheilig spelletje van je. (Of heb ik je nu beledigd? )
Oud 17-03-2005, 19:06
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
juno schreef op 17-03-2005 @ 16:46 :


Dat alleen Mujahedeen geband is vind ik niet terecht. Muja was niet de ergste. Zoals gezegd kunnen S. makelville, Mirage 2000 en MA er ook wat van.
Wat ouwehoer je nou?

Volgens mij wil je wel heel graag dat mensen je een hoer noemen, wat ik persoonlijk nooit gedaan heb. Bij deze dan maar in verkapte vorm.
Ach, in een bejaardencetrum komen mensen wel eens meer aandacht tekort. Bij deze een kleine bijdrage naar jou toe.

En wil je stoppen om mij zwart te maken door telkens mijn naam te noemen uit jouw mond? Bij voorbaat dank.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23

Laatst gewijzigd op 17-03-2005 om 19:14.
Oud 17-03-2005, 19:19
Verwijderd
Citaat:
milkzhake schreef op 17-03-2005 @ 18:26 :
krijg ik nog een verklaring omtrent Mujahideen?
Die is er gewoon niet
Oud 17-03-2005, 19:24
Donny must die
Donny must die is offline
Wat een kinderachtig gedoe allemaal

Ontsla (mccaine) (en) waaromniet? en laat (rick steiner) en/(of) (nare man) de fb's zijn. Lijkt me tantoe chill

of nog een puiker plan

laat mij fb zijn! Ik ban iedereen die stoer doet
Oud 17-03-2005, 19:28
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
S. schreef op 17-03-2005 @ 20:03 :
Dat zou helemaal niet verstandig geweest zijn. Dat zou alles behalve ontopic zijn en bovendien lieg jij er op los. Je zult wel 'overtuigd' zijn van jouw grote gelijk.
Ontopic gaan gebeurt toch al regelmatig en daar maak jij je ook schuldig aan dus een onzinreden. Als zij er op los liegt is het verstandiger om aan te tonen dát ze liegt dan dat te beweren en het vervolgens niet te staven.
Ads door Google
Oud 17-03-2005, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 17-03-2005 @ 20:28 :
Ontopic gaan gebeurt toch al regelmatig en daar maak jij je ook schuldig aan dus een onzinreden.
Ja, ik houd me er dan ook aan. Ontopic is ontopic!
Citaat:
Machiavelli schreef op 17-03-2005 @ 20:28 :
Als zij er op los liegt is het verstandiger om aan te tonen dát ze liegt dan dat te beweren en het vervolgens niet te staven.
Daar hebben we religie voor, dat weet zij ook, want ik zie haar daar vaak genoeg posten.

Jij mag er ook een topic over openen hoor (ondertussen de zoveelste jij/zij kunt/kan ook gewoon de zoekfunctie gebruiken)
Oud 17-03-2005, 19:42
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 17-03-2005 @ 15:14 :
Er word nog steeds geflamed, er worden topics gesloten , gedreigd met bans, postst verwijderd, maar het schelden blijft.

Ik wens eenvoudigweg door een pubermoslimmeisje niet voor vies vuil sletje uitgescholden te worden omdat we het niet eens zijn over haar religie!
Blijkbaar heb ik iets gemist kun je dat staven?

Citaat:
Als ze me voor vieze vuile ongelovige hond willen uitschelden gaan ze hun gang maar, maar wat heeft mijn niet langer maagdelijke status ermee te maken?

Gaan de FB's daar nog wat aan doen? Al dat gescheld te pas en te onpas met hoer en slet door moslims zal niet echt helpen om begrip te kweken voor hun geloof of levenswijze.
Wat heeft hun religie te maken met hun gescheld?Kijk dat is zo storend aan jou juno, ik heb niks tegen je maar je moet niets steeds niet terzake doende factoren erbij te betrekken. Nu is het alsof alleen moslims jou uitschelden en dat hun religie er iets mee te maken heeft.
Oud 17-03-2005, 19:56
Donny must die
Donny must die is offline
De term hoer dat de afgelopen 10 dagen is gebruikt (alleen dat belangrijk is over de klacht van juno) :

Juno:

Citaat:
juno schreef op 07-03-2005 @ 17:37 :
Het verwijt van sommige moslimposters hier is dat ik een hoer ben. Ik kan je zeggen dat ik dat niet erg op prijs stel, en het sterkt mij hooguit in mijn opvatting dat de islam vrouwonvriendelijk is.
Citaat:
juno schreef op 07-03-2005 @ 18:09 :
Dat is meer jouw verantwoordelijkheid dan de mijne, want naar mij luisteren ze toch niet, ik ben immers maar een hoer en daar hoef je geen respect voor te hebben.
.
Citaat:
Val me aan op punten die er toe doen, en haal niet steeds dat favoriete moslimscheldwoord hoer in al zijn verschijningsvormen van stal. dat begin ik een beetje zat te worden.
Citaat:
En altijd weer dat woorje hoer. Is echt een favoriet scheldwoord he? Kut hoer of kanker hoer. Verzin eens wat nieuws!

Mirage2000

Citaat:
Waarom gebruik jij telkens het denigrerende verkleinwoordje om moslims aan te duiden? Kijk, ik zou jou nooit een normloos hoertje noemen, maar gewoon een hoer. Uit respect wel te verstaan.
Citaat:
En over die zedeloosheid kan ik zeggen dat ik 'hoer' als voorbeeld nam om iets op subtiele wijze duidelijk te maken. Al zou je een hoer zijn geweest, dan nog ben ik de laatste om je zonder enige aanleiding te veroordelen. Het laat me totaal koud of je op de Wallen staat of in de Kruidvat werkt.

Mujahideen:

Citaat:
Het favoriete moslimscheldwoord is slet en niet hoer.

Welke pubermeisje schold je ookal weer uit?
Oud 17-03-2005, 19:56
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
juno schreef op 17-03-2005 @ 16:36 :
Waar ik me met jou aan stoor is dat je altijd zo lekker meedoet met de beledigingen. Zelfs mijn avatar moest je aanvallen. Als je een kattekop zag werd je al misselijk, zei je net nog. Jemig, doe eens normaal zeg en discussieer inhoudelijk.
Ik neem aan dat dit stukje aan mij gericht is (hoewel je me niet quotte of direct aansprak). Kijk, ik zal je nooit uitschelden voor 'hoer' of 'slet' of wat dan ook. Als jij het graag vaak en veel wil doen, op de meest rare plekken en je wilt daarover de hele dag praten op Seksualiteit : prima. Je doet maar. Maar als je dan, vanuit jouw seksuele moraal, ontzettend beledigend en denigrerend gaat doen tegenover meisjes die hoofddoekjes dragen (topic: 'Charlois verbiedt hoofddoekjes'), terwijl je je zaakjes niet kent (zoals in datzelfde topic aangetoond door S. en Makelville), dan kan dat op een gegeven moment mensen het bloed onder de nagels vandaan halen. Vooral omdat je vaak nog doorgaat terwijl je 'beweringen' allang ontkracht zijn. Dan kunnen mensen wel eens zo boos worden dat ze er andere dingen bij gaan slepen.

Kijk, en als er dan iets gepost wordt daarover wat ik grappig vind, laat ik dat blijken. Op N&A is dat gebruikelijk. Als Bluesman en Hypert€xt vanwege hun extreem-rechtse, domme uitlatingen, belachelijk worden gemaakt, laat óók iedereen blijken dat hij of zij dat grappig vindt. Dat wordt door de forumbazen toegestaan en zo is de cultuur op N&A. Als ik dan kenbaar maak een grap geslaagd te vinden, kun jij er ook voor kiezen om daar niet op in te gaan. Want moét je nu echt reageren als ik 'ROFL ' post?

Tja, en dan richt je je in een topic tot mij en dan begin je erover dat ik niet serieus te nemen ben en met de wolven mee huil in het bos. Tja, dan zeg ik wat terug en dan gaat het over katten. Boeiend.
Oud 17-03-2005, 20:07
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
makelville schreef op 17-03-2005 @ 20:42 :
Blijkbaar heb ik iets gemist kun je dat staven?


Wat heeft hun religie te maken met hun gescheld?Kijk dat is zo storend aan jou juno, ik heb niks tegen je maar je moet niets steeds niet terzake doende factoren erbij te betrekken. Nu is het alsof alleen moslims jou uitschelden en dat hun religie er iets mee te maken heeft.
Het was S. Ze heeft een waarschuwing gehad en de post is verwijderd.

Eh, het is inderdaad zo dat met name moslims mij uitschelden als het onderwerp hun religie is. En dan op niet ter zake doende gronden, namelijk hetfeitdat ik sex heb vor het huwelijk.

Wat heeft dat te maken met onze beider religieuze overtuiging?
Oud 17-03-2005, 20:23
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 17-03-2005 @ 21:07 :
Het was S. Ze heeft een waarschuwing gehad en de post is verwijderd.
Leuk geprobeerd, maar ik heb nooit iemand voor hoer uitgemaakt

Citaat:
juno schreef op 17-03-2005 @ 21:07 :
Wat heeft dat te maken met onze beider religieuze overtuiging?
Euh...dat was makelville's vraag naar jou toe..
Oud 17-03-2005, 20:40
Verwijderd
Als jullie elkaar nu eens allemaal gezellig toevoegen op msn en het daar gaan uitpraten
Oud 17-03-2005, 20:54
Verwijderd
Citaat:
milkzhake schreef op 17-03-2005 @ 16:51 :
Het lijkt wel alsof jij vindt dat het beleid op jou afgestemd moet worden. Mujahideen wordt om een of andere nog voor mij onbekende reden geband terwijl ik op N&A van anderen geflame en gescheld zie. Maar ja het zal wel aan mij liggen
Dat valt mij inderdaad ook op
Oud 17-03-2005, 21:12
Verwijderd
Na LaResistance, Yousra en El Nour hebben we ook Mujahideen verloren. De moslims worden stelselmatig door de ongelovigen uitgeroeid. Zoals het Israelische leger het ook met de vermeende hamasleden doen. Mujahideen was een dappere en vooral moedige strijder. Amien

Laatst gewijzigd op 17-03-2005 om 21:16.
Oud 17-03-2005, 21:16
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
makelville schreef op 17-03-2005 @ 22:12 :
Na LaResistance, Yousra en El Nour hebben we ook Mujahideen verloren. De moslims worden stelselmatig door de ongelovigen uitgeroeid. Zoals de Israelische soldaten het ook met de vermeende hamasleden doen. Mujahideen was een dappere en vooral moedige strijder. Amien
Vind je niet dat je je nu wat aanstelt? Er waren toch echt goede redenen dat ze geband werden. (Yousra werd trouwens niet geband maar is zelf vertrokken).
Oud 17-03-2005, 21:20
Verwijderd
Mujahideen moet gewoon unbant worden, klaar.
Anders is er niet eerlijk gehandeld.
Oud 17-03-2005, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 17-03-2005 @ 22:16 :
Vind je niet dat je je nu wat aanstelt? Er waren toch echt goede redenen dat ze geband werden. (Yousra werd trouwens niet geband maar is zelf vertrokken).
Ze vertrokken om de foute redenen en laressistance was een topposter. Ik vind dat juno schuldig is aan trollen en dat wordt dus hier niet aangepakt omdat het maar om moslims gaat.
Oud 17-03-2005, 21:27
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
makelville schreef op 17-03-2005 @ 22:22 :
Ze vertrokken om de foute redenen en laressistance was een topposter. Ik vind dat juno schuldig is aan trollen en dat wordt dus hier niet aangepakt omdat het maar om moslims gaat.
Oh god, straks krijgen we zeker nog te horen dat mccaine een Jood is en Jon een Amerikaanse kapitalist en dat ze samen een Zionistische-Amerikaanse complot smeden om alle moslims weg te pesten.
Kom op, doe je ogen open. Yousra was gewoon een zeikwijf en er zijn maar weinig mensen die hebben getreurd om haar vertrek. Mujahideen ging gewoon te ver. El nour evenzo en de reden voor het vertrek LaRestitance schieten me nou even niet te binnen.
Overigens zijn dit vier moslims op een paar duizend leden dus van een complot kan amper sprake zijn.
Oud 17-03-2005, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 17-03-2005 @ 22:27 :
Oh god, straks krijgen we zeker nog te horen dat mccaine een Jood is en Jon een Amerikaanse kapitalist en dat ze samen een Zionistische-Amerikaanse complot smeden om alle moslims weg te pesten.
Ik heb het over juno's trollgedrag dat niet word aangepakt dat past wel in de huidige tijdsgeest, er zouden gewoon duidelijkere regels over moeten komen want het is schandelig dat ze ermee wegkomt
Citaat:
Kom op, doe je ogen open. Yousra was gewoon een zeikwijf en er zijn maar weinig mensen die hebben getreurd om haar vertrek. Mujahideen ging gewoon te ver. El nour evenzo en de reden voor het vertrek LaRestitance schieten me nou even niet te binnen.
Zie haar laatste post waarin ze terecht aangaf dat de discussie sfeer over moslims verziekt was.
Citaat:
Overigens zijn dit vier moslims op een paar duizend leden dus van een complot kan amper sprake zijn.
Welke complot?Er zijn gewoon onduidelijke regels, forumbazen die amper aanwezig zijn en laks gedrag
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154
Verwijderd
495 10-04-2010 09:38
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #126
rare kwast
489 18-04-2008 20:21
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Verhalen & Gedichten The End [deel 1]
Mozes' Schaap
6 11-08-2004 21:36
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Annelie's Vlucht
Nieni
4 26-01-2003 21:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57.